Je kunt Lewis met geen mogelijkheid de beste coureur van dit seizoen noemen. Ik ga er vanuit dat ie kampioen wordt maar beste coureur van het seizoen: nee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Comments van lezers op de site van de BBC zijn woedend op Mercedes omdat Lewis geen goede tow kreeg
[ afbeelding ]
ITS COMING HOMEquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef RichardHammond het volgende:
Het is gewoon genot hoe alle Engelse fans nu uit hun plaat gaan, smullen geblazen.
Ook voor de Engelsen geldt: de punten worden morgen uitgedeeldquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef RichardHammond het volgende:
Het is gewoon genot hoe alle Engelse fans nu uit hun plaat gaan, smullen geblazen.
Meestal doen ze het niet in kwali rondesquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die auto's hebben zoveel tractie dat je regelmatig wel moet shortshiften
We zijn er bijna vanaf.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:35 schreef Tomatenboer het volgende:
God, wat blijf ik Jack Plooij toch verschrikkelijk irritant vinden, onderbreekt coureurs continu en laat ze vaak niet uitpraten.
Nog los van zijn debiele voorzetjes die hij altijd probeert te geven.
Eh, klopt, hoewel het dan van de FL afhangt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mercedes heeft maar 18 punten nodig om het constructeurskampioenschap te winnen toch?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Comments van lezers op de site van de BBC zijn woedend op Mercedes omdat Lewis geen goede tow kreeg
[ afbeelding ]
De beste zijn telt niet. Alleen het de punten tellen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je kunt Lewis met geen mogelijkheid de beste coureur van dit seizoen noemen. Ik ga er vanuit dat ie kampioen wordt maar beste coureur van het seizoen: nee.
Dat zal best maar dan hoefvik het nog niet leuk te vinden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. In Brazilië werd Max massaal uitgefloten. Daar zal iedere sporter wel ooit mee te maken krijgen.
Maar goed, het word morgen toch nog spannend.
Die haalde P1 op momenten dat Max de finish niet haalde, dan haal je snel die punten in.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja en waarom heeft HAm dan toch nog steeds evenveel punten?
Perez z'n start gaat cruciaal worden morgen... track position pakken tov Hamilton...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef beantherio het volgende:
Ik hoop op een wonder morgen maar ik zie het nog niet gebeuren. Ik ga nog steeds uit van een kampioenschap van Hamilton.
Dat ligt mogelijk aan z'n schoonvader Nelson Piquet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. In Brazilië werd Max massaal uitgefloten. Daar zal iedere sporter wel ooit mee te maken krijgen.
Maar goed, het word morgen toch nog spannend.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:38 schreef heywoodu het volgende:
"Waarom zette je 'm niet neer op pole?"
Ja ok, doe maar weer zonder vragen.
Ik hoop dat Norris zich er niet mee gaat bemoeien.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Hoop vooral dat Norris voor Hamilton komt morgen. De Mclaren is moeilijk in te halen, kan Max een gat trekken hopelijk.
Pff nog ca 24 uur en dan is het seizoen waar ik 5 jaar ouder door geworden ben voorbij.
Stukje skydivenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Lewis heeft meer zin in maandag dan in morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |