quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
En naar jou in deze SC, wat ook nu al een wonder is eigenlijk.
Helmut Markoquote:
Die is in de context waarin ik deze plaats al heel lang niet meer onder de levendenquote:
ehquote:Op zondag 12 december 2021 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is in de context waarin ik deze plaats al heel lang niet meer onder de levenden
Ik heb het dan ook niet over nu. Dat gaat over veertig jaar verderquote:Op zondag 12 december 2021 23:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
eh
https://nl.wikipedia.org/wiki/Helmut_Marko
Ik ben een beetje laat, maar moet die nu uit?quote:Op zondag 12 december 2021 01:39 schreef Strani het volgende:
@:BillDauterive doe jij het licht weer uit?
Nou laat nog maar eventjes aan, maar over een uurtje uit graagquote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een beetje laat, maar moet die nu uit?
Het licht heeft vannacht dus de hele nacht onnodig staan brandenquote:Op zondag 12 december 2021 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een beetje laat, maar moet die nu uit?
Ja, ik sliep al toen Strani dat vroegquote:Op zondag 12 december 2021 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het licht heeft vannacht dus de hele nacht onnodig staan branden
Die had zeker weer zijn verkeerde bril op.quote:Op zondag 12 december 2021 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik sliep al toen Strani dat vroeg
Zo vroeg alquote:Op zondag 12 december 2021 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik sliep al toen Strani dat vroeg
Dat was een mooi moment in de race ja. Het was ook het soort racen wat je vaker wilt zien, maar in de praktijk te weinig gebeurd.quote:Op zondag 12 december 2021 23:33 schreef Strani het volgende:
In het café waar ik keek was er trouwens ook applaus voor Checo nadat hij uiteindelijk Hamilton moest laten gaan. Heel mooi moment.
Dat denk ik ook!quote:Op maandag 13 december 2021 00:14 schreef Em31 het volgende:
Zo leuk die filmpjes
Dit is ook wel echt een perfect moment voor Verstappen geweest, veel mensen wilden ook gewoon een keer een andere winnaar. Verstappen tegen Leclerc bijv. zou weer heel anders kunnen zijn qua support.
Italiaans en Spaansquote:Op maandag 13 december 2021 00:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Waren er hier al filmpjes langsgekomen van de laatste ronde met buitenlands commentaar?
Echt bijzonder jaquote:Op maandag 13 december 2021 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Echt wel heel bijzonder om te zien dat over de hele wereld op deze manier meeleefden met een Nederlander
Ze zijn in India wel fanquote:
Ge-wel-dig!!quote:Op maandag 13 december 2021 00:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Frans en Fins in de aanbieding!
En weet niet of iemand de onboard vanaf einde SC tot net na de finish al had geplaatst, anders bij deze
Zooo gaafquote:
Leuk om er een te zienquote:Op maandag 13 december 2021 00:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Waren er hier al filmpjes langsgekomen van de laatste ronde met buitenlands commentaar?
Zo. Ben ik weer!quote:
Lando Norris effectquote:Op maandag 13 december 2021 08:42 schreef blackswangreen het volgende:
Pitstop Boys naar Eurovisie?
Super Max
iTunes:
#1 Hungary
#1 Netherlands
#1 Slovenia
#9 Czech Republic
#9 Guatemala
#15 Belarus
#15 Cyprus
#29 Denmark
#40 South Africa
#47 Belgium
#48 Italy
#66 Mexico
#93 Sweden
quote:Op maandag 13 december 2021 08:42 schreef blackswangreen het volgende:
Pitstop Boys naar Eurovisie?
Super Max
iTunes:
#1 Hungary
#1 Netherlands
#1 Slovenia
#9 Czech Republic
#9 Guatemala
#15 Belarus
#15 Cyprus
#29 Denmark
#40 South Africa
#47 Belgium
#48 Italy
#66 Mexico
#93 Sweden
Oh die arme gozer hahaquote:Op maandag 13 december 2021 00:10 schreef Strani het volgende:
Duitsland (lijkt me), met één Hamilton-fan tussen allemaal Verstappen-supporters
Ik vind dat filmpje van de garage van Mercedes tijdens de laatste ronde ook zo mooiquote:
Oh die heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 13 december 2021 09:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje van de garage van Mercedes tijdens de laatste ronde ook zo mooi, die boosheid bij Toto Wulff en het ongeloof bij de rest.
https://streamja.com/N3R27quote:Op maandag 13 december 2021 09:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh die heb ik nog niet gezienWel die reacties bij Haas.
Dingen.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:16 schreef ijs_beer het volgende:
Beetje laat, maar gefeliciteerd nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Heb ik de thee gemist vanmorgen?quote:Op maandag 13 december 2021 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje laat, maar gefeliciteerd nog.
Ik ben de hele dag die filmpjes aan het kijken.quote:Op maandag 13 december 2021 00:14 schreef Em31 het volgende:
Zo leuk die filmpjes
Dit is ook wel echt een perfect moment voor Verstappen geweest, veel mensen wilden ook gewoon een keer een andere winnaar. Verstappen tegen Leclerc bijv. zou weer heel anders kunnen zijn qua support.
Dat kan nog best lastig worden.quote:Op maandag 13 december 2021 12:42 schreef Strani het volgende:
En tevens: Internazionale, hm oké. Wel de huidige lijstaanvoerder in Italië.
Dat had erger gekund, maar is zeker een hele lastige tegenstander.quote:Op maandag 13 december 2021 12:42 schreef Strani het volgende:
Het is geen AZ, gelukkig.quote:Op maandag 13 december 2021 12:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat had erger gekund, maar is zeker een hele lastige tegenstander.
Oei, hoeveelste keer testen wordt dit voor haar?quote:Op maandag 13 december 2021 12:49 schreef Arizona het volgende:
Ellenlange rij voor de teststraat. Dochter heeft weer eens klachten.
quote:
Ja de fia luisterde niet dus nu probeert ze het hier!quote:Op maandag 13 december 2021 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, hoeveelste keer testen wordt dit voor haar?
Of heef ze meer algemene klachten over haar opvoeding of de kwaliteit van het eten thuis?
Hahaquote:Op maandag 13 december 2021 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja de fia luisterde niet dus nu probeert ze het hier!
4e keer ofzo
Nee nog nooit. Nu keelpijn en spierpijn. De zelftest was negatief maar we vertrouwen het niet zo…quote:Op maandag 13 december 2021 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Pfoe vierde al. En had wel een keer positief getest? Staat me zo snel niet bij.
Postte ik gisteren ook, zo mooiquote:Op maandag 13 december 2021 12:56 schreef AgnesGru het volgende:
Dit is ook wel een geniaal twitter account:
[ twitter ]
Die had ik gemistquote:
Hoogtijdagen inderdaad.quote:Op maandag 13 december 2021 12:56 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Als jouw dochter de teststraat binnenloopt:quote:Op maandag 13 december 2021 12:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Nu keelpijn en spierpijn. De zelftest was negatief maar we vertrouwen het niet zo…
Doet me denken aan die idioten die naar een wielerkoers gaan en dan op het moment supreme naar de camera gaan staan zwaaien ipv de renners aan te moedigen.quote:Op maandag 13 december 2021 12:56 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Robbed.quote:
Ik had een prima middag gisterenquote:
Daley Blind tegen Denzel Dumfries, mooie matchup. Al speelt Denzel zelden (denzelden).quote:Op maandag 13 december 2021 12:55 schreef Em31 het volgende:
Hmm Inter was wel een van de mindere opties, maar wie weet.
Ajax in de CL is toch andere koek.
Ik wist niet dat Max ook Brits is.quote:Op maandag 13 december 2021 13:04 schreef Em31 het volgende:
Britten helemaal woest, heerlijk.
[ twitter ]
quote:Op maandag 13 december 2021 13:04 schreef Em31 het volgende:
Britten helemaal woest, heerlijk.
[ twitter ]
Oh echt? Dacht dat hij steeds gewoon speeldequote:Op maandag 13 december 2021 13:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daley Blind tegen Denzel Dumfries, mooie matchup. Al speelt Denzel zelden (denzelden).
Britten begrijpen dingen niet als je ze niet op iets Brits betrekt ter vergelijking.quote:Op maandag 13 december 2021 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Max ook Brits is.
Daar haalt Messi vs. Ronaldo het niet bijquote:Op maandag 13 december 2021 13:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daley Blind tegen Denzel Dumfries, mooie matchup. Al speelt Denzel zelden (denzelden).
Aan de reacties te zien denken ze dat iedereen zoals hen denktquote:Op maandag 13 december 2021 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]Dat maakt het allemaal nog net weer wat mooier ja, zeker omdat de rest van de wereld over het algemeen aan Max' kant staat
Zoals altijdquote:Op maandag 13 december 2021 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aan de reacties te zien denken ze dat iedereen zoals hen denkt
Ajax.. oh wacht....quote:Op maandag 13 december 2021 12:42 schreef Strani het volgende:
Dan had ie toch beter een Champions League vergelijking kunnen maken.quote:Op maandag 13 december 2021 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Britten begrijpen dingen niet als je ze niet op iets Brits betrekt ter vergelijking.
Veel te Europees, snappen ze nietquote:Op maandag 13 december 2021 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan had ie toch beter een Champions League vergelijking kunnen maken.
Het Britse koninkrijk stelt ook nog steeds iets voor in de wereld.quote:Op maandag 13 december 2021 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Mercedes are considering aborting their plan to launch a further appeal against the controversial result of the Abu Dhabi Grand Prix.
Lewis Hamilton’s team are moving towards putting the reputation of the sport before their desire to see their driver crowned world champion for the eighth time.
Best veel Britten in de reacties (tenminste mensen met Engelse namen) die Lineker erop wijzen dat hij z'n bek moet houden omdat hij er geen verstand van heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik zie dat totaal niet als ik scroll? In welke bubbel drukken ze mij danquote:Op maandag 13 december 2021 13:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Best veel Britten in de reacties (tenminste mensen met Engelse namen) die Lineker erop wijzen dat hij z'n bek moet houden omdat hij er geen verstand van heeft.
In dezelfde als de mijnequote:Op maandag 13 december 2021 13:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik zie dat totaal niet als ik scroll? In welke bubbel drukken ze mij dan
Het kwartje valt daar eindelijk?quote:Op maandag 13 december 2021 13:13 schreef Strani het volgende:
https://www.thetimes.co.u(...)-title-win-mcs6cbbz7
[..]
Is de Brexit al genoemd als oorzaak?quote:Op maandag 13 december 2021 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]Dat maakt het allemaal nog net weer wat mooier ja, zeker omdat de rest van de wereld over het algemeen aan Max' kant staat
Ik zit in de love, peace and understanding-bubbel.quote:Op maandag 13 december 2021 13:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik zie dat totaal niet als ik scroll? In welke bubbel drukken ze mij dan
Ik ben jaloersquote:Op maandag 13 december 2021 13:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zit in de love, peace and understanding-bubbel.
Staat de laatste weken meestal in de basis.quote:Op maandag 13 december 2021 13:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Doet die ook.quote:Op maandag 13 december 2021 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht dat hij steeds gewoon speelde
Volgens mij zijn ze ook behoorlijk tevreden, gisteren één van de beteren als ik een beetje Italiaans kan begrijpen.quote:Op maandag 13 december 2021 13:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan in de wedstrijden die ik heb gezien toevallig niet.
Ah. Ik miste je al. Heeft het verhelderend gewerkt?quote:
De laatste twee Serie A wedstrijden dan i.i.g. niet gezien dusquote:Op maandag 13 december 2021 13:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan in de wedstrijden die ik heb gezien toevallig niet.
De week ervoor ook belangrijk.quote:Op maandag 13 december 2021 13:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook behoorlijk tevreden, gisteren één van de beteren als ik een beetje Italiaans kan begrijpen.
quote:Op maandag 13 december 2021 13:13 schreef Strani het volgende:
https://www.thetimes.co.u(...)-title-win-mcs6cbbz7
[..]
Lekker Chelsea loten nu.quote:
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 13 december 2021 13:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
De laatste twee Serie A wedstrijden dan i.i.g. niet gezien dus
Wowquote:Op maandag 13 december 2021 13:53 schreef ijs_beer het volgende:
In Europa League mag Barca tegen Napoli.
Dat wordt nog niet gemakkelijk voor Xavi en consorten.
Dat wordt bijzonder lastig inderdaad. Al zaten er ook wel vooral CL-waardige ploegen tussen.quote:Op maandag 13 december 2021 13:53 schreef ijs_beer het volgende:
Maakt niet uit, als ze verliezen ligt het aan Memphis en Frenkie de Jong.quote:Op maandag 13 december 2021 13:53 schreef ijs_beer het volgende:
Dat was een prachtig affiche geweest in de Champions League. Poe, daar hadden ze niet slechter kunnen loten.quote:Op maandag 13 december 2021 13:53 schreef ijs_beer het volgende:
Nee. Dit was daadwerkelijk een hele domme fout. Man United kan niet tegen Villarreal spelen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Opnieuw loten![]()
Welke club heeft gebeld en is niet tevreden met de huidige uitslag?:P
Daar ligt het sowieso aan.quote:Op maandag 13 december 2021 13:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ze verliezen ligt het aan Memphis en Frenkie de Jong.
Niet dat ik mijn kan herinneren. Omdat normaal gesproken ze direct wel doorhebben dat teams uit dezelfde poule niet tegen elkaar kunnen spelen.quote:Op maandag 13 december 2021 13:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Een herloting? Is dat wel eens eerder voorgekomen?
En vervolgens trokken ze City. Dus ik dacht dat het daarmee wel goed was.quote:Op maandag 13 december 2021 14:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Dit was daadwerkelijk een hele domme fout. Man United kan niet tegen Villarreal spelen.
Er waren wel een paar boze bellersquote:Op maandag 13 december 2021 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Opnieuw loten![]()
Welke club heeft gebeld en is niet tevreden met de huidige uitslag?
EN LUUKquote:Op maandag 13 december 2021 13:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ze verliezen ligt het aan Memphis en Frenkie de Jong.
quote:Op maandag 13 december 2021 14:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er waren wel een paar boze bellers
[ twitter ]
Ik kan me wel herinneren dat een kwartfinale (?) CL ooit exact dezelfde loting opleverde als in de repetitie ervoor. Dat gaf toen ook veel gefronste wenkbrauwen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet dat ik mijn kan herinneren. Omdat normaal gesproken ze direct wel doorhebben dat teams uit dezelfde poule niet tegen elkaar kunnen spelen.
Omdraaien had nog gekund. United - PSG en City - Villarreal.quote:Op maandag 13 december 2021 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vervolgens trokken ze City. Dus ik dacht dat het daarmee wel goed was.
Maar die wedstrijden zijn nu al op die manier geloot.quote:Op maandag 13 december 2021 14:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdraaien had nog gekund. United - PSG en City - Villarreal.
Maar dat is niet zoals het mag. Bij fouten moet er overnieuw geloot worden.quote:Op maandag 13 december 2021 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die wedstrijden zijn nu al op die manier geloot.
Volgende keer iets later uit de jus halenquote:
Dat niet. Want op één wedstrijd hebben de grote clubs opvallend gunstig gelootquote:
Of in de soepquote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef H_T het volgende:
Zou wel wat zijn als de lootjes verstopt zitten in gehaktballen in een pan jus
Ajax zit in de pot tomatensoep en kan dus niet loten tegen Manchester United, die in de groentesoep zit. Ondertussen in pan snert zien we Anderlecht, die daardoor zeker weten Inter Milan uit mosterdsoep ontloopt...quote:
Anderlecht? Is dit een loting uit de vorige eeuw ofzoquote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ajax zit in de pot tomatensoep en kan dus niet loten tegen Manchester United, die in de groentesoep zit. Ondertussen in pan snert zien we Anderlecht, die daardoor zeker weten Inter Milan uit mosterdsoep ontloopt...
Weet ik het, ik kijk praktisch nooit voetbalquote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Anderlecht? Is dit een loting uit de vorige eeuw ofzo
Ja dat klopt. Met alle losers (2e (CoL) en 3e (EL)) uit de poule.quote:Op maandag 13 december 2021 14:53 schreef Em31 het volgende:
Wat is dit nou ineens weer, een tussenronde en dus eerst geen Feyenoord?
Feyenoord is Big 5.quote:Op maandag 13 december 2021 14:53 schreef Em31 het volgende:
Wat is dit nou ineens weer, een tussenronde en dus eerst geen Feyenoord?
quote:Op maandag 13 december 2021 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Met alle losers (2e (CoL) en 3e (EL)) uit de poule.
Het wordt er niet makkelijker opquote:
Wat vreselijkquote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Gisteren te horen gekregen dat ze bij mijn nicht baarmoederhalskanker hebben gevonden, ze gaan binnenkort haar baarmoeder verwijderen. Ze krijgt aanvullend onderzoek om te checken of er geen uitzaaiingen zijn. Pfff.. en dan ben je nog geen 40 jaar....
Daar word je niet vrolijk vanquote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Gisteren te horen gekregen dat ze bij mijn nicht baarmoederhalskanker hebben gevonden, ze gaan binnenkort haar baarmoeder verwijderen. Ze krijgt aanvullend onderzoek om te checken of er geen uitzaaiingen zijn. Pfff.. en dan ben je nog geen 40 jaar....
quote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Wat naar! En net voor de feestdagenquote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Dat is verdrietig, sterkte. En zo jong inderdaad, en dan gelijk al in de overgang en alles wat er daarbij nog komt kijken, terwijl je al kanker hebtquote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Jemig mo.quote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
En Inter krijgt Liverpool ipv Ajaxquote:Op maandag 13 december 2021 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Benfica ipv Inter is wel een enorme meevaller
quote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Goed voor de coëfficiënt wanneer we winnen.quote:Op maandag 13 december 2021 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Benfica ipv Inter is wel een enorme meevaller
Verschrikkelijk voor je nichtje, maar wat ontzettend fijn dat er tegenwoordig van die bevolkingsonderzoeken zijn, waardoor o.a. baarmoederhalskanker sneller opgespoord wordt. Ik hoop dat dat ook voor je nichtje geldt en ze geen uitzaaiingen heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Oei, heftigquote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Die had ook al een hit met een tweet over de F1!quote:Op maandag 13 december 2021 16:17 schreef Fred_B het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)stige-tijd~ac070287/
Een bericht over Leen (dat trok natuurlijk mijn aandacht), maar let vooral op die influencer met die tweet.
Ongekend, we hebben een BESF’er.quote:Op maandag 13 december 2021 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Die had ook al een hit met een tweet over de F1!
En de bekendmaking van S10 niet te vergetenquote:Op maandag 13 december 2021 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Die had ook al een hit met een tweet over de F1!
Benieuwd naar het einde... dat is immers niet helemaal bekend.quote:Op maandag 13 december 2021 16:53 schreef Redefine het volgende:
Oeh ik hoor dat er een biopic over Jeff Buckley komtAhja die nou een beetje op een gunstig moment komt komend jaar of het jaar erna komt die misschien wel weet terug met meer nummers in de Top 2000
Heb je een leuk spammailtje gehad ?quote:Op maandag 13 december 2021 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg 5 miljoen euro van de Verenigde Naties
Ja. Dat ik één van de gelukkige winnaars ben die door de Verenigde Naties wereldwijd zijn uitgekozen voor 5.000.000 euro. Enige wat ik moest verstrekken was mijn naam, telefoonnummer, bankrekeningnummer, land, maandinkomen.quote:
Gefeliciteerd met je 5miljoen minus het geld dat nu van je bandrekening wordt gehaald.quote:Op maandag 13 december 2021 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Dat ik één van de gelukkige winnaars ben die door de Verenigde Naties wereldwijd zijn uitgekozen voor 5.000.000 euro. Enige wat ik moest verstrekken was mijn naam, telefoonnummer, bankrekeningnummer, land, maandinkomen.
Uiteraard gelijk gedaan natuurlijk.
Daar stond toch al niks op, dus dat scheelt.quote:Op maandag 13 december 2021 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 5miljoen minus het geld dat nu van je bandrekening wordt gehaald.
Dat is inderdaad nooit helemaal duidelijk geworden. Zijn moeder is de productent. Dus zullen ze wel de lezing die zij heeft aanhouden.quote:Op maandag 13 december 2021 17:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Benieuwd naar het einde... dat is immers niet helemaal bekend.
20.30quote:Op maandag 13 december 2021 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat moeten onze dames spelen?
Oh, jammer, tegelijk met Hunted.quote:
Oh jee wat een naar bericht. Sterkte voor jou, jouw nicht en je verdere familiequote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
Dankje, Summer. Erg blij mee.quote:Op maandag 13 december 2021 20:07 schreef summer52 het volgende:
@:Momo wat heftig, sterkte voor je nichtje en ook voor jou natuurlijk.
@:IJsbeer nog van harte gefeliciteerd!
Ja de hunted is spannend.quote:Op maandag 13 december 2021 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon op het water blijven.
Zelfs zo spannend dat ik in het verkeerde topic zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb je dat in vijf minuten al kunnen concluderen?quote:Op maandag 13 december 2021 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom keept Tess zo slecht?
Ja. Niks tegengehouden.quote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je dat in vijf minuten al kunnen concluderen?
Ja, gevloek op Tess.quote:Op maandag 13 december 2021 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij in die vijf minuten zelf wat tegengehouden?
quote:Op maandag 13 december 2021 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zouden verdomme allemaal in een kelder opgesloten moeten worden
Zekerquote:Op maandag 13 december 2021 21:59 schreef Em31 het volgende:
Wat een dagen he. Verstappen kampioen, coalitieakkoord. Allemaal wonderen.
Altijd weer Engebråten, Lorentzen en Bøkko!quote:
Ja, gefaald op de belangrijke momenten.quote:Op maandag 13 december 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima antwoord wel.
Nou, ik zie in de pushmelding dat het klaar is.
Snap ik maar met dit specifieke antwoord vond ik je dan wel weer vrij scherpquote:Op maandag 13 december 2021 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gefaald op de belangrijke momenten.
Hij was zo snel dat hij z'n eigen achternaam gelapt heeft om er nog een extra S aan vast te plakkenquote:
Nee die kunnen alleen maar handballen en een beetje domme dingen in de sneeuw doenquote:Op maandag 13 december 2021 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Nederland is overigens het 15e land met een Wereldkampioen in de F1.
Noorwegenbehoort niet tot die lijst.
Voeg de Zweden hier ook maar aan toe. Als die wedstrijd was gewonnenquote:
Echt hèquote:Op maandag 13 december 2021 22:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee die kunnen alleen maar handballen en een beetje domme dingen in de sneeuw doen
Rallyrijden kunnen ze ook welquote:Op maandag 13 december 2021 22:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee die kunnen alleen maar handballen en een beetje domme dingen in de sneeuw doen
Dit klinkt als korfbal.quote:Op maandag 13 december 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hèBeetje rondlopen op ski's en dan uit pure verveling maar wat schieten en kijken wat er gebeurt. Oh opeens hebben we een sport die verder niemand beoefent en we winnen er alles mee oh oh oh wat zijn wij geweldig
Is gewoon echt zo.quote:Op maandag 13 december 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hèBeetje rondlopen op ski's en dan uit pure verveling maar wat schieten en kijken wat er gebeurt. Oh opeens hebben we een sport die verder niemand beoefent en we winnen er alles mee oh oh oh wat zijn wij geweldig
Ze worden waarschijnlijk wel weer nummer 1 op de medaillespiegel van de komende Spelen... toch wel bizar, landje van 5 miljoen inwoners. En dan hebben wij het altijd over ons kikkerlandje.quote:Op maandag 13 december 2021 22:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, ok. Daar heb je een punt.quote:Op maandag 13 december 2021 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar wij gaan er niet mee naar de OS hè
Wij zijn op álle vlakken beter dan Noorwegen, als land.quote:Op maandag 13 december 2021 22:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze worden waarschijnlijk wel weer nummer 1 op de medaillespiegel van de komende Spelen... toch wel bizar, landje van 5 miljoen inwoners. En dan hebben wij het altijd over ons kikkerlandje.
Bizar jaquote:Op maandag 13 december 2021 22:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze worden waarschijnlijk wel weer nummer 1 op de medaillespiegel van de komende Spelen... toch wel bizar, landje van 5 miljoen inwoners. En dan hebben wij het altijd over ons kikkerlandje.
Hopen dat er geen Italianen kijken.quote:Op maandag 13 december 2021 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
S10 is nu live een pasta carbonara aan het maken op Insta. En ze kan er echt geen reet van
Ik vraag me af hoe vaak Italiaanse mensen op Instagram of Tiktok een ouderwetse boerenkool volledig om zeep helpen door er chorizo bij te doen in plaats van rookworst. Vast heel vaak.quote:
Ook die fjorden hè. Dat vind ik zo makkelijk. Om uit een land te komen met veel fjorden.quote:Op maandag 13 december 2021 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zijn op álle vlakken beter dan Noorwegen, als land.
En nee, bewijs voor het tegendeel wordt hier niet geaccepteerd
Volgende keer een door de producers bepaalde startvolgorde.quote:Op maandag 13 december 2021 22:37 schreef Strani het volgende:
Je zal trouwens maar werken voor het bedrijf dat de lotingsoftware levert aan de UEFA. Dan heb je een slechte dag hoor.
100% zeker dat wij dat ook gewoon zelf doen.quote:Op maandag 13 december 2021 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak Italiaanse mensen op Instagram of Tiktok een ouderwetse boerenkool volledig om zeep helpen door er chorizo bij te doen in plaats van rookworst. Vast heel vaak.
quote:Op maandag 13 december 2021 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
100% zeker dat wij dat ook gewoon zelf doen.
Dat maakt hun land wel heel groot. Tenminste, de kustlijn van Noorwegen is superlang door al die fjorden.quote:Op maandag 13 december 2021 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook die fjorden hè. Dat vind ik zo makkelijk. Om uit een land te komen met veel fjorden.
Dit is dan wel weer een goede van Brenda #tipquote:
Hmm ja maar dan zou ik de rijst wel minder droog willen, nog wat meer saus erbij op z'n minst, toch?quote:Op maandag 13 december 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een goede van Brenda #tip
https://brendakookt.nl/20(...)etjes-in-ketjapsaus/
Pasta carbonara, typische late nicht snackquote:Op maandag 13 december 2021 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
S10 is nu live een pasta carbonara aan het maken op Insta. En ze kan er echt geen reet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Zit je nou Brenda te kooksplainen?quote:Op maandag 13 december 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja maar dan zou ik de rijst wel minder droog willen, nog wat meer saus erbij op z'n minst, toch?
Ik vond dit heel vermakelijk omdat alles misgingquote:Op maandag 13 december 2021 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
Late nicht snack.quote:Op maandag 13 december 2021 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Pasta carbonara, typische late nicht snack
Kwam je hier nou op door de ketjapquote:
Altijd een gunstige tegenstander/poule voor Malmö FF dus.quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2630482
[quote][b]Op maandag 13 december 2021 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgende keer een door de producers bepaalde startvolgorde.
Kokblockquote:
Hier geef ik autocorrect de schuldquote:
Dat snap ik wel, het zijn waarschijnlijk niet haar echte fans die dat soort vragen stellen. En bovendien kan ze er toch niks over zeggen.quote:Op maandag 13 december 2021 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond dit heel vermakelijk omdat alles misging
En zij maar alle 3943810 vragen in de comments over het ESF en met name Dans mij naar huis ontwijken.
Goedemorgenquote:
Goede koop! Wij hebben ook zo’n ding en gebruiken hem echt heel vaakquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Net een contactgrill besteld, dus binnenkort tosti's, panini's en wafels maken
Die dingen maken echt heerlijke tosti'squote:Op dinsdag 14 december 2021 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Net een contactgrill besteld, dus binnenkort tosti's, panini's en wafels maken
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:56 schreef Arizona het volgende:
Dochter heeft geen corona maar ze is nog wel ziek.
Dat is waarschijnlijk de bedoeling dat ze heimwee krijgen en terug naar huis willen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:10 schreef Arizona het volgende:
Ik lees dat er een noodopvang voor 500 asielzoekers moet komen op vliegveld Twente. Willen ze die mensen depressief hebben ofzo![]()
Het is afgelegen en enorm troosteloos…
Zetten ze een vliegtuig neer, opstijgen en wegquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de bedoeling dat ze heimwee krijgen en terug naar huis willen.
Zit de PVV daar in de gemeenteraad?quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zetten ze een vliegtuig neer, opstijgen en weg![]()
Nee maar het is daar echt deprimerend nu. Allemaal oude gebouwen en hangars, veel onkruid.
Het natuurgebied is wel verrassend mooi, maar het terrein zelf is echt aftands.
Binnenkort kan je in elk geval gratis met de bus naar dat vliegveldquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee maar het is daar echt deprimerend nu. Allemaal oude gebouwen en hangars, veel onkruid.
Met waarschijnlijk weinig buurtbewoners die eindeloos bezwaar kunnen makenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt daar niet komen met het OV, geen bushalte in de buurtquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Binnenkort kan je in elk geval gratis met de bus naar dat vliegveld
Ik heb zo'n kleine van de Lidl besteld. Ik ben benieuwd als hij snel stuk gaat is het niet een dure koop geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goede koop! Wij hebben ook zo’n ding en gebruiken hem echt heel vaak
Kunnen ze gelijk meedoen aan het programma allerslechtste chauffeur van Nederlandquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:10 schreef Arizona het volgende:
Ik lees dat er een noodopvang voor 500 asielzoekers moet komen op vliegveld Twente. Willen ze die mensen depressief hebben ofzo![]()
Het is afgelegen en enorm troosteloos…
En nu heb je last van je hamstring?quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik met een vriendin meedeed aan Hunted. Op een gegeven moment werd er door een Hunter 'VISUAL' geroepen, waarna we het op het rennen letten. Aangezien ik wel een goede sprint in mijn benen heb, kon ik uitlopen op de Hunters, alleen toen sloeg het noodlot toe.
Ik scheurde mijn hamstring af.En toen werd ik wakker.
Nee, dat gelukkig niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:05 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
[..]
En nu heb je last van je hamstring?
Irritant hequote:Op dinsdag 14 december 2021 10:17 schreef Yesse het volgende:
Ik zit al meer dan een kwartier te wachten op mijn afspraak, die een meeting heeft die uitloopt
Oh daar heb ik zo’n hekel aan! Alsof hun tijd meer waard is dan de jouwe.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:17 schreef Yesse het volgende:
Ik zit al meer dan een kwartier te wachten op mijn afspraak, die een meeting heeft die uitloopt
Ja, al heeft deze persoon wel netjes tot 2 keer toe een berichtje gestuurd dat het uitloopt. En hij heeft zelf zo krap geagendeerd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zo’n hekel aan! Alsof hun tijd meer waard is dan de jouwe.
Ik heb vanmiddag nog een meeting. Nog wel genoeg klussen liggen maar niets wat persé vandaag moetquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit.
En al af wat moest...
Dat is natuurlijk wel zo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zo’n hekel aan! Alsof hun tijd meer waard is dan de jouwe.
Dan maar lekker thee of koffie drinken in de baas zijn tijdquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, al heeft deze persoon wel netjes tot 2 keer toe een berichtje gestuurd dat het uitloopt. En hij heeft zelf zo krap geagendeerd.
Jij ook al.quote:
Ik ben wat oude dingen aan het uitzoeken of het allemaal goed verwerkt is destijds en tussenrekeningen aan het nalopen, zodat ik dat in januari niet hoef te doen. Maar ook niet echt iets dat voor de kerst af moet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog een meeting. Nog wel genoeg klussen liggen maar niets wat persé vandaag moet![]()
Ik wil gewoon lekker een stuk wandelen.
Ben ook nog steeds vrij somber, donkere dagen voor kerst enzo.
Stom is dat. Ik had laatst met dezelfde vervoerder dat het voor één pakje wel kon en voor een ander pakje niet. Waarom dat verschil er was is me nooit duidelijk gewordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:21 schreef AgnesGru het volgende:
Vandaag krijg ik twee pakketjes, pakket 1 tussen 10:00 - 14:00 en pakket 2 tussen 14:00 - 16:30
Nu wil ik die laatste naar morgen verzetten, want morgen komt het tweede deel van pakket 2 (pets place heeft de bestelling dus over twee dozen verdeeld). maar dat kan niet in de Postnl app
Irritantquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:21 schreef AgnesGru het volgende:
Vandaag krijg ik twee pakketjes, pakket 1 tussen 10:00 - 14:00 en pakket 2 tussen 14:00 - 16:30
Nu wil ik die laatste naar morgen verzetten, want morgen komt het tweede deel van pakket 2 (pets place heeft de bestelling dus over twee dozen verdeeld). maar dat kan niet in de Postnl app
Dat is ook vaag inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Stom is dat. Ik had laatst met dezelfde vervoerder dat het voor één pakje wel kon en voor een ander pakje niet. Waarom dat verschil er was is me nooit duidelijk geworden
DHL kondigt dan weer aan dat ze een pakket komen bezorgen en hoe laat ze voor de deur staan. Blijf je daar voor thuis, ga je de track & trace nog maar eens refreshen omdat het nu wel lang duurt en dan staat daar 'Haha geintje het paste makkelijk in de brievenbus heb je voor niets gewacht haha doei sukkel gr gr DHL'quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Irritant![]()
DHL biedt daarin wel meer flexibiliteit, maar daar heb je niks aan
Nee johquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:28 schreef H_T het volgende:
[..]
DHL kondigt dan weer aan dat ze een pakket komen bezorgen en hoe laat ze voor de deur staan. Blijf je daar voor thuis, ga je de track & trace nog maar eens refreshen omdat het nu wel lang duurt en dan staat daar 'Haha geintje het paste makkelijk in de brievenbus heb je voor niets gewacht haha doei sukkel gr gr DHL'
In de aanloop naar Sinterklaas had ik ook gewacht met bestellen tot ik een grotere bestelling in een keer kon plaatsen, want dan hoefde ik maar op één pakketje te wachten. Geplande bezorgdata waren gelijk, allemaal prachtig, alleen dacht Amazon er anders over en werd de bestelling verdeeld over twee of drie pakketten die tegelijkertijd werden verzondenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook vaag inderdaad.
Heb helemaal geen zin om de hele dag op pakketjes te moeten wachten en zeker niet omdat Postnl morgen ook komt.
Wat een mysterie!quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:32 schreef AgnesGru het volgende:
Als ik trouwens naar het gewicht kijk (kon ik net pas zien), hebben ze wel de bestelling in 1 pakket gedaan.
waarom ik dan 2x een T&T heb gekregen
Dat gaat toch op jaar. Mijn ouders mogen net voor en net na kerst.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:57 schreef Em31 het volgende:
Met die booster he, mijn ouders zouden officieel 3 januari er 6 maanden tussen hebben zitten. Je moet dus dan pas een afspraak maken (en weer even wachten voor je aan de beurt bent dus?).
Ja, nu nog wel, maar mogelijk wordt de tijd korter. Stond gisteren in het AD.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:57 schreef Em31 het volgende:
Met die booster he, mijn ouders zouden officieel 3 januari er 6 maanden tussen hebben zitten. Je moet dus dan pas een afspraak maken (en weer even wachten voor je aan de beurt bent dus?).
Wanneer heb je voor het laatst piccalilly gekocht? Misschien wordt het daar weer eens tijd voorquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zelfs geen inspiratie voor het boodschappenlijstje
Ja maar moet 6 maanden tussen de laatste en booster zittenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gaat toch op jaar. Mijn ouders mogen net voor en net na kerst.
Ah oké dankje! even afwachten dusquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, nu nog wel, maar mogelijk wordt de tijd korter. Stond gisteren in het AD.
Staat nog een half potje in de koelkastquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst piccalilly gekocht? Misschien wordt het daar weer eens tijd voor
jup, maar daarna gaat het op prikdatum toch?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:05 schreef Fred_B het volgende:
Na je booster mag je negen maanden de grens over en daarna gaat de poort dicht. Dat is ook wel iets om in de gaten te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |