rust uitstralen heb je geen reet aan als je jezelf van binnen helemaal gek maaktquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Max wat authentieker is, maar Lewis is meer dan slim genoeg om op de goede momenten rust uit te stralen.
Je wordt wel zo de derde sector ingeslingerd met meer snelheidquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:14 schreef tralalala het volgende:
Die tow gaf de doorslag dus niet? Volgens mij was de tijd bijna identiek t/m sector 2, ook wel lekker.
Rust uitstralen kan je niet faken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
rust uitstralen heb je geen reet aan als je jezelf van binnen helemaal gek maakt
Alsof die anderhalve man en paardenkop wat er aan Nederlanders zit zo kan schreeuwen. De tribunes zitten vol met lokalen en andere nationaliteiten. Lijkt me duidelijk hoe ze over Hamilton denken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waren onsportieve hollanders
tuurlijk welquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rust uitstralen kan je niet faken.
Heeft wel invloed gehad, denk ik. De soft in Q2 was in ieder geval wel met opzet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. De flat spot is de oorzaak
Er schijnen 5000 Nederlanders die kant op te zijn gegaan hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Alsof die anderhalve man en paardenkop wat er aan Nederlanders zit zo kan schreeuwen. De tribunes zitten vol met lokalen en andere nationaliteiten. Lijkt me duidelijk hoe ze over Hamilton denken.
wat moet je nouquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Alsof die anderhalve man en paardenkop wat er aan Nederlanders zit zo kan schreeuwen. De tribunes zitten vol met lokalen en andere nationaliteiten. Lijkt me duidelijk hoe ze over Hamilton denken.
als vrouw zijndequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jij bent expert op gebied van faken?
'Get inside his head'quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef _UserName_ het volgende:
Lewis' outfit voor morgen:
[ afbeelding ]
Einde tijdperk Bottas,...als die er al was.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef Martinello het volgende:
Nooit meer een eerste rij voor Bottas, of een tweede of een derde.
Met de ervaring van Lewis geloof ik dat ook wel, iig zo na de kwalificatie. In het heetst van de strijd niet.quote:
Zelfs als Perez 3e wordt dan moet Bottas 16 punten halen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En Bottas dan? Die haalt vast ook wel punten.
Die zitten wel op de tribune van de support pitsquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er schijnen 5000 Nederlanders die kant op te zijn gegaan hoor.
Zeg nooit nooit hè, Als Russel een Williams op P2 kan zetten moet het Bottas ook wel in een Alfa lukken als de omstandigheden maar bizar genoeg zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef Martinello het volgende:
Nooit meer een eerste rij voor Bottas, of een tweede of een derde.
Het is gewoon triest boe roepen echt 3 jarige niveau. Je kunt geen fan zijn van een coureurs maar de prestatie is er wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Shot van de tribunes gemist denk ik? Zag er best oranje uitquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Zo kun je altijd wel wat verzinnen, maar die ronde was clean dus hij had geen enkele reden om nog risico te nemen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
Snap alleen niet waarom Max van gas af ging laatste ronde. Stel dat je debiele praktijken krijgt dat eerste tijd afgenomen wordt omdat Mercedes met beelden aantoont dat ie over de witte lijn ging of whatever (I know, onzin dit, maar omdat er steeds onzinpenalties waren), dan helpt het toch mss om nog een evensnelle tijd te hebben staan
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:16 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik denk dat dan de concentratie een beetje weg is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
Snap alleen niet waarom Max van gas af ging laatste ronde. Stel dat je debiele praktijken krijgt dat eerste tijd afgenomen wordt omdat Mercedes met beelden aantoont dat ie over de witte lijn ging of whatever (I know, onzin dit, maar omdat er steeds onzinpenalties waren), dan helpt het toch mss om nog een evensnelle tijd te hebben staan
McLaren fans.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Shot van de tribunes gemist denk ik? Zag er best oranje uit
En stel dat je jezelf schade rijdt...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
kom maandag terugquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik zo even een heel eind ga wandelen. Zomaar.
Nog een F2 race en dan boodschappen doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Geen onnodig risico? Hij was binnen en je zult maar weer een Jeddahtje doen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
Het is ook triest, maar wel ongeveer op hetzelfde niveau als de teams met elkaar zijn omgegaan de laatste weken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is gewoon triest boe roepen echt 3 jarige niveau. Je kunt geen fan zijn van een coureurs maar de prestatie is er wel.
Oja, geen tijd om te wandelenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog een F2 race en dan boodschappen doen
Zegt niks, kunnen best allemaal kleurenblind zijn. Niet zo snel oordelen jij.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Shot van de tribunes gemist denk ik? Zag er best oranje uit
Morgen de Sybian op standje Maxquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In de kofferbak
Brrrrrrrrrt @:de_boswachter
'quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien mag je aanlsuiten bij DJMO @Zipportalquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Bij bizarre omstandigheden staat Bottas meestal in de bandenstapels.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit hè, Als Russel een Williams op P2 kan zetten moet het Bottas ook wel in een Alfa lukken als de omstandigheden maar bizar genoeg zijn.
Waarheen leidt de weg?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Wat maakt het uit. In Brazilië werd Max massaal uitgefloten. Daar zal iedere sporter wel ooit mee te maken krijgen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is gewoon triest boe roepen echt 3 jarige niveau. Je kunt geen fan zijn van een coureurs maar de prestatie is er wel.
Ja maar Angela kan niet op tegen al die oranje supportersquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Voor Verstappen was er ook een flinke dosis geboe trouwens
Joh? De sneer met "nu zie ik tenminste waar hij rijdt" gemist?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:20 schreef dycto het volgende:
HamilgodGeweldig gereden maar simpelweg verslagen door de fabuleuze Maxsupergod en reageert toch netjes, vriendschappelijk en sportief
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja maar Angela kan niet op tegen al die oranje supporters
als ie morgen wint gaat ie helemaal los voor de neus van hammiequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:20 schreef dycto het volgende:
HamilgodGeweldig gereden maar simpelweg verslagen door de fabuleuze Maxsupergod en reageert toch netjes, vriendschappelijk en sportief
Lewis krijgt instructie om hem van achter aan te rijden bij de start, en Max krijgt de schuld. Maar dat is logischquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef quo_ het volgende:
Zitten ze nou bij de FIA in crisis overleg om te bedenken welke straf ze MAX nog aan kunnen smeren?
Nu ben ik er wel bijquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog een F2 race en dan boodschappen doen
Ik had je nog wel netjes gementionedquote:
Ik vind het in alle sporten kleutergedrag eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat constante gehuil hier en andere fora om het boe roepenDat is echt een constant iets in iedere sport, maar in de F1 is het ineens uit de boze. Hou toch op zeg
Na de stront die er de laatste weken over Verstappen heen gestrooid is zal het me worst zijn. Feitelijk doen de Hamilton-fans dit ook maar dan op een meer achterbakse manier met allerlei insinuaties en ongenuanceerde interpretaties van dingen. Vraag niet om respect die je niet wil geven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Minder downforcequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ook niet onbelangrijk: Red Bull gaat harder op de rechte einden.
In die ronde wel. Geen halve seconde, maar wel genoeg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Die tow maakte het verschil niet Doornbos.
Oh nee. Juichen doen we ook maar niet meer, ook kleutergedrag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het in alle sporten kleutergedrag eigenlijk.
Connelly ongetwijfeld, die vuige huichelaarquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef quo_ het volgende:
Zitten ze nou bij de FIA in crisis overleg om te bedenken welke straf ze MAX nog aan kunnen smeren?
Welke lokalen? Het zijn vooral expats en toeristenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef RichardHammond het volgende:
De lokalen moeten niks van woke Hamilton hebben.
Owh ja? Niks van gehoordquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Voor Verstappen was er ook een flinke dosis geboe trouwens
VTEC kicked in yoquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ook niet onbelangrijk: Red Bull gaat harder op de rechte einden.
Samen met zijn vriendje Warwickquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Connelly ongetwijfeld, die vuige huichelaar
Ongetwijfeld, maar niet minder belangrijkquote:
Correctquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar niet minder belangrijk
I know, nog bedankt!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had je nog wel netjes gementioned
Dat die laatsten er überhaupt in komen nu, je zou als VAE maar een nare omikron kater aan overhouden..quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Welke lokalen? Het zijn vooral expats en toeristen
Zachtere banden in het begin, de baan komt later in de race naar ze toe en dus in het voordeel van de hardere banden dan.quote:
Wat is dit voor een onzin? Ik ben gewoon voor het supporten van je eigen favoriet ipv "anti-suporten" van de tegenstander.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh nee. Juichen doen we ook maar niet meer, ook kleutergedrag.
Ik ben door de spanning van dit seizoen bijna 40 jaar geworden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:25 schreef VacaLoca het volgende:
Hoop vooral dat Norris voor Hamilton komt morgen. De Mclaren is moeilijk in te halen, kan Max een gat trekken hopelijk.
Pff nog ca 24 uur en dan is het seizoen waar ik 5 jaar ouder door geworden ben voorbij.
Ow God, zit die lul er ook bij????quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Samen met zijn vriendje Warwick
Ik zeg bij winst komende week het hele Red Bull Team door de grachtenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben door de spanning van dit seizoen bijna 40 jaar geworden.
Tijd dat ze weer met V10s gaan racen dan hoor je het publiek niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat constante gehuil hier en andere fora om het boe roepenDat is echt een constant iets in iedere sport, maar in de F1 is het ineens uit de boze. Hou toch op zeg
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow God, zit die lul er ook bij????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |