Hij deed zijn best om aan de kant te gaanquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het wordt een gewoonte van hem
Maar als ik dan kijk naar echte daadwerkelijke pech voor Verstappen kom ik niet veel verder dan de klapband in Baku.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat wel erg ver in je factoren zoeken. Als het externe zijn is het anders dan als het aan Lewis of Bottas ligt dat je 'geen mazzel' hebt.
Een Bottas die je er uit gooit zodat je met veel schade 9 de wordtquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar als ik dan kijk naar echte daadwerkelijke pech voor Verstappen kom ik niet veel verder dan de klapband in Baku.
Dit was zo, maar is sinds Donderdag niet meer zo nadat FIA bekend maakte dat bij een crash tussen de 2 titaanrivalen mogelijk puntenaftrek zou plaatsvinden.quote:
Dit kan niet. Er zal altijd een schuldige aangewezen worden. En Max zal dat in 95% van de tijd zijn aangezien de FIA zijn bloed wel kan drinken en altijd een Brit zal prevaleren als winnaar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:52 schreef Sfancta het volgende:
En als ze beiden tegen elkaar crashen, met beiden schuld, beiden DNF wie is dan WK?
Verprutste pitstop in Imolaquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar als ik dan kijk naar echte daadwerkelijke pech voor Verstappen kom ik niet veel verder dan de klapband in Baku.
Klinkt goed hoor...quote:Ondanks het gemopper zet Verstappen de tweede trainingstijd neer en komt hij weer enigszins in de zone waarin Hamilton zich bevindt.
De tijd van Verstappen zit op 0,214 van de Brit.
Maar dat was menselijk falen van het team (was Monza) en bovendien liep Verstappen daar zelfs nog een paar punten uit na die crashquote:
Schreeuw niet zoquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:01 schreef Sfancta het volgende:
TEMPERAMENT VAN JOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |