Ik had geen zin en die andere ook nietquote:
Héé dat is mijn afdeling. Cheescake van Soury, of nou ja van een andere fokkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan ben ik die andere Fokkerquote:Op donderdag 9 december 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé dat is mijn afdeling. Cheescake van Soury, of nou ja van een andere fokker
Ook lekkerquote:
quote:
Bestaat daar een waarschuwing voor?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn excusesIk kreeg op de een of andere manier geen waarschuwing dat het de lapo was
Er komt wel te staan dat het topic bijna dicht is.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Bestaat daar een waarschuwing voor?
Enige wat je ziet is een slotje en je kan geen bericht meer plaatsen, niet een pop up met JE HEBT DE LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een rode streep is ook wel een spring in het oogquote:Op donderdag 9 december 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Er komt wel te staan dat het topic bijna dicht is.
Daar zit een reclameblok overheenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Een rode streep is ook wel een spring in het oog
Meestal wel zo'n reminder in rood dat er nog maar een bepaald aantal posts zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Bestaat daar een waarschuwing voor?
Enige wat je ziet is een slotje en je kan geen bericht meer plaatsen, niet een pop up met JE HEBT DE LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die "Zin in iets leuks?" rotbalk is wel uit te zetten gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar zit een reclameblok overheen
< Verslikt zich bijnaquote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die "Zin in iets leuks?" rotbalk is wel uit te zetten gelukkig
quote:Roepnaam: Aoibhín (betekenis: beeldschoon) Geslacht: Teef (v) Kayleigh's Ultimate Soul in Harmony
Niet die balk, die zet ik meteen al uitquote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die "Zin in iets leuks?" rotbalk is wel uit te zetten gelukkig
Hoe kom je aan mijn persoonsgegevensquote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Verslikt zich bijna
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet die balk, die zet ik meteen al uit
Ik heb nu reclame voor een keukenmachine, ik wil geen keukenmachine.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Wat een rust hè... ook al wilde ik niet, dan klikte ik toch
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu reclame voor een keukenmachine, ik wil geen keukenmachine.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
Daar ga ik de boodschappen voor halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
nou ehhhquote:
Waarschijnlijk heb je er wel naar gegoogldquote:Op donderdag 9 december 2021 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu reclame voor een keukenmachine, ik wil geen keukenmachine.
Of omdat we het hier over eten hebben..quote:Op donderdag 9 december 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je er wel naar gegoogld
Die kijkt daar echt veels te vrolijk voorquote:
Wat is er aan de hand met Lampje dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kijkt daar echt veels te vrolijk voor
Er zullen er een hoop 'doorgebrand' zijn jaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met Lampje dan?
Doorgebrand?
Ik kijk niet maar ik vind dit erg leuk.quote:
Nog nooit, het zal wel aan de cheesecake filmpjes van youtube liggenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je er wel naar gegoogld
Ja die zie ik dus nu ookquote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of omdat we het hier over eten hebben..
Ik krijg zowel onder als opzij reclame voor de Kenwood Can Titanium chef baker
En nu wil er ook eentje
Ik wil niet een keukenmachine. Nee echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil niet een keukenmachine. Nee echt nietKoopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Die verregende gasten in Spanje?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kijkt daar echt veels te vrolijk voor
Die ja,quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koopjehmmm of merkloos bij de lidl voor 64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar gebruik ik dit voor:quote:Op donderdag 9 december 2021 21:36 schreef drakin het volgende:
Ik wil graag plakjes ham gesneden, kan ie dat ook?
Eh niet direct aan de kustquote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sneeuwt het niet meer?
Beetje medelijden met Bosquote:Op donderdag 9 december 2021 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja,
en dat wat thuis zat reageerde ook niet heel vrolijk
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dit voor:
[ afbeelding ]
Die ga je hier ook niet meer zien vandaag gok ikquote:
Elk plakje graag 1,5 mm diktequote:Op donderdag 9 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dit voor:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh!
< Doet dat met links.
Lekker!quote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< heeft nog wat Bospaddenstoelen macaroni opgewarmd
Foodfestquote:Op donderdag 9 december 2021 21:52 schreef drakin het volgende:
Krijgt weer trek
Gaat Goa Nadoen maar dan met restje ovenschotel
En nu lekker uitbuiken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff dat was lekker
Ik moet eerlijk zeggen... I have outdone myself ... Voor een zelfbedacht recept
Dat was snel opquote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff dat was lekker
Ik moet eerlijk zeggen... I have outdone myself ... Voor een zelfbedacht recept
Ik heb de hoeveelheid beschaafd gehouden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ook erg lekker. Vandaag had ik Chili enik ga er morgen bij het restje wel Nacho's bij makenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh... dat zijn Nacho's met kaas!
Vergeet de kaas niet!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook erg lekker. Vandaag had ik Chili enik ga er morgen bij het restje wel Nacho's bij maken
Lekker!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook erg lekker. Vandaag had ik Chili enik ga er morgen bij het restje wel Nacho's bij maken
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet de kaas niet!
Hier in het dorp is een restaurant.. en dat levert aan mijn stamkroeg ernaast nacho's met gesmolten kaas als je dat vraagt... Zo lekker! Maar ik krijg maar niet losgepeuterd welke kaas ze gebruiken.... grrrrquote:
Mexicaanse kaas?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier in het dorp is een restaurant.. en dat levert aan mijn stamkroeg ernaast nacho's met gesmolten kaas als je dat vraagt... Zo lekker! Maar ik krijg maar niet losgepeuterd welke kaas ze gebruiken.... grrrr
Ja dat is echt lekker bij een drankje, maar het scheelt nogal bij de een of ander. Het lekkerst met gesmolten kaas, tomatensalsa en guacamole.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier in het dorp is een restaurant.. en dat levert aan mijn stamkroeg ernaast nacho's met gesmolten kaas als je dat vraagt... Zo lekker! Maar ik krijg maar niet losgepeuterd welke kaas ze gebruiken.... grrrr
Van mij hoeft die garnering niet eens... zolang de kaas maar lange draden trektquote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is echt lekker bij een drankje, maar het scheelt nogal bij de een of ander. Het lekkerst met gesmolten kaas, tomatensalsa en guacamole.
Ja en lekker veel. Niet dat je onderin de schaal nog een halve zak droge nacho's hebt liggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van mij hoeft die garnering niet eens... zolang de kaas maar lange draden trekt
Good thinking!!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja en lekker veel. Niet dat je onderin de schaal nog een halve zak droge nacho's hebt liggen.
Stiekem een monster meenemen en laten analyseren dan maar?
Is het niet gewoon Chedar?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan goed...
Maar ik wil naam, rug- en bestelnummer
You tell me... zou kunnen...quote:
Colby cheese lees ik ergens in het Spaans .. lijkt op Cheddar.. is Noord Amerikaans .. kan je zoon mooi voor je inkopen en opsturenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You tell me... zou kunnen...
Ben te lui.. maar nu we het er zo over hebben..
Zou eigenlijk gewoon een proef avondje moeten maken...
eerst ff googlen... kazen kopen, nacho's...
en dan proeven..
Hmm mischien is mijn dochter er wel voor te porren ergens in de kerstvakantie. Thanks!
Wha.. dat zou wel gaaf zijn... dat ik US kaas ga bestellen via een een Spaanse tip van een Nederlandse Fok vriend bij mijn ontheemde zoonquote:Op donderdag 9 december 2021 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Colby cheese lees ik ergens in het Spaans .. lijkt op Cheddar.. is Noord Amerikaans .. kan je zoon mooi voor je inkopen en opsturen
Misschien is het hier ook te krijgen in een kaaswinkelquote:Op donderdag 9 december 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha.. dat zou wel gaaf zijn... dat ik US kaas ga bestellen via een een Spaanse tip van een Nederlandse Fok vriend bij mijn ontheemde zoon
Naah.. dezelfde kaas zou dan toch minder goed smakenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het hier ook te krijgen in een kaaswinkel
Dan bestel je het via je zoon.. Maar als ze het in jouw dorp hebben vermoed ik dat het ook wel hier verkrijgbaar zal zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. dezelfde kaas zou dan toch minder goed smaken
Ja, denk dat ook hoor... maar ik zie ergens de charme van de omweg.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan bestel je het via je zoon.. Maar als ze het in jouw dorp hebben vermoed ik dat het ook wel hier verkrijgbaar zal zijn
Fris en Fruitigquote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er wel beter uit dan die Olav en die tandarts
Zo is dat ... Hind gaat live het volkslied zingenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fris en Fruitig![]()
Eerst zondag ff overleven
Whuuut? Waar? Daar? Welk?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Hind gaat live het volkslied zingen
Nederlands volkslied natuurlijk... Marco Borsato zie ik het niet doen .....quote:Op donderdag 9 december 2021 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut? Waar? Daar? Welk?
Ja maar..... dat krijgen we alleen als hij wint... Staat ze dan klaar daar in Abu Dabi ?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nederlands volkslied natuurlijk... Marco Borsato zie ik het niet doen .....
quote:Hind zingt zondag het Nederlandse volkslied op het Yas Marina Circuit in Abu Dhabi mocht Max Verstappen wereldkampioen in de Formule 1 worden. "Het hoge woord is eruit", meldt de zangeres donderdag op Instagram.
Hind verhuisde dit jaar naar Dubai. De afgelopen jaren zat de zangeres, die doorbrak in het eerste seizoen van Idols, vooral in Los Angeles.
Volgens mij woont ze daar zelfs , maar dat is iets wat ik ooit meen te hebben opgepiktquote:Op donderdag 9 december 2021 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar..... dat krijgen we alleen als hij wint... Staat ze dan klaar daar in Abu Dabi ?
Of is het in de studio?
< Confused.
Ik las het... ik vind het verdacht.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij woont ze daar zelfs , maar dat is iets wat ik ooit meen te hebben opgepikt
Misschien een rijke vent ?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat doet Hind in Dubai?
Liggen de prijzen daar hoger ?
Of duurdere "telefoontjes"quote:
Geen idee..quote:Op donderdag 9 december 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of duurdere "telefoontjes"
Hebben ze Mickey Hoogendijk ook niet ooit moeten redden uit Libië?
Nu al fanquote:
Hele leuke expertise inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mij viel vooral haar expertise op
14 euro per maand vanaf maart.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe gaan we volgend jaar kijken ..?
Kijk al twee jaar via spontane openbare links... benieuwd of dat gaat blijven.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe gaan we volgend jaar kijken ..?
F1, premier league en bundesliga zo uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat krijgen we er dan allemaal nog meer voor ?
Oh! Ik heb er nog geen een gezienquote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA's vrouwelijke kant kijkt romantische kerstfilms vanavond.
Normale prijs voor een streamingdienst.quote:
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh! Ik heb er nog geen een gezien![]()
Vanavond laatste gekeken van Big Little Lies, vermakelijke serie wel.
Als je F1 kijkt is het 99% reclame... red bull, mercedes, heineken, etc etc..quote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Normale prijs voor een streamingdienst.
Eerder het dubbele. Prime is 3 euro (of 6) Disney+ 9 euro, Appletv 5 euro, Netflix is 8 euro (of hoger).quote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Normale prijs voor een streamingdienst.
Soms vind ik het heerlijk om kerstfilms te kijken waarvan je vrijwel altijd weet hoe het aflooptquote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik kijk ze ook zelden.. maar heb zo mijn periode(s)
Correct. Die auto's zijn niet ergens in de aanbieding gehaald.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je F1 kijkt is het 99% reclame... red bull, mercedes, heineken, etc etc..
Dus nu moet ik gaan betalen om reclame te mogen kijken?
Exact.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerder het dubbele. Prime is 3 euro (of 6) Disney+ 9 euro, Appletv 5 euro, Netflix is 8 euro (of hoger).
Viaplay is meteen al 13 euro. Ben heel benieuwd hoeveel mensen in Nederland hiervoor willen gaan.
Over kerstfilms gesproken, ik zag pasgeleden dat ze home alone ALWEER opnieuw hebben uitgebracht met weer een ander kind met ongeveer dezelfde grappen. Hoe halen ze het in hun hoofd?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Soms vind ik het heerlijk om kerstfilms te kijken waarvan je vrijwel altijd weet hoe het afloopt![]()
Maar het hoort een beetje bij de tijd van het jaar
ESPN is 13 euro en dat is alleen de eredivisie eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerder het dubbele. Prime is 3 euro (of 6) Disney+ 9 euro, Appletv 5 euro, Netflix is 8 euro (of hoger).
Viaplay is meteen al 13 euro. Ben heel benieuwd hoeveel mensen in Nederland hiervoor willen gaan.
O ja die heb ik niet. (en wist de prijs daarvan ook niet)quote:Op donderdag 9 december 2021 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
ESPN is 13 euro en dat is alleen de eredivisie eigenlijk.
quote:
ik wat iets IRL aan het doen en zat net ff bij de Fok burenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh! Je was toch niet sociaal offline hè
Het meest triest wat ik hierover weet is dat ze in sommige landen D. Trump uit de originele versie hadden geknipt.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over kerstfilms gesproken, ik zag pasgeleden dat ze home alone ALWEER opnieuw hebben uitgebracht met weer een ander kind met ongeveer dezelfde grappen. Hoe halen ze het in hun hoofd?
Sport streams zijn vaak duurder dan die film/serie stream dingen. Avondje kickboksen kijken is vaak al 15 - 20 euro.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja die heb ik niet. (en wist de prijs daarvan ook niet)
wow dat is wel HEEL triestquote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het meest triest wat ik hierover weet is dat ze in sommige landen D. Trump uit de originele versie hadden geknipt.
Fokking snowflakes.
Marketing... genoeg mensen betalen het waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Sport streams zijn vaak duurder dan die film/serie stream dingen. Avondje kickboksen kijken is vaak al 15 - 20 euro.
Ja natuurlijk. Maar het zou er ook niet zijn als niemand betaalde.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Marketing... genoeg mensen betalen het waarschijnlijk.
< Confusedquote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik wat iets IRL aan het doen en zat net ff bij de Fok buren
Ja ben ook benieuwd ... ik wacht nog even ...quote:Op donderdag 9 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die tijd komt nog wel. Het geld van het volk is langzaam op.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar het zou er ook niet zijn als niemand betaalde.
Oh ja daar zag ik jequote:Op donderdag 9 december 2021 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een andere SC, in dit geval de VIV SC
Dat valt vooralsnog reuze mee.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die tijd komt nog wel. Het geld van het volk is langzaam op.
Oh daar.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een andere SC, in dit geval de VIV SC
Zojuist bekeken, stelt niks voor, 8 seconden eruit geknipt met nietszeggend stukje:quote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het meest triest wat ik hierover weet is dat ze in sommige landen D. Trump uit de originele versie hadden geknipt.
Fokking snowflakes.
Het gaat om het principe. And a fair fight.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zojuist bekeken, stelt niks voor, 8 seconden eruit geknipt met nietszeggend stukje:
+28quote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
de hele cancel en gutmensch cultuur trek ik sowieso slecht
Ik bedoelde meer: ik dacht dat het iets heftigs zou zijn waar Trump of zijn tegenhangers van over de zeik zouden gaan. Had al popcorn klaar staan maar dit is een anticlimax.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. And a fair fight.
Dat is ook nog een optiequote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:
ik had een paar maanden een IPTV abootje, werkte toch prima op zich
Hoe durf je zoiets te zeggenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Exact. Dus vraag je maar eens af waarom het toch gedaan werd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: ik dacht dat het iets heftigs zou zijn waar Trump of zijn tegenhangers van over de zeik zouden gaan. Had al popcorn klaar staan maar dit is een anticlimax.
Ik word af en toe ook wel eens moe van mensen die daar op afgeven.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Verklaar?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik word af en toe ook wel eens moe van mensen die daar op afgeven.
Je kunt ook gewoon vertellen waarom het dan gedaan werd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact. Dus vraag je maar eens af waarom het toch gedaan werd.
Dat er aan allebei de kanten vaak mensen veel te koppig zijn.quote:
Slechts mijn mening kan ik geven... niet kijken in het hoofd van de daders.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vertellen waarom het dan gedaan werd.
Eensch.. hakken in het zand. Polarisatie.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat er aan allebei de kanten vaak mensen veel te koppig zijn.
CinemaSins dat 1 miljoen sins erbij telde voor deze scenequote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zojuist bekeken, stelt niks voor, 8 seconden eruit geknipt met nietszeggend stukje:
2 was echt teveel iddquote:Op donderdag 9 december 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk ik gelijk weer aan Gretta
Vertelquote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Floortje, weledele dame, mag ik jou iets verzoeken?
nu wel weer ok, gisterenavond bij de dierenarts, exit caviaquote:
* SolidasRock wacht in spanning wat komen gaat...quote:Op donderdag 9 december 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent de koningin der (roze) smileys toch?
Oh neequote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu wel weer ok, gisterenavond bij de dierenarts, exit cavia
idemquote:Op donderdag 9 december 2021 23:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock wacht in spanning wat komen gaat...
Nou, het ligt eraan hoe je dat zietquote:Op donderdag 9 december 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent de koningin der (roze) smileys toch?
Ik, Heer van GelderGoAland, verzoek met uw welbehagen tot het toevoegen van twee zeer gewenste smileys.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:40 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou, het ligt eraan hoe je dat ziet![]()
Ik beheer rozevla.nl, daar staan o.a. wat smileys op ja
ik zie Paddington 2 stapjes doen en dan begint ie opnieuwquote:
Aaaawquote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik, Heer van GelderGoAland, verzoek met uw welbehagen tot het toevoegen van twee zeer gewenste smileys.
Blijkende deze:
1. Een lachende "Nee" Smiley
2. Een trieste "Ja" Smiley.
Aldus getekend,
Wij, GoA der Gelderland, Graaf van Heerlijkeid Wijchen, Heer des Waanzin, Graaf der lucht, uw nederige dienaar.
U met een hoofdletter graag.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
Dat kan geregeld worden, wenst u dit in standaard Foksmiley of anders?
Oh edelachtbare vergeef mijquote:Op donderdag 9 december 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
U met een hoofdletter graag.
En verder... wens ik het gewoon te kunnen gebruiken zoals deze, maar dan net ff anders:![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik, Heer van GelderGoAland, verzoek met uw welbehagen tot het toevoegen van twee zeer gewenste smileys.
Blijkende deze:
Aldus getekend,
Wij, GoA der Gelderland, Graaf van Heerlijkeid Wijchen, Heer des Waanzin, Graaf der lucht, uw nederige dienaar.
Moge Mijn dank u eeuwig verlichten !quote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh edelachtbare vergeef mij![]()
Ik verwacht dat u morgen in de loop des vrijdags hier gebruik van kunt maken *buigt*
U met een hoofdletter is uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
U met een hoofdletter graag.
En verder... wens ik het gewoon te kunnen gebruiken zoals deze, maar dan net ff anders:![]()
Een doos waxinelichtjes is wel genoegquote:Op donderdag 9 december 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moge Mijn dank u eeuwig verlichten !
Heb je terug van een kampvuur?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Een doos waxinelichtjes is wel genoegy
*Gooit wat hout van de schutting vd burenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je terug van een kampvuur?
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
*Gooit wat hout van de schutting vd buren![]()
Is ie dood?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:06 schreef Flory het volgende:
Ik wil deze nog wel even horen, RIP Steve
Niet de zanger.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)onski-beat-overleden
Ja
Check deze:quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)onski-beat-overleden
Ja
Die leeft nogquote:
Ik kijk die nog even en ga danquote:
Slaap lekker favo schimmeltjequote:Op vrijdag 10 december 2021 00:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kijk die nog even en ga dan![]()
![]()
Welterusten allemaal!
Slaap lekker Shiiquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kijk die nog even en ga dan![]()
![]()
Welterusten allemaal!
gadverquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slaap lekker favo schimmeltje
Same!quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog lang niet moe maar wekker gaat weer vroeg
Luisterboek of app met relaxte geluidenquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Same!
< Protesteert nog wat tegen zichzelf
Wha... Zo overleef ik het ook !quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Luisterboek of app met relaxte geluiden
Some day I might agreequote:Op vrijdag 10 december 2021 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Take that back! She is delicieus!
*zet koptelefoon met regen opquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha... Zo overleef ik het ook !
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
*zet koptelefoon met regen op![]()
Trusten GOA
Met regen moet je straks plassenquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
*zet koptelefoon met regen op![]()
Trusten GOA
Ik geef toe... het origineel is beterquote:
Ik volg het al een paar seizoenen niet meer ...quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik geef toe... het origineel is beter
Echter Karsu heeft mijn hart gestolen.
I pick cherries.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het al een paar seizoenen niet meer ...
ik een dagje thuiswerken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja. Zo nog op pad naar m'n werk. En dan ben ik wel weer toe aan het weekend.
Zal helaas nog wel even durenquote:Op vrijdag 10 december 2021 07:10 schreef Koen66 het volgende:
Wel benieuwd wat corona nog voor ellende op de planning heeft staan, of dat het eindelijk ooit een keertje echt afneemt richting normaal
quote:
Hoi.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah, ben ik nog wel bezig [ afbeelding ] maar ik hod hem in de gaten
Beter dat Max dit gaat winnen hoor
quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goedemorgen
Meet is al bijna weer 2 weken geleden
quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]en nog steeds mijn chocolade letter onaangebroken.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:23 schreef pullup het volgende:
Mijn gewone koffie was op en ik heb nog net een bodempje uit een oud pak kunnen scoren.
Andere soort koffie en deze bevat blijkbaar 5 x zo veel cafeïne.
Die roeiers zijn de klos zo
Yes, ze gaan wat meer naar hun hoofd krijgen dan normaal hehehehequote:
Ik figuurzaag er wel kerstboompjes uit. Moet hem maar in brokken breken en op tafel zetten, anders blijft dat ding liggen.quote:
Chocola blijft hier helaas wat minder lang liggenquote:Op vrijdag 10 december 2021 07:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik figuurzaag er wel kerstboompjes uit. Moet hem maar in brokken breken en op tafel zetten, anders blijft dat ding liggen.
Ik zit er na mijn operatie erg snel vol van.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chocola blijft hier helaas wat minder lang liggen
er liggen er hier in huis een stuk of 10 in totaal na 5/12quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit er na mijn operatie erg snel vol van.
Ik heb altijd nog een kleinzoon die oma met alle liefde helpt dat ding te slachten
quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
ik vond gisteren op een hoge plank een gulden terug
Zou er echt zolang niet schoongemaakt zijn of komt ie ergens anders vandaan
Is de plank stoffig of vrij schoon?quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
Controlemuntje... is er ooit neergelegd om te kijken of er schoongemaakt wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
Goed ideequote:
Druk druk drukquote:
Van mij mag het wel evenquote:
Okk mooiquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:56 schreef pullup het volgende:
Geen beestje @:Dotteke maar een stukje vleermuisarchitectuur
[ afbeelding ]
Wat niet?quote:
De natuur blijft maar nare dingen doen, overstromingen, aardbevingen, vulkanen die gaan werken....stormenquote:
Gefeliciteerd Esquote:
Ben je jarig?quote:
Ze staan erop GoAquote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijkende deze:
Aldus getekend,
Supertofquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze staan erop GoA![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Top! Die ga ik zeker gebruiken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze staan erop GoA![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |