Norris haalt Lewis. Perez zet Lewis onder drukquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als Verstappen gewoon een goede start heeft en er verder geen reet meer gaat gebeuren
Ja smoesjesquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die haalde P1 op momenten dat Max de finish niet haalde, dan haal je snel die punten in.
Max had minstens 75 punten extra kunnen hebben als hij die keren niet buiten de punten was gevallen.
En dan ook nog 4 punten minder uitgelopen omdat er in Spa maar halve punten werden uitgedeeld.
Ik zou toch even wachten met genieten tot het morgen ook goed gaat.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef RichardHammond het volgende:
Het is gewoon genot hoe alle Engelse fans nu uit hun plaat gaan, smullen geblazen.
Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als Verstappen gewoon een goede start heeft en er verder geen reet meer gaat gebeuren
Kan ik het ergens terug zien?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Over het algemeen geen groot fan van Coronel, maar ik vind het wel mooi om zoals dit gewoon echte emotie te zien, die zit helemaal gek te worden.
Hillquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hill bij Sky zojuist: "Lewis wasn't trying."
Die is zuurquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja alle stewards zijn standaard tegen Max,het is echt 1 complot!!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik werd er al op gewezen. Bij het minste contact ga ik er al vanuit dat we pas uren na de race weten wie WDC is. Die twee krijgen dat gewoon voor elkaar om Max dat feest te ontnemen. Ook al weten ze dat ze kansloos zijn om een straf erdoor gedrukt te krijgen.
Laten we hopen op een clean race van beide heren zodat die charlatans de kans niet krijgen om Max te naaien.
Niet eens; Lewis heeft Max laten winnen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hill bij Sky zojuist: "“Lewis wasn’t trying."
Zou duf zijn, hij is toch F1 coureur. Lekker boeiend dat er een titel gevecht is. Norris strijdt nog om p5 in kampioenschap en sws wil je toch er zelf vol voor gaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Ik hoop dat Norris zich er niet mee gaat bemoeien.
EMOTIEGENOTquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Over het algemeen geen groot fan van Coronel, maar ik vind het wel mooi om zoals dit gewoon echte emotie te zien, die zit helemaal gek te worden.
Die man is helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet onbegrijpelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef SiGNe het volgende:
Traantjes bij Coronel als ie aan morgen denkt
Ik ben heel eerlijk, als Max morgen kampioen wordt ga ik ook huilenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef SiGNe het volgende:
Traantjes bij Coronel als ie aan morgen denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |