Duurt ook nog eens veels te lang dat filmpje.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:07 schreef Sfancta het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ciale-videoboodschap
Wtf is dit, alleen voor zoiets zou ik al willen verliezen als Max zijnde
De punten worden op zondag verdeeld en de bal is rondquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:12 schreef dz5b604 het volgende:
Het valt en staat allemaal met de race pace.
En dan ook nog allemaal onbekende Nederlandersquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Duurt ook nog eens veels te lang dat filmpje.
Ik kreeg een filmpje over Arie Ribbensquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan ook nog allemaal onbekende Nederlanders
Toch best speciaal als Patty Patty Patty je succes wenst in het Engels.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dan ook nog allemaal onbekende Nederlanders
Ook alleen maar als de FIA hard kan maken dat er sprake is van een vooropgezet plan, anders kunnen ze niet veel meer dan Perez een straf geven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan wordt het team uit de uitslag geschrapt, neem ik aan.
Paar vlammen uit de achterkant net als jaren geleden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien crasht Hamilton wel gewoon een keer uit zichzelf op zondag. Je mag blijven hopen.
Ik hoop nog steeds op een motorplof.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien crasht Hamilton wel gewoon een keer uit zichzelf op zondag. Je mag blijven hopen.
Bij het ingaan van de laatste rondequote:Op zaterdag 11 december 2021 12:21 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een motorplof.
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:22 schreef raptorix het volgende:
Klopt het dat Lewis nu op scherp staat?
Dan weet hij het nog voor elkaar te krijgen te finishenquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij het ingaan van de laatste ronde
Als Lewis met een olie spuitende wagen nog een ronde door probeert te rijden moet Red Bull het gooien op een onveilige situatie creëren voor de andere coureurs > diskwalificatie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan weet hij het nog voor elkaar te krijgen te finishen
"Er is niks gebeurd dus wij zien geen reden tot straffen".quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Lewis met een olie spuitende wagen nog een ronde door probeert te rijden moet Red Bull het gooien op een onveilige situatie creëren voor de andere coureurs > diskwalificatie.
Deed Bottas laatst en werd niks over gezegd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Lewis met een olie spuitende wagen nog een ronde door probeert te rijden moet Red Bull het gooien op een onveilige situatie creëren voor de andere coureurs > diskwalificatie.
Die lui komen overal mee weg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deed Bottas laatst en werd niks over gezegd.
Doen ze toch niets mee want dan had hij al straf gekregen toen ie achter op Verstappen reed de afgelopen race.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:22 schreef raptorix het volgende:
Klopt het dat Lewis nu op scherp staat?
Bron NOSquote:Flirt Hamilton met een straf?
Er was in de eindfase van de derde vrije training nog een incident met Lewis Hamilton en Nikita Mazepin.
De Rus van het team van Haas raakte buiten de baan omdat hij op volle snelheid de langzaam rijdende Hamilton moest ontwijken. De Brit was op weg naar de pitstraat, maar deed dat op het rijgedeelte van de baan.
Het incident zou Hamilton een waarschuwing kunnen opleveren.
Saillant detail: Hamilton heeft momenteel twee waarschuwingen achter zijn naam. Bij een derde volgt er een gridstraf van tien plaatsen.
Vanaf de allereerste race heb ik bij elk puntverlies al keihard lopen balen voor de WK titel ipv de race zelf.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:39 schreef Tinos85 het volgende:
Uiteindelijk een dure klapband in Baku zo.
Alwéér?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |