Twee willekeurige namen van die lijst die ik door Google trek:quote:Op zondag 12 december 2021 09:31 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
En dan dit onwerkelijke draadje.
Nee ze ze heus niet allemaal aan het vaccin overleden zijn, maar stel dat een groot deel wel is overleden aan het vaccin/door het vaccin!
Dan wordt het toch wel eens heel rap tijd nu om uit te zoeken hoe het zit
Beetje checken of de beweringen in de bron daadwerkelijk kloppen, hoe durf je.quote:Op zondag 12 december 2021 09:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Twee willekeurige namen van die lijst die ik door Google trek:
The medical staff has revealed that Drake died of heatstroke.
Drake’s father received a call from the coach around 4:20 pm saying his son had collapsed and he was being taken to UNMC.
According to this source, Scott said the medical staff told him his son’s “internal temperature was around 122 degrees”
“After about 30-45 minutes the doctor came in and said that his body was so overheated and his organs were working extra hard, and he was very, very sick. They told me it wasn’t a good situation,” the distraught father explained.
En:
Burrell died on August 9, 2021, at the age of 26.[21] It was later revealed he committed suicide by gunshot in a parking garage in Houston, Texas.[22][23]
Ja, levensgevaarlijk die vaccins hoor...
En de rest .. zoek ze even op danquote:Op zondag 12 december 2021 09:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Twee willekeurige namen van die lijst die ik door Google trek:
The medical staff has revealed that Drake died of heatstroke.
Drake’s father received a call from the coach around 4:20 pm saying his son had collapsed and he was being taken to UNMC.
According to this source, Scott said the medical staff told him his son’s “internal temperature was around 122 degrees”
“After about 30-45 minutes the doctor came in and said that his body was so overheated and his organs were working extra hard, and he was very, very sick. They told me it wasn’t a good situation,” the distraught father explained.
En:
Burrell died on August 9, 2021, at the age of 26.[21] It was later revealed he committed suicide by gunshot in a parking garage in Houston, Texas.[22][23]
Ja, levensgevaarlijk die vaccins hoor...
Waarom heb je dat zelf niet gedaan voordat je het hier neerzet?quote:Op zondag 12 december 2021 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de rest .. zoek ze even op dan
En dan dit onwerkelijke draadje.quote:Op zondag 12 december 2021 09:31 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
En dan dit onwerkelijke draadje.
Nee ze ze heus niet allemaal aan het vaccin overleden zijn, maar stel dat een groot deel wel is overleden aan het vaccin/door het vaccin!
Dan wordt het toch wel eens heel rap tijd nu om uit te zoeken hoe het zit
En dan de doden die als corona doden waren opgeschreven.quote:Op zondag 12 december 2021 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de rest .. zoek ze even op dan
Heb je überhaupt gelezen wat ik er bij heb gezet??quote:Op zondag 12 december 2021 09:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarom heb je dat zelf niet gedaan voordat je het hier neerzet?
Dus er een hele lange lijst van symptomen is.quote:Op zondag 12 december 2021 07:30 schreef _I het volgende:
[..]
Aids is gewoon een verkregen ziekte waarbij het afweersysteem niet meer werkt. Het is niet alleen het gevolg van HIV, het is een immuunziekte die opgelopen is en niet vanaf geboorte aanwezig.
Ook een Fauci project waarbij veel mensen zijn overleden aan de behandeling.quote:Op zondag 12 december 2021 10:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus er een hele lange lijst van symptomen is.
Ik denk dat de AIDS/HIV 'epidemie' enorm overdreven/bangmakerij was.
Beeldschoon, kijk ze kruipen de ratten.quote:
Ik verbaas me dat er nog geen doden gevallen zijn, maar die agressieve politieagenten die ermee wegkomen maken het sentiment ook niet goed.quote:
Tja, blij toe!quote:Op zondag 12 december 2021 11:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat er nog geen doden gevallen zijn, maar die agressieve politieagenten die ermee wegkomen maken het sentiment ook niet goed.
Kary Mullis ook heel erg kritiek over de Fauci figuur.quote:Op zondag 12 december 2021 10:36 schreef _I het volgende:
[..]
Ook een Fauci project waarbij veel mensen zijn overleden aan de behandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |