rust uitstralen heb je geen reet aan als je jezelf van binnen helemaal gek maaktquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Max wat authentieker is, maar Lewis is meer dan slim genoeg om op de goede momenten rust uit te stralen.
Je wordt wel zo de derde sector ingeslingerd met meer snelheidquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:14 schreef tralalala het volgende:
Die tow gaf de doorslag dus niet? Volgens mij was de tijd bijna identiek t/m sector 2, ook wel lekker.
Rust uitstralen kan je niet faken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
rust uitstralen heb je geen reet aan als je jezelf van binnen helemaal gek maakt
Alsof die anderhalve man en paardenkop wat er aan Nederlanders zit zo kan schreeuwen. De tribunes zitten vol met lokalen en andere nationaliteiten. Lijkt me duidelijk hoe ze over Hamilton denken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waren onsportieve hollanders
tuurlijk welquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rust uitstralen kan je niet faken.
Heeft wel invloed gehad, denk ik. De soft in Q2 was in ieder geval wel met opzet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. De flat spot is de oorzaak
Er schijnen 5000 Nederlanders die kant op te zijn gegaan hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Alsof die anderhalve man en paardenkop wat er aan Nederlanders zit zo kan schreeuwen. De tribunes zitten vol met lokalen en andere nationaliteiten. Lijkt me duidelijk hoe ze over Hamilton denken.
wat moet je nouquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Alsof die anderhalve man en paardenkop wat er aan Nederlanders zit zo kan schreeuwen. De tribunes zitten vol met lokalen en andere nationaliteiten. Lijkt me duidelijk hoe ze over Hamilton denken.
als vrouw zijndequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jij bent expert op gebied van faken?
'Get inside his head'quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef _UserName_ het volgende:
Lewis' outfit voor morgen:
[ afbeelding ]
Einde tijdperk Bottas,...als die er al was.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef Martinello het volgende:
Nooit meer een eerste rij voor Bottas, of een tweede of een derde.
Met de ervaring van Lewis geloof ik dat ook wel, iig zo na de kwalificatie. In het heetst van de strijd niet.quote:
Zelfs als Perez 3e wordt dan moet Bottas 16 punten halen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En Bottas dan? Die haalt vast ook wel punten.
Die zitten wel op de tribune van de support pitsquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er schijnen 5000 Nederlanders die kant op te zijn gegaan hoor.
Zeg nooit nooit hè, Als Russel een Williams op P2 kan zetten moet het Bottas ook wel in een Alfa lukken als de omstandigheden maar bizar genoeg zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef Martinello het volgende:
Nooit meer een eerste rij voor Bottas, of een tweede of een derde.
Het is gewoon triest boe roepen echt 3 jarige niveau. Je kunt geen fan zijn van een coureurs maar de prestatie is er wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Shot van de tribunes gemist denk ik? Zag er best oranje uitquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Zo kun je altijd wel wat verzinnen, maar die ronde was clean dus hij had geen enkele reden om nog risico te nemen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
Snap alleen niet waarom Max van gas af ging laatste ronde. Stel dat je debiele praktijken krijgt dat eerste tijd afgenomen wordt omdat Mercedes met beelden aantoont dat ie over de witte lijn ging of whatever (I know, onzin dit, maar omdat er steeds onzinpenalties waren), dan helpt het toch mss om nog een evensnelle tijd te hebben staan
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik denk dat dan de concentratie een beetje weg is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
Snap alleen niet waarom Max van gas af ging laatste ronde. Stel dat je debiele praktijken krijgt dat eerste tijd afgenomen wordt omdat Mercedes met beelden aantoont dat ie over de witte lijn ging of whatever (I know, onzin dit, maar omdat er steeds onzinpenalties waren), dan helpt het toch mss om nog een evensnelle tijd te hebben staan
McLaren fans.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Shot van de tribunes gemist denk ik? Zag er best oranje uit
En stel dat je jezelf schade rijdt...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
kom maandag terugquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik zo even een heel eind ga wandelen. Zomaar.
Nog een F2 race en dan boodschappen doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Geen onnodig risico? Hij was binnen en je zult maar weer een Jeddahtje doen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
Het is ook triest, maar wel ongeveer op hetzelfde niveau als de teams met elkaar zijn omgegaan de laatste weken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is gewoon triest boe roepen echt 3 jarige niveau. Je kunt geen fan zijn van een coureurs maar de prestatie is er wel.
Oja, geen tijd om te wandelenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog een F2 race en dan boodschappen doen
Zegt niks, kunnen best allemaal kleurenblind zijn. Niet zo snel oordelen jij.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Shot van de tribunes gemist denk ik? Zag er best oranje uit
Morgen de Sybian op standje Maxquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In de kofferbak
Brrrrrrrrrt @:de_boswachter
'quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien mag je aanlsuiten bij DJMO @Zipportalquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Bij bizarre omstandigheden staat Bottas meestal in de bandenstapels.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit hè, Als Russel een Williams op P2 kan zetten moet het Bottas ook wel in een Alfa lukken als de omstandigheden maar bizar genoeg zijn.
Waarheen leidt de weg?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Wat maakt het uit. In Brazilië werd Max massaal uitgefloten. Daar zal iedere sporter wel ooit mee te maken krijgen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is gewoon triest boe roepen echt 3 jarige niveau. Je kunt geen fan zijn van een coureurs maar de prestatie is er wel.
Ja maar Angela kan niet op tegen al die oranje supportersquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Voor Verstappen was er ook een flinke dosis geboe trouwens
Joh? De sneer met "nu zie ik tenminste waar hij rijdt" gemist?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:20 schreef dycto het volgende:
HamilgodGeweldig gereden maar simpelweg verslagen door de fabuleuze Maxsupergod en reageert toch netjes, vriendschappelijk en sportief
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja maar Angela kan niet op tegen al die oranje supporters
als ie morgen wint gaat ie helemaal los voor de neus van hammiequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:20 schreef dycto het volgende:
HamilgodGeweldig gereden maar simpelweg verslagen door de fabuleuze Maxsupergod en reageert toch netjes, vriendschappelijk en sportief
Lewis krijgt instructie om hem van achter aan te rijden bij de start, en Max krijgt de schuld. Maar dat is logischquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef quo_ het volgende:
Zitten ze nou bij de FIA in crisis overleg om te bedenken welke straf ze MAX nog aan kunnen smeren?
Nu ben ik er wel bijquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog een F2 race en dan boodschappen doen
Ik had je nog wel netjes gementionedquote:
Ik vind het in alle sporten kleutergedrag eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat constante gehuil hier en andere fora om het boe roepenDat is echt een constant iets in iedere sport, maar in de F1 is het ineens uit de boze. Hou toch op zeg
Na de stront die er de laatste weken over Verstappen heen gestrooid is zal het me worst zijn. Feitelijk doen de Hamilton-fans dit ook maar dan op een meer achterbakse manier met allerlei insinuaties en ongenuanceerde interpretaties van dingen. Vraag niet om respect die je niet wil geven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Minder downforcequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ook niet onbelangrijk: Red Bull gaat harder op de rechte einden.
In die ronde wel. Geen halve seconde, maar wel genoeg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Die tow maakte het verschil niet Doornbos.
Oh nee. Juichen doen we ook maar niet meer, ook kleutergedrag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het in alle sporten kleutergedrag eigenlijk.
Connelly ongetwijfeld, die vuige huichelaarquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef quo_ het volgende:
Zitten ze nou bij de FIA in crisis overleg om te bedenken welke straf ze MAX nog aan kunnen smeren?
Welke lokalen? Het zijn vooral expats en toeristenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef RichardHammond het volgende:
De lokalen moeten niks van woke Hamilton hebben.
Owh ja? Niks van gehoordquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Voor Verstappen was er ook een flinke dosis geboe trouwens
VTEC kicked in yoquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Samen met zijn vriendje Warwickquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Connelly ongetwijfeld, die vuige huichelaar
Ongetwijfeld, maar niet minder belangrijkquote:
Correctquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar niet minder belangrijk
I know, nog bedankt!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had je nog wel netjes gementioned
Dat die laatsten er überhaupt in komen nu, je zou als VAE maar een nare omikron kater aan overhouden..quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Welke lokalen? Het zijn vooral expats en toeristen
Zachtere banden in het begin, de baan komt later in de race naar ze toe en dus in het voordeel van de hardere banden dan.quote:
Wat is dit voor een onzin? Ik ben gewoon voor het supporten van je eigen favoriet ipv "anti-suporten" van de tegenstander.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh nee. Juichen doen we ook maar niet meer, ook kleutergedrag.
Ik ben door de spanning van dit seizoen bijna 40 jaar geworden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Hoop vooral dat Norris voor Hamilton komt morgen. De Mclaren is moeilijk in te halen, kan Max een gat trekken hopelijk.
Pff nog ca 24 uur en dan is het seizoen waar ik 5 jaar ouder door geworden ben voorbij.
Ow God, zit die lul er ook bij????quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Samen met zijn vriendje Warwick
Ik zeg bij winst komende week het hele Red Bull Team door de grachtenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben door de spanning van dit seizoen bijna 40 jaar geworden.
Tijd dat ze weer met V10s gaan racen dan hoor je het publiek niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat constante gehuil hier en andere fora om het boe roepenDat is echt een constant iets in iedere sport, maar in de F1 is het ineens uit de boze. Hou toch op zeg
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow God, zit die lul er ook bij????
Gebbetje. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Joh? De sneer met "nu zie ik tenminste waar hij rijdt" gemist?
Ik voel me ook weer een jonge god inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben door de spanning van dit seizoen bijna 40 jaar geworden.
Vergeet Warwick nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Connelly ongetwijfeld, die vuige huichelaar
Merry Christmas.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond het grapje van Hamilton wel leuk.
Dat zagen we in Brazilie ja. Norris wist daar niet hoe snel ie opzij moest gaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Hoop vooral dat Norris voor Hamilton komt morgen. De Mclaren is moeilijk in te halen
En Perez ook mee. Norris heeft al aangegeven zich er niet mee te willen bemoeienquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Hoop vooral dat Norris voor Hamilton komt morgen. De Mclaren is moeilijk in te halen, kan Max een gat trekken hopelijk.
Pff nog ca 24 uur en dan is het seizoen waar ik 5 jaar ouder door geworden ben voorbij.
Hoop vooral niet dat Norris morgen niet nog steeds boos is op Red Bull.. hij was nogal boos op Perez geloof ik.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Elke sport heeft haar eigen mores. Wat onbeschaafd is in de ene sport is geen probleem in de andere. Ik vind het geen probleem als er gegild wordt tijdens een voetbal-penalty, terwijl het tijdens de service in een tenniswedstrijd zwaar onbeschoft is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedere sport? Voetbal bedoel je?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
voor de 100ste keer, ze hebben geen nieuwe gele meer, maar nog wel 2 sets witte. Ze gaan echt niet gebruikte gele doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Zachtere banden in het begin, de baan komt later in de race naar ze toe en dus in het voordeel van de hardere banden dan.
Nog naast de vraag of het 1 of 2 stopper word. Ik zou niet verbaasd zijn als Red Bull een 2-stopper doet, rood/geel/rood
Dat een beetje boe of jeej roepen geen invloed zou moeten hebben op een sporter of een kijker. Het is vrij triest dat de woke brigade hier en bijv. reddit iedere week bijna in tranen uitbarsten omdat iemand boe durft te roepen naar Verstappen of Hamilton. Of naar Ajax, Feyenoord of PSV. Of naar Van der Poel of Van Aert. Of naar de LA Lakers of de Boston Celtics. etc etc etcquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Ik ben gewoon voor het supporten van je eigen favoriet ipv "anti-suporten" van de tegenstander.
Nooit naar je usericon gekeken of wat?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iedere sport? Voetbal bedoel je?
Hamilton niks, maar Mercedes en de Britse pers hebben toch een behoorlijk berg slijk over Verstappen en RB uitgestort de afgelopen weken. Zo vreemd is het toch niet als daar een tegenreactie op komt?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Elke sport heeft haar eigen mores. Wat onbeschaafd is in de ene sport is geen probleem in de andere. Ik vind het geen probleem als er gegild wordt tijdens een voetbal-penalty, terwijl het tijdens de service in een tenniswedstrijd zwaar onbeschoft is.
In de emotie na een veroorzaakte crash ofzo snap ik het nog wel, maar nu was het gewoon compleet onnodig, wat had Hamilton fout gedaan dan?
Los van het feit dat ik het niet toejuich, met alle uitspraken over Verstappen snap ik wel dat de Max fans hem niet bepaald heel sympathiek vinden momenteel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
=
In de emotie na een veroorzaakte crash ofzo snap ik het nog wel, maar nu was het gewoon compleet onnodig, wat had Hamilton fout gedaan dan?
Moest stiekem wel om dat filmpje gniffellen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat filmpje deed me ook niks. Je kunt je maar ergens druk over maken.
Mercedes heeft maar 18 punten nodig om het constructeurskampioenschap te winnen toch?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs als Perez 3e wordt dan moet Bottas 16 punten halen.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Ik ben gewoon voor het supporten van je eigen favoriet ipv "anti-suporten" van de tegenstander.
Als VER in schone lucht kan rijden en niet te hard hoeft te pushen, kan hij naar wit en een éénstopper rijden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
voor de 100ste keer, ze hebben geen nieuwe gele meer, maar nog wel 2 sets witte. Ze gaan echt niet gebruikte gele doen
Ik werd er al op gewezen. Bij het minste contact ga ik er al vanuit dat we pas uren na de race weten wie WDC is. Die twee krijgen dat gewoon voor elkaar om Max dat feest te ontnemen. Ook al weten ze dat ze kansloos zijn om een straf erdoor gedrukt te krijgen.quote:
Dus plek 2 voor Hamilton alleen is genoeg dusquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mercedes heeft maar 18 punten nodig om het constructeurskampioenschap te winnen toch?
Het moment dat Bild zich op gaat winden om F1 zonder dat er ene M. Schumacher bij betrokken is.quote:
Wat heeft hij nu weer te zeuren?quote:
Max heeft meer poles dit jaar dan beide Mercedessen samenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
trek je even je keiharde conclusie
[ link | afbeelding ]
moet ik dit ook nog is gaan analiseren voor jullie
Max wint in de snellere auto. Niks nieuws tov andere jaren alleen andere suto en coureur.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Die is al dronkenquote:
Die is zijn plafond aan het witten op dit momentquote:
Ja, kun je de 2e plekken van Perez er even bij zetten?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is logisch als je de snelste auto hebt over het hele seizoen gezien.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max heeft meer poles dit jaar dan beide Mercedessen samen
Die auto's hebben zoveel tractie dat je regelmatig wel moet shortshiftenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lekkere shortshift van Max voor die laatste bocht 😏
Ja en waarom heeft HAm dan toch nog steeds evenveel punten?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max heeft meer poles dit jaar dan beide Mercedessen samen
Haha, ze zijn ziedendquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Comments van lezers op de site van de BBC zijn woedend op Mercedes omdat Lewis geen goede tow kreeg
[ afbeelding ]
Baku, Hongarije, Silverstone...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja en waarom heeft HAm dan toch nog steeds evenveel punten?
Je kunt Lewis met geen mogelijkheid de beste coureur van dit seizoen noemen. Ik ga er vanuit dat ie kampioen wordt maar beste coureur van het seizoen: nee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Comments van lezers op de site van de BBC zijn woedend op Mercedes omdat Lewis geen goede tow kreeg
[ afbeelding ]
ITS COMING HOMEquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef RichardHammond het volgende:
Het is gewoon genot hoe alle Engelse fans nu uit hun plaat gaan, smullen geblazen.
Ook voor de Engelsen geldt: de punten worden morgen uitgedeeldquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef RichardHammond het volgende:
Het is gewoon genot hoe alle Engelse fans nu uit hun plaat gaan, smullen geblazen.
Meestal doen ze het niet in kwali rondesquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die auto's hebben zoveel tractie dat je regelmatig wel moet shortshiften
We zijn er bijna vanaf.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:35 schreef Tomatenboer het volgende:
God, wat blijf ik Jack Plooij toch verschrikkelijk irritant vinden, onderbreekt coureurs continu en laat ze vaak niet uitpraten.
Nog los van zijn debiele voorzetjes die hij altijd probeert te geven.
Eh, klopt, hoewel het dan van de FL afhangt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mercedes heeft maar 18 punten nodig om het constructeurskampioenschap te winnen toch?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
De beste zijn telt niet. Alleen het de punten tellen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je kunt Lewis met geen mogelijkheid de beste coureur van dit seizoen noemen. Ik ga er vanuit dat ie kampioen wordt maar beste coureur van het seizoen: nee.
Dat zal best maar dan hoefvik het nog niet leuk te vinden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. In Brazilië werd Max massaal uitgefloten. Daar zal iedere sporter wel ooit mee te maken krijgen.
Maar goed, het word morgen toch nog spannend.
Die haalde P1 op momenten dat Max de finish niet haalde, dan haal je snel die punten in.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja en waarom heeft HAm dan toch nog steeds evenveel punten?
Perez z'n start gaat cruciaal worden morgen... track position pakken tov Hamilton...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef beantherio het volgende:
Ik hoop op een wonder morgen maar ik zie het nog niet gebeuren. Ik ga nog steeds uit van een kampioenschap van Hamilton.
Dat ligt mogelijk aan z'n schoonvader Nelson Piquet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. In Brazilië werd Max massaal uitgefloten. Daar zal iedere sporter wel ooit mee te maken krijgen.
Maar goed, het word morgen toch nog spannend.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:38 schreef heywoodu het volgende:
"Waarom zette je 'm niet neer op pole?"
Ja ok, doe maar weer zonder vragen.
Ik hoop dat Norris zich er niet mee gaat bemoeien.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Stukje skydivenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Lewis heeft meer zin in maandag dan in morgen
Norris haalt Lewis. Perez zet Lewis onder drukquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als Verstappen gewoon een goede start heeft en er verder geen reet meer gaat gebeuren
Ja smoesjesquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die haalde P1 op momenten dat Max de finish niet haalde, dan haal je snel die punten in.
Max had minstens 75 punten extra kunnen hebben als hij die keren niet buiten de punten was gevallen.
En dan ook nog 4 punten minder uitgelopen omdat er in Spa maar halve punten werden uitgedeeld.
Ik zou toch even wachten met genieten tot het morgen ook goed gaat.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef RichardHammond het volgende:
Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als Verstappen gewoon een goede start heeft en er verder geen reet meer gaat gebeuren
Kan ik het ergens terug zien?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Over het algemeen geen groot fan van Coronel, maar ik vind het wel mooi om zoals dit gewoon echte emotie te zien, die zit helemaal gek te worden.
Hillquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hill bij Sky zojuist: "Lewis wasn't trying."
Die is zuurquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja alle stewards zijn standaard tegen Max,het is echt 1 complot!!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik werd er al op gewezen. Bij het minste contact ga ik er al vanuit dat we pas uren na de race weten wie WDC is. Die twee krijgen dat gewoon voor elkaar om Max dat feest te ontnemen. Ook al weten ze dat ze kansloos zijn om een straf erdoor gedrukt te krijgen.
Laten we hopen op een clean race van beide heren zodat die charlatans de kans niet krijgen om Max te naaien.
Niet eens; Lewis heeft Max laten winnen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hill bij Sky zojuist: "“Lewis wasn’t trying."
Zou duf zijn, hij is toch F1 coureur. Lekker boeiend dat er een titel gevecht is. Norris strijdt nog om p5 in kampioenschap en sws wil je toch er zelf vol voor gaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Ik hoop dat Norris zich er niet mee gaat bemoeien.
EMOTIEGENOTquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Over het algemeen geen groot fan van Coronel, maar ik vind het wel mooi om zoals dit gewoon echte emotie te zien, die zit helemaal gek te worden.
Die man is helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet onbegrijpelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef SiGNe het volgende:
Traantjes bij Coronel als ie aan morgen denkt
Ik ben heel eerlijk, als Max morgen kampioen wordt ga ik ook huilenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef SiGNe het volgende:
Traantjes bij Coronel als ie aan morgen denkt
Overactingquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet onbegrijpelijk natuurlijk.
Kun je leestekens gebruiken? Dan leest je poep misschien wat lekkerder weg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja smoesjes
Max heeft fouten gemaakt
ham heeft fouten gemaakt
en nu staan ze gelijk.
De statistiek zegt mij maar 1 ding
het is geen garantie dat als je de pole heb dat je de race gaat winnen
Waarom zou je ook in de kwalificatie voor de WK-beslissende race.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hill bij Sky zojuist: "“Lewis wasn’t trying."
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk, als Max morgen kampioen wordt ga ik ook huilen
Ik verwacht dat hij in de eerste stint een stukje uit gaat lopen, maar eigenlijk te weinig. Dan wordt het nog wel interessant welke strategie Red Bull gaan doen, maar Ham is imo nog steeds favoriet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk kan Verstappen morgen op rood een beetje wegrijden van Hamilton. Maar in eerste instantie zie ik geen voordeel bij die rode band.
De vraag is ook of het met rood ook met een 1 stopper kan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk kan Verstappen morgen op rood een beetje wegrijden van Hamilton. Maar in eerste instantie zie ik geen voordeel bij die rode band.
Uit spanning en uit wtf en uit blijdschapquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk, als Max morgen kampioen wordt ga ik ook huilen
Zeker niet, ik krijg ook stress-zweet als ik de kwali's ziequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies dat jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uit spanning en uit wtf en uit blijdschap
Want?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slaan door in hun chauvinisme. Dat doen wij hier anders met @ChevyCapricequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En veel andere Britten met 'm. Gaar volk met hun achter de ellebogen gedrag.
ik tel 3 grammaticale foutenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je leestekens gebruiken? Dan leest je poep misschien wat lekkerder weg.
BVD.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef Zipportal het volgende:
Heb het half meegekregen. Maar Verstappen was dus sneller dankzij een slipstream?
Handig toch, als je een post ziet met allemaal korte regels met enters ertussen, weet je meteen dat je die post niet hoeft te lezen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je leestekens gebruiken? Dan leest je poep misschien wat lekkerder weg.
BVD.
Laten we Hill niet meer serieus nemen. Mijn respect voor die kerel is gedurende het seizoen steeds verder gedaald.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik tel er bij jou zes.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik tel 3 grammaticale fouten
doei![]()
ik ga even koken
Plek maakt nauwelijks iets uit. Daarom is het een farce.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja smoesjes
Max heeft fouten gemaakt
ham heeft fouten gemaakt
en nu staan ze gelijk.
Ik stoor me vooral aan de sneaky framing die ze doen en dan pretenderen dat ze zo correct zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Slaan door in hun chauvinisme. Dat doen wij hier anders met @:ChevyCaprice
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom zou je ook in de kwalificatie voor de WK-beslissende race.
Dat moet wel want anders mag hij hem morgen niet gebruiken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
Had Hamilton überhaupt de 'raketmotor' er wel in?
Performance voordeel is weer afgevlaktquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
Goeie! Gelukkig is hij nu koken!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Handig toch, als je een post ziet met allemaal korte regels met enters ertussen, weet je meteen dat je die post niet hoeft te lezen.
Of die is stuk of die mag niet meer ingezet worden door de FIAquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
Diezelfde statistiek zegt ook weer dat degene met de meeste poles uiteindelijk het kampioenschap wint.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja smoesjes
Max heeft fouten gemaakt
ham heeft fouten gemaakt
en nu staan ze gelijk.
Daarom juist wel leuk, Hill is een zure oude opa geworden die vanuit z'n leunstoel wat raaskalt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Laten we Hill niet meer serieus nemen. Mijn respect voor die kerel is gedurende het seizoen steeds verder gedaald.
Hopen op MolenGodquote:
Op Toto?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef tralalala het volgende:
De Engelse fans op de bekende websites zijn heel boos, GENOT.
Of morgen is heel fok ziedend.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef tralalala het volgende:
Nah denk nog steeds dat Ham hem pakt helaasquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
In SPTquote:
Linksquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef tralalala het volgende:
Dat weten we morgen pas of jouw stelling kloptquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Diezelfde statistiek zegt ook weer dat degene met de meeste poles uiteindelijk het kampioenschap wint.
Oke man.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zou duf zijn, hij is toch F1 coureur. Lekker boeiend dat er een titel gevecht is. Norris strijdt nog om p5 in kampioenschap en sws wil je toch er zelf vol voor gaan.
Ja Brazilië liet ie Hamilton voorbij omdat ie toen sws volledig kansloos was tegen die raket.
Als dat morgen aan het eind van de middag nog het geval is, is het primaquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef tralalala het volgende:
Evengoed haal ik daar geen vertrouwen uit.quote:The last six races in Abu Dhabi have all been won from pole position:
2015 - pole position: Nico Rosberg winner: Nico Rosberg
2016 - pole position: Lewis Hamilton winner: Lewis Hamilton
2017 - pole position: Valtteri Bottas winner: Valtteri Bottas
2018 - pole position: Lewis Hamilton winner: Lewis Hamilton
2019 - pole position: Lewis Hamilton winner: Lewis Hamilton
2020 - pole position: Max Verstappen winner Max Verstappen
Robsergquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:51 schreef beantherio het volgende:
Klein feitje uit de BBC live blog:
[..]
Evengoed haal ik daar geen vertrouwen uit.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:51 schreef beantherio het volgende:
Klein feitje uit de BBC live blog:
[..]
Evengoed haal ik daar geen vertrouwen uit.
Ik zie het eigenlijk alleen nog maar gebeuren als hij voor een 1 stopper kan gaan en Max voor een 2 stopper moet gaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah denk nog steeds dat Ham hem pakt helaas
Goed om te zien dat Lewis niet op alle rechte stukken sneller isquote:
Die motor is na 2 gp's geen raketmotor meer. Zo hard slijt dat spul van Mercedes.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
Maar met de gele band kun je sowieso toch met 1 stop af? Wisselen naar de harde band wellicht.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk alleen nog maar gebeuren als hij voor een 1 stopper kan gaan en Max voor een 2 stopper moet gaan.
Max heeft Ham bij de ballen nu.
Is in feite een beetje de omgekeerde wereld nu, Max die sneller is op de rechte stukken en Lewis die het in de bochten wint.quote:
Is ook gewoon zo. Beide titelkandidaten staken er vandaag met kop en schouders bovenuitquote:
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:01 schreef Abdus18 het volgende:
ik kijk ook een keer niet... wat heb ik gemist?
Of moet ik nu morgen ook niet kijken met dit resultaat
Zullen ze ook wel zeggen als Verstappen wint, dat lewis hem dat gunt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]![]()
Wat een wanker is het toch ook.
Liever Samantha dan Shellyquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met shelly sterk? Of samantha Steenwijk
SPT / [Junior] Formuleklassen #67 - Donkere dagenquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb inmiddels een staat bereikt waarbij ik in slaap dommel zodra ik mijn ogen dicht doe
Mijn analyse is dat VER in zijn eentje meer pole heeft dan het hele mercedes team.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jep. Hopen dat Max beetje uit kan lopen de eerste 10 rondjes en daarna fietst Perez hem de muur in voor een SC.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar met de gele band kun je sowieso toch met 1 stop af? Wisselen naar de harde band wellicht.
Ik kijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
SPT / [Junior] Formuleklassen #67 - Donkere dagen
F2 race
Mag niet, want CrashGate 2008quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep. Hopen dat Max beetje uit kan lopen de eerste 10 rondjes en daarna fietst Perez hem de muur in voor een SC.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef quo_ het volgende:
[..]
Mijn analyse is dat VER in zijn eentje meer pole heeft dan het hele mercedes team.![]()
![]()
Ze kunnen nog niks vinden. Ze zijn nu bezig om te kijken of er bij de catering nog vieze kopjes te rapporteren zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef Nober het volgende:
Zijn Max, Sergio en/of Red Bull Racing al under investigation?
Goed dat ze het serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:07 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ze kunnen nog niks vinden. Ze zijn nu bezig om te kijken of er bij de catering nog vieze kopjes te rapporteren zijn.
Dus winst voor Maxquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme... ik lees net iets wat ook echt wel pijn gaat doen.
Starten op softs betekent een mogelijke herhaling van COTA. Help
En waar zijn ze boos op?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef tralalala het volgende:
Ga jij nou maar een tukkie doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme... ik lees net iets wat ook echt wel pijn gaat doen.
Starten op softs betekent een mogelijke herhaling van COTA. Help
Als coureur was het ook 3x niks. In een superieure wagen 1x wereldkampioen geworden omdat hij een rookie als teamgenoot.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]![]()
Wat een wanker is het toch ook.
Het zit je nog steeds diep dat de F1 rechten naar Viaplay gaan zonder Olavquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hele slechte kijkcijfers voor Viaplay volgend jaar.
Waarom denk je dat iedereen stopt met kijken als Max dit jaar WK wordt?quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De cijfers zullen alleen slecht zijn als Max geen kampioen wordtquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton wint de race morgenquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd of er iemand gaat zijn die mijn opmerking snapt.
Chronisch minderwaardigheidscomplex.quote:
Daar durf ik ook wel geld op in te zetten.quote:
Laten we dat maar niet doenquote:
Lukt niet, voel te veel spanning voor morgen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een tukkie doen
Ongeacht de uitslag klopt de stelling, die gaat namelijk over langjarige gemiddelden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat weten we morgen pas of jouw stelling klopt
Klopt. Tenminste, aldus Pirelli.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar met de gele band kun je sowieso toch met 1 stop af? Wisselen naar de harde band wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |