abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:57:29 #251
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202553908
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:56 schreef _I het volgende:

[..]
Nee, ze worden geprogrammeerd. Als je dit alleen via het nieuws tot je neemt en verder er niet zo mee bezig bent, dan nestelen zulke zinnen zich vanzelf in je onderbewustzijn.

Mijn bescheiden mening. Denk niet dat het ze “aan te rekenen” is, het “overkomt” ze.
als het over je kinderen gaat?
kan ik me niet voorstellen
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_202553948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja ze maken een complete cirkel via een tijdelijke onzekere 11%... Lol.

Die 37* is ook dikke kolder maar okay... Fuck it.. De wereld is dom of niet ethisch, allemaal niet prima.
“Het is aannemelijk dat”, “zou kunnen”.. Het hangt van aannames aan elkaar.

Laatste zin ook, nooit de bedoeling dat kinderen worden uitgesloten van school. Terwijl ze 2 alineas eerder nog dreigen met uitsluiting van school en sport. Gaslighting en chaos
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:01:14 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202553972
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:07 schreef _I het volgende:

[..]
Denk dat dit gaat om te kunnen reizen. Wat geldt voor iedereen, niet alleen risicogroepen.
Tot in het einde der tijden? Zie ik niet gebeuren.
Huilen dan.
pi_202554023
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
als het over je kinderen gaat?
kan ik me niet voorstellen
Er is steeds meer wat ik me voor kan stellen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:05:32 #255
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202554024
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:56 schreef _I het volgende:

[..]
Nee, ze worden geprogrammeerd. Als je dit alleen via het nieuws tot je neemt en verder er niet zo mee bezig bent, dan nestelen zulke zinnen zich vanzelf in je onderbewustzijn.

Mijn bescheiden mening. Denk niet dat het ze “aan te rekenen” is, het “overkomt” ze.
Wat valt en staat bij de veronderstelling dat jij de enige waarheid in pacht hebt en het allemaal zo zwart-wit als hier wordt voorgesteld.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:05:35 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202554025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Questular het volgende:

[..]
Ah ok dus het antwoord van Tingo is het antwoord van iemand die er geen problemen mee heeft, duidelijk.
Het antwoord van Tingo is het antwoord van iemand die sinds ik hier meeloop nog geen enkele keer in staat is gebleken om met argumenten te komen wanneer iets hem niet zint.
Huilen dan.
pi_202554071
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tot in het einde der tijden? Zie ik niet gebeuren.
Meen je dat serieus? Jij denkt echt dat dit weg gaat straks?

Waarom? De plannen waren er ook los van de zogenaamde pandemie. Waarom zouden ze het stopzetten? Zie ze het eerder uitbreiden.
pi_202554099
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:09 schreef _I het volgende:

[..]

Waarom? De plannen waren er ook los van de zogenaamde pandemie. Waarom zouden ze het stopzetten? Zie ze het eerder uitbreiden.
Uiteraard, er wordt toch over CO2 budget etc gesproken.... en de verregaande toegangspas tot gelegenheden maakt mensen uitsluiten van het sociale leven wel erg makkelijk hè... Daar kan je vanalles aan hangen....

Leuke tijden gaan we tegemoet, ik vind het oprecht jammer dat wij weinig mensen in het publieke debat terugvinden met wat meer liberale ideeën in pacht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202554111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Wat valt en staat bij de veronderstelling dat jij de enige waarheid in pacht hebt en het allemaal zo zwart-wit als hier wordt voorgesteld.
In welke wereld komt het een uit het ander voort?

Mijn conclusie staat los van wat “de waarheid” zou zijn. Het gaat om de manier waarop iets beschreven staan en de tegenstrijdigheden. Maar leg eens uit wat je allemaal wil zeggen..
pi_202554143
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:14 schreef _I het volgende:

[..]
In welke wereld komt het een uit het ander voort?

Mijn conclusie staat los van wat “de waarheid” zou zijn. Het gaat om de manier waarop iets beschreven staan en de tegenstrijdigheden. Maar leg eens uit wat je allemaal wil zeggen..
Als men geindoctrineerd wordt met de waarheid dan kan je het moeilijk hypnose noemen bedoelt die te zeggen denk ik. :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202554181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Uiteraard, er wordt toch over CO2 budget etc gesproken.... en de verregaande toegangspas tot gelegenheden maakt mensen uitsluiten van het sociale leven wel erg makkelijk hè... Daar kan je vanalles aan hangen....

Leuke tijden gaan we tegemoet, ik vind het oprecht jammer dat wij weinig mensen in het publieke debat terugvinden met wat meer liberale ideeën in pacht.
Joah, ik zie het ook meer als een feit dat dit blijvend is. Snap ook de twijfel niet.

Tja, alsof andere acteurs zouden zorgen voor een andere uitkomst.
Zag net dat je om nieuwe verkiezingen vroeg. Neem aan dat het weinig zal veranderen aan het toneelstuk.
pi_202554223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als men geindoctrineerd wordt met de waarheid dan kan je het moeilijk hypnose noemen bedoelt die te zeggen denk ik. :D
Maar de waarheid hier is dat er gewoon staat dat ongevaccineerde kinderen geweigerd kunnen worden van scholen en sportclubs en dat je dan als ouder de keuze maakt om je kinderen achter te stellen in hun opvoeding. Maar zonder dwang en zonder dat het uitgesloten wordt van school. :+

Om een virus die 0,0 effect heeft op kinderen.

En dan zeggen dat het geen hypnose is. Dan werkt het blijkbaar. :7
pi_202554225
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:18 schreef _I het volgende:

[..]
Joah, ik zie het ook meer als een feit dat dit blijvend is. Snap ook de twijfel niet.

Tja, alsof andere acteurs zouden zorgen voor een andere uitkomst.
Zag net dat je om nieuwe verkiezingen vroeg. Neem aan dat het weinig zal veranderen aan het toneelstuk.
Huidige kabinetspartijen stonden op 55 zetels ipv 75+ en dat is nou net precies het kabinet dat we straks gaan zien dusseh..... I dunno mennn.

Denk dat er véél meer mensen op FvD BBB en Wilders zullen gaan stemmen, SP ook wat meer, CDA inleveren.

VVD D66 behouden gewoon dezelfde makke schapen als stemmers.
pi_202554260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Huidige kabinetspartijen stonden op 55 zetels ipv 75+ en dat is nou net precies het kabinet dat we straks gaan zien dusseh..... I dunno mennn.

Denk dat er véél meer mensen op FvD BBB en Wilders zullen gaan stemmen, SP ook wat meer, CDA inleveren.

Nu verkiezingen betekent dat je weer een jaar (een tijdje) zonder regering zit. Heb liever nu een kabinet dat verantwoordelijkheid neemt, zodat er straks gericht actie genomen kan worden in de tribunalen. :P
pi_202554306
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:25 schreef _I het volgende:

[..]
Nu verkiezingen betekent dat je weer een jaar (een tijdje) zonder regering zit. Heb liever nu een kabinet dat verantwoordelijkheid neemt, zodat er straks gericht actie genomen kan worden in de tribunalen. :P
De weg naar het extremisme mag wat mij betreft asap worden afgewend.

Dit huidige kabinet - ex extremisme - zal aan mijn reet roesten wat het verder doet, maar gezien het kabinet wél naar extremistische beleidsmaatregelen grijpt vind ik dat daar minimaal ook daadwerkelijk mandaat voor moet zijn.

Overigens kan je dat soort ideeën ook met een referendum bolwerken maar dat is natuurlijk door D66 de nek om gedraaid, de antidemocraten zijn, niet geheel vreemd ook, fan van technocratisch EU. Dat al helemaal geen mandaat heeft en ook geen parlement dat zaken ter stemming kan brengen. Grapjurken.
pi_202554316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

CDA was hier met de gemeenteraadsverkiezingen helaas veruit de grootste. De boeren worden blijkbaar nog niet hard zat in hun reet geneukt met het uitzicht onteigend te worden.

Dus ik durf er niets meer onder te verwedden.
pi_202554341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:30 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
CDA was hier met de gemeenteraadsverkiezingen helaas veruit de grootste. De boeren worden blijkbaar nog niet hard zat in hun reet geneukt met het uitzicht onteigend te worden.

Dus ik durf er niets meer onder te verwedden.
Van de kabinets partijen is CDA nog wel het minst "we gaan onteigenen" gevoelig.

D66 doet dat terwijl het simultaan met zijn eigen borsten aan het spelen is én zichzelf aan het aftrekken is.
pi_202554364
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
De weg naar het extremisme mag wat mij betreft asap worden afgewend.

Dit huidige kabinet - ex extremisme - zal aan mijn reet roesten wat het verder doet, maar gezien het kabinet wél naar extremistische beleidsmaatregelen grijpt vind ik dat daar minimaal ook daadwerkelijk mandaat voor moet zijn.

Overigens kan je dat soort ideeën ook met een referendum bolwerken maar dat is natuurlijk door D66 de nek om gedraaid, de antidemocraten zijn, niet geheel vreemd ook, fan van technocratisch EU. Dat al helemaal geen mandaat heeft en ook geen parlement dat zaken ter stemming kan brengen. Grapjurken.
De shizzle is alleen dat wat wij als extremisme ervaren voor de rest “noodzaak” is, en zij extremen zien in degenen die tegen de stroom ingaan.

Buiten dat ik me ook niet prettig voel bij een fvd of pvv. 17 partijen in de kamer, of zoiets, en vind het allemaal al jaren niet meer de moeite om voor naar de stembus te gaan.
pi_202554390
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:35 schreef _I het volgende:
De shizzle is alleen dat wat wij als extremisme ervaren voor de rest “noodzaak” is, en zij extremen zien in degenen die tegen de stroom ingaan.
Pff, als er grondrechten gemoeid zijn in de beslissingsafweging zou ik haast zeggen dat er een volksraadpleging benodigd is voor dat specifieke onderwerp.... En ook een vergrote meerderheid wat mij betreft.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:38:47 #271
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202554394
Gatver

twitter

weerloze oudjes bestoken
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202554418
Hey Devlin is boos op de Albert Heyn.

twitter
pi_202554435
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Pff, als er grondrechten gemoeid zijn in de beslissingsafweging zou ik haast zeggen dat er een volksraadpleging benodigd is voor dat specifieke onderwerp.... En ook een vergrote meerderheid wat mij betreft.
Eensch.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:41:44 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202554436
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:09 schreef _I het volgende:

[..]
Ik denk inderdaad niet dat we over een paar jaar nog massaal halfjaarlijkse boostertjes zetten.
quote:
Welke plannen?
Huilen dan.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:43:48 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202554455
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:40 schreef ludovico het volgende:
Hey Devlin is boos op de Albert Heyn.

[ twitter ]
Prima reactie van de Appie
Huilen dan.