abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202555274
Dit doen we met onze zorghelden:

Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
The show must go on folks!

"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202555281
quote:
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 december 2021 @ 17:36:10 #3
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202555680
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:14 schreef _I het volgende:

[..]
In welke wereld komt het een uit het ander voort?

Mijn conclusie staat los van wat “de waarheid” zou zijn. Het gaat om de manier waarop iets beschreven staan en de tegenstrijdigheden. Maar leg eens uit wat je allemaal wil zeggen..
Alleen als je er van overtuigd bent dat jij het bij het rechte einde hebt en de waarheid in pacht hebt kun je van mening zijn dat andere mensen maar domweg worden beïnvloed en ze daar zelf ook niet zoveel aan kunnen doen.

Als je iets minder absoluut of zwart wit bent zijn het gewoon mensen met een andere opvatting. Maar die worden hier doorgaans heel anders weggezet. Dat zegt veel over de manier waarop je naar anderen kijkt en hoe overtuigd je bent van je eigen gelijk.
pi_202555786
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:36 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Alleen als je er van overtuigd bent dat jij het bij het rechte einde hebt en de waarheid in pacht hebt kun je van mening zijn dat andere mensen maar domweg worden beïnvloed en ze daar zelf ook niet zoveel aan kunnen doen.

Als je iets minder absoluut of zwart wit bent zijn het gewoon mensen met een andere opvatting. Maar die worden hier doorgaans heel anders weggezet. Dat zegt veel over de manier waarop je naar anderen kijkt en hoe overtuigd je bent van je eigen gelijk.
Hoezo anderen? Het gebeurt overal de hele dag en ook ik word beïnvloed.

Maar bedankt voor je psychoanalyse. Geeft veel inzichten! ^O^
pi_202555825
quote:

Tjah, met al die onwetenschappelijke nonsense steeds. :7
quote:
Men slaat enorm de plank mis, het hele waardenspectrum is radicaal omgeslagen t.o.v. pre corona tijdperk, en men doet alsof de wereld zo enorm veranderd is vanwege corona an sich, maar dat valt echt reuze mee, tenminste, qua risico's voor het individu. Tenzij ouder / onderliggend lijden etc.

Die nuchterheid mist men compleet en men was niet zo fragiel pre corona. Die afwijkende opvattingen kunnen gewoon niet verklaard worden met de ernst van het virus, qua individueel risico that is...

Dat angstsausje wat er steeds overheen gegooid is leidt gewoon zijn eigen leven, men zit er echt compleet naast.
pi_202555875
Hopelijk mag mevrouw Paternotte straks geen belangrijke functie bekleden .. heb nog nooit zo een enge "politicus" meegemaakt. Die moet je geen macht geven.
pi_202555884
quote:

[..]

:')
  vrijdag 10 december 2021 @ 17:51:16 #8
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202555903
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah, met al die onwetenschappelijke nonsense steeds. :7
[..]
Men slaat enorm de plank mis, het hele waardenspectrum is radicaal omgeslagen t.o.v. pre corona tijdperk, en men doet alsof de wereld zo enorm veranderd is vanwege corona an sich, maar dat valt echt reuze mee, tenminste, qua risico's voor het individu. Tenzij ouder / onderliggend lijden etc.

Die nuchterheid mist men compleet en men was niet zo fragiel pre corona. Die afwijkende opvattingen kunnen gewoon niet verklaard worden met de ernst van het virus, qua individueel risico that is...

Dat angstsausje wat er steeds overheen gegooid is leidt gewoon zijn eigen leven, men zit er echt compleet naast.
Je bevestigt mijn punt inderdaad.
  vrijdag 10 december 2021 @ 17:51:57 #9
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202555910
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:42 schreef _I het volgende:

[..]
Hoezo anderen? Het gebeurt overal de hele dag en ook ik word beïnvloed.

Maar bedankt voor je psychoanalyse. Geeft veel inzichten! ^O^
Ja, dus dan zou je al iets minder stellig kunnen zijn natuurlijk. Maar dat is niet helemaal wat er gebeurt.
pi_202555937
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:24 schreef _I het volgende:

[..]
Geloof niet dat Tingo problemen heeft met het vaccineren van risicogroepen.
Denk eerder dat er een soort reactie-erosie is opgetreden voor mensen die nooit een gewoon gesprek willen, maar altijd met een zuigende vraag komen om een punt te maken.

Soms wil je als aap gewoon spelen en niet optreden voor de bezoekers. :+
Boeit me niet wie of wel het neemt.

Aantal maanden geleden volgens de provax vakantiegangers we moeten allemaal de vax nemen om de risicogroepen en kwestbaren (kanker,nier, diabetis,immuunziekten,transplant patienten,ouwe mensen) te beschermen.
Hebben ze ook de definitie van risicogroepen ook veranderd?
Ik dacht dat kinderen en zwanger vrouwen ook 'kwetsbaar' of in een risicogroep zijn....of zijn die zo kwetsbaar niet meer?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202555951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk mag mevrouw Paternotte straks geen belangrijke functie bekleden .. heb nog nooit zo een enge "politicus" meegemaakt. Die moet je geen macht geven.
Mevrouw Jan Patternotte, of de vrouw van?
pi_202555978
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:51 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, dus dan zou je al iets minder stellig kunnen zijn natuurlijk. Maar dat is niet helemaal wat er gebeurt.
Waarom zou dat moeten? Zat dingen waar ik over twijfel, maar niet in dit geval.

Heb er geen moeite mee dat mensen me arrogant, dom, naïef, zwart-wit of wat dan ook vinden. Mijn levenspad heeft me geleerd dat ik overtuigd mag zijn, op de momenten waarop ik denk gelijk te hebben. Ben tot op heden nog niet teleurgesteld in die houding.
pi_202555996
quote:

[..]
Je bevestigt mijn punt inderdaad.
Het is inderdaad niet meer "gewoon een andere opvatting" dat heb jij goed gezien inderdaad.

Men denkt nog steeds dat corona een groter gevaar is voor henzelf na dubbele vaccinatie dan influenza. Dat is gewoon feitelijk onjuist, daar kan je allerhande statistieken tegenaan gooien........... Men ontkent gewoon.
pi_202556008
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:54 schreef Tingo het volgende:

[..]
Boeit me niet wie of wel het neemt.

Aantal maanden geleden volgens de provax vakantiegangers we moeten allemaal de vax nemen om de risicogroepen en kwestbaren (kanker,nier, diabetis,immuunziekten,transplant patienten,ouwe mensen) te beschermen.
Hebben ze ook de definitie van risicogroepen ook veranderd?
Ik dacht dat kinderen en zwanger vrouwen ook 'kwetsbaar' of in een risicogroep zijn....of zijn die zo kwetsbaar niet meer?
Risicogroep en kwetsbaren zijn twee verschillende dingen. Gezonde 70ers kunnen wel een risicogroep zijn.

Maar jij bent er toch niet op tegen dat iemand zich laat vaccineren die het zelf wil of tot een risicogroep behoort? Zo ja, dan heb ik dat verkeerd meegekregen.
pi_202556013
quote:

[..]
Ik ben er ondertussen wel klaar mee met die discussies waarin evidente waarheden worden ontkent / fluïde worden gemaakt. Leef maar lekker op een andere planeet.

Als je niet in dezelfde werkelijkheid leeft is discussievoeren ook totaal onmogelijk.
pi_202556017
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mevrouw Jan Patternotte, of de vrouw van?
He/she :)

Heb geen idee wat voor wezen het is
  vrijdag 10 december 2021 @ 17:59:50 #17
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202556023
quote:

[..]
Als ‘we’ niet stellig zijn is het omdat ‘we’ twijfelen en volgens jou zijn ‘we’ te stellig..
het is nooit goed of het deugd niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_202556024
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:56 schreef _I het volgende:

[..]
Waarom zou dat moeten? Zat dingen waar ik over twijfel, maar niet in dit geval.

Heb er geen moeite mee dat mensen me arrogant, dom, naïef, zwart-wit of wat dan ook vinden. Mijn levenspad heeft me geleerd dat ik overtuigd mag zijn, op de momenten waarop ik denk gelijk te hebben. Ben tot op heden nog niet teleurgesteld in die houding.
Je kan ook niet tot nieuwe inzichten komen bij mensen die in een andere realiteit dan de jouwe leven.
pi_202556034
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
He/she :)

Heb geen idee wat voor wezen het is
_O-

Ik vind Jetten een groter wijf.

Zeg Greys, vind je het seksistisch, dat we die onderkruipsels met verschrikkelijke vrouwen vergelijken?
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:05:33 #20
421867 greysbones
pi_202556102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Zeg Greys, vind je het seksistisch, dat we die onderkruipsels met verschrikkelijke vrouwen vergelijken?
Neuhhh
Vrouwen kunnen vaak wel de walgelijkste zijn. Spelen een vies achterbaks spel.
Dat past wel
pi_202556108
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:58 schreef _I het volgende:

[..]
Risicogroep en kwetsbaren zijn twee verschillende dingen. Gezonde 70ers kunnen wel een risicogroep zijn.

Maar jij bent er toch niet op tegen dat iemand zich laat vaccineren die het zelf wil of tot een risicogroep behoort?
Zo ja, dan heb ik dat verkeerd meegekregen.
Nee, mensen moeten zelf weten.
Die 'anti-vax' a la de Willy Engel ook allemaal opgezette bullshit is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202556113
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je kan ook niet tot nieuwe inzichten komen bij mensen die in een andere realiteit dan de jouwe leven.
Twijfel gebeurt in mn hoofd, niet op schrift.

En ik vind de meeste mensen ook uit staan. Ken maar weinig mensen die bewust met alles bezig zijn en pure intelligentie tonen.
Of mensen die zich er comfortabel bij voelen om stellig in hun eentje tegen een groep in gaan. Nog nooit moeite mee gehad. Heb geen medestanders nodig, om me gesteund te voelen.
pi_202556131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Waar zit die eigenlijk ondergedoken ? heb haar een tijd niet meer voorbij zien komen. Misschien is ze ongesteld ofzo.

Hetzelfde geldt voor Klaver , ..ook een tijdje niet gezien.
Misschien begint het te knagen wat ze allemaal aan het uitvreten zijn.
pi_202556137
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:06 schreef _I het volgende:
Of mensen die zich er comfortabel bij voelen om stellig in hun eentje tegen een groep in gaan. Nog nooit moeite mee gehad. Heb geen medestanders nodig, om me gesteund te voelen.
Ik hou me koest.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:09:16 #25
421867 greysbones
pi_202556147
quote:
80s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik hou me koest.
Jij _O- _O-
Maar je bent wel een leukerd
pi_202556183
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Waar zit die eigenlijk ondergedoken ? heb haar een tijd niet meer voorbij zien komen. Misschien is ze ongesteld ofzo.

Hetzelfde geldt voor Klaver , ..ook een tijdje niet gezien.
Misschien begint het te knagen wat ze allemaal aan het uitvreten zijn.
Bij D66 hebben ze een of andere Moslim extremist binnengehaald geloof ik, als ik Wilders mag geloven, het zal wel een tikje genuanceerder liggen maar ik zag het gewaad rondlopen in de 2e kamer... Dan denk je wel van: ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh k..
pi_202556186
quote:
80s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik hou me koest.
:D
Het is wel gezelliger en beter te doen met meerderen..

Geen noodzaak.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:13:12 #28
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556189
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is inderdaad niet meer "gewoon een andere opvatting" dat heb jij goed gezien inderdaad.

Men denkt nog steeds dat corona een groter gevaar is voor henzelf na dubbele vaccinatie dan influenza. Dat is gewoon feitelijk onjuist, daar kan je allerhande statistieken tegenaan gooien........... Men ontkent gewoon.
Corona zelf vormt niet zo'n probleem, de aanloop op de ziekenhuizen wel. Het is wel bijzonder dat je dat na bijna 2 jaar nog steeds hebt gemist.
pi_202556198
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:12 schreef _I het volgende:

[..]
:D
Het is wel gezelliger en beter te doen met meerderen..

Geen noodzaak.
Ik heb het probleem al als mensen beginnen over AVOCADO'S ZIJN SLECHT VOOR HET MILIEU WANT GEBRUIKT VEEL WATER.

So focking wot m8, valt uit de fucking lucht man. :')
Heel Valkenburg staat er van blank afgelopen zomer. :')
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:15:11 #30
421867 greysbones
pi_202556213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bij D66 hebben ze een of andere Moslim extremist binnengehaald geloof ik, als ik Wilders mag geloven, het zal wel een tikje genuanceerder liggen maar ik zag het gewaad rondlopen in de 2e kamer... Dan denk je wel van: ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh k..
Zus was deel van de hofstad groep? Dacht ik..
Dus begrijpelijk
pi_202556218
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:13 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Corona zelf vormt niet zo'n probleem, de aanloop op de ziekenhuizen wel. Het is wel bijzonder dat je dat na bijna 2 jaar nog steeds hebt gemist.
Dat ik dat zou missen dat maak jij er nu van in jouw comment, ik heb namelijk helemaal niet gesproken over bezetting van ziekenhuizen, dat heb jij helemaal zelf uit je dikke duim gezogen.

Als iets op gaat vallen na al die discussies met mensen is dat ze allerhande zaken erbij verzinnen waar je het helemaal niet over hebt gehad en pretenderen dat je dat niet ziet, oid. The fuck man. :')
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:17:22 #32
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556243
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat ik dat zou missen dat maak jij er nu van in jouw comment, ik heb namelijk helemaal niet gesproken over bezetting van ziekenhuizen, dat heb jij helemaal zelf uit je dikke duim gezogen.
Jij zegt: Corona is vergelijkbaar met influenza en vormt daarom geen gevaar maar mensen zien dat wel als zodanig. Ik zie mensen niet bang zijn voor Corona, wel dat maatregelen worden gesteund omdat de ziekenhuizen belangrijk zijn.
pi_202556255
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:17 schreef Poem_ het volgende:
Ik zie mensen niet bang zijn voor Corona, wel dat maatregelen worden gesteund omdat de ziekenhuizen belangrijk zijn
Okayyy, bijzonder.
pi_202556273
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
waar zit jou vinger in :D :P
Indeed - from his photo,Ludo has a certain expression on his face which makes one wonder.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:20:35 #35
421867 greysbones
pi_202556277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:17 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Jij zegt: Corona is vergelijkbaar met influenza en vormt daarom geen gevaar maar mensen zien dat wel als zodanig. Ik zie mensen niet bang zijn voor Corona, wel dat maatregelen worden gesteund omdat de ziekenhuizen belangrijk zijn.
Aah de ziekenhuizen zijn alleen nu belangrijk?
Al jaren!!! Is de bezetting in het najaar/winter erbarmelijk ..
maar ja dat telt niet hè
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:22:31 #36
421867 greysbones
pi_202556303
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:20 schreef Tingo het volgende:

[..]
Indeed - from his photo,Ludo has a certain expression on his face which makes one wonder.
Is er in het Engels geen mooie uitdrukking over je vinger ergens steken waar hij niet hoort?
pi_202556357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik heb het probleem al als mensen beginnen over AVOCADO'S ZIJN SLECHT VOOR HET MILIEU WANT GEBRUIKT VEEL WATER.

So focking wot m8, valt uit de fucking lucht man. :')
Heel Valkenburg staat er van blank afgelopen zomer. :')
Überhaupt als mensen praten over milieu of duurzaamheid.

Neem dan lekker geen kinderen als je wil dat de aarde lekker de aarde moet zijn en yolo die 80-100 jaar. Maar nee, dan is het ineens weer anders.

Het is echt heel belangrijk dat elk individu er aan mee werkt. Terwijl china de lucht volschiet met zilvernitraat en een klein aantal bedrijven/landen verantwoordelijk zijn voor meer dan de helft van alle ellende.

En mensen lachen te weinig met al die bedachte crises.
pi_202556396
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is geen extremist man, iemand die serieus de Islam beleid gaat niet in de tweede kamer zitten, zeker niet bij D66.
Veel van hun ideeën staan haaks op de Islam.

Gaat niet samen
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:29:22 #39
421867 greysbones
pi_202556408
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef _I het volgende:

[..]

Neem dan lekker geen kinderen als je wil dat de aarde lekker de aarde moet zijn en yolo die 80-100 jaar. Maar nee, dan is het ineens weer anders.

Het is echt heel belangrijk dat elk individu er aan mee werkt. Terwijl china de lucht volschiet met zilvernitraat en een klein aantal bedrijven/landen verantwoordelijk zijn voor meer dan de helft van alle ellende.

Ik zag vandaag een mooie statistiek
De gemiddelde Afrikaan gebruikt evenveel stroom als 1 Amerikaanse koelkast _O- _O- _O-
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:33:17 #40
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556475
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Okayyy, bijzonder.
Weinig bijzonder aan, er zijn al een paar momenten geweest dat de IC's bijna aan de max zaten.
pi_202556526
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik zag vandaag een mooie statistiek
De gemiddelde Afrikaan gebruikt evenveel stroom als 1 Amerikaanse koelkast _O- _O- _O-
https://amp.theguardian.c(...)oorest-50-says-oxfam

Moeilijk de wereld serieus te nemen idd. :+
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:36:16 #42
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556528
quote:

[..]

Dus omdat je iemand kent die de straat vervuilt hoef je zelf niet netjes met je afval om te springen en het weg te gooien in de prullenbak?
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:38:47 #43
421867 greysbones
pi_202556574
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Weinig bijzonder aan, er zijn al een paar momenten geweest dat de IC's bijna aan de max zaten.
net als in 2020/2019/2018/2017 etc
pi_202556621
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:36 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dus omdat je iemand kent die de straat vervuilt hoef je zelf niet netjes met je afval om te springen en het weg te gooien in de prullenbak?
Dat is exact wat ik zei idd. :Y
pi_202556737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ligt er maar aan waar de prioriteit gelegd word , of de zorg opschalen of meer boa's. Denk dat je al weet waarvoor gekozen is. Dus who cares about ziekenhuiscapaciteit en jij als mens.
There is only one religion
pi_202556768
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
net als in 2020/2019/2018/2017 etc
En nog verder terug ?
In Engeland de NHS sinds decennia lang als politiek gereedschap gebruikt is.
Privatisation van de NHS een enorme issue is.
pi_202556775
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Ligt er maar aan waar de prioriteit gelegd word , of de zorg opschalen of meer boa's. Denk dat je al weet waarvoor gekozen is. Dus who cares about ziekenhuiscapaciteit en jij als mens.
Of dat er klinieken zijn die willen en kunnen bijspringen, maar geld
Of dat ziekenhuizen graag de achtergestelde zorg in willen halen, maar ja het budget was al klaar

Wel fijn dat er 10 pfizer aandeelhouder booster-miljardair zijn geworden in een week tijd.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:52:08 #48
421867 greysbones
pi_202556785
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]
En nog verder terug ?
en nog veel verder terug
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:52:21 #49
421867 greysbones
pi_202556789
twitter
pi_202556792
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]
En nog verder terug ?
Ja net als hier , je hebt een zorgverzekering maar bent niet verzekerd van zorg. >:)
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:54:30 #51
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556817
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:41 schreef _I het volgende:

[..]
Dat is exact wat ik zei idd. :Y
Dat er landen zijn die volstrekt niet bezig zijn met klimaat doet weinig aan de problematiek af natuurlijk.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:56:15 #52
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202556846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Voor de zorg opschalen heb je als eerste meer personeel nodig. En daar zit nu net het pijnpunt.

Overigens wil de politiek wel opschalen maar ziet het zorgpersoneel dat zelf niet zitten.
  vrijdag 10 december 2021 @ 18:58:25 #53
421867 greysbones
pi_202556880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:56 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Voor de zorg opschalen heb je als eerste meer personeel nodig. En daar zit nu net het pijnpunt.

Overigens wil de politiek wel opschalen maar ziet het zorgpersoneel dat zelf niet zitten.
grote BS
er had al lang geleden opschaald moeten worden
niet 2 jaar geleden maar al 5 jaar geleden
zoniet langer
maar er is enkel bezuinigd en ziekenhuizen zijn gesloten
pi_202556898
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:56 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Niet de politiek die het voor het zeggen heeft, misschien voor de bhune maar niet in daadkracht.
Zorgpersoneel? of ziekenhuis directies aan het handje van de zorgverzekeraars.
pi_202556903
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:54 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat er landen zijn die volstrekt niet bezig zijn met klimaat doet weinig aan de problematiek af natuurlijk.
A) is er een problematiek? B) is er iets aan te doen c) moet dat met bakken geld die naar duistere groepjes gaan die met halfbakken onderzoeken komen?

Ik geloof dat het niet lang zal duren voordat er bekend wordt dat al die elektrische auto’s meer schade hebben gedaan, dan dat het opgeleverd heeft. Maar het was wel een mooie “feel good” periode, waar we “schoon” gereden hebben.

Als er echt oplossingen komen voor echte problemen dan doe ik weer mee, maar zolang crises bedacht worden om geld te verplaatsen, lach ik er slechts om.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:00:19 #56
421867 greysbones
pi_202556906
en dit lees je nu steeds meer op twitter

Mijn hoofdschakelaar ging om bij de berichtgeving om kinderen te vaccineren. Woest werd ik!
Wat was jouw definitieve omslagpunt?
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:02:23 #57
421867 greysbones
pi_202556929
https://thenationalpulse.(...)moved-from-who-team/

In the initial October announcement of the WHO’s newfound Scientific Advisory Group for the Origins of Novel Pathogens (SAGO), Koopmans was listed as one of 28 members. SAGO’s updated member list, however, fails to include Koopmans as a contributor to the effort to allegedly uncover the origins of COVID-19.
pi_202556937
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:
en dit lees je nu steeds meer op twitter

Mijn hoofdschakelaar ging om bij de berichtgeving om kinderen te vaccineren. Woest werd ik!
Wat was jouw definitieve omslagpunt?

Ik heb nog steeds stroom, anders kan ik niet fokken,
Snap die mensen overigens wel er is een keerpunt
pi_202556980
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
https://thenationalpulse.(...)moved-from-who-team/

In the initial October announcement of the WHO’s newfound Scientific Advisory Group for the Origins of Novel Pathogens (SAGO), Koopmans was listed as one of 28 members. SAGO’s updated member list, however, fails to include Koopmans as a contributor to the effort to allegedly uncover the origins of COVID-19.
Och heden. Is ze niet oprecht en een pure wetenschapper? Shocked :o
pi_202556988
quote:

[..]

Gewoon mak an, geen kapitaalvernietiging en gewoon standje turbo op het implementeren van groen.

Kapitaal vernietigen is geen ruimte voor zolang ze over de grens aan de verse nieuwe kolen gaan.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:09:05 #61
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202557015
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Niet de politiek die het voor het zeggen heeft, misschien voor de bhune maar niet in daadkracht.
Zorgpersoneel? of ziekenhuis directies aan het handje van de zorgverzekeraars.
Zorgpersoneel zelf.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:19:29 #62
421867 greysbones
pi_202557132
twitter
pi_202557171
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Gewoon mak an, geen kapitaalvernietiging en gewoon standje turbo op het implementeren van groen.

Kapitaal vernietigen is geen ruimte voor zolang ze over de grens aan de verse nieuwe kolen gaan.
Als vliegen het probleem is, helemaal verbieden. Wedden dat er dan morgen een manier uitgevonden wordt die rendabel is en “groen”.

Magneettreinen.. Maar waar komen ze straks mee, een co2-paspoort. Zodat diegene die vervuilen voor geld gewoon door kunnen vervuilen. Uiteindelijk wordt alles betaald door de werkende burger.

Als we gratis en schone energie zouden willen, is het er. Als we mensen echt gezond wilden hebben, is dat mogelijk, maar er valt niets aan te verdienen.
pi_202557204
quote:
Oh, best wel lachen.
Vorig jaar was het verwijt dat elke dode op Covid werd geschoven, nu wordt hetzelfde gedaan met het vaccin...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:27:27 #65
421867 greysbones
pi_202557227
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, best wel lachen.
Vorig jaar was het verwijt dat elke dode op Covid werd geschoven, nu wordt hetzelfde gedaan met het vaccin...
een gedegen onderzoek is op zijn plek
onafhankelijk
al is dat in dit land een utopie
pi_202557269
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
een gedegen onderzoek is op zijn plek
onafhankelijk
al is dat in dit land een utopie
Als het aan het vaccin ligt zijn wij niet het enige land met oversterfte.
Is vast wel een land waarin je meer vertrouwen hebt.
Overigens volgen de cijfers van doodsoorzaak enkele maanden na de statistieken, dus er komt vanzelf meer inzicht.
pi_202557288
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
grote BS
er had al lang geleden opschaald moeten worden
niet 2 jaar geleden maar al 5 jaar geleden
zoniet langer
maar er is enkel bezuinigd en ziekenhuizen zijn gesloten
Precies...ipv trainings programs/cursussen enz. voor jonge,enthusiaste mensen investeren.

Meeste mensen hebben gelukkig goede gezondheid en maken heel weinig gebruik van medische diensten en hun zorgpremie jarenlang zonder gezeik, netjes betaald heeft.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:32:41 #68
421867 greysbones
pi_202557300
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Overigens volgen de cijfers van doodsoorzaak enkele maanden na de statistieken, dus er komt vanzelf meer inzicht.
je weet zelf ook dat veel landen met oversterfte te maken hebben
pi_202557316
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
je weet zelf ook dat veel landen met oversterfte te maken hebben
Precies.
Dus er is vast wel een ander land waarin je meer vertrouwen hebt.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:36:49 #70
421867 greysbones
pi_202557357
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies.
Dus er is vast wel een ander land waarin je meer vertrouwen hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
je eigen woorden
pi_202557372
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
[..]
je eigen woorden
Plus wat daar onder staat.
Er is dan vast wel een land te vinden waarin je wel vertrouwen hebt.
Of zie je toch maar af van verder onderzoek?
pi_202557384
https://www.berliner-zeit(...)-ungeimpft-li.199206

Status onbekend is ongevaccineerd is de Duitse statistieken. Liegen met statistieken.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:41:10 #73
421867 greysbones
pi_202557407
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Plus wat daar onder staat.
Er is dan vast wel een land te vinden waarin je wel vertrouwen hebt.
Of zie je toch maar af van verder onderzoek?
want?
pi_202557439
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
want?
Je hebt geen vertrouwen in een Nederlands onderzoek.
Je constateert dat meer landen een oversterfte hebben die het onderzoeken waard is.
Zit er tussen die landen geen eentje waarin je meer vertrouwen hebt dat die een integer onderzoek doen naar de oversterfte?
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:44:11 #75
421867 greysbones
pi_202557454
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt geen vertrouwen in een Nederlands onderzoek.
Je constateert dat meer landen een oversterfte hebben die het onderzoeken waard is.
Zit er tussen die landen geen eentje waarin je meer vertrouwen hebt dat die een integer onderzoek doen naar de oversterfte?
geen idee nog
ik zou voor zweden gaan
maar weet even niet of ze daar oversterfte hebben

liever een land dat niet in de EU zit
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:49:41 #76
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202557539
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef _I het volgende:

[..]
A) is er een problematiek? B) is er iets aan te doen c) moet dat met bakken geld die naar duistere groepjes gaan die met halfbakken onderzoeken komen?

Ik geloof dat het niet lang zal duren voordat er bekend wordt dat al die elektrische auto’s meer schade hebben gedaan, dan dat het opgeleverd heeft. Maar het was wel een mooie “feel good” periode, waar we “schoon” gereden hebben.

Als er echt oplossingen komen voor echte problemen dan doe ik weer mee, maar zolang crises bedacht worden om geld te verplaatsen, lach ik er slechts om.
De problematiek is vrij urgent, ja. Dat dat wordt gegijzeld door economische belangen doet daar weinig aan af.
pi_202557726
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:49 schreef Poem_ het volgende:

[..]
De problematiek is vrij urgent, ja. Dat dat wordt gegijzeld door economische belangen doet daar weinig aan af.
Zeker wel. Als individu kan ik er niets aan doen en zolang die gijzeling er is, heeft het weinig zin mee te gaan in het narratief.
  vrijdag 10 december 2021 @ 19:58:23 #78
421867 greysbones
pi_202557732
twitter
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:04:13 #79
451005 Grems
Clown World
pi_202557856
quote:
Jeugd van tegenwoordig kan ook niets hebben, aldus 35 jarige zolderkamerautisten en boomers die nog net niet spontaan dood neervallen van verontwaardiging als je voorstelt om solidariteit ook eens andersom te verlangen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:08:07 #80
421867 greysbones
pi_202557939
twitter
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:13:56 #81
451005 Grems
Clown World
pi_202558054
quote:
We leven tijdens een gitzwarte pagina in de menselijke geschiedenis, simpelweg walgelijk.
pi_202558077
https://insiderpaper.com/(...)tected-opinions/amp/

Facebook fact checks zijn “protected opinions”..

Meer barstjes. Boh, rude awakening voor sommigen..
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:15:54 #83
421867 greysbones
pi_202558086
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:13 schreef Grems het volgende:

[..]
We leven tijdens een gitzwarte pagina in de menselijke geschiedenis, simpelweg walgelijk.
en Paternotte pusht in NL wel even het vaccin voor onder de 12 :r :r :r
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:16:11 #84
421867 greysbones
pi_202558091
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:15 schreef _I het volgende:
https://insiderpaper.com/(...)tected-opinions/amp/

Facebook fact checks zijn “protected opinions”..

Meer barstjes. Boh, rude awakening voor sommigen..
jep vanmorgen ook geplaatst
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:18:02 #85
451005 Grems
Clown World
pi_202558122
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
en Paternotte pusht in NL wel even het vaccin voor onder de 12 :r :r :r
Wanstaltig tuig is het, kwaadaardig zelfs
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:18:42 #86
421867 greysbones
pi_202558133
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef Grems het volgende:

[..]
ja de BS die daar uitkomt is echt stuitend
pi_202558136
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
jep vanmorgen ook geplaatst
Ik loop wel vaker een halve dag achter. :@
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:19:45 #88
421867 greysbones
pi_202558148
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef _I het volgende:

[..]
Ik loop wel vaker een halve dag achter. :@
geeft niks
soms gaat het zo hard dat dingen best nogmaals geplaatst mogen worden ^O^
pi_202558188
https://www.dailymail.co.(...)accine-mandates.html
Australische OMT geeft toe dat ze nooit een mandaat hebben geadviseerd.

Men is shocked.
pi_202558260
twitter
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:25:37 #91
421867 greysbones
pi_202558275
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
:o
Dafuq
Ziek zijn ze!!!!
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:29:08 #92
451005 Grems
Clown World
pi_202558332
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dafuq
Ziek zijn ze!!!!
Maar je mag GEEN vergelijkingen maken

pi_202558353
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dafuq
Ziek zijn ze!!!!
Dan word je toch al van kinds af aan geprogrammeerd. Das toch zieker dan ziek.

Wat kan zo’n kind er nou aan doen als de ouders het niet willen. Wat een geestelijke marteling en zo niet de plek om zo’n onveiligheid te creëeren.
  vrijdag 10 december 2021 @ 20:30:12 #94
421867 greysbones
pi_202558354
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef Grems het volgende:

[..]
Maar je mag GEEN vergelijkingen maken

echt hoor
:( :( :( :(
pi_202558473
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef _I het volgende:

[..]

Waarheid ligt int midden.

Duurzame energie heeft wel een output nodig.. Die of heel variabel is of korte termijn opgeslagen kan worden.

Naja we komen er wel maar de waarheid is een factor 10 minder drastisch dan D66 doet.
pi_202558584
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef Grems het volgende:

[..]
Echt ze denken dat ze goed doen... Robots.

Maar ik snap het wel, jarenlange propaganda en je denkt "science is settled" totdat je zelf een wetenschappelijke opleiding gehad hebt en je eerder geneigd bent ook daadwerkelijk wat onderzoek te lezen.

Geen vereiste hoor, om op de universiteit gezeten te hebben. Maar ik kan me indenken dat de stap om een paper te lezen wel wat lager is als je dat al gewend bent.
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2021 @ 21:11:57 #98
88815 The_Emotion
98.3
pi_202559174
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Oei als er een applaus komt, dan weet je dat het doek valt.
Kijk maar naar de zorg.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202559340
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2021 21:11 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Oei als er een applaus komt, dan weet je dat het doek valt.
Kijk maar naar de zorg.
Oeh is dat wat er gebeurd is met KLM?
  vrijdag 10 december 2021 @ 21:26:24 #100
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202559506
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:58 schreef _I het volgende:

[..]
Zeker wel. Als individu kan ik er niets aan doen en zolang die gijzeling er is, heeft het weinig zin mee te gaan in het narratief.
Als individu kun je er wel degelijk iets aan doen. Net zoals je als individu je iets kunt doen tegen rommel op straat bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')