Nee dat doen ze uiteraard niet bij Mercedes en Saint Lewis.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb ik in Engeland ook niet gezien, toch?
Het wordt een gewoonte van hemquote:
Als het goed is 369.5 +26 punten in mindering (zie SCH / VIL 1997)quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan worden het gewoon 27 punten in mindering.
Hmmmmquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die was al weg en heeft de deur netjes dichtgedaan.
Dan krijgt hij 10 plekkenquote:
Dan kan er alsnog sprake zijn van een gelijke stand.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als het goed is 369.5 +26 punten in mindering (zie SCH / VIL 1997)
Dat vind ik altijd zo'n rare gedachte. Punten waren toch net zo veel waard in Silverstone als nu in Abu Dhabi?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen was het niet beslissend voor het WK, op dat moment.
Beter opletten in de races en niet alleen naar de uitslagen kijken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben je mal zeg. Max heeft er 9 gewonnen en is 2 keer uitgevallen terwijl hij de snelste was en 1x is dat lastig te zeggen. Daarnaast is er 1 overwinning kado gedaan, dus ook daarvan weten we het niet. Dat is 10 vd 19.
Dat doet ie nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:48 schreef Confetti het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Perez als suicide-courreur wordt ingezet om Hamilton te neutraliseren?
Max kan daar toch niets aan doen..
Dan wordt het team uit de uitslag geschrapt, neem ik aan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:48 schreef Confetti het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Perez als suicide-courreur wordt ingezet om Hamilton te neutraliseren?
Max kan daar toch niets aan doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |