Joh? De sneer met "nu zie ik tenminste waar hij rijdt" gemist?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:20 schreef dycto het volgende:
HamilgodGeweldig gereden maar simpelweg verslagen door de fabuleuze Maxsupergod en reageert toch netjes, vriendschappelijk en sportief
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja maar Angela kan niet op tegen al die oranje supporters
als ie morgen wint gaat ie helemaal los voor de neus van hammiequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:20 schreef dycto het volgende:
HamilgodGeweldig gereden maar simpelweg verslagen door de fabuleuze Maxsupergod en reageert toch netjes, vriendschappelijk en sportief
Lewis krijgt instructie om hem van achter aan te rijden bij de start, en Max krijgt de schuld. Maar dat is logischquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef quo_ het volgende:
Zitten ze nou bij de FIA in crisis overleg om te bedenken welke straf ze MAX nog aan kunnen smeren?
Nu ben ik er wel bijquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog een F2 race en dan boodschappen doen
Ik had je nog wel netjes gementionedquote:
Ik vind het in alle sporten kleutergedrag eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat constante gehuil hier en andere fora om het boe roepenDat is echt een constant iets in iedere sport, maar in de F1 is het ineens uit de boze. Hou toch op zeg
Na de stront die er de laatste weken over Verstappen heen gestrooid is zal het me worst zijn. Feitelijk doen de Hamilton-fans dit ook maar dan op een meer achterbakse manier met allerlei insinuaties en ongenuanceerde interpretaties van dingen. Vraag niet om respect die je niet wil geven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is gewoon triest boe roepen echt 3 jarige niveau. Je kunt geen fan zijn van een coureurs maar de prestatie is er wel.
Minder downforcequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ook niet onbelangrijk: Red Bull gaat harder op de rechte einden.
In die ronde wel. Geen halve seconde, maar wel genoeg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Die tow maakte het verschil niet Doornbos.
Oh nee. Juichen doen we ook maar niet meer, ook kleutergedrag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het in alle sporten kleutergedrag eigenlijk.
Connelly ongetwijfeld, die vuige huichelaarquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef quo_ het volgende:
Zitten ze nou bij de FIA in crisis overleg om te bedenken welke straf ze MAX nog aan kunnen smeren?
Welke lokalen? Het zijn vooral expats en toeristenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef RichardHammond het volgende:
De lokalen moeten niks van woke Hamilton hebben.
Owh ja? Niks van gehoordquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Voor Verstappen was er ook een flinke dosis geboe trouwens
VTEC kicked in yoquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ook niet onbelangrijk: Red Bull gaat harder op de rechte einden.
Samen met zijn vriendje Warwickquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Connelly ongetwijfeld, die vuige huichelaar
Ongetwijfeld, maar niet minder belangrijkquote:
Correctquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar niet minder belangrijk
I know, nog bedankt!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had je nog wel netjes gementioned
Dat die laatsten er überhaupt in komen nu, je zou als VAE maar een nare omikron kater aan overhouden..quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Welke lokalen? Het zijn vooral expats en toeristen
Zachtere banden in het begin, de baan komt later in de race naar ze toe en dus in het voordeel van de hardere banden dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |