abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202555274
Dit doen we met onze zorghelden:

Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBENVLOEDING.
n besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
The show must go on folks!

"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202555281
quote:
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 december 2021 @ 17:36:10 #3
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202555680
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:14 schreef _I het volgende:

[..]
In welke wereld komt het een uit het ander voort?

Mijn conclusie staat los van wat “de waarheid” zou zijn. Het gaat om de manier waarop iets beschreven staan en de tegenstrijdigheden. Maar leg eens uit wat je allemaal wil zeggen..
Alleen als je er van overtuigd bent dat jij het bij het rechte einde hebt en de waarheid in pacht hebt kun je van mening zijn dat andere mensen maar domweg worden benvloed en ze daar zelf ook niet zoveel aan kunnen doen.

Als je iets minder absoluut of zwart wit bent zijn het gewoon mensen met een andere opvatting. Maar die worden hier doorgaans heel anders weggezet. Dat zegt veel over de manier waarop je naar anderen kijkt en hoe overtuigd je bent van je eigen gelijk.
pi_202555786
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:36 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Alleen als je er van overtuigd bent dat jij het bij het rechte einde hebt en de waarheid in pacht hebt kun je van mening zijn dat andere mensen maar domweg worden benvloed en ze daar zelf ook niet zoveel aan kunnen doen.

Als je iets minder absoluut of zwart wit bent zijn het gewoon mensen met een andere opvatting. Maar die worden hier doorgaans heel anders weggezet. Dat zegt veel over de manier waarop je naar anderen kijkt en hoe overtuigd je bent van je eigen gelijk.
Hoezo anderen? Het gebeurt overal de hele dag en ook ik word benvloed.

Maar bedankt voor je psychoanalyse. Geeft veel inzichten! ^O^
pi_202555825
quote:

Tjah, met al die onwetenschappelijke nonsense steeds. :7
quote:
Men slaat enorm de plank mis, het hele waardenspectrum is radicaal omgeslagen t.o.v. pre corona tijdperk, en men doet alsof de wereld zo enorm veranderd is vanwege corona an sich, maar dat valt echt reuze mee, tenminste, qua risico's voor het individu. Tenzij ouder / onderliggend lijden etc.

Die nuchterheid mist men compleet en men was niet zo fragiel pre corona. Die afwijkende opvattingen kunnen gewoon niet verklaard worden met de ernst van het virus, qua individueel risico that is...

Dat angstsausje wat er steeds overheen gegooid is leidt gewoon zijn eigen leven, men zit er echt compleet naast.
pi_202555875
Hopelijk mag mevrouw Paternotte straks geen belangrijke functie bekleden .. heb nog nooit zo een enge "politicus" meegemaakt. Die moet je geen macht geven.
pi_202555884
quote:

[..]

:')
  vrijdag 10 december 2021 @ 17:51:16 #8
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202555903
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah, met al die onwetenschappelijke nonsense steeds. :7
[..]
Men slaat enorm de plank mis, het hele waardenspectrum is radicaal omgeslagen t.o.v. pre corona tijdperk, en men doet alsof de wereld zo enorm veranderd is vanwege corona an sich, maar dat valt echt reuze mee, tenminste, qua risico's voor het individu. Tenzij ouder / onderliggend lijden etc.

Die nuchterheid mist men compleet en men was niet zo fragiel pre corona. Die afwijkende opvattingen kunnen gewoon niet verklaard worden met de ernst van het virus, qua individueel risico that is...

Dat angstsausje wat er steeds overheen gegooid is leidt gewoon zijn eigen leven, men zit er echt compleet naast.
Je bevestigt mijn punt inderdaad.
  vrijdag 10 december 2021 @ 17:51:57 #9
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202555910
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:42 schreef _I het volgende:

[..]
Hoezo anderen? Het gebeurt overal de hele dag en ook ik word benvloed.

Maar bedankt voor je psychoanalyse. Geeft veel inzichten! ^O^
Ja, dus dan zou je al iets minder stellig kunnen zijn natuurlijk. Maar dat is niet helemaal wat er gebeurt.
pi_202555937
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:24 schreef _I het volgende:

[..]
Geloof niet dat Tingo problemen heeft met het vaccineren van risicogroepen.
Denk eerder dat er een soort reactie-erosie is opgetreden voor mensen die nooit een gewoon gesprek willen, maar altijd met een zuigende vraag komen om een punt te maken.

Soms wil je als aap gewoon spelen en niet optreden voor de bezoekers. :+
Boeit me niet wie of wel het neemt.

Aantal maanden geleden volgens de provax vakantiegangers we moeten allemaal de vax nemen om de risicogroepen en kwestbaren (kanker,nier, diabetis,immuunziekten,transplant patienten,ouwe mensen) te beschermen.
Hebben ze ook de definitie van risicogroepen ook veranderd?
Ik dacht dat kinderen en zwanger vrouwen ook 'kwetsbaar' of in een risicogroep zijn....of zijn die zo kwetsbaar niet meer?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202555951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk mag mevrouw Paternotte straks geen belangrijke functie bekleden .. heb nog nooit zo een enge "politicus" meegemaakt. Die moet je geen macht geven.
Mevrouw Jan Patternotte, of de vrouw van?
pi_202555978
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:51 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, dus dan zou je al iets minder stellig kunnen zijn natuurlijk. Maar dat is niet helemaal wat er gebeurt.
Waarom zou dat moeten? Zat dingen waar ik over twijfel, maar niet in dit geval.

Heb er geen moeite mee dat mensen me arrogant, dom, naef, zwart-wit of wat dan ook vinden. Mijn levenspad heeft me geleerd dat ik overtuigd mag zijn, op de momenten waarop ik denk gelijk te hebben. Ben tot op heden nog niet teleurgesteld in die houding.
pi_202555996
quote:

[..]
Je bevestigt mijn punt inderdaad.
Het is inderdaad niet meer "gewoon een andere opvatting" dat heb jij goed gezien inderdaad.

Men denkt nog steeds dat corona een groter gevaar is voor henzelf na dubbele vaccinatie dan influenza. Dat is gewoon feitelijk onjuist, daar kan je allerhande statistieken tegenaan gooien........... Men ontkent gewoon.
pi_202556008
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:54 schreef Tingo het volgende:

[..]
Boeit me niet wie of wel het neemt.

Aantal maanden geleden volgens de provax vakantiegangers we moeten allemaal de vax nemen om de risicogroepen en kwestbaren (kanker,nier, diabetis,immuunziekten,transplant patienten,ouwe mensen) te beschermen.
Hebben ze ook de definitie van risicogroepen ook veranderd?
Ik dacht dat kinderen en zwanger vrouwen ook 'kwetsbaar' of in een risicogroep zijn....of zijn die zo kwetsbaar niet meer?
Risicogroep en kwetsbaren zijn twee verschillende dingen. Gezonde 70ers kunnen wel een risicogroep zijn.

Maar jij bent er toch niet op tegen dat iemand zich laat vaccineren die het zelf wil of tot een risicogroep behoort? Zo ja, dan heb ik dat verkeerd meegekregen.
pi_202556013
quote:

[..]
Ik ben er ondertussen wel klaar mee met die discussies waarin evidente waarheden worden ontkent / flude worden gemaakt. Leef maar lekker op een andere planeet.

Als je niet in dezelfde werkelijkheid leeft is discussievoeren ook totaal onmogelijk.
pi_202556017
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mevrouw Jan Patternotte, of de vrouw van?
He/she :)

Heb geen idee wat voor wezen het is
  vrijdag 10 december 2021 @ 17:59:50 #17
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202556023
quote:

[..]
Als ‘we’ niet stellig zijn is het omdat ‘we’ twijfelen en volgens jou zijn ‘we’ te stellig..
het is nooit goed of het deugd niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_202556024
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:56 schreef _I het volgende:

[..]
Waarom zou dat moeten? Zat dingen waar ik over twijfel, maar niet in dit geval.

Heb er geen moeite mee dat mensen me arrogant, dom, naef, zwart-wit of wat dan ook vinden. Mijn levenspad heeft me geleerd dat ik overtuigd mag zijn, op de momenten waarop ik denk gelijk te hebben. Ben tot op heden nog niet teleurgesteld in die houding.
Je kan ook niet tot nieuwe inzichten komen bij mensen die in een andere realiteit dan de jouwe leven.
pi_202556034
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
He/she :)

Heb geen idee wat voor wezen het is
_O-

Ik vind Jetten een groter wijf.

Zeg Greys, vind je het seksistisch, dat we die onderkruipsels met verschrikkelijke vrouwen vergelijken?
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:05:33 #20
421867 greysbones
pi_202556102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Zeg Greys, vind je het seksistisch, dat we die onderkruipsels met verschrikkelijke vrouwen vergelijken?
Neuhhh
Vrouwen kunnen vaak wel de walgelijkste zijn. Spelen een vies achterbaks spel.
Dat past wel
pi_202556108
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:58 schreef _I het volgende:

[..]
Risicogroep en kwetsbaren zijn twee verschillende dingen. Gezonde 70ers kunnen wel een risicogroep zijn.

Maar jij bent er toch niet op tegen dat iemand zich laat vaccineren die het zelf wil of tot een risicogroep behoort?
Zo ja, dan heb ik dat verkeerd meegekregen.
Nee, mensen moeten zelf weten.
Die 'anti-vax' a la de Willy Engel ook allemaal opgezette bullshit is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202556113
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je kan ook niet tot nieuwe inzichten komen bij mensen die in een andere realiteit dan de jouwe leven.
Twijfel gebeurt in mn hoofd, niet op schrift.

En ik vind de meeste mensen ook uit staan. Ken maar weinig mensen die bewust met alles bezig zijn en pure intelligentie tonen.
Of mensen die zich er comfortabel bij voelen om stellig in hun eentje tegen een groep in gaan. Nog nooit moeite mee gehad. Heb geen medestanders nodig, om me gesteund te voelen.
pi_202556131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Waar zit die eigenlijk ondergedoken ? heb haar een tijd niet meer voorbij zien komen. Misschien is ze ongesteld ofzo.

Hetzelfde geldt voor Klaver , ..ook een tijdje niet gezien.
Misschien begint het te knagen wat ze allemaal aan het uitvreten zijn.
pi_202556137
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:06 schreef _I het volgende:
Of mensen die zich er comfortabel bij voelen om stellig in hun eentje tegen een groep in gaan. Nog nooit moeite mee gehad. Heb geen medestanders nodig, om me gesteund te voelen.
Ik hou me koest.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:09:16 #25
421867 greysbones
pi_202556147
quote:
80s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik hou me koest.
Jij _O- _O-
Maar je bent wel een leukerd
pi_202556183
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Waar zit die eigenlijk ondergedoken ? heb haar een tijd niet meer voorbij zien komen. Misschien is ze ongesteld ofzo.

Hetzelfde geldt voor Klaver , ..ook een tijdje niet gezien.
Misschien begint het te knagen wat ze allemaal aan het uitvreten zijn.
Bij D66 hebben ze een of andere Moslim extremist binnengehaald geloof ik, als ik Wilders mag geloven, het zal wel een tikje genuanceerder liggen maar ik zag het gewaad rondlopen in de 2e kamer... Dan denk je wel van: ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh k..
pi_202556186
quote:
80s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik hou me koest.
:D
Het is wel gezelliger en beter te doen met meerderen..

Geen noodzaak.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:13:12 #28
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556189
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is inderdaad niet meer "gewoon een andere opvatting" dat heb jij goed gezien inderdaad.

Men denkt nog steeds dat corona een groter gevaar is voor henzelf na dubbele vaccinatie dan influenza. Dat is gewoon feitelijk onjuist, daar kan je allerhande statistieken tegenaan gooien........... Men ontkent gewoon.
Corona zelf vormt niet zo'n probleem, de aanloop op de ziekenhuizen wel. Het is wel bijzonder dat je dat na bijna 2 jaar nog steeds hebt gemist.
pi_202556198
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:12 schreef _I het volgende:

[..]
Het is wel gezelliger en beter te doen met meerderen..

Geen noodzaak.
Ik heb het probleem al als mensen beginnen over AVOCADO'S ZIJN SLECHT VOOR HET MILIEU WANT GEBRUIKT VEEL WATER.

So focking wot m8, valt uit de fucking lucht man. :')
Heel Valkenburg staat er van blank afgelopen zomer. :')
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:15:11 #30
421867 greysbones
pi_202556213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bij D66 hebben ze een of andere Moslim extremist binnengehaald geloof ik, als ik Wilders mag geloven, het zal wel een tikje genuanceerder liggen maar ik zag het gewaad rondlopen in de 2e kamer... Dan denk je wel van: ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh k..
Zus was deel van de hofstad groep? Dacht ik..
Dus begrijpelijk
pi_202556218
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:13 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Corona zelf vormt niet zo'n probleem, de aanloop op de ziekenhuizen wel. Het is wel bijzonder dat je dat na bijna 2 jaar nog steeds hebt gemist.
Dat ik dat zou missen dat maak jij er nu van in jouw comment, ik heb namelijk helemaal niet gesproken over bezetting van ziekenhuizen, dat heb jij helemaal zelf uit je dikke duim gezogen.

Als iets op gaat vallen na al die discussies met mensen is dat ze allerhande zaken erbij verzinnen waar je het helemaal niet over hebt gehad en pretenderen dat je dat niet ziet, oid. The fuck man. :')
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:17:22 #32
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556243
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat ik dat zou missen dat maak jij er nu van in jouw comment, ik heb namelijk helemaal niet gesproken over bezetting van ziekenhuizen, dat heb jij helemaal zelf uit je dikke duim gezogen.
Jij zegt: Corona is vergelijkbaar met influenza en vormt daarom geen gevaar maar mensen zien dat wel als zodanig. Ik zie mensen niet bang zijn voor Corona, wel dat maatregelen worden gesteund omdat de ziekenhuizen belangrijk zijn.
pi_202556255
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:17 schreef Poem_ het volgende:
Ik zie mensen niet bang zijn voor Corona, wel dat maatregelen worden gesteund omdat de ziekenhuizen belangrijk zijn
Okayyy, bijzonder.
pi_202556273
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
waar zit jou vinger in :D :P
Indeed - from his photo,Ludo has a certain expression on his face which makes one wonder.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:20:35 #35
421867 greysbones
pi_202556277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:17 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Jij zegt: Corona is vergelijkbaar met influenza en vormt daarom geen gevaar maar mensen zien dat wel als zodanig. Ik zie mensen niet bang zijn voor Corona, wel dat maatregelen worden gesteund omdat de ziekenhuizen belangrijk zijn.
Aah de ziekenhuizen zijn alleen nu belangrijk?
Al jaren!!! Is de bezetting in het najaar/winter erbarmelijk ..
maar ja dat telt niet h
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:22:31 #36
421867 greysbones
pi_202556303
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:20 schreef Tingo het volgende:

[..]
Indeed - from his photo,Ludo has a certain expression on his face which makes one wonder.
Is er in het Engels geen mooie uitdrukking over je vinger ergens steken waar hij niet hoort?
pi_202556357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik heb het probleem al als mensen beginnen over AVOCADO'S ZIJN SLECHT VOOR HET MILIEU WANT GEBRUIKT VEEL WATER.

So focking wot m8, valt uit de fucking lucht man. :')
Heel Valkenburg staat er van blank afgelopen zomer. :')
berhaupt als mensen praten over milieu of duurzaamheid.

Neem dan lekker geen kinderen als je wil dat de aarde lekker de aarde moet zijn en yolo die 80-100 jaar. Maar nee, dan is het ineens weer anders.

Het is echt heel belangrijk dat elk individu er aan mee werkt. Terwijl china de lucht volschiet met zilvernitraat en een klein aantal bedrijven/landen verantwoordelijk zijn voor meer dan de helft van alle ellende.

En mensen lachen te weinig met al die bedachte crises.
pi_202556396
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is geen extremist man, iemand die serieus de Islam beleid gaat niet in de tweede kamer zitten, zeker niet bij D66.
Veel van hun ideen staan haaks op de Islam.

Gaat niet samen
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:29:22 #39
421867 greysbones
pi_202556408
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef _I het volgende:

[..]

Neem dan lekker geen kinderen als je wil dat de aarde lekker de aarde moet zijn en yolo die 80-100 jaar. Maar nee, dan is het ineens weer anders.

Het is echt heel belangrijk dat elk individu er aan mee werkt. Terwijl china de lucht volschiet met zilvernitraat en een klein aantal bedrijven/landen verantwoordelijk zijn voor meer dan de helft van alle ellende.

Ik zag vandaag een mooie statistiek
De gemiddelde Afrikaan gebruikt evenveel stroom als 1 Amerikaanse koelkast _O- _O- _O-
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:33:17 #40
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556475
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Okayyy, bijzonder.
Weinig bijzonder aan, er zijn al een paar momenten geweest dat de IC's bijna aan de max zaten.
pi_202556526
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik zag vandaag een mooie statistiek
De gemiddelde Afrikaan gebruikt evenveel stroom als 1 Amerikaanse koelkast _O- _O- _O-
https://amp.theguardian.c(...)oorest-50-says-oxfam

Moeilijk de wereld serieus te nemen idd. :+
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:36:16 #42
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556528
quote:

[..]

Dus omdat je iemand kent die de straat vervuilt hoef je zelf niet netjes met je afval om te springen en het weg te gooien in de prullenbak?
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:38:47 #43
421867 greysbones
pi_202556574
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Weinig bijzonder aan, er zijn al een paar momenten geweest dat de IC's bijna aan de max zaten.
net als in 2020/2019/2018/2017 etc
pi_202556621
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:36 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dus omdat je iemand kent die de straat vervuilt hoef je zelf niet netjes met je afval om te springen en het weg te gooien in de prullenbak?
Dat is exact wat ik zei idd. :Y
pi_202556737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ligt er maar aan waar de prioriteit gelegd word , of de zorg opschalen of meer boa's. Denk dat je al weet waarvoor gekozen is. Dus who cares about ziekenhuiscapaciteit en jij als mens.
There is only one religion
pi_202556768
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
net als in 2020/2019/2018/2017 etc
En nog verder terug ?
In Engeland de NHS sinds decennia lang als politiek gereedschap gebruikt is.
Privatisation van de NHS een enorme issue is.
pi_202556775
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Ligt er maar aan waar de prioriteit gelegd word , of de zorg opschalen of meer boa's. Denk dat je al weet waarvoor gekozen is. Dus who cares about ziekenhuiscapaciteit en jij als mens.
Of dat er klinieken zijn die willen en kunnen bijspringen, maar geld
Of dat ziekenhuizen graag de achtergestelde zorg in willen halen, maar ja het budget was al klaar

Wel fijn dat er 10 pfizer aandeelhouder booster-miljardair zijn geworden in een week tijd.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:52:08 #48
421867 greysbones
pi_202556785
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]
En nog verder terug ?
en nog veel verder terug
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:52:21 #49
421867 greysbones
pi_202556789
twitter
pi_202556792
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]
En nog verder terug ?
Ja net als hier , je hebt een zorgverzekering maar bent niet verzekerd van zorg. >:)
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:54:30 #51
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556817
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:41 schreef _I het volgende:

[..]
Dat is exact wat ik zei idd. :Y
Dat er landen zijn die volstrekt niet bezig zijn met klimaat doet weinig aan de problematiek af natuurlijk.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:56:15 #52
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Voor de zorg opschalen heb je als eerste meer personeel nodig. En daar zit nu net het pijnpunt.

Overigens wil de politiek wel opschalen maar ziet het zorgpersoneel dat zelf niet zitten.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:58:25 #53
421867 greysbones
pi_202556880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:56 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Voor de zorg opschalen heb je als eerste meer personeel nodig. En daar zit nu net het pijnpunt.

Overigens wil de politiek wel opschalen maar ziet het zorgpersoneel dat zelf niet zitten.
grote BS
er had al lang geleden opschaald moeten worden
niet 2 jaar geleden maar al 5 jaar geleden
zoniet langer
maar er is enkel bezuinigd en ziekenhuizen zijn gesloten
pi_202556898
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:56 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Niet de politiek die het voor het zeggen heeft, misschien voor de bhune maar niet in daadkracht.
Zorgpersoneel? of ziekenhuis directies aan het handje van de zorgverzekeraars.
pi_202556903
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:54 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat er landen zijn die volstrekt niet bezig zijn met klimaat doet weinig aan de problematiek af natuurlijk.
A) is er een problematiek? B) is er iets aan te doen c) moet dat met bakken geld die naar duistere groepjes gaan die met halfbakken onderzoeken komen?

Ik geloof dat het niet lang zal duren voordat er bekend wordt dat al die elektrische auto’s meer schade hebben gedaan, dan dat het opgeleverd heeft. Maar het was wel een mooie “feel good” periode, waar we “schoon” gereden hebben.

Als er echt oplossingen komen voor echte problemen dan doe ik weer mee, maar zolang crises bedacht worden om geld te verplaatsen, lach ik er slechts om.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:00:19 #56
421867 greysbones
pi_202556906
en dit lees je nu steeds meer op twitter

Mijn hoofdschakelaar ging om bij de berichtgeving om kinderen te vaccineren. Woest werd ik!
Wat was jouw definitieve omslagpunt?
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:02:23 #57
421867 greysbones
pi_202556929
https://thenationalpulse.(...)moved-from-who-team/

In the initial October announcement of the WHO’s newfound Scientific Advisory Group for the Origins of Novel Pathogens (SAGO), Koopmans was listed as one of 28 members. SAGO’s updated member list, however, fails to include Koopmans as a contributor to the effort to allegedly uncover the origins of COVID-19.
pi_202556937
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:

Mijn hoofdschakelaar ging om bij de berichtgeving om kinderen te vaccineren. Woest werd ik!

Ik heb nog steeds stroom, anders kan ik niet fokken,
Snap die mensen overigens wel er is een keerpunt
pi_202556980
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
https://thenationalpulse.(...)moved-from-who-team/

In the initial October announcement of the WHO’s newfound Scientific Advisory Group for the Origins of Novel Pathogens (SAGO), Koopmans was listed as one of 28 members. SAGO’s updated member list, however, fails to include Koopmans as a contributor to the effort to allegedly uncover the origins of COVID-19.
Och heden. Is ze niet oprecht en een pure wetenschapper? Shocked :o
pi_202556988
quote:

[..]

Gewoon mak an, geen kapitaalvernietiging en gewoon standje turbo op het implementeren van groen.

Kapitaal vernietigen is geen ruimte voor zolang ze over de grens aan de verse nieuwe kolen gaan.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:09:05 #61
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202557015
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Niet de politiek die het voor het zeggen heeft, misschien voor de bhune maar niet in daadkracht.
Zorgpersoneel? of ziekenhuis directies aan het handje van de zorgverzekeraars.
Zorgpersoneel zelf.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:19:29 #62
421867 greysbones
pi_202557132
twitter
pi_202557171
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Gewoon mak an, geen kapitaalvernietiging en gewoon standje turbo op het implementeren van groen.

Kapitaal vernietigen is geen ruimte voor zolang ze over de grens aan de verse nieuwe kolen gaan.
Als vliegen het probleem is, helemaal verbieden. Wedden dat er dan morgen een manier uitgevonden wordt die rendabel is en “groen”.

Magneettreinen.. Maar waar komen ze straks mee, een co2-paspoort. Zodat diegene die vervuilen voor geld gewoon door kunnen vervuilen. Uiteindelijk wordt alles betaald door de werkende burger.

Als we gratis en schone energie zouden willen, is het er. Als we mensen echt gezond wilden hebben, is dat mogelijk, maar er valt niets aan te verdienen.
pi_202557204
quote:
Oh, best wel lachen.
Vorig jaar was het verwijt dat elke dode op Covid werd geschoven, nu wordt hetzelfde gedaan met het vaccin...
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:27:27 #65
421867 greysbones
pi_202557227
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, best wel lachen.
Vorig jaar was het verwijt dat elke dode op Covid werd geschoven, nu wordt hetzelfde gedaan met het vaccin...
een gedegen onderzoek is op zijn plek
onafhankelijk
al is dat in dit land een utopie
pi_202557269
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
een gedegen onderzoek is op zijn plek
onafhankelijk
al is dat in dit land een utopie
Als het aan het vaccin ligt zijn wij niet het enige land met oversterfte.
Is vast wel een land waarin je meer vertrouwen hebt.
Overigens volgen de cijfers van doodsoorzaak enkele maanden na de statistieken, dus er komt vanzelf meer inzicht.
pi_202557288
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
grote BS
er had al lang geleden opschaald moeten worden
niet 2 jaar geleden maar al 5 jaar geleden
zoniet langer
maar er is enkel bezuinigd en ziekenhuizen zijn gesloten
Precies...ipv trainings programs/cursussen enz. voor jonge,enthusiaste mensen investeren.

Meeste mensen hebben gelukkig goede gezondheid en maken heel weinig gebruik van medische diensten en hun zorgpremie jarenlang zonder gezeik, netjes betaald heeft.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:32:41 #68
421867 greysbones
pi_202557300
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Overigens volgen de cijfers van doodsoorzaak enkele maanden na de statistieken, dus er komt vanzelf meer inzicht.
je weet zelf ook dat veel landen met oversterfte te maken hebben
pi_202557316
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
je weet zelf ook dat veel landen met oversterfte te maken hebben
Precies.
Dus er is vast wel een ander land waarin je meer vertrouwen hebt.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:36:49 #70
421867 greysbones
pi_202557357
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies.
Dus er is vast wel een ander land waarin je meer vertrouwen hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
je eigen woorden
pi_202557372
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
[..]
je eigen woorden
Plus wat daar onder staat.
Er is dan vast wel een land te vinden waarin je wel vertrouwen hebt.
Of zie je toch maar af van verder onderzoek?
pi_202557384
https://www.berliner-zeit(...)-ungeimpft-li.199206

Status onbekend is ongevaccineerd is de Duitse statistieken. Liegen met statistieken.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:41:10 #73
421867 greysbones
pi_202557407
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Plus wat daar onder staat.
Er is dan vast wel een land te vinden waarin je wel vertrouwen hebt.
Of zie je toch maar af van verder onderzoek?
want?
pi_202557439
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
want?
Je hebt geen vertrouwen in een Nederlands onderzoek.
Je constateert dat meer landen een oversterfte hebben die het onderzoeken waard is.
Zit er tussen die landen geen eentje waarin je meer vertrouwen hebt dat die een integer onderzoek doen naar de oversterfte?
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:44:11 #75
421867 greysbones
pi_202557454
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt geen vertrouwen in een Nederlands onderzoek.
Je constateert dat meer landen een oversterfte hebben die het onderzoeken waard is.
Zit er tussen die landen geen eentje waarin je meer vertrouwen hebt dat die een integer onderzoek doen naar de oversterfte?
geen idee nog
ik zou voor zweden gaan
maar weet even niet of ze daar oversterfte hebben

liever een land dat niet in de EU zit
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:49:41 #76
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202557539
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef _I het volgende:

[..]
A) is er een problematiek? B) is er iets aan te doen c) moet dat met bakken geld die naar duistere groepjes gaan die met halfbakken onderzoeken komen?

Ik geloof dat het niet lang zal duren voordat er bekend wordt dat al die elektrische auto’s meer schade hebben gedaan, dan dat het opgeleverd heeft. Maar het was wel een mooie “feel good” periode, waar we “schoon” gereden hebben.

Als er echt oplossingen komen voor echte problemen dan doe ik weer mee, maar zolang crises bedacht worden om geld te verplaatsen, lach ik er slechts om.
De problematiek is vrij urgent, ja. Dat dat wordt gegijzeld door economische belangen doet daar weinig aan af.
pi_202557726
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:49 schreef Poem_ het volgende:

[..]
De problematiek is vrij urgent, ja. Dat dat wordt gegijzeld door economische belangen doet daar weinig aan af.
Zeker wel. Als individu kan ik er niets aan doen en zolang die gijzeling er is, heeft het weinig zin mee te gaan in het narratief.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:58:23 #78
421867 greysbones
pi_202557732
twitter
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:04:13 #79
451005 Grems
Clown World
pi_202557856
quote:
Jeugd van tegenwoordig kan ook niets hebben, aldus 35 jarige zolderkamerautisten en boomers die nog net niet spontaan dood neervallen van verontwaardiging als je voorstelt om solidariteit ook eens andersom te verlangen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:08:07 #80
421867 greysbones
pi_202557939
twitter
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:13:56 #81
451005 Grems
Clown World
pi_202558054
quote:
We leven tijdens een gitzwarte pagina in de menselijke geschiedenis, simpelweg walgelijk.
pi_202558077
https://insiderpaper.com/(...)tected-opinions/amp/

Facebook fact checks zijn “protected opinions”..

Meer barstjes. Boh, rude awakening voor sommigen..
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:15:54 #83
421867 greysbones
pi_202558086
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:13 schreef Grems het volgende:

[..]
We leven tijdens een gitzwarte pagina in de menselijke geschiedenis, simpelweg walgelijk.
en Paternotte pusht in NL wel even het vaccin voor onder de 12 :r :r :r
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:16:11 #84
421867 greysbones
pi_202558091
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:15 schreef _I het volgende:
https://insiderpaper.com/(...)tected-opinions/amp/

Facebook fact checks zijn “protected opinions”..

Meer barstjes. Boh, rude awakening voor sommigen..
jep vanmorgen ook geplaatst
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:18:02 #85
451005 Grems
Clown World
pi_202558122
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
en Paternotte pusht in NL wel even het vaccin voor onder de 12 :r :r :r
Wanstaltig tuig is het, kwaadaardig zelfs
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:18:42 #86
421867 greysbones
pi_202558133
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef Grems het volgende:

[..]
ja de BS die daar uitkomt is echt stuitend
pi_202558136
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
jep vanmorgen ook geplaatst
Ik loop wel vaker een halve dag achter. :@
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:19:45 #88
421867 greysbones
pi_202558148
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef _I het volgende:

[..]
Ik loop wel vaker een halve dag achter. :@
geeft niks
soms gaat het zo hard dat dingen best nogmaals geplaatst mogen worden ^O^
pi_202558188
https://www.dailymail.co.(...)accine-mandates.html
Australische OMT geeft toe dat ze nooit een mandaat hebben geadviseerd.

Men is shocked.
pi_202558260
twitter
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:25:37 #91
421867 greysbones
pi_202558275
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
:o
Dafuq
Ziek zijn ze!!!!
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:29:08 #92
451005 Grems
Clown World
pi_202558332
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dafuq
Ziek zijn ze!!!!
Maar je mag GEEN vergelijkingen maken

pi_202558353
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dafuq
Ziek zijn ze!!!!
Dan word je toch al van kinds af aan geprogrammeerd. Das toch zieker dan ziek.

Wat kan zo’n kind er nou aan doen als de ouders het niet willen. Wat een geestelijke marteling en zo niet de plek om zo’n onveiligheid te creeren.
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:30:12 #94
421867 greysbones
pi_202558354
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef Grems het volgende:

[..]
Maar je mag GEEN vergelijkingen maken

echt hoor
:( :( :( :(
pi_202558473
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef _I het volgende:

[..]

Waarheid ligt int midden.

Duurzame energie heeft wel een output nodig.. Die of heel variabel is of korte termijn opgeslagen kan worden.

Naja we komen er wel maar de waarheid is een factor 10 minder drastisch dan D66 doet.
pi_202558584
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef Grems het volgende:

[..]
Echt ze denken dat ze goed doen... Robots.

Maar ik snap het wel, jarenlange propaganda en je denkt "science is settled" totdat je zelf een wetenschappelijke opleiding gehad hebt en je eerder geneigd bent ook daadwerkelijk wat onderzoek te lezen.

Geen vereiste hoor, om op de universiteit gezeten te hebben. Maar ik kan me indenken dat de stap om een paper te lezen wel wat lager is als je dat al gewend bent.
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2021 @ 21:11:57 #98
88815 The_Emotion
98.3
pi_202559174
quote:
[ twitter ]
Oei als er een applaus komt, dan weet je dat het doek valt.
Kijk maar naar de zorg.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202559340
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2021 21:11 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Oei als er een applaus komt, dan weet je dat het doek valt.
Kijk maar naar de zorg.
Oeh is dat wat er gebeurd is met KLM?
  vrijdag 10 december 2021 @ 21:26:24 #100
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202559506
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:58 schreef _I het volgende:

[..]
Zeker wel. Als individu kan ik er niets aan doen en zolang die gijzeling er is, heeft het weinig zin mee te gaan in het narratief.
Als individu kun je er wel degelijk iets aan doen. Net zoals je als individu je iets kunt doen tegen rommel op straat bijvoorbeeld.
pi_202559562
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 21:26 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Als individu kun je er wel degelijk iets aan doen. Net zoals je als individu je iets kunt doen tegen rommel op straat bijvoorbeeld.
Okee.
pi_202560093
quote:
,,Als je die voor iedereen en alle jaren moet compenseren wordt het erg prijzig”, zegt een goed ingevoerde bron. ,,Dus hier is nog een laatste ronde onderhandelingen over.
Beter gewoon dokken, vind het wel lekker als ze me geld geven.
  vrijdag 10 december 2021 @ 22:03:32 #103
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202560097
quote:
[ twitter ]
Blijft een eng gebeuren ,en als kinderen gaan weigeren om voor de klas te komen? of zelfmoord erdoor gaan plegen .
  vrijdag 10 december 2021 @ 22:07:51 #104
421867 greysbones
pi_202560156
https://www.thelancet.com/journals/lanepe/article/PIIS2666-7762(21)00258-1/fulltext?s=08#%20

SPOILER
  vrijdag 10 december 2021 @ 22:09:51 #105
421867 greysbones
pi_202560200
op twitter worden momenteel veel accounts verwijderd van anders denkenden...
  vrijdag 10 december 2021 @ 22:13:26 #106
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202560263
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 22:09 schreef greysbones het volgende:
op twitter worden momenteel veel accounts verwijderd van anders denkenden...
Wat bedoel je met andersdenkenden? en welke accounts zijn er verwijderd ?(niet alle , gewoon een voorbeelden)
  vrijdag 10 december 2021 @ 22:15:28 #107
421867 greysbones
pi_202560307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 22:13 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Wat bedoel je met andersdenkenden? en welke accounts zijn er verwijderd ?(niet alle , gewoon een voorbeelden)
mensen die posten tegen de overheid/coronabeleid
Mark Vegte
had 15000 volgers
  vrijdag 10 december 2021 @ 22:17:42 #108
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202560359
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
Mark Vegte
had 15000 volgers
Sinds de machtsoverdracht daar bij twitter schijnt het echt een echo-chamber te worden.
Bedankt , was te verwachten aan de ene kant.
  vrijdag 10 december 2021 @ 22:17:57 #109
421867 greysbones
pi_202560364
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 22:17 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Sinds de machtsoverdracht daar bij twitter schijnt het echt een echo-chamber te worden.
Bedankt , was te verwachten aan de ene kant.
jep
pi_202560379
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202561326
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
https://www.thelancet.com/journals/lanepe/article/PIIS2666-7762(21)00258-1/fulltext?s=08#%20

SPOILER
Was naar mijn idee al heel lang duidelijk maar lets be fuckn ignorant met zijn allen.
pi_202561617
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
Mark Vegte
had 15000 volgers
Dat ministerie van waarheid principe van D66 lijkt ook globaal te zijn.

Er vallen wel echt ff teveel balletjes in het Great Reset gaatje.
  zaterdag 11 december 2021 @ 00:07:59 #113
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
  zaterdag 11 december 2021 @ 00:13:27 #114
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202562233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:
Dat ministerie van waarheid
Orwell’s 1984 to Get Politically Correct Re-Write

Orwell rolls in his grave.

pi_202562725
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 00:13 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Orwell’s 1984 to Get Politically Correct Re-Write

Orwell rolls in his grave.

Soms verdenk ik ze toch echt van bezit van een gevoel voor humor. Als practical joke is dit gewoon briljant eigenlijk. Van alle boeken die ze kunnen herschrijven pakken ze precies deze. Dat is geen toeval. Ze lachen ons nog net niet toe met de vraag wat we er tegen willen gaan doen.
pi_202562826
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:

Hey iedereen moet zelf weten of hij die prik en/of booster neemt. Mijn vriendin heeft hem ook gehad. Ik niet. Jammer voor haar, gelukkig geen last van vooralsnog.

Mijn omslagpunt is nog niet bereikt, ik heb me altijd netjes aan alle maatregelen gehouden. Sinds 25 september ben ik nergens meer geweest waar QR codes gevraagd werden. Ik doe daar niet aan mee.

Waar voor mij de absolute grens ligt weet ik niet zeker; dat zou kunnen zijn bij de QR op het werk, maar als een of andere pannenkoek mij de toegang tot de supermarkt ontzegd wegens geen QR code dan is mijn grens op zeker bereikt. Ik ga met boodschappen die winkel uit. Linksom of rechtsom. Er is niemand die voor mij gaat bepalen dat ik geen eten meer mag kopen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202563145
twitter

Wanneer heeft Rutte dit gezegd? Kan niets vinden.
pi_202563147
twitter
  zaterdag 11 december 2021 @ 08:49:26 #120
421867 greysbones
pi_202563417
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2021 07:06 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
_O- _O- _O-
  zaterdag 11 december 2021 @ 08:52:13 #121
421867 greysbones
pi_202563430
twitter
  zaterdag 11 december 2021 @ 08:57:43 #122
421867 greysbones
pi_202563456
twitter

_O_ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 11 december 2021 @ 09:27:14 #123
421867 greysbones
pi_202563614
twitter
  zaterdag 11 december 2021 @ 09:34:46 #124
421867 greysbones
pi_202563647

@yvonne @Lavenderr mag deze in de OP
pi_202563766
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 december 2021 09:34 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]

@:Yvonne @:Lavenderr mag deze in de OP
Ja, die vat BNW mooi samen 👍
  zaterdag 11 december 2021 @ 10:03:36 #126
421867 greysbones
pi_202563948
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 09:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, die vat BNW mooi samen 👍
Jij leest hem waarschijnlijk anders
Maar ^O^
  zaterdag 11 december 2021 @ 11:25:27 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202564798
twitter

:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202566090
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2021 07:04 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Hahahahhaa

GEFOPT!

ALWEER!

gr gr Mark
  zaterdag 11 december 2021 @ 13:36:33 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202566263
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2021 07:04 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Wat is "stoppen" met coronabeleid? Dat mensen het oneens zijn met (delen van) het coronabeleid bekent natuurlijk ook niet dat ze menen dat er heleml geen coronabeleid zou moeten zijn.

Al met al een vrij belachelijke tweet.
Huilen dan.
pi_202566770
De groep groeit..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)at-het-beleid-van-de

Rustig hier. Zitten jullie allemaal in COR nu men langzaam wakker wordt?
  zaterdag 11 december 2021 @ 14:30:02 #131
421867 greysbones
pi_202566966
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:15 schreef _I het volgende:
De groep groeit..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)at-het-beleid-van-de

Rustig hier. Zitten jullie allemaal in COR nu men langzaam wakker wordt?
F1 *O* *O* *O*
pi_202567007
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
F1 *O* *O* *O*
*G* enjoy
  zaterdag 11 december 2021 @ 14:33:18 #133
421867 greysbones
pi_202567028
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef _I het volgende:

[..]
*G* enjoy
dank u :*
pi_202567575
quote:
Lollll, alsof mensen op Hitler himself stemmen.
pi_202567641
quote:
Wat we moeten zien is gewoon de mortality rate van de 2 groepen. En laten we splitsen voor onder de 50 jaar en geen onderliggend lijden.
  zaterdag 11 december 2021 @ 15:11:41 #136
189978 controlaltdelete
pi_202567953
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
F1 *O* *O* *O*
quote:
Verstappen en collega’s sporen aan tot vaccinatie: ‘Alsjeblieft, draag je steentje bij’
Ik volg geen F1 maar rijdt de man niet met met meesternummer 33?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 11 december 2021 @ 15:18:33 #137
421867 greysbones
pi_202568091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[..]
Ik volg geen F1 maar rijdt de man niet met met meesternummer 33?
:Y :Y :Y :Y
polllllllll *O*
sorry erg fanatiek
  zaterdag 11 december 2021 @ 15:19:11 #138
189978 controlaltdelete
pi_202568100
twitter

:N
  zaterdag 11 december 2021 @ 15:52:16 #139
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202568624
https://www.telegraaf.nl/(...)coronatoegangsbewijs

DEN HAAG - De ontslagen staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken en Klimaat) heeft zich voor het eerst na haar vertrek uit Den Haag wederom uitgesproken tegen de coronamaatregelen. De prominente Volendamse CDA’er keerde zich zaterdag op het congres van het CDA openlijk tegen eventuele invoering van het ’2G’-beleid en invoering van het coronatoegangsbewijs op de werkvloer.
pi_202568633
quote:
Nieuw-Zeelander laat zich tien keer prikken tegen corona
Nieuw-Zeeland is een onderzoek begonnen tegen een inwoner die zich op n dag tien keer heeft laten vaccineren tegen corona.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)atregelen-rtl-nieuws
_O_ :M _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 11 december 2021 @ 15:54:54 #141
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202568659
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
_O_ :M _O_
leeft tie nog?
pi_202568771
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:54 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
leeft tie nog?
Tuurlijk. En iedereen die komende maand bij hem in de buurt komt is ook gelijk geboosterd

quote:
Een deskundige zegt tegen Stuff dat de man zich de volgende dag waarschijnlijk niet al te lekker zal hebben gevoeld, maar dat hij er waarschijnlijk geen langdurige problemen van zal ondervinden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 11 december 2021 @ 16:04:43 #143
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202568794
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Tuurlijk. En iedereen die komende maand bij hem in de buurt komt is ook gelijk geboosterd
[..]

2x waarschijnlijk in de quote, jaja oke :{
  zaterdag 11 december 2021 @ 16:08:54 #144
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202568857
AALST - Een 9-jarige jongen heeft zaterdagochtend een hartstilstand op het voetbalveld van Roda Boys Bommelerwaard in Aalst gekregen. De jongen is op het veld gereanimeerd en met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
https://www.telegraaf.nl/(...)voetbalveld-in-aalst

Hoop niet dat dit een trend gaat worden, wens het jochie beterschap.
Verdere info werd niet gegeven
pi_202568936
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 16:08 schreef Dance99Vv het volgende:
AALST - Een 9-jarige jongen heeft zaterdagochtend een hartstilstand op het voetbalveld van Roda Boys Bommelerwaard in Aalst gekregen. De jongen is op het veld gereanimeerd en met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

Voor het geval de wappies dit gaan linken aan het vaccin: kinderen tussen 5 en 12 jaar kunnen zich pas vanaf de tweede helft van januari laten vaccineren.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 11 december 2021 @ 16:14:50 #146
189978 controlaltdelete
pi_202568942
Pfizer: door Omicron vierde prik sneller nodig

quote:
Vanwege de ommicron-variant is een vierde vaccinatie vermoedelijk eerder nodig dan gedacht, zegt de top van Pfizer tegen de Amerikaanse Tv-zender CNBC.

Boosters zullen waarschijnlijk helpen de variant onder controle te houden, volgens het bedrijf, dat zei dat voorlopige resultaten uit het laboratorium aangeven dat de eerste twee doses nog steeds enige bescherming bieden.

Albert Bourla, de CEO van Pfizer, had voorspeld dat 12 maanden na een derde injectie een vierde dosis nodig zou kunnen zijn. Maar hij zei op CNBC dat de tijdlijn vermoedelijk moet worden opgeschoven. 12 maanden is te lang.
:wtf:
  zaterdag 11 december 2021 @ 16:29:26 #147
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202569077
quote:
Dat terwijl er alleen maar geluiden naar buiten komen dat Omicron een flutvariant is.
Kan je nagaan als er daadwerkelijk - wat er dan op dat moment ook van waar moge zijn - een destructieve variant los gaat. Liters spuitspul in je lijf :D
Mai pben rai~!
pi_202569119
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 16:08 schreef Dance99Vv het volgende:

... Hoeveel hartstilstandennzijn er onder de 30 per jaar tijdens sporten normaliter?
pi_202569161
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef Dance99Vv het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)coronatoegangsbewijs

DEN HAAG - De ontslagen staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken en Klimaat) heeft zich voor het eerst na haar vertrek uit Den Haag wederom uitgesproken tegen de coronamaatregelen. De prominente Volendamse CDA’er keerde zich zaterdag op het congres van het CDA openlijk tegen eventuele invoering van het ’2G’-beleid en invoering van het coronatoegangsbewijs op de werkvloer.
Volgens mij is 50% van die partij gewoon weg bij de partij. Hou je de extremisten over...

Stuk self fulfilling prophecy dus wat je ziet. Partij wordt steeds extremer en het electoraat wordt daarop ook extremer.

Geeft een vals gevoel dat men dat ook daadwerkelijk wilt.
pi_202569217
Plaats hier uw advertentie
pi_202569254
quote:
Snap dat wel hoor,kijk eens naar die menigte mensen. Daar moet wel enige regie worden toegepast

O~) o|O o|O
  zaterdag 11 december 2021 @ 17:08:08 #152
189978 controlaltdelete
pi_202569437

pi_202569476
quote:
Kom, haal er nog maar 1 :D
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202569530
quote:
twitter

En dan maar hopen dat je QR er ook mee verlengd wordt, anders kan je weer. :+

Edit: originele tweet is verwijderd. Werd gevraagd of de booster uit Duitsland ook geldig was voor de qr.
pi_202569718
https://www.ftm.nl/artikelen/internationale-digid-lobby

Follow the money; Wetenschappers waarschuwen voor digitale identiteit.
pi_202569901
Men
quote:
Mensen tussen de 65-80 hebben een kans van 1/3000 op overlijden van vaccin. Rond 41:20.

Direct. Binnen 2 weken na injectie.

..... Jeuwwww www,
  zaterdag 11 december 2021 @ 18:07:41 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202570141
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 17:48 schreef ludovico het volgende:
Men
[..]
Mensen tussen de 65-80 hebben een kans van 1/3000 op overlijden van vaccin. Rond 41:20.

Direct. Binnen 2 weken na injectie.

..... Jeuwwww www,
En wat is de IFR van corona voor die leeftijdsgroepen? Precies. Dus vaccineren is zo'n slecht idee nog niet.

Los van of wat de beste man beweert wel of geen hout snijdt.
Huilen dan.
  zaterdag 11 december 2021 @ 18:32:23 #158
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202570427
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En wat is de IFR van corona voor die leeftijdsgroepen? Precies. Dus vaccineren is zo'n slecht idee nog niet.

Los van of wat de beste man beweert wel of geen hout snijdt.
Ha.... inmiddels er nog niet achter dat je hier niet echt veel mensen kan overtuigen? :')
IFR van niets, welke groep dan ook, en daar dan toch mee blijven strooien. #Devlin2,0
Mai pben rai~!
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:07:36 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202570792
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:32 schreef KNAK het volgende:

[..]
Ha.... inmiddels er nog niet achter dat je hier niet echt veel mensen kan overtuigen? :')
:z
quote:
IFR van niets, welke groep dan ook, en daar dan toch mee blijven strooien. #Devlin2,0
IFR hoger dan 1:3000 in elk geval. Met andere woorden: als je doodgaat aan bijwerkingen van vaccinatie dan is de kans vrij groot dat je een infectie ook niet overleefd had.
Huilen dan.
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:18:17 #160
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202570889
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:z
[..]
IFR hoger dan 1:3000 in elk geval. Met andere woorden: als je doodgaat aan bijwerkingen van vaccinatie dan is de kans vrij groot dat je een infectie ook niet overleefd had.
Past precies mooi in het straatje van " de symptomen van de vax zijn hetzelfde als de symptomen van Corona "

....ondertussen....

*plof* - man valt dood neer na de vax
Hugo: Dat komt door Corona, jeweets...want zie de symptomen :lijstje:
Mai pben rai~!
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:42:19 #161
189978 controlaltdelete
pi_202571137

Is madam eruit gekikt?
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:49:38 #162
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202571228
quote:
Woensdag regeerakkoord, dit weten we al: leenstelsel verdwijnt, De Jonge niet door op Volksgezondheid
Het leenstelsel gaat de prullenbak in, rekeningrijden wordt na decennia gesteggel toch ingevoerd, en de kinderopvang wordt fors goedkoper en zelfs gratis voor mensen met een laag inkomen. Hugo de Jonge keert niet terug als minister van Volksgezondheid.
Hugo z'n rol is ook uitgespeeld..
Zn beloftes dat er GEEN verplichte vaxjes komen zal in 2022 geen stand hebben gehouden, dus daar komt dalijk iemand te zitten die dergelijke beloftes niet kan/gaat maken. Die knakker verdwijnt mogelijk ergens op de achtergrond met een zak geld voor bewezen diensten...
Mai pben rai~!
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:50:05 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202571235
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:18 schreef KNAK het volgende:

[..]
Past precies mooi in het straatje van " de symptomen van de vax zijn hetzelfde als de symptomen van Corona "

....ondertussen....

*plof* - man valt dood neer na de vax
Hugo: Dat komt door Corona, jeweets...want zie de symptomen :lijstje:
Ja, zo gaat het ook echt.
Huilen dan.
pi_202571280
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:32 schreef KNAK het volgende:

[..]
Het is wel duidelijk dat de meeste hier absoluut niet openstaan voor een ander geluid. Volkomen vol van zichzelf en hun gelijk.
  zaterdag 11 december 2021 @ 20:01:46 #165
451005 Grems
Clown World
pi_202571400
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:53 schreef Questular het volgende:

[..]
Het is wel duidelijk dat de meeste hier absoluut niet openstaan voor een ander geluid. Volkomen vol van zichzelf en hun gelijk.
Op de rest van fok en het internet in het algemeen is dat natuurlijk anders.
  zaterdag 11 december 2021 @ 20:03:58 #166
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202571423
quote:

[..]
Je kan verwachten dat er een deel van het volk uit angst, of goedgelovigheid, of welke reden dan ook deze situatie accepteert, of denkt dat de overheid het het beste met hun voorheeft dus dat gekke dingen zoals dit niet kunnen/zullen gebeuren. Na 75 jaar welvaart en onbezorgd leven is dat dan ook lastig te bevatten dat het kwaad op de wereld geen 'ver van je bed-showtje' meer is, maar dat je zelf ook slachtoffer wordt/kan worden. Die schok is dermate groot dat men direct in de ontkenningsfase schiet. Het wordt dan ook tijd voor deze groep om wakker te worden, een kritische bril opzet en wat minder als schaap alles voor lief aanneemt.
Mai pben rai~!
pi_202571492
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:03 schreef KNAK het volgende:

[..]
Je kan verwachten dat er een deel van het volk uit angst, of goedgelovigheid, of welke reden dan ook deze situatie accepteert, of denkt dat de overheid het het beste met hun voorheeft dus dat gekke dingen zoals dit niet kunnen/zullen gebeuren. Na 75 jaar welvaart en onbezorgd leven is dat dan ook lastig te bevatten dat het kwaad op de wereld geen 'ver van je bed-showtje' meer is, maar dat je zelf ook slachtoffer wordt/kan worden. Die schok is dermate groot dat men direct in de ontkenningsfase schiet. Het wordt dan ook tijd voor deze groep om wakker te worden, een kritische bril opzet en wat minder als schaap alles voor lief aanneemt.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
  zaterdag 11 december 2021 @ 20:15:20 #168
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202571551
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:10 schreef Questular het volgende:

[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Er valt weinig te bewijzen. Kwestie van ogen beetje open doen en je ziet vanzelf wel dat het niet klopt. Voor sommigen helaas een brug te ver,….
Mai pben rai~!
pi_202571715
quote:

[..]
Ja zie oa de user net boven deze post van jou.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202571800
quote:

[..]
Nog steeds in het Corona verhaal geloven :')
pi_202571895
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ik geloof best de helft er van. De andere helft alleen niet.
pi_202571957
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Vertel waarom Corona een hoax is dan? Goed onderbouwd als het even kan.
  zaterdag 11 december 2021 @ 20:46:00 #173
189978 controlaltdelete
pi_202572031

:Y
pi_202572079
quote:
Grappig, Will Ferrell staat juist aan de andere zijde.
  zaterdag 11 december 2021 @ 20:53:22 #175
189978 controlaltdelete
pi_202572181
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:48 schreef mootie het volgende:

[..]
Geen idee jij bent into al die celebs het zal mij verder een worst wezen. Het gaat om de boodschap meis :s)

zaterdag 11 december 2021 @ 21:05:56 #176
189978 controlaltdelete
pi_202572413
Most reported U.S. Omicron cases have hit the fully vaccinated -CDC

quote:
Most of the 43 COVID-19 cases caused by the Omicron variant identified in the United States so far were in people who were fully vaccinated, and a third of them had received a booster dose, according to a U.S. report published on Friday.

The U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) said that of the 43 cases attributed to Omicron variant, 34 people had been fully vaccinated. Fourteen of them had also received a booster, although five of those cases occurred less than 14 days after the additional shot before full protection kicks in.

While the numbers are very small, they add to growing concerns that current COVID-19 vaccines may offer less protection against the highly transmissible new variant.
Op naar spuit 4
pi_202573282
In brazilie geen QR. :T

quote:
Brazil health ministry website hit by hackers, vaccination data targeted

BRASILIA, Dec 10 (Reuters) - Brazil's health ministry said its website was hit on Friday by a hacker attack that took several systems down, including one with information about the national immunization program and another used to issue digital vaccination certificates.

The government put off for a week implementing new health requirements for travelers arriving in Brazil due to the attack.

"The health ministry reports that in the early hours of Friday it suffered an incident that temporarily compromised some of its systems ... which are currently unavailable," it said in a statement
Full story: https://www.reuters.com/t(...)ems-down-2021-12-10/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2021 21:55:13 ]
  zaterdag 11 december 2021 @ 22:14:34 #178
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202573667
'The unvaccinated aren't human and are killers'' - German Policeman

https://brandnewtube.com/(...)9iaYlnyDAsypPXZ.html

zaterdag 11 december 2021 @ 22:16:00 #179
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202573693
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:48 schreef mootie het volgende:

[..]
Vannilla Ice ook, schijnt...
Huig
pi_202575266
twitter

twitter

twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 12 december 2021 @ 02:37:33 #181
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_202576481
Op een zaterdagavond protesteren. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_202576511
Wetenschappers waarschuwen voor een nieuwe digitale identiteit

Grote tech-bedrijven en overheden promoten de komst van een nieuwe, digitale identiteit voor iedereen. De coronacrisis geeft ze de wind in de zeilen. Experts waarschuwen voor de consequenties. ‘Dit is het einde van vrijheid.’

Ze maakten geen geheim van hun enthousiasme.

Een digitaal test- en vaccinatiebewijs ‘zal het hele veld van digital ID op weg helpen. Dit gaat niet enkel over covid-19, maar over iets veel groters,’ zei Andrew Bud in februari van dit jaar in het zakentijdschrift Forbes. Bud is oprichter en directeur van iProov, een in Londen gevestigd bedrijf dat gezichtsherkenningstechnologie verkoopt en de Britse corona-app ontwikkelde.

De topman van Simprints, een Engelse start-up die eveneens biometrische technieken ontwikkelt, noemde het ‘een kans om systemen voor de toekomst’ te lanceren.

En het Franse defensie- en tech-bedrijf Thales schreef in blogberichten dat de coronapas zal dienen als ‘opstapje voor de invoering van een digitaal ID-bewijs’. Het vroeg overheden ‘een platform te creren voor een ambitieuzere digitalisering van identiteits- en gezondheidsgegevens’.

Nu, bijna twee jaar in de pandemie, zet Europa de eerste stappen naar een veel breder gebruik van systemen voor digitale identificatie dan de coronapas.

Van QR tot eID
Met een digitaal bewijs of eID kunnen burgers bij overheden, banken en bedrijven hun identiteit kenbaar maken via een unieke identificatiecode, gekoppeld aan persoonsgegevens. Naam, geboortedatum en geslacht, maar ook biometrische gegevens afkomstig van gezichtsherkenningsystemen (informatie over grootte en onderlinge afstand van ogen, mond, neus en oren), irisscans (vorm, kleur, patroon en textuur van de ogen) en vingerafdrukken.

De Europese Commissie ziet een methode voor 'eenduidige identificatie van een persoon om ervoor te zorgen dat de juiste dienst wordt verleend aan degene die daar daadwerkelijk recht op heeft'.

Voorstanders van een digitaal ID verwijzen graag naar India. Daar werd in 2009 het grootste eID-systeem ter wereld gelanceerd: Aadhaar, een 12-cijferig identificatienummer dat nodig is om een huis te kopen of om toegang te krijgen tot overheidsdiensten, en dat al door 1,3 miljard mensen wordt gebruikt. Het is gekoppeld aan een betaalsysteem van Mastercard.

'Systeemfouten zijn schering en inslag in Aadhaar'

'Dit is het meest geavanceerde systeem ter wereld,' zei de Amerikaan Paul Romer, toen hoofdeconoom van de Wereldbank, in 2017 tegen het mediabedrijf Bloomberg. 'Het zou goed zijn voor de wereld wanneer dit wereldwijd wordt ingevoerd.'

Aadhaar heeft zijn tekortkomingen, zeggen critici. Ze wijzen bijvoorbeeld naar het geval van mevrouw Premani Kunwar (64). Zij stierf in 2017 nadat haar pensioen volgens mensenrechtenorganisaties op het account van de ex van haar echtgenoot werd gezet. Die ex was al 25 jaar dood. Eten kreeg ze ook niet, vanwege fouten in het systeem van voedseldistributie.

Systeemfouten zijn volgens mensenrechtenactivisten schering en inslag: door een slechte internetverbinding, een server- of ander technisch probleem, en door verkeerd ingevoerde gegevens.

Er zijn meer schrijnende verhalen. Een 11-jarig meisje stierf, volgens haar moeder bedelend om rijst, omdat hun gezinskaart voor de voedselbank niet aan Aadhaar gekoppeld was, schreef een bekende advocate. Zij vindt dat burgers 'tot slaaf zijn gemaakt met een kaart'.

De ophef dateert van jaren terug. Maar het systeem is niet verbeterd, schrijft de Indiase antropoloog en bio-ethica Sunita Sheel Bandewar in een e-mail aan Follow the Money. 'Het is juist erger geworden tijdens de pandemie. En gemarginaliseerde groepen lijden het meest.'

https://www.ftm.nl/artike(...)1wk5bkFIXRP0j0T3%2BD

[ Bericht 22% gewijzigd door FLATTTENtheCURVE op 12-12-2021 02:59:27 ]
Plaats hier uw advertentie
pi_202576689
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/articles/PMC2795160/
“Systemic autoimmunity appears to be the inevitable consequence of over-stimulating host’s immune ‘system’ by repeated immunization with anti-gen, to the levels that surpass system’s self-organized criticality”

Kortom, als je maar lang genoeg door boosterd, is er kans dat je AIDS krijgt.

Dit weten en toch je kinderen injecteren; geherprogrammeerd en niet in staat om logisch te kunnen denken
pi_202576704
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 07:15 schreef _I het volgende:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/articles/PMC2795160/
“Systemic autoimmunity appears to be the inevitable consequence of over-stimulating host’s immune ‘system’ by repeated immunization with anti-gen, to the levels that surpass system’s self-organized criticality”

Kortom, als je maar lang genoeg door boosterd, is er kans dat je AIDS krijgt.

Dit weten en toch je kinderen injecteren; geherprogrammeerd en niet in staat om logisch te kunnen denken
Ok mooi onderzoek
Maar waar haal jij in godsnaam aids vandaan?
pi_202576713
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 07:25 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Ok mooi onderzoek
Maar waar haal jij in godsnaam aids vandaan?
Aids is gewoon een verkregen ziekte waarbij het afweersysteem niet meer werkt. Het is niet alleen het gevolg van HIV, het is een immuunziekte die opgelopen is en niet vanaf geboorte aanwezig.
pi_202576727
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 07:30 schreef _I het volgende:

[..]
Aids is gewoon een verkregen ziekte waarbij het afweersysteem niet meer werkt. Het is niet alleen het gevolg van HIV, het is een immuunziekte die opgelopen is en niet vanaf geboorte aanwezig.
Ik dacht dit:
quote:
HIV (human immunodeficiency virus) is a virus that damages the cells in your immune system and weakens your ability to fight everyday infections and disease.

AIDS (acquired immune deficiency syndrome) is the name used to describe a number of potentially life-threatening infections and illnesses that happen when your immune system has been severely damaged by the HIV virus.
https://www.nhs.uk/conditions/hiv-and-aids/

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2021 07:40:16 ]
pi_202576743
quote:
Als jij een andere naam hebt, gebruik ik die voortaan.

Maar er is nog altijd een kans dat dit virus een airborne HIV is, gezien de onderdelen. Dus uitsluiten doe ik het voorlopig nog niet.
https://www.science.org/c(...)somes-what-does-mean

https://www.pnas.org/content/118/21/e2105968118

Voor hetzelfde geld komt al die oversterfte niet door de injecties, maar zijn het uitgestelde effecten van het (al dan niet gemerkt) doormaken van de ziekte.

Vind je het woord AIDS vervelend?

[ Bericht 8% gewijzigd door _I op 12-12-2021 08:13:30 ]
pi_202576750
Zou ook een verklaring kunnen zijn voor de schurft uitbraak.

Of waarom de nieuwe pil van Merck’s geslikt moet worden in combinatie met HIV medicijnen
https://www.cnbc.com/amp/(...)th-by-89percent.html

[ Bericht 75% gewijzigd door _I op 12-12-2021 08:20:01 ]
pi_202576755
Is dat ook niet omdat HIV op dit moment het enige virus is wat aids tot gevolg heeft?

Geen idee eigenlijk of er nog andere virussen zijn die dit doen?
  zondag 12 december 2021 @ 08:03:27 #190
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202576778
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 02:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Wetenschappers waarschuwen voor een nieuwe digitale identiteit

Grote tech-bedrijven en overheden promoten de komst van een nieuwe, digitale identiteit voor iedereen. De coronacrisis geeft ze de wind in de zeilen. Experts waarschuwen voor de consequenties. ‘Dit is het einde van vrijheid.’

Ze maakten geen geheim van hun enthousiasme.

Een digitaal test- en vaccinatiebewijs ‘zal het hele veld van digital ID op weg helpen. Dit gaat niet enkel over covid-19, maar over iets veel groters,’ zei Andrew Bud in februari van dit jaar in het zakentijdschrift Forbes. Bud is oprichter en directeur van iProov, een in Londen gevestigd bedrijf dat gezichtsherkenningstechnologie verkoopt en de Britse corona-app ontwikkelde.

De topman van Simprints, een Engelse start-up die eveneens biometrische technieken ontwikkelt, noemde het ‘een kans om systemen voor de toekomst’ te lanceren.

En het Franse defensie- en tech-bedrijf Thales schreef in blogberichten dat de coronapas zal dienen als ‘opstapje voor de invoering van een digitaal ID-bewijs’. Het vroeg overheden ‘een platform te creren voor een ambitieuzere digitalisering van identiteits- en gezondheidsgegevens’.

Nu, bijna twee jaar in de pandemie, zet Europa de eerste stappen naar een veel breder gebruik van systemen voor digitale identificatie dan de coronapas.

Van QR tot eID
Met een digitaal bewijs of eID kunnen burgers bij overheden, banken en bedrijven hun identiteit kenbaar maken via een unieke identificatiecode, gekoppeld aan persoonsgegevens. Naam, geboortedatum en geslacht, maar ook biometrische gegevens afkomstig van gezichtsherkenningsystemen (informatie over grootte en onderlinge afstand van ogen, mond, neus en oren), irisscans (vorm, kleur, patroon en textuur van de ogen) en vingerafdrukken.

De Europese Commissie ziet een methode voor 'eenduidige identificatie van een persoon om ervoor te zorgen dat de juiste dienst wordt verleend aan degene die daar daadwerkelijk recht op heeft'.

Voorstanders van een digitaal ID verwijzen graag naar India. Daar werd in 2009 het grootste eID-systeem ter wereld gelanceerd: Aadhaar, een 12-cijferig identificatienummer dat nodig is om een huis te kopen of om toegang te krijgen tot overheidsdiensten, en dat al door 1,3 miljard mensen wordt gebruikt. Het is gekoppeld aan een betaalsysteem van Mastercard.

'Systeemfouten zijn schering en inslag in Aadhaar'

'Dit is het meest geavanceerde systeem ter wereld,' zei de Amerikaan Paul Romer, toen hoofdeconoom van de Wereldbank, in 2017 tegen het mediabedrijf Bloomberg. 'Het zou goed zijn voor de wereld wanneer dit wereldwijd wordt ingevoerd.'

Aadhaar heeft zijn tekortkomingen, zeggen critici. Ze wijzen bijvoorbeeld naar het geval van mevrouw Premani Kunwar (64). Zij stierf in 2017 nadat haar pensioen volgens mensenrechtenorganisaties op het account van de ex van haar echtgenoot werd gezet. Die ex was al 25 jaar dood. Eten kreeg ze ook niet, vanwege fouten in het systeem van voedseldistributie.

Systeemfouten zijn volgens mensenrechtenactivisten schering en inslag: door een slechte internetverbinding, een server- of ander technisch probleem, en door verkeerd ingevoerde gegevens.

Er zijn meer schrijnende verhalen. Een 11-jarig meisje stierf, volgens haar moeder bedelend om rijst, omdat hun gezinskaart voor de voedselbank niet aan Aadhaar gekoppeld was, schreef een bekende advocate. Zij vindt dat burgers 'tot slaaf zijn gemaakt met een kaart'.

De ophef dateert van jaren terug. Maar het systeem is niet verbeterd, schrijft de Indiase antropoloog en bio-ethica Sunita Sheel Bandewar in een e-mail aan Follow the Money. 'Het is juist erger geworden tijdens de pandemie. En gemarginaliseerde groepen lijden het meest.'

https://www.ftm.nl/artike(...)1wk5bkFIXRP0j0T3%2BD

[ afbeelding ]
Dit implementeren na het verzwakken van het volk met diverse vaxjes die het immuunsysteem vernietigen was nog nooit zo eenvoudig geweest.

Dat Corona onzin is en ergens voor mis/gebruikt wordt ziet een blind paard nog.
Wat de exacte reden/welk doel/eindresultaat etc is altijd nog maar de vraag. False flag om net zoals bij 9/11 allerlei shit door te duwen, zoals eID? Een brug slaan naar de volgende shitshowbeperkingen 'omwille' van het klimaat? Krimpen van bevolking? Invoering totalitair regime? Een mix van dit alles?
2022 zal wdb een zeer interessant jaar worden...
Mai pben rai~!
pi_202576798
Ik hoop op een mix.
pi_202576884
quote:
5s.gif Op zondag 12 december 2021 07:46 schreef _I het volgende:

[..]
Als jij een andere naam hebt, gebruik ik die voortaan.

Maar er is nog altijd een kans dat dit virus een airborne HIV is, gezien de onderdelen. Dus uitsluiten doe ik het voorlopig nog niet.
https://www.science.org/c(...)somes-what-does-mean

https://www.pnas.org/content/118/21/e2105968118

Voor hetzelfde geld komt al die oversterfte niet door de injecties, maar zijn het uitgestelde effecten van het (al dan niet gemerkt) doormaken van de ziekte.

Vind je het woord AIDS vervelend?
Nee niet vervelend alleen niet passend. Misschien moet er iets nieuws verzonnen worden? IDS misschien?
quote:
3s.gif Op zondag 12 december 2021 07:49 schreef _I het volgende:
Zou ook een verklaring kunnen zijn voor de schurft uitbraak.

Of waarom de nieuwe pil van Merck’s geslikt moet worden in combinatie met HIV medicijnen
https://www.cnbc.com/amp/(...)th-by-89percent.html
quote:
5s.gif Op zondag 12 december 2021 07:51 schreef _I het volgende:
Is dat ook niet omdat HIV op dit moment het enige virus is wat aids tot gevolg heeft?

Geen idee eigenlijk of er nog andere virussen zijn die dit doen?
Veel vragen.. de tijd zal het leren

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2021 08:30:29 ]
pi_202576894
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 08:29 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Nee niet vervelend alleen niet passend. Misschien moet er iets nieuws verzonnen worden? IDS misschien?
[..]
[..]
Veel vragen.. de tijd zal het leren
IDS.. Hm.. de A staat voor Acquired, verkregen. Dus misschien kan je gewoon aids krijgen van meerdere virussen.

Maar als blijkt dat de injecties hetzelfde doen, zou ik eerder voor “injected” of “induced” gaan. IIDS

En eens. Tijd…

[ Bericht 4% gewijzigd door _I op 12-12-2021 08:38:53 ]
pi_202577050
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2021 08:33 schreef _I het volgende:

[..]
IDS.. Hm.. de A staat voor Acquired, verkregen. Dus misschien kan je gewoon aids krijgen van meerdere virussen.

Maar als blijkt dat de injecties hetzelfde doen, zou ik eerder voor “injected” of “induced” gaan. IIDS

En eens. Tijd…
pi_202577057
quote:
Eigenlijk leip dat de msm hier niks over rapporteert
  zondag 12 december 2021 @ 09:24:30 #196
421867 greysbones
pi_202577135
https://rairfoundation.co(...)es-informed-consent/

Alert: Japan Places Myocarditis Warning on 'Vaccines' - Requires Informed Consent
  zondag 12 december 2021 @ 09:26:24 #197
421867 greysbones
pi_202577152
twitter
  zondag 12 december 2021 @ 09:27:55 #198
421867 greysbones
pi_202577163
twitter
  zondag 12 december 2021 @ 09:31:20 #199
421867 greysbones
pi_202577184
twitter

En dan dit onwerkelijke draadje.
Nee ze ze heus niet allemaal aan het vaccin overleden zijn, maar stel dat een groot deel wel is overleden aan het vaccin/door het vaccin!
Dan wordt het toch wel eens heel rap tijd nu om uit te zoeken hoe het zit :(
  zondag 12 december 2021 @ 09:34:02 #200
421867 greysbones
pi_202577202
twitter
  zondag 12 december 2021 @ 09:34:26 #201
421867 greysbones
pi_202577208
Even mijn afwezigheid gisteren goedmaken :P
  zondag 12 december 2021 @ 09:38:29 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202577246
quote:
99s.gif Op zondag 12 december 2021 09:31 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Nee ze ze heus niet allemaal aan het vaccin overleden zijn, maar stel dat een groot deel wel is overleden aan het vaccin/door het vaccin!
Twee willekeurige namen van die lijst die ik door Google trek:

The medical staff has revealed that Drake died of heatstroke.

Drake’s father received a call from the coach around 4:20 pm saying his son had collapsed and he was being taken to UNMC.

According to this source, Scott said the medical staff told him his son’s “internal temperature was around 122 degrees”

“After about 30-45 minutes the doctor came in and said that his body was so overheated and his organs were working extra hard, and he was very, very sick. They told me it wasn’t a good situation,” the distraught father explained.

En:

Burrell died on August 9, 2021, at the age of 26.[21] It was later revealed he committed suicide by gunshot in a parking garage in Houston, Texas.[22][23]

Ja, levensgevaarlijk die vaccins hoor...
Huilen dan.
pi_202577325
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 09:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Drake’s father received a call from the coach around 4:20 pm saying his son had collapsed and he was being taken to UNMC.

According to this source, Scott said the medical staff told him his son’s “internal temperature was around 122 degrees”

“After about 30-45 minutes the doctor came in and said that his body was so overheated and his organs were working extra hard, and he was very, very sick. They told me it wasn’t a good situation,” the distraught father explained.

En:

Burrell died on August 9, 2021, at the age of 26.[21] It was later revealed he committed suicide by gunshot in a parking garage in Houston, Texas.[22][23]

Beetje checken of de beweringen in de bron daadwerkelijk kloppen, hoe durf je.
  zondag 12 december 2021 @ 09:49:54 #204
421867 greysbones
pi_202577360
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 09:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En:

En de rest .. zoek ze even op dan
pi_202577367
quote:
99s.gif Op zondag 12 december 2021 09:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom heb je dat zelf niet gedaan voordat je het hier neerzet?
pi_202577374
quote:
99s.gif Op zondag 12 december 2021 09:31 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Nee ze ze heus niet allemaal in de sloot gelopen zijn, maar stel dat een groot deel wel in de sloot is gelopen!
Dan wordt het toch wel eens heel rap tijd nu om uit te zoeken hoe het zit
pi_202577399
quote:
99s.gif Op zondag 12 december 2021 09:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
En dan de doden die als corona doden waren opgeschreven.
  zondag 12 december 2021 @ 10:29:35 #208
421867 greysbones
pi_202577745
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 09:50 schreef Questular het volgende:

[..]
Waarom heb je dat zelf niet gedaan voordat je het hier neerzet?
Heb je berhaupt gelezen wat ik er bij heb gezet??
Nee
pi_202577784
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 07:30 schreef _I het volgende:

[..]
Dus er een hele lange lijst van symptomen is.
Ik denk dat de AIDS/HIV 'epidemie' enorm overdreven/bangmakerij was.

pi_202577839
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:32 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dus er een hele lange lijst van symptomen is.
Ik denk dat de AIDS/HIV 'epidemie' enorm overdreven/bangmakerij was.

Ook een Fauci project waarbij veel mensen zijn overleden aan de behandeling.
pi_202578040
twitter
pi_202578048
twitter
pi_202578057
twitter
pi_202578073
twitter
  zondag 12 december 2021 @ 10:57:02 #215
451005 Grems
Clown World
pi_202578082
quote:
2s.gif Op zondag 12 december 2021 10:53 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Beeldschoon, kijk ze kruipen de ratten.

In Duitsland gaat het binnenkort ook nog wel los, vermoed ik.
pi_202578096
twitter

Het accent past er goed bij!
pi_202578114
twitter
pi_202578146
https://www.blckbx.tv/videos/laf

"Mensen zijn niet slecht, mensen zijn laf - en die lafheid willen ze goed praten. Wanneer ze worden vervolgt, dan ondernemen ze daar niets tegen, en ze ontvankelijk voor degene die de daden goedpraten."
pi_202578161
twitter
pi_202578188
twitter
pi_202578189
quote:
[ twitter ]
Ik verbaas me dat er nog geen doden gevallen zijn, maar die agressieve politieagenten die ermee wegkomen maken het sentiment ook niet goed.
pi_202578218
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik verbaas me dat er nog geen doden gevallen zijn, maar die agressieve politieagenten die ermee wegkomen maken het sentiment ook niet goed.
Tja, blij toe!
Denk dat er bij doden gelijk ‘martial law’ activatie plaatsvindt. Heb liever dat de demonstratie allesomvattend wordt en niet langer te negeren/in te dammen.
pi_202578237
twitter
twitter

Zo laatste.. voor nu..
pi_202578247
twitter

Deze nog..
pi_202578249
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2021 10:36 schreef _I het volgende:

[..]
Ook een Fauci project waarbij veel mensen zijn overleden aan de behandeling.
Kary Mullis ook heel erg kritiek over de Fauci figuur.

Hier is ie (met anderen) aan het woord...

Kary Mullis: Why I Began Questioning HIV
pi_202578260
quote:
9s.gif Op zondag 12 december 2021 10:56 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Mja vrijheid van meningsuiting maar denk niet dat dit gepaste opvattingen zijn voor iemand met zijn functie.

Ik hoop echt keihard dat er advocaten op willen staan die gewoon gaan procederen voor het leven om dit soort gekken toch even wat in te dammen qua invloed... God ogod.
  zondag 12 december 2021 @ 11:09:33 #227
421867 greysbones
pi_202578265
  zondag 12 december 2021 @ 11:12:40 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202578301
quote:
Een ziekte die een hoge bloeddruk veroorzaakt. Dus die kan ook van het lijstje met vermeende vaccinatiedoden geschrapt worden.
Huilen dan.
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 11:12:55 #229
5428 crew  miss_sly
pi_202578306
Ook hier geveegd, dus nu verder zonder allerlei geharrewar, op de man spelen eb zuigen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202578307
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:57 schreef Grems het volgende:

[..]
Beeldschoon, kijk ze kruipen de ratten.

In Duitsland gaat het binnenkort ook nog wel los, vermoed ik.
Ik denk dat een kleine 50% nog relatief normaal is in die groepen. Maar ze zijn altijd zo passief als iemand van de politie volledig uit de bocht schiet.. Je ziet ze ook echt nooit tegen elkaar optreden.

Is het niet mogelijk dat agenten elkaar aanhouden als ze uit de bocht vliegen? Zeker slecht voor de PR van de politie.. Lastig ook.

Vraag me wel af wat het beschermingsmechanisme is van doordraaiende agenten.
pi_202578316
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mja vrijheid van meningsuiting maar denk niet dat dit gepaste opvattingen zijn voor iemand met zijn functie.

Ik hoop echt keihard dat er advocaten op willen staan die gewoon gaan procederen voor het leven om dit soort gekken toch even wat in te dammen qua invloed... God ogod.
Waar komen de opvattingen vandaan!? Direct gevoed door de overheid.

Hoop het met je mee.
pi_202578333
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:12 schreef miss_sly het volgende:
[modbreak]Ook hier geveegd, dus nu verder zonder allerlei geharrewar, op de man spelen eb zuigen.[/modbreak]
Haha, geloof dat dit nou juist het enige was wat als humor was bedoeld. @Isdatzo gebruikte zowaar een :D

Maar prima!
  zondag 12 december 2021 @ 11:15:06 #233
421867 greysbones
pi_202578335
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2021 11:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Een ziekte die een hoge bloeddruk veroorzaakt. Dus die kan ook van het lijstje met vermeende vaccinatiedoden geschrapt worden.
Drama op Nederlands voetbalveld, amateurspeler Jens (27) zakt in elkaar en overlijdt

https://www.ad.nl/binnenl(...)-overlijdt~a33d1828/

En er is ook bekend dat een ziekte die de bloeddruk verhoogt kan worden veroorzaakt door het vaccin

-knip-

[ Bericht 6% gewijzigd door miss_sly op 12-12-2021 11:17:41 ]
  zondag 12 december 2021 @ 11:16:02 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202578343
quote:
17s.gif Op zondag 12 december 2021 11:14 schreef _I het volgende:

[..]
Haha, geloof dat dit nou juist het enige was wat als humor was bedoeld. @:Isdatzo gebruikte zowaar een :D

Maar prima!
Klopt.
Huilen dan.
  Moderator zondag 12 december 2021 @ 11:16:55 #235
5428 crew  miss_sly
pi_202578349
quote:
17s.gif Op zondag 12 december 2021 11:14 schreef _I het volgende:

[..]
Haha, geloof dat dit nou juist het enige was wat als humor was bedoeld. @:Isdatzo gebruikte zowaar een :D

Maar prima!
Ik heb een heleboel zooi geveegd. En misschien is er ook iets mee geveegd dat ik verkeerd heb beoordeeld in het geheel. Excuus daarvoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202578355
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 10:59 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Lekker liegen, propaganda voeren.. Waar ligt je grens / wanneer begin je met accepteren dat er ontoelaatbare shit gebeurt zou ik zeggen...
  zondag 12 december 2021 @ 11:18:05 #237
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202578360
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb een heleboel zooi geveegd. En misschien is er ook iets mee geveegd dat ik verkeerd heb beoordeeld in het geheel. Excuus daarvoor.
No worries.
Huilen dan.
pi_202578368
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2021 11:13 schreef _I het volgende:

[..]
Waar komen de opvattingen vandaan!? Direct gevoed door de overheid.

Hoop het met je mee.
It takes two to tango.

Geef mensen een beetje angst en alleen dezelfde denkbeelden en zet groepen extreem tegen elkaar op..

Het zit in de menselijke natuur om hier vatbaar voor te zijn. Echt, het gros is half robot.. Denkt zelf niet meer na.
pi_202578369
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Geen probleem. Vast mn eigen schuld door dat ik het patroon wilde doorbreken met half twitter.

Thanks voor het vegen!
  zondag 12 december 2021 @ 11:19:29 #240
451005 Grems
Clown World
pi_202578371
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik denk dat een kleine 50% nog relatief normaal is in die groepen. Maar ze zijn altijd zo passief als iemand van de politie volledig uit de bocht schiet.. Je ziet ze ook echt nooit tegen elkaar optreden.

Is het niet mogelijk dat agenten elkaar aanhouden als ze uit de bocht vliegen? Zeker slecht voor de PR van de politie.. Lastig ook.

Vraag me wel af wat het beschermingsmechanisme is van doordraaiende agenten.
Iedereen die nu nog handhaaft is nadrukkelijk medeplichtig, van hema-muts tot ME.

Ik deed mijn werk hebben we vaker gehoord.
pi_202578381
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lekker liegen, propaganda voeren.. Waar ligt je grens / wanneer begin je met accepteren dat er ontoelaatbare shit gebeurt zou ik zeggen...
Deze man registreer ik als door en door slecht. Dus zijn grenzen van het ontoelaatbare liggen volgens mij heel ergens anders dan die van ons.
pi_202578385
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 10:57 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Het accent past er goed bij!
  zondag 12 december 2021 @ 11:21:31 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202578390
quote:
99s.gif Op zondag 12 december 2021 11:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
Drama op Nederlands voetbalveld, amateurspeler Jens (27) zakt in elkaar en overlijdt

https://www.ad.nl/binnenl(...)-overlijdt~a33d1828/
Tragisch, maar dit soort berichten zijn niks nieuws. Komen we er nu meer van tegen dan voor corona? En zo ja: komt dat door corona? Door vaccinatie? Door wat anders?

Alle informatie die we nu hebben wijst erop dat vaccinaties juist bescherming bieden tegen hartaandoeningen veroorzaakt door corona.
quote:
En er is ook bekend dat een ziekte die de bloeddruk verhoogt kan worden veroorzaakt door het vaccin
Waar kan ik daar meer over lezen?
Huilen dan.
pi_202578422
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
It takes two to tango.

Geef mensen een beetje angst en alleen dezelfde denkbeelden en zet groepen extreem tegen elkaar op..

Het zit in de menselijke natuur om hier vatbaar voor te zijn. Echt, het gros is half robot.. Denkt zelf niet meer na.
Denk dat het lastig keren is als je eenmaal de weg ingeslagen bent. Misschien dat de kinderen de ommekeer geven. Maar als dit niet zo is, zie ik het zwart in.
Als men bereid is de eigen kinderen te injecteren, dan voorzie ik het ergste met de houding naar de “onwelwillende”. Het offer wat men dan maakt is te groot om zich niet tegen de “smerige egostische wappies” te keren.
pi_202578445
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:19 schreef Grems het volgende:

[..]
Iedereen die nu nog handhaaft is nadrukkelijk medeplichtig, van hema-muts tot ME.

Ik deed mijn werk hebben we vaker gehoord.
Mja zo heet eet ik hem niet.. Mensen zijn ook afhankelijk van inkomen..

Overheid speelt mensen uit zou je kunnen stellen.

Tis leip..
pi_202578483
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 11:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tragisch, maar dit soort berichten zijn niks nieuws. Komen we er nu meer van tegen dan voor corona? En zo ja: komt dat door corona? Door vaccinatie? Door wat anders?

Alle informatie die we nu hebben wijst erop dat vaccinaties juist bescherming bieden tegen hartaandoeningen veroorzaakt door corona.
[..]
Waar kan ik daar meer over lezen?
Het hele probleem is dat we de vaccinatiegegevens alleen gebruiken in covid-gerelateerde zaken. De overige gegevens hebben deze splitsing niet, omdat het RIVM die gegevens niet koppelt.

Feit is wel dat het onderzocht moet worden (oversterfte), en het ziet er naar uit dat dit gaat gebeuren.
pi_202578488
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 09:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Eigenlijk leip dat de msm hier niks over rapporteert
Yes en dan moeten we de protesten in Wenen niet vergeten. Overal zijn demonstraties, maar je hoort er weinig over.
pi_202578515
quote:
11s.gif Op zondag 12 december 2021 11:24 schreef _I het volgende:

[..]
Denk dat het lastig keren is als je eenmaal de weg ingeslagen bent. Misschien dat de kinderen de ommekeer geven. Maar als dit niet zo is, zie ik het zwart in.
Als men bereid is de eigen kinderen te injecteren, dan voorzie ik het ergste met de houding naar de “onwelwillende”. Het offer wat men dan maakt is te groot om zich niet tegen de “smerige egostische wappies” te keren.
Waarheid achterhaald het wel..

Ik geef het 95% kans dat er onder de leeftijd van 40-50 profielen op te stellen zijn van mensen die meer schade van vaccinatie ondervinden dan baat hebben.

Met kinderen is dat contrast vermoed ik significant nadelig voor de vaccins. Dat komt binnen een jaar naar buiten is mijn vermoeden.
pi_202578518
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mja zo heet eet ik hem niet.. Mensen zijn ook afhankelijk van inkomen..

Overheid speelt mensen uit zou je kunnen stellen.

Tis leip..
Eensch! De meeste mensen zijn er niet heel erg mee bezig, inhoudelijk. Die zien alleen de RIVM getalletjes en horen de PC’s.

Als jij je inkomen of je familie/vrienden denkt te beschermen, is het geen bewuste haat. Het is verdediging, wat veel gevaarlijker is, m.i..
pi_202578567
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarheid achterhaald het wel..

Ik geef het 95% kans dat er onder de leeftijd van 40-50 profielen op te stellen zijn van mensen die meer schade van vaccinatie ondervinden dan baat hebben.

Met kinderen is dat contrast vermoed ik significant nadelig voor de vaccins. Dat komt binnen een jaar naar buiten is mijn vermoeden.
Er zijn bijna geen kinderen overleden en maar een stuk of 100-150 hebben last gekregen van MISC (met een “-“ ergens).
Denk dat het er veel eerder uitspringt als er straks wel ernstige zaken gebeuren in die leeftijdsgroep.

Bij volwassenen kan je het nog scharen onder stress, blowen, climate change, kou, warmte, eeenzaamheid… Dit zal bij kinderen niet zo snel lukken.
pi_202578575
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2021 11:31 schreef _I het volgende:

[..]
Eensch! De meeste mensen zijn er niet heel erg mee bezig, inhoudelijk. Die zien alleen de RIVM getalletjes en horen de PC’s.

Als jij je inkomen of je familie/vrienden denkt te beschermen, is het geen bewuste haat. Het is verdediging, wat veel gevaarlijker is, m.i..
Nouja die agent.. Verdediging.. Dehumaniseren... Ehhhh
pi_202578595
Ik heb nu al een aantal mensen gehoord met een CVA, hartritmestoornissen, plotseling overlijden. Uit het niets, gewoon gezonde mensen. Zo bizar.
pi_202578614
twitter
Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen.
pi_202578618
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 11:34 schreef _I het volgende:

[..]
Er zijn bijna geen kinderen overleden en maar een stuk of 100-150 hebben last gekregen van MISC (met een “-“ ergens).
Denk dat het er veel eerder uitspringt als er straks wel ernstige zaken gebeuren in die leeftijdsgroep.

Bij volwassenen kan je het nog scharen onder stress, blowen, climate change, kou, warmte, eeenzaamheid… Dit zal bij kinderen niet zo snel lukken.
Nee maar men weet ook dat bijwerkingen veel zwaarder wegen bij kinderen. Waarom denk je dat de dosis ook /3 gaat...

De baten zijn nihil man. En toch druk zetten op spuiten.. Sekte gedrag.

En er zullen zijn die overlijden na de prik. Die zijn dan gelijk staatsgevaarlijk.
pi_202578627
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:36 schreef mir1986 het volgende:
Ik heb nu al een aantal mensen gehoord met een CVA, hartritmestoornissen, plotseling overlijden. Uit het niets, gewoon gezonde mensen. Zo bizar.
Ik nog 0.
pi_202578638
pi_202578677
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:37 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ] Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen.
Lijft valt de eigen cellen aan..

Maar de haarzakjes ja. Daar zelfs? Waar komt dat vaccin allemaal wel niet terecht... Gaat zo naar je hoofd.
pi_202578744
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nouja die agent.. Verdediging.. Dehumaniseren... Ehhhh
Hij zegt het hardop in functie, heb het idee dat hij echt overtuigd is dat het normaal is om te zeggen.

Misschien wordt er achter de schermen wel zo gesproken. Heb liever dat het een in de war individu is met extreme overtuigingen, overigens. Maar ben bang…
pi_202578760
Niet gepast
pi_202578810
quote:
3s.gif Op zondag 12 december 2021 11:45 schreef _I het volgende:

[..]
Hij zegt het hardop in functie, heb het idee dat hij echt overtuigd is dat het normaal is om te zeggen.

Misschien wordt er achter de schermen wel zo gesproken. Heb liever dat het een in de war individu is met extreme overtuigingen, overigens. Maar ben bang…
We zien tamelijk extreem geweld van agenten... En hebben we iets van nieuws vernomen dat ze uit functie gezet zijn? Dishonerable discharge?

Tuurlijk niet. Corrupt zooitje wat mij betreft.
  zondag 12 december 2021 @ 11:57:17 #261
451005 Grems
Clown World
pi_202578936
quote:
9s.gif Op zondag 12 december 2021 10:56 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wanneer we vergelijkingen mogen gaan maken :')
  zondag 12 december 2021 @ 12:17:18 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202579256
quote:
3s.gif Op zondag 12 december 2021 11:29 schreef _I het volgende:

[..]
Het hele probleem is dat we de vaccinatiegegevens alleen gebruiken in covid-gerelateerde zaken. De overige gegevens hebben deze splitsing niet, omdat het RIVM die gegevens niet koppelt.

Feit is wel dat het onderzocht moet worden (oversterfte), en het ziet er naar uit dat dit gaat gebeuren.
Ja, eens hoor.
Huilen dan.
pi_202579292
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 11:57 schreef Grems het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer we vergelijkingen mogen gaan maken :')
Niet snel verwacht ik. Hoe warmer je zit, hoe sterker het verbod. Dit lijkt een beetje een regel te zijn: als iets taboe is, of wordt gemaakt, zit je waarschijnlijk op een ongemakkelijke waarheid.
pi_202579575
twitter

Best een hoop mensen bij elkaar.
pi_202579702
https://www.reuters.com/w(...)-country-2021-12-11/
Supreme court in Brazili eist vaccinatiebewijzen om het land in te komen?

Rechtbank die een eis stelt? Dat is toch raar?

Bolsjenaro wilde het niet
https://news.yahoo.com/co(...)azils-162511146.html

Supreme court overigens het zelfde jaar genstalleerd als dat de Portugese royal daar gingen wonen
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Supreme_Federal_Court

Maar das gewoon een leuk feitje voor erbij.

[ Bericht 13% gewijzigd door _I op 12-12-2021 13:04:46 ]
pi_202579743
https://www.abc.net.au/ne(...)mmunity-de/100694070
Booster roll out versneld, omdat de immuniteit tegen omicron afneemt na 6 maanden.

Het niet te detecteren stealth omicron virus. Waar 2 prikken 0% bescherming tegen geven en 3 25%.

Ze hebben haast. Script wordt steeds slordiger.
  zondag 12 december 2021 @ 12:55:33 #267
451005 Grems
Clown World
pi_202579811
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 12:50 schreef _I het volgende:
https://www.abc.net.au/ne(...)mmunity-de/100694070
Booster roll out versneld, omdat de immuniteit tegen omicron afneemt na 6 maanden.

Het niet te detecteren stealth omicron virus. Waar 2 prikken 0% bescherming tegen geven en 3 25%.

Ze hebben haast. Script wordt steeds slordiger.
Ik zou geen derde nemen in ieder geval.

Je lichaam zal maar bezig zijn met een achterhaald spike-eiwit van ruim twee jaar geleden terwijl OmIcRoN ongestoord zijn gang kan gaan in je cellen _O_
pi_202579904
https://jobs.govt.nz/jobt(...)_jnCounter=224843859

Ze zoeken mensen voor de overheid in NZ

“Be part of history”

Wellbeing coordinators-managed isolation & quarantine facilities

Maar als je het niet wil doen in Nieuw-Zeeland, kan je ook naar Washington
https://www.governmentjob(...)ng-covid-19-response
pi_202579922
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 12:55 schreef Grems het volgende:

[..]
Ik zou geen derde nemen in ieder geval.

Je lichaam zal maar bezig zijn met een achterhaald spike-eiwit van ruim twee jaar geleden terwijl OmIcRoN ongestoord zijn gang kan gaan in je cellen _O_
Ik zou deze ook even uitzitten tot er een nieuw vaccin is. Je wil geen immuniteitserosie door de Alpha prik. :7
pi_202580252
quote:
[ twitter ]
Ik begin meer en meer overtuigd van te raken dat we hier niet uitkomen zonder hard terug te moeten vechten. In de loop der tijd zijn de overheden en machthebbenden steeds verder gegaan en brutaler geworden. Zeker nu alle landen het doen piekt de brutaliteit en slaan ze echt door. Ik geloof ook niet dat ze zelf echt nog al te veel geven om de gewone mensen en het meer als een soort spelletje sim city zijn gaan zien, veilig achter een schermpje, of in dit geval: veilig achter een bende uitschot met knuppels en een vrijkaartje voor geweld. Als mensen fout gedrag te lang toelaten, worden ze ook niet meer als volwaardig gezien, en tellen ze niet echt meer mee. Op dit punt zijn we nu. Een dreiging is mogelijk het enige dat de voeten van deze machthebbenden weer stevig terug op de grond krijgt. Het is jammer, maar zo lijkt het door de geschiedenis heen telkens weer te lopen. Zo geciviliseerd en ontwikkeld zijn we helaas nog niet als mensheid. Of zij aan de top nog niet, blijkt helaas.

En nu geven ze zelfs al niet meer om opstanden. Dat zegt toch een hoop.
pi_202580817
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef yinxs het volgende:

[..]
Hoop het niet, maar als het moet, dan moet het.
pi_202581018

Edit: Aanrader

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 12-12-2021 14:16:06 ]
pi_202581831
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 12:40 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Best een hoop mensen bij elkaar.
Ziek...

Heb er vaker over nagedacht sinds dat referendum in Catalonia... Als er geen democratische manieren worden gegeven ben ik redelijk tolerant voor geweld uit zelfbescherming.
pi_202581935
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 12:47 schreef _I het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)-country-2021-12-11/
Supreme court in Brazili eist vaccinatiebewijzen om het land in te komen?

Rechtbank die een eis stelt? Dat is toch raar?

Bolsjenaro wilde het niet
https://news.yahoo.com/co(...)azils-162511146.html

Supreme court overigens het zelfde jaar genstalleerd als dat de Portugese royal daar gingen wonen
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Supreme_Federal_Court

Maar das gewoon een leuk feitje voor erbij.
Ja dat is wel vreemd ja. Ook gezien het minimale vaststaande wetenschappelijke karakter en ook beweeglijke karakter van het virus in zijn hoedanigheid en het minimale effect ook op de gezondheid van je land...

Is dit extreem politiek beladen. Ik vind het maar raar. Kan me slecht voorstellen dat je met zulke beslissingen niet buiten je boekje gaat. Kan nog wel een staartje gaan krijgen in de verre toekomst..

"far right leader"...

Ik twijfel ondertussen een beetje aan alle overtrokkenheid van de media. Over extreem links praten ze niet maar die promoten ze alsof die demonstraties zo significant zijn.

Idem kick out zwarte Piet, die mensen krijgen echt alle aandacht. Waarom??
  zondag 12 december 2021 @ 14:48:12 #275
189978 controlaltdelete
pi_202582460

>:)
pi_202582591

Wanneer gaat men begrijpen dat het een harde lijn is waar over gepraat wordt. Die is per definitie niet ethisch om met de voeten te treden, immoreel inhoudsloos, ethiekloos gepeupel.
  zondag 12 december 2021 @ 14:58:24 #277
189978 controlaltdelete
pi_202582694
Nederlandse staat betaalt 150 miljoen aan de steenrijke familie Rothschild voor een Rembrandt-schilderij

quote:
Nederland heeft een akkoord bereikt met de Franse bankiersfamilie Rothschild over de aankoop van ‘De Vaandeldrager’ van Rembrandt voor 175 miljoen euro.

• De Nederlandse staat legt 150 miljoen euro voor het kunstwerk neer, de Vereniging Rembrandt en het
• Rijksmuseum Fonds betalen de rest.
• In 2015 betaalde de staat al eens 80 miljoen euro aan de Rothschild-familie voor twee portretten van Rembrandt.
Zodat het toegankelijk wordt voor iedereen? Alleen voor de deugmensen toch? Was het niet beter geweest om die 150 miljoen te besteden aan de zorg?
pi_202582718
quote:
Ethische hackers. "vijand van de staat".
  zondag 12 december 2021 @ 15:18:11 #279
189978 controlaltdelete
pi_202583144
twitter

8)7
  zondag 12 december 2021 @ 15:20:21 #280
421867 greysbones
pi_202583197
twitter
  zondag 12 december 2021 @ 15:25:27 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202583431
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Nederlandse staat betaalt 150 miljoen aan de steenrijke familie Rothschild voor een Rembrandt-schilderij
[..]
Zodat het toegankelijk wordt voor iedereen? Alleen voor de deugmensen toch? Was het niet beter geweest om die 150 miljoen te besteden aan de zorg?
Hoezo alleen voor "deugmensen"?
Huilen dan.
  zondag 12 december 2021 @ 15:29:35 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202583555
quote:
99s.gif Op zondag 12 december 2021 15:20 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Enkele tientallen op de miljoen. De eerste zin van de tweet volgt niet uit de inhoud van het filmpje.
Huilen dan.
pi_202583641
quote:
[ twitter ]
Lekker aan de Johnson..
  zondag 12 december 2021 @ 15:39:56 #284
189978 controlaltdelete
pi_202584133
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 15:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo alleen voor "deugmensen"?
Ben je 13 jaar of ouder, dan heb je een coronatoegangsbewijs (digitale QR-code of print) en ID-kaart of paspoort nodig. Een vaccinatieboekje is geen bewijs.

Van het Rijks.
pi_202584365
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ben je 13 jaar of ouder, dan heb je een coronatoegangsbewijs (digitale QR-code of print) en ID-kaart of paspoort nodig. Een vaccinatieboekje is geen bewijs.

Van het Rijks.
Waarom niet vanaf 5 jaar?
pi_202584800
twitter

De onder-de-duim-stok
pi_202584854
quote:
[ twitter ]
Jeej Max w/ B:)B
pi_202584977
quote:
[ twitter ]
Mmmm....82 op de 1 miljoen = 0.008% kans op infectie aan het hart.

1/12.5k.. Alsof het niks is. Lol.

Men overschat de risico's van covid zo erg. Debiel vind ik dat.

Tis voor de niet risicogroepen niks bijzonders. Niks.

En dat zijn dan de gevallen die in de statistieken komen..
  zondag 12 december 2021 @ 16:08:48 #289
421867 greysbones
pi_202585159
quote:
99s.gif Op zondag 12 december 2021 15:57 schreef _I het volgende:

[..]
Jeej Max w/ B:)B
_O_ _O_ _O_ _O_
w/ w/ w/ w/
pi_202585273
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja dat is wel vreemd ja. Ook gezien het minimale vaststaande wetenschappelijke karakter en ook beweeglijke karakter van het virus in zijn hoedanigheid en het minimale effect ook op de gezondheid van je land...

Is dit extreem politiek beladen. Ik vind het maar raar. Kan me slecht voorstellen dat je met zulke beslissingen niet buiten je boekje gaat. Kan nog wel een staartje gaan krijgen in de verre toekomst..

"far right leader"...

Ik twijfel ondertussen een beetje aan alle overtrokkenheid van de media. Over extreem links praten ze niet maar die promoten ze alsof die demonstraties zo significant zijn.

Idem kick out zwarte Piet, die mensen krijgen echt alle aandacht. Waarom??
Beschermde meningen!?

Kan er geen natuurlijke reden voor verzinnen. Zeker omdat dezelfde mensen die de bek volhebben van gelijke rechten, nu vooraan staan om bepaalde groepen te dehumaniseren.

Tegengestelde reactie.
  zondag 12 december 2021 @ 16:14:29 #291
189978 controlaltdelete
pi_202585353
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom niet vanaf 5 jaar?
Dit komt wellicht nog?
  zondag 12 december 2021 @ 16:15:51 #292
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202585384
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mmmm....82 op de 1 miljoen = 0.008% kans op infectie aan het hart.

1/12.5k.. Alsof het niks is. Lol.

Men overschat de risico's van covid zo erg. Debiel vind ik dat.

Tis voor de niet risicogroepen niks bijzonders. Niks.

En dat zijn dan de gevallen die in de statistieken komen..
En hoeveel bij corona?
Huilen dan.
pi_202585618
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 16:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dit komt wellicht nog?
Kinderen van 5 zijn eager, kunnen niet wachten.
pi_202586988
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 15:55 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
De onder-de-duim-stok
Niet zo lang geleden zou dit parodie/satire zijn.
Nothing surprises me anymore.
pi_202587002
quote:
99s.gif Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O_ _O_ _O_ _O_
w/ w/ w/ w/
F1 nerd gespot :)
  zondag 12 december 2021 @ 17:36:26 #297
189978 controlaltdelete
pi_202587111
twitter

pi_202587261
Covid: Omicron study suggests major wave in January
https://www.bbc.com/news/uk-59621029

The UK is facing a substantial wave of Omicron infections in January without further restrictions, scientists say.

The number of deaths from the variant by the end of April [b]could range from 25,000 to 75,000 depending on how well vaccines perform, they said.
[/b]
But the experts behind the study said there was still uncertainty around the modelling.

And another scientist who is not linked to the research said the study's worst case scenarios were unlikely.
........
Wazige bullshit dus.
  zondag 12 december 2021 @ 17:46:21 #299
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202587316
JOHHEEEE JOHOOOO

MAX MAX SUPER MAX MAX MAX SUPER MAX MAX
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202587365
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef PzKpfw het volgende:
JOHHEEEE JOHOOOO

MAX MAX SUPER MAX MAX MAX SUPER MAX MAX
Ojee, daar heb je weer zo een. :)
pi_202587375
En....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')