Nouja die agent.. Verdediging.. Dehumaniseren... Ehhhhquote:Op zondag 12 december 2021 11:31 schreef _I het volgende:
[..]
Eensch! De meeste mensen zijn er niet heel erg mee bezig, inhoudelijk. Die zien alleen de RIVM getalletjes en horen de PC’s.
Als jij je inkomen of je familie/vrienden denkt te beschermen, is het geen bewuste haat. Het is verdediging, wat veel gevaarlijker is, m.i..
Nee maar men weet ook dat bijwerkingen veel zwaarder wegen bij kinderen. Waarom denk je dat de dosis ook /3 gaat...quote:Op zondag 12 december 2021 11:34 schreef _I het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen kinderen overleden en maar een stuk of 100-150 hebben last gekregen van MISC (met een “-“ ergens).
Denk dat het er veel eerder uitspringt als er straks wel ernstige zaken gebeuren in die leeftijdsgroep.
Bij volwassenen kan je het nog scharen onder stress, blowen, climate change, kou, warmte, eeenzaamheid… Dit zal bij kinderen niet zo snel lukken.
Ik nog 0.quote:Op zondag 12 december 2021 11:36 schreef mir1986 het volgende:
Ik heb nu al een aantal mensen gehoord met een CVA, hartritmestoornissen, plotseling overlijden. Uit het niets, gewoon gezonde mensen. Zo bizar.
Lijft valt de eigen cellen aan..quote:Op zondag 12 december 2021 11:37 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ] Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen.
Hij zegt het hardop in functie, heb het idee dat hij echt overtuigd is dat het normaal is om te zeggen.quote:Op zondag 12 december 2021 11:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja die agent.. Verdediging.. Dehumaniseren... Ehhhh
We zien tamelijk extreem geweld van agenten... En hebben we iets van nieuws vernomen dat ze uit functie gezet zijn? Dishonerable discharge?quote:Op zondag 12 december 2021 11:45 schreef _I het volgende:
[..]
Hij zegt het hardop in functie, heb het idee dat hij echt overtuigd is dat het normaal is om te zeggen.
Misschien wordt er achter de schermen wel zo gesproken. Heb liever dat het een in de war individu is met extreme overtuigingen, overigens. Maar ben bang…
Ja, eens hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 11:29 schreef _I het volgende:
[..]
Het hele probleem is dat we de vaccinatiegegevens alleen gebruiken in covid-gerelateerde zaken. De overige gegevens hebben deze splitsing niet, omdat het RIVM die gegevens niet koppelt.
Feit is wel dat het onderzocht moet worden (oversterfte), en het ziet er naar uit dat dit gaat gebeuren.
Niet snel verwacht ik. Hoe warmer je zit, hoe sterker het verbod. Dit lijkt een beetje een regel te zijn: als iets taboe is, of wordt gemaakt, zit je waarschijnlijk op een ongemakkelijke waarheid.quote:Op zondag 12 december 2021 11:57 schreef Grems het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer we vergelijkingen mogen gaan maken
Ik zou geen derde nemen in ieder geval.quote:Op zondag 12 december 2021 12:50 schreef _I het volgende:
https://www.abc.net.au/ne(...)mmunity-de/100694070
Booster roll out versneld, omdat de immuniteit tegen omicron afneemt na 6 maanden.
Het niet te detecteren stealth omicron virus. Waar 2 prikken 0% bescherming tegen geven en 3 25%.
Ze hebben haast. Script wordt steeds slordiger.
Ik zou deze ook even uitzitten tot er een nieuw vaccin is. Je wil geen immuniteitserosie door de Alpha prik.quote:Op zondag 12 december 2021 12:55 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik zou geen derde nemen in ieder geval.
Je lichaam zal maar bezig zijn met een achterhaald spike-eiwit van ruim twee jaar geleden terwijl OmIcRoN ongestoord zijn gang kan gaan in je cellen
Ik begin meer en meer overtuigd van te raken dat we hier niet uitkomen zonder hard terug te moeten vechten. In de loop der tijd zijn de overheden en machthebbenden steeds verder gegaan en brutaler geworden. Zeker nu alle landen het doen piekt de brutaliteit en slaan ze echt door. Ik geloof ook niet dat ze zelf echt nog al te veel geven om de gewone mensen en het meer als een soort spelletje sim city zijn gaan zien, veilig achter een schermpje, of in dit geval: veilig achter een bende uitschot met knuppels en een vrijkaartje voor geweld. Als mensen fout gedrag te lang toelaten, worden ze ook niet meer als volwaardig gezien, en tellen ze niet echt meer mee. Op dit punt zijn we nu. Een dreiging is mogelijk het enige dat de voeten van deze machthebbenden weer stevig terug op de grond krijgt. Het is jammer, maar zo lijkt het door de geschiedenis heen telkens weer te lopen. Zo geciviliseerd en ontwikkeld zijn we helaas nog niet als mensheid. Of zij aan de top nog niet, blijkt helaas.quote:
Ziek...quote:Op zondag 12 december 2021 12:40 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Best een hoop mensen bij elkaar.
Ja dat is wel vreemd ja. Ook gezien het minimale vaststaande wetenschappelijke karakter en ook beweeglijke karakter van het virus in zijn hoedanigheid en het minimale effect ook op de gezondheid van je land...quote:Op zondag 12 december 2021 12:47 schreef _I het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)-country-2021-12-11/
Supreme court in Brazilië eist vaccinatiebewijzen om het land in te komen?
Rechtbank die een eis stelt? Dat is toch raar?
Bolsjenaro wilde het niet
https://news.yahoo.com/co(...)azils-162511146.html
Supreme court overigens het zelfde jaar geïnstalleerd als dat de Portugese royal daar gingen wonen
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Supreme_Federal_Court
Maar das gewoon een leuk feitje voor erbij.
Zodat het toegankelijk wordt voor iedereen? Alleen voor de deugmensen toch? Was het niet beter geweest om die 150 miljoen te besteden aan de zorg?quote:Nederland heeft een akkoord bereikt met de Franse bankiersfamilie Rothschild over de aankoop van ‘De Vaandeldrager’ van Rembrandt voor 175 miljoen euro.
• De Nederlandse staat legt 150 miljoen euro voor het kunstwerk neer, de Vereniging Rembrandt en het
• Rijksmuseum Fonds betalen de rest.
• In 2015 betaalde de staat al eens 80 miljoen euro aan de Rothschild-familie voor twee portretten van Rembrandt.
Ethische hackers. "vijand van de staat".quote:
Hoezo alleen voor "deugmensen"?quote:Op zondag 12 december 2021 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Nederlandse staat betaalt ¤150 miljoen aan de steenrijke familie Rothschild voor een Rembrandt-schilderij
[..]
Zodat het toegankelijk wordt voor iedereen? Alleen voor de deugmensen toch? Was het niet beter geweest om die 150 miljoen te besteden aan de zorg?
Enkele tientallen op de miljoen. De eerste zin van de tweet volgt niet uit de inhoud van het filmpje.quote:
Lekker aan de Johnson..quote:
Ben je 13 jaar of ouder, dan heb je een coronatoegangsbewijs (digitale QR-code of print) en ID-kaart of paspoort nodig. Een vaccinatieboekje is geen bewijs.quote:
Waarom niet vanaf 5 jaar?quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben je 13 jaar of ouder, dan heb je een coronatoegangsbewijs (digitale QR-code of print) en ID-kaart of paspoort nodig. Een vaccinatieboekje is geen bewijs.
Van het Rijks.
Mmmm....82 op de 1 miljoen = 0.008% kans op infectie aan het hart.quote:
Beschermde meningen!?quote:Op zondag 12 december 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dat is wel vreemd ja. Ook gezien het minimale vaststaande wetenschappelijke karakter en ook beweeglijke karakter van het virus in zijn hoedanigheid en het minimale effect ook op de gezondheid van je land...
Is dit extreem politiek beladen. Ik vind het maar raar. Kan me slecht voorstellen dat je met zulke beslissingen niet buiten je boekje gaat. Kan nog wel een staartje gaan krijgen in de verre toekomst..
"far right leader"...
Ik twijfel ondertussen een beetje aan alle overtrokkenheid van de media. Over extreem links praten ze niet maar die promoten ze alsof die demonstraties zo significant zijn.
Idem kick out zwarte Piet, die mensen krijgen echt alle aandacht. Waarom??
Dit komt wellicht nog?quote:
En hoeveel bij corona?quote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mmmm....82 op de 1 miljoen = 0.008% kans op infectie aan het hart.
1/12.5k.. Alsof het niks is. Lol.
Men overschat de risico's van covid zo erg. Debiel vind ik dat.
Tis voor de niet risicogroepen niks bijzonders. Niks.
En dat zijn dan de gevallen die in de statistieken komen..
Kinderen van 5 zijn eager, kunnen niet wachten.quote:
Niet zo lang geleden zou dit parodie/satire zijn.quote:
F1 nerd gespotquote:
Ojee, daar heb je weer zo een.quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef PzKpfw het volgende:
JOHHEEEE JOHOOOO
MAX MAX SUPER MAX MAX MAX SUPER MAX MAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |