Ik had geen zin en die andere ook nietquote:
Héé dat is mijn afdeling. Cheescake van Soury, of nou ja van een andere fokkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan ben ik die andere Fokkerquote:Op donderdag 9 december 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé dat is mijn afdeling. Cheescake van Soury, of nou ja van een andere fokker
Ook lekkerquote:
quote:
Bestaat daar een waarschuwing voor?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn excusesIk kreeg op de een of andere manier geen waarschuwing dat het de lapo was
Er komt wel te staan dat het topic bijna dicht is.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Bestaat daar een waarschuwing voor?
Enige wat je ziet is een slotje en je kan geen bericht meer plaatsen, niet een pop up met JE HEBT DE LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een rode streep is ook wel een spring in het oogquote:Op donderdag 9 december 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Er komt wel te staan dat het topic bijna dicht is.
Daar zit een reclameblok overheenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Een rode streep is ook wel een spring in het oog
Meestal wel zo'n reminder in rood dat er nog maar een bepaald aantal posts zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Bestaat daar een waarschuwing voor?
Enige wat je ziet is een slotje en je kan geen bericht meer plaatsen, niet een pop up met JE HEBT DE LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die "Zin in iets leuks?" rotbalk is wel uit te zetten gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar zit een reclameblok overheen
< Verslikt zich bijnaquote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die "Zin in iets leuks?" rotbalk is wel uit te zetten gelukkig
quote:Roepnaam: Aoibhín (betekenis: beeldschoon) Geslacht: Teef (v) Kayleigh's Ultimate Soul in Harmony
Niet die balk, die zet ik meteen al uitquote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die "Zin in iets leuks?" rotbalk is wel uit te zetten gelukkig
Hoe kom je aan mijn persoonsgegevensquote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Verslikt zich bijna
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet die balk, die zet ik meteen al uit
Ik heb nu reclame voor een keukenmachine, ik wil geen keukenmachine.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Wat een rust hè... ook al wilde ik niet, dan klikte ik toch
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu reclame voor een keukenmachine, ik wil geen keukenmachine.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
Daar ga ik de boodschappen voor halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |