Elk plakje graag 1,5 mm diktequote:Op donderdag 9 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dit voor:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh!
< Doet dat met links.
Lekker!quote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< heeft nog wat Bospaddenstoelen macaroni opgewarmd
Foodfestquote:Op donderdag 9 december 2021 21:52 schreef drakin het volgende:
Krijgt weer trek
Gaat Goa Nadoen maar dan met restje ovenschotel
En nu lekker uitbuiken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff dat was lekker
Ik moet eerlijk zeggen... I have outdone myself ... Voor een zelfbedacht recept
Dat was snel opquote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff dat was lekker
Ik moet eerlijk zeggen... I have outdone myself ... Voor een zelfbedacht recept
Ik heb de hoeveelheid beschaafd gehouden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ook erg lekker. Vandaag had ik Chili enik ga er morgen bij het restje wel Nacho's bij makenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh... dat zijn Nacho's met kaas!
Vergeet de kaas niet!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook erg lekker. Vandaag had ik Chili enik ga er morgen bij het restje wel Nacho's bij maken
Lekker!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook erg lekker. Vandaag had ik Chili enik ga er morgen bij het restje wel Nacho's bij maken
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet de kaas niet!
Hier in het dorp is een restaurant.. en dat levert aan mijn stamkroeg ernaast nacho's met gesmolten kaas als je dat vraagt... Zo lekker! Maar ik krijg maar niet losgepeuterd welke kaas ze gebruiken.... grrrrquote:
Mexicaanse kaas?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier in het dorp is een restaurant.. en dat levert aan mijn stamkroeg ernaast nacho's met gesmolten kaas als je dat vraagt... Zo lekker! Maar ik krijg maar niet losgepeuterd welke kaas ze gebruiken.... grrrr
Ja dat is echt lekker bij een drankje, maar het scheelt nogal bij de een of ander. Het lekkerst met gesmolten kaas, tomatensalsa en guacamole.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier in het dorp is een restaurant.. en dat levert aan mijn stamkroeg ernaast nacho's met gesmolten kaas als je dat vraagt... Zo lekker! Maar ik krijg maar niet losgepeuterd welke kaas ze gebruiken.... grrrr
Van mij hoeft die garnering niet eens... zolang de kaas maar lange draden trektquote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is echt lekker bij een drankje, maar het scheelt nogal bij de een of ander. Het lekkerst met gesmolten kaas, tomatensalsa en guacamole.
Ja en lekker veel. Niet dat je onderin de schaal nog een halve zak droge nacho's hebt liggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van mij hoeft die garnering niet eens... zolang de kaas maar lange draden trekt
Good thinking!!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja en lekker veel. Niet dat je onderin de schaal nog een halve zak droge nacho's hebt liggen.
Stiekem een monster meenemen en laten analyseren dan maar?
Is het niet gewoon Chedar?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan goed...
Maar ik wil naam, rug- en bestelnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |