De problematiek is vrij urgent, ja. Dat dat wordt gegijzeld door economische belangen doet daar weinig aan af.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef _I het volgende:
[..]
A) is er een problematiek? B) is er iets aan te doen c) moet dat met bakken geld die naar duistere groepjes gaan die met halfbakken onderzoeken komen?
Ik geloof dat het niet lang zal duren voordat er bekend wordt dat al die elektrische auto’s meer schade hebben gedaan, dan dat het opgeleverd heeft. Maar het was wel een mooie “feel good” periode, waar we “schoon” gereden hebben.
Als er echt oplossingen komen voor echte problemen dan doe ik weer mee, maar zolang crises bedacht worden om geld te verplaatsen, lach ik er slechts om.
Zeker wel. Als individu kan ik er niets aan doen en zolang die gijzeling er is, heeft het weinig zin mee te gaan in het narratief.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:49 schreef Poem_ het volgende:
[..]
De problematiek is vrij urgent, ja. Dat dat wordt gegijzeld door economische belangen doet daar weinig aan af.
Jeugd van tegenwoordig kan ook niets hebben, aldus 35 jarige zolderkamerautisten en boomers die nog net niet spontaan dood neervallen van verontwaardiging als je voorstelt om solidariteit ook eens andersom te verlangen.quote:
en Paternotte pusht in NL wel even het vaccin voor onder de 12quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:13 schreef Grems het volgende:
[..]
We leven tijdens een gitzwarte pagina in de menselijke geschiedenis, simpelweg walgelijk.
jep vanmorgen ook geplaatstquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:15 schreef _I het volgende:
https://insiderpaper.com/(...)tected-opinions/amp/
Facebook fact checks zijn “protected opinions”..
Meer barstjes. Boh, rude awakening voor sommigen..
Wanstaltig tuig is het, kwaadaardig zelfsquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Paternotte pusht in NL wel even het vaccin voor onder de 12![]()
![]()
ja de BS die daar uitkomt is echt stuitendquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Wanstaltig tuig is het, kwaadaardig zelfs
geeft niksquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef _I het volgende:
[..]
Ik loop wel vaker een halve dag achter.
Dan word je toch al van kinds af aan geprogrammeerd. Das toch zieker dan ziek.quote:
echt hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Maar je mag GEEN vergelijkingen maken
![]()
![]()
Waarheid ligt int midden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef _I het volgende:
[..]
A) is er een problematiek? B) is er iets aan te doen c) moet dat met bakken geld die naar duistere groepjes gaan die met halfbakken onderzoeken komen?
Ik geloof dat het niet lang zal duren voordat er bekend wordt dat al die elektrische auto’s meer schade hebben gedaan, dan dat het opgeleverd heeft. Maar het was wel een mooie “feel good” periode, waar we “schoon” gereden hebben.
Als er echt oplossingen komen voor echte problemen dan doe ik weer mee, maar zolang crises bedacht worden om geld te verplaatsen, lach ik er slechts om.
Echt ze denken dat ze goed doen... Robots.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Wanstaltig tuig is het, kwaadaardig zelfs
Oei als er een applaus komt, dan weet je dat het doek valt.quote:
Oeh is dat wat er gebeurd is met KLM?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:11 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Oei als er een applaus komt, dan weet je dat het doek valt.
Kijk maar naar de zorg.
Als individu kun je er wel degelijk iets aan doen. Net zoals je als individu je iets kunt doen tegen rommel op straat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:58 schreef _I het volgende:
[..]
Zeker wel. Als individu kan ik er niets aan doen en zolang die gijzeling er is, heeft het weinig zin mee te gaan in het narratief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |