Ja, dat doet hij slim. Denk ook niet dat ze zich bij Merc direct zorgen maakten en dit misschien wel incalculeerden, zeker gezien het verschil.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lewis nog super ontspannen en charismatish trouwens tijdens dit interview
Perez kan hier heel belangrijk zijn, helemaal met Bottas op P6.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
Kan Perez iets met zijn Softs bij Lewis morgen?
ik geloof eerder de rust van maxquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is een act, net zoals dat koel blijven van Max een act is
Zou niet verkeerd zijn. Elke keer als hij een poepstart heeft wint hij de race.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef Type-R het volgende:
Pole maakt niet uit, Max vernaggelt toch wel de start / koppeling.
waren onsportieve hollandersquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef RichardHammond het volgende:
De lokalen moeten niks van woke Hamilton hebben.
Er zitten ook heel veel Britten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wel gejuich voor Norris, dus geen haat tegen Britten daar bij het publiek
Da's ook nog een dingetje idd. Nog meer spanning!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Perez kan hier heel belangrijk zijn, helemaal met Bottas op P6.
Als RBR 1+2+FL pakt en Hamilton uiteindelijk 3e wordt dan winnen ze zowel WDC als de constructeurs.
poepstartje van Ham er boven op en doeiiiii Lewisquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef Tinos85 het volgende:
Hamilton als enige in de top 5 op medium. Hopelijk komt hij een beetje in het gedrang te zitten.
nee had hij nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
Weet iemand of Hamilton een hogere topsnelheid had in Q3 dan in Q2 en Q1?
Abu Dhabi is 95% expats.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef RichardHammond het volgende:
De lokalen moeten niks van woke Hamilton hebben.
Ik denk wel dat Max wat authentieker is, maar Lewis is meer dan slim genoeg om op de goede momenten rust uit te stralen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof eerder de rust van max
als de act van lewis
Als die flat spot er überhaupt wasquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. De flat spot is de oorzaak
Als een boer met kiespijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland en ik hebben erg hard gelachen om het grapje van Hamilton.
En morgen gaat hij mondjes snoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |