Deze manquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ik acht Max niet geheel kansloos, ben zeer benieuwd naar de kwali straks
Werken bij de nos ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:02 schreef Zwansen het volgende:
Max op de lange rechte stukken dus sneller dan Hamilton?
Daarin zijn ook de stats van gisteren meegenomen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:02 schreef Zwansen het volgende:
Max op de lange rechte stukken dus sneller dan Hamilton?
Ja dat mag zekerquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh sorry hoor. Ik dacht dat dit een forum was waar je vragen mocht stellen.
Ik denk eerder dat Alonso of Schumacher Hamilton uit zal schakelen. Of het is onderdeel van El Plan, of iemand wil het record van papa beschermen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:58 schreef Sfancta het volgende:
We zijn wel allemaal bezig met HAM die VER eraf kan gooien en andersom, maar...
Er kan ook nog iemand wraak nemen voor iets in 2018. Wraak op het duwen in de paddock.
RIP
Denk zelfde als Renault Briatore in 2009.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:48 schreef Confetti het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Perez als suicide-courreur wordt ingezet om Hamilton te neutraliseren?
Max kan daar toch niets aan doen..
En terecht, laat het maar mooi clean blijven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:05 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk zelfde als Renault Briatore in 2009.
Punten afname, dikke boete en Horner levenslange geschorst.
Zeker wel: RB zet alle pegels in op de zondag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Er is echt geen zinnig woord over te zeggen voor wat betreft de pace van de RB, ik duim en ik hoop, that's it.
Pitsstopstrategie om de winst te pakkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel: RB zet alle pegels in op de zondag.
Inderdaad. Ik heb wel eens een oefenwedstrijd bezocht van mijn favoriete voetbalclub. Uiteraard gehuld in shirt, pet en sjaal als volwassen man. Zo hoort het namelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:09 schreef Machielovic het volgende:
Goed getraind hoor, waarom kijken we hier naar? Doen we bij een voetbalwedstrijd toch ook niet? Oh wachtTennis een beter voorbeeld
1. RB is alleen maar bezig geweest met long-runsquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pitsstopstrategie om de winst te pakken
Lekker daar naar kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:09 schreef Machielovic het volgende:
Goed getraind hoor, waarom kijken we hier naar? Doen we bij een voetbalwedstrijd toch ook niet? Oh wachtTennis een beter voorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |