Hij deed zijn best om aan de kant te gaanquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het wordt een gewoonte van hem
Maar als ik dan kijk naar echte daadwerkelijke pech voor Verstappen kom ik niet veel verder dan de klapband in Baku.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat wel erg ver in je factoren zoeken. Als het externe zijn is het anders dan als het aan Lewis of Bottas ligt dat je 'geen mazzel' hebt.
Een Bottas die je er uit gooit zodat je met veel schade 9 de wordtquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar als ik dan kijk naar echte daadwerkelijke pech voor Verstappen kom ik niet veel verder dan de klapband in Baku.
Dit was zo, maar is sinds Donderdag niet meer zo nadat FIA bekend maakte dat bij een crash tussen de 2 titaanrivalen mogelijk puntenaftrek zou plaatsvinden.quote:
Dit kan niet. Er zal altijd een schuldige aangewezen worden. En Max zal dat in 95% van de tijd zijn aangezien de FIA zijn bloed wel kan drinken en altijd een Brit zal prevaleren als winnaar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:52 schreef Sfancta het volgende:
En als ze beiden tegen elkaar crashen, met beiden schuld, beiden DNF wie is dan WK?
Verprutste pitstop in Imolaquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar als ik dan kijk naar echte daadwerkelijke pech voor Verstappen kom ik niet veel verder dan de klapband in Baku.
Klinkt goed hoor...quote:Ondanks het gemopper zet Verstappen de tweede trainingstijd neer en komt hij weer enigszins in de zone waarin Hamilton zich bevindt.
De tijd van Verstappen zit op 0,214 van de Brit.
Maar dat was menselijk falen van het team (was Monza) en bovendien liep Verstappen daar zelfs nog een paar punten uit na die crashquote:
Schreeuw niet zoquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:01 schreef Sfancta het volgende:
TEMPERAMENT VAN JOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze manquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ik acht Max niet geheel kansloos, ben zeer benieuwd naar de kwali straks
Werken bij de nos ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:02 schreef Zwansen het volgende:
Max op de lange rechte stukken dus sneller dan Hamilton?
Daarin zijn ook de stats van gisteren meegenomen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:02 schreef Zwansen het volgende:
Max op de lange rechte stukken dus sneller dan Hamilton?
Ja dat mag zekerquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh sorry hoor. Ik dacht dat dit een forum was waar je vragen mocht stellen.
Ik denk eerder dat Alonso of Schumacher Hamilton uit zal schakelen. Of het is onderdeel van El Plan, of iemand wil het record van papa beschermen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:58 schreef Sfancta het volgende:
We zijn wel allemaal bezig met HAM die VER eraf kan gooien en andersom, maar...
Er kan ook nog iemand wraak nemen voor iets in 2018. Wraak op het duwen in de paddock.
RIP
Denk zelfde als Renault Briatore in 2009.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:48 schreef Confetti het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Perez als suicide-courreur wordt ingezet om Hamilton te neutraliseren?
Max kan daar toch niets aan doen..
En terecht, laat het maar mooi clean blijven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:05 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk zelfde als Renault Briatore in 2009.
Punten afname, dikke boete en Horner levenslange geschorst.
Zeker wel: RB zet alle pegels in op de zondag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Er is echt geen zinnig woord over te zeggen voor wat betreft de pace van de RB, ik duim en ik hoop, that's it.
Pitsstopstrategie om de winst te pakkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel: RB zet alle pegels in op de zondag.
Inderdaad. Ik heb wel eens een oefenwedstrijd bezocht van mijn favoriete voetbalclub. Uiteraard gehuld in shirt, pet en sjaal als volwassen man. Zo hoort het namelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:09 schreef Machielovic het volgende:
Goed getraind hoor, waarom kijken we hier naar? Doen we bij een voetbalwedstrijd toch ook niet? Oh wachtTennis een beter voorbeeld
1. RB is alleen maar bezig geweest met long-runsquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pitsstopstrategie om de winst te pakken
Lekker daar naar kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:09 schreef Machielovic het volgende:
Goed getraind hoor, waarom kijken we hier naar? Doen we bij een voetbalwedstrijd toch ook niet? Oh wachtTennis een beter voorbeeld
Duurt ook nog eens veels te lang dat filmpje.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:07 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ciale-videoboodschap
Wtf is dit, alleen voor zoiets zou ik al willen verliezen als Max zijnde
De punten worden op zondag verdeeld en de bal is rondquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:12 schreef dz5b604 het volgende:
Het valt en staat allemaal met de race pace.
En dan ook nog allemaal onbekende Nederlandersquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Duurt ook nog eens veels te lang dat filmpje.
Ik kreeg een filmpje over Arie Ribbensquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan ook nog allemaal onbekende Nederlanders
Toch best speciaal als Patty Patty Patty je succes wenst in het Engels.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan ook nog allemaal onbekende Nederlanders
Ook alleen maar als de FIA hard kan maken dat er sprake is van een vooropgezet plan, anders kunnen ze niet veel meer dan Perez een straf geven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan wordt het team uit de uitslag geschrapt, neem ik aan.
Paar vlammen uit de achterkant net als jaren geleden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien crasht Hamilton wel gewoon een keer uit zichzelf op zondag. Je mag blijven hopen.
Ik hoop nog steeds op een motorplof.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien crasht Hamilton wel gewoon een keer uit zichzelf op zondag. Je mag blijven hopen.
Bij het ingaan van de laatste rondequote:Op zaterdag 11 december 2021 12:21 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een motorplof.
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:22 schreef raptorix het volgende:
Klopt het dat Lewis nu op scherp staat?
Dan weet hij het nog voor elkaar te krijgen te finishenquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij het ingaan van de laatste ronde
Als Lewis met een olie spuitende wagen nog een ronde door probeert te rijden moet Red Bull het gooien op een onveilige situatie creëren voor de andere coureurs > diskwalificatie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan weet hij het nog voor elkaar te krijgen te finishen
"Er is niks gebeurd dus wij zien geen reden tot straffen".quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Lewis met een olie spuitende wagen nog een ronde door probeert te rijden moet Red Bull het gooien op een onveilige situatie creëren voor de andere coureurs > diskwalificatie.
Deed Bottas laatst en werd niks over gezegd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Lewis met een olie spuitende wagen nog een ronde door probeert te rijden moet Red Bull het gooien op een onveilige situatie creëren voor de andere coureurs > diskwalificatie.
Die lui komen overal mee weg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deed Bottas laatst en werd niks over gezegd.
Doen ze toch niets mee want dan had hij al straf gekregen toen ie achter op Verstappen reed de afgelopen race.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:22 schreef raptorix het volgende:
Klopt het dat Lewis nu op scherp staat?
Bron NOSquote:Flirt Hamilton met een straf?
Er was in de eindfase van de derde vrije training nog een incident met Lewis Hamilton en Nikita Mazepin.
De Rus van het team van Haas raakte buiten de baan omdat hij op volle snelheid de langzaam rijdende Hamilton moest ontwijken. De Brit was op weg naar de pitstraat, maar deed dat op het rijgedeelte van de baan.
Het incident zou Hamilton een waarschuwing kunnen opleveren.
Saillant detail: Hamilton heeft momenteel twee waarschuwingen achter zijn naam. Bij een derde volgt er een gridstraf van tien plaatsen.
Vanaf de allereerste race heb ik bij elk puntverlies al keihard lopen balen voor de WK titel ipv de race zelf.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:39 schreef Tinos85 het volgende:
Uiteindelijk een dure klapband in Baku zo.
Alwéér?quote:
Uiteindelijk verliezen Max en Red Bull het doordat Max er door Lewis af gereden werd in Silverstone en beide auto's door Bottas in Hongarije.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:39 schreef Tinos85 het volgende:
Uiteindelijk een dure klapband in Baku zo.
Dit klopt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:43 schreef bedachtzaam het volgende:
Zo duur was die klapper niet in Baku
10 puntenquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Uiteindelijk verliezen Max en Red Bull het doordat Max er door Lewis af gereden werd in Silverstone en beide auto's door Bottas in Hongarije.
Zo duur was die klapper niet in Baku want Sergio won daar immers en Lewis ging door een eigen fout rechtdoor en bleef dus puntloos.
Mazepinlivesmatterquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Daar gaan ze niets mee doen. Als het andersom was geweest, wel. Nu niet.
Als Mercedes een psychologisch spelletje probeert te spelen hoeft Max dat toch niet te laten? Heiliger zijn als de concurrentie ziet er allemaal wel leuk uit maar je gaat er aan het eind van de rit niets mee winnen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:50 schreef VacaLoca het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)izoen-allang-beslist?
Beetje jammer om aan einde seizoen je nog te laten kennen. Tot nu stond ie er lekker boven in z'n uitlatingen.
En doordat hij meerdere races waarin niks geks gebeurde niet gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Uiteindelijk verliezen Max en Red Bull het doordat Max er door Lewis af gereden werd in Silverstone en beide auto's door Bottas in Hongarije.
Hij zegt gewoon wat ie er van vind.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:50 schreef VacaLoca het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)izoen-allang-beslist?
Beetje jammer om aan einde seizoen je nog te laten kennen. Tot nu stond ie er lekker boven in z'n uitlatingen.
Zelfs met de enorme dominantie die Mercedes in de afgelopen jaren gehad heeft is het Hamilton niet gelukt alle races te winnen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En doordat hij meerdere races waarin niks geks gebeurde niet gewonnen heeft.
Imola had Hamilton ook wel aardig wat mazzel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Continue P1 of P2 gepakt tenzij eraf gekegeld. Lewis is gewoon puntloos gefinished door eigen fouten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dus? Feit is dat je een kampioenschap 'verliest' op elk moment waarop je niet de maximale punten pakt. Dus niet doordat je er die ene en andere keer af werd geramd, maar ook omdat je in meerdere races gewoon niet goed genoeg was.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zelfs met de enorme dominantie die Mercedes in de afgelopen jaren gehad heeft is het Hamilton niet gelukt alle races te winnen.
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dus? Feit is dat je een kampioenschap 'verliest' op elk moment waarop je niet de maximale punten pakt. Dus niet doordat je er die ene en andere keer af werd geramd, maar ook omdat je in meerdere races gewoon niet goed genoeg was.
opmerkelijk, ik heb het momentje gemist maar ik lees er buiten NOS nergens iets over.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
Goh, Hamilton weer midden in de baan met bijna aanrijding zonder dat ze er uberhaupt naar kijken.
Over wie er dan ook tweede wordt. Die heeft de titel 'verloren' omdat hij simpelweg teveel punten heeft laten liggen. Op welke manier dan ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
Degene met de meeste fouten die dankzij dubieuze ingrijpen van de wedstrijdleiding toch gaat winnen?
https://streamable.com/c7ohedquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
opmerkelijk, ik heb het momentje gemist maar ik lees er buiten NOS nergens iets over.
Dat kampioenschap was al beslist geweest als Max en Red Bull daar niet van de baan gereden waren, dat is gewoon een feit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dus? Feit is dat je een kampioenschap 'verliest' op elk moment waarop je niet de maximale punten pakt. Dus niet doordat je er die ene en andere keer af werd geramd, maar ook omdat je in meerdere races gewoon niet goed genoeg was.
Ik zou eraf gekegeld worden door je concurrentie niet echt bestempelen als 'punten laten liggen'.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over wie er dan ook tweede wordt. Die heeft de titel 'verloren' omdat hij simpelweg teveel punten heeft laten liggen. Op welke manier dan ook.
Als Ajax een keer gelijk speelt tegen Volendam en aan het eind de titel mist op één punt kun je toch ook niet zeggen dat ze het verloren hebben door dat gelijkspel?
Daar gaat het om. De oneerlijke beslissingen en de debiele acties van Mercedes hebben Verstappen punten gekost, maar in meerdere races niet snel genoeg zijn om te winnen hebben hem ook punten gekost. Alles bij elkaar kost je dan de titel.
Tried to get out of the way.quote:
Vind het wel wat te licht om hier echt een waarschuwing voor te geven, nog los van de gridstraf die er uit zou volgen.quote:
Het kampioenschap was ook al beslist geweest als Verstappen altijd snel genoeg was geweest om te winnen, zelfs als hij er in Silverstone af was geramd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat kampioenschap was al beslist geweest als Max en Red Bull daar niet van de baan gereden waren, dat is gewoon een feit.
Bovendien is de Red Bull goed maar nog steeds niet zo dominant als de Mercedes in de afgelopen seizoenen maar konden ze dit jaar wel eindelijk Mercedes goed partij bieden.
Mee eens hoor, maar dit is inmiddels de 3e/4e keer in 2 races geloof ik?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
vind het wel wat te licht om hier echt een waarschuwing voor te geven, nog los van de gridstraf die er uit zou volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |