Evengoed haal ik daar geen vertrouwen uit.quote:The last six races in Abu Dhabi have all been won from pole position:
2015 - pole position: Nico Rosberg winner: Nico Rosberg
2016 - pole position: Lewis Hamilton winner: Lewis Hamilton
2017 - pole position: Valtteri Bottas winner: Valtteri Bottas
2018 - pole position: Lewis Hamilton winner: Lewis Hamilton
2019 - pole position: Lewis Hamilton winner: Lewis Hamilton
2020 - pole position: Max Verstappen winner Max Verstappen
Robsergquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:51 schreef beantherio het volgende:
Klein feitje uit de BBC live blog:
[..]
Evengoed haal ik daar geen vertrouwen uit.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hill bij Sky zojuist: "Lewis wasn't trying."
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:51 schreef beantherio het volgende:
Klein feitje uit de BBC live blog:
[..]
Evengoed haal ik daar geen vertrouwen uit.
Ik zie het eigenlijk alleen nog maar gebeuren als hij voor een 1 stopper kan gaan en Max voor een 2 stopper moet gaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah denk nog steeds dat Ham hem pakt helaas
Goed om te zien dat Lewis niet op alle rechte stukken sneller isquote:
Die motor is na 2 gp's geen raketmotor meer. Zo hard slijt dat spul van Mercedes.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
Had Hamilton überhaupt de 'raketmotor' er wel in?
Maar met de gele band kun je sowieso toch met 1 stop af? Wisselen naar de harde band wellicht.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk alleen nog maar gebeuren als hij voor een 1 stopper kan gaan en Max voor een 2 stopper moet gaan.
Max heeft Ham bij de ballen nu.
Is in feite een beetje de omgekeerde wereld nu, Max die sneller is op de rechte stukken en Lewis die het in de bochten wint.quote:
Is ook gewoon zo. Beide titelkandidaten staken er vandaag met kop en schouders bovenuitquote:
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:01 schreef Abdus18 het volgende:
ik kijk ook een keer niet... wat heb ik gemist?
Of moet ik nu morgen ook niet kijken met dit resultaat
Zullen ze ook wel zeggen als Verstappen wint, dat lewis hem dat gunt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]![]()
Wat een wanker is het toch ook.
Liever Samantha dan Shellyquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met shelly sterk? Of samantha Steenwijk
SPT / [Junior] Formuleklassen #67 - Donkere dagenquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb inmiddels een staat bereikt waarbij ik in slaap dommel zodra ik mijn ogen dicht doe
Mijn analyse is dat VER in zijn eentje meer pole heeft dan het hele mercedes team.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
trek je even je keiharde conclusie
[ link | afbeelding ]
moet ik dit ook nog is gaan analiseren voor jullie
Jep. Hopen dat Max beetje uit kan lopen de eerste 10 rondjes en daarna fietst Perez hem de muur in voor een SC.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar met de gele band kun je sowieso toch met 1 stop af? Wisselen naar de harde band wellicht.
Ik kijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
SPT / [Junior] Formuleklassen #67 - Donkere dagen
F2 race
Mag niet, want CrashGate 2008quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep. Hopen dat Max beetje uit kan lopen de eerste 10 rondjes en daarna fietst Perez hem de muur in voor een SC.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef quo_ het volgende:
[..]
Mijn analyse is dat VER in zijn eentje meer pole heeft dan het hele mercedes team.![]()
![]()
Ze kunnen nog niks vinden. Ze zijn nu bezig om te kijken of er bij de catering nog vieze kopjes te rapporteren zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef Nober het volgende:
Zijn Max, Sergio en/of Red Bull Racing al under investigation?
Goed dat ze het serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:07 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ze kunnen nog niks vinden. Ze zijn nu bezig om te kijken of er bij de catering nog vieze kopjes te rapporteren zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |