Zodat het toegankelijk wordt voor iedereen? Alleen voor de deugmensen toch? Was het niet beter geweest om die 150 miljoen te besteden aan de zorg?quote:Nederland heeft een akkoord bereikt met de Franse bankiersfamilie Rothschild over de aankoop van ‘De Vaandeldrager’ van Rembrandt voor 175 miljoen euro.
• De Nederlandse staat legt 150 miljoen euro voor het kunstwerk neer, de Vereniging Rembrandt en het
• Rijksmuseum Fonds betalen de rest.
• In 2015 betaalde de staat al eens 80 miljoen euro aan de Rothschild-familie voor twee portretten van Rembrandt.
Ethische hackers. "vijand van de staat".quote:
Hoezo alleen voor "deugmensen"?quote:Op zondag 12 december 2021 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Nederlandse staat betaalt ¤150 miljoen aan de steenrijke familie Rothschild voor een Rembrandt-schilderij
[..]
Zodat het toegankelijk wordt voor iedereen? Alleen voor de deugmensen toch? Was het niet beter geweest om die 150 miljoen te besteden aan de zorg?
Enkele tientallen op de miljoen. De eerste zin van de tweet volgt niet uit de inhoud van het filmpje.quote:
Lekker aan de Johnson..quote:
Ben je 13 jaar of ouder, dan heb je een coronatoegangsbewijs (digitale QR-code of print) en ID-kaart of paspoort nodig. Een vaccinatieboekje is geen bewijs.quote:
Waarom niet vanaf 5 jaar?quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben je 13 jaar of ouder, dan heb je een coronatoegangsbewijs (digitale QR-code of print) en ID-kaart of paspoort nodig. Een vaccinatieboekje is geen bewijs.
Van het Rijks.
Mmmm....82 op de 1 miljoen = 0.008% kans op infectie aan het hart.quote:
Beschermde meningen!?quote:Op zondag 12 december 2021 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dat is wel vreemd ja. Ook gezien het minimale vaststaande wetenschappelijke karakter en ook beweeglijke karakter van het virus in zijn hoedanigheid en het minimale effect ook op de gezondheid van je land...
Is dit extreem politiek beladen. Ik vind het maar raar. Kan me slecht voorstellen dat je met zulke beslissingen niet buiten je boekje gaat. Kan nog wel een staartje gaan krijgen in de verre toekomst..
"far right leader"...
Ik twijfel ondertussen een beetje aan alle overtrokkenheid van de media. Over extreem links praten ze niet maar die promoten ze alsof die demonstraties zo significant zijn.
Idem kick out zwarte Piet, die mensen krijgen echt alle aandacht. Waarom??
Dit komt wellicht nog?quote:
En hoeveel bij corona?quote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mmmm....82 op de 1 miljoen = 0.008% kans op infectie aan het hart.
1/12.5k.. Alsof het niks is. Lol.
Men overschat de risico's van covid zo erg. Debiel vind ik dat.
Tis voor de niet risicogroepen niks bijzonders. Niks.
En dat zijn dan de gevallen die in de statistieken komen..
Kinderen van 5 zijn eager, kunnen niet wachten.quote:
Niet zo lang geleden zou dit parodie/satire zijn.quote:
F1 nerd gespotquote:
Ojee, daar heb je weer zo een.quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef PzKpfw het volgende:
JOHHEEEE JOHOOOO
MAX MAX SUPER MAX MAX MAX SUPER MAX MAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |