You tell me... zou kunnen...quote:
Colby cheese lees ik ergens in het Spaans .. lijkt op Cheddar.. is Noord Amerikaans .. kan je zoon mooi voor je inkopen en opsturenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You tell me... zou kunnen...
Ben te lui.. maar nu we het er zo over hebben..
Zou eigenlijk gewoon een proef avondje moeten maken...
eerst ff googlen... kazen kopen, nacho's...
en dan proeven..
Hmm mischien is mijn dochter er wel voor te porren ergens in de kerstvakantie. Thanks!
Wha.. dat zou wel gaaf zijn... dat ik US kaas ga bestellen via een een Spaanse tip van een Nederlandse Fok vriend bij mijn ontheemde zoonquote:Op donderdag 9 december 2021 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Colby cheese lees ik ergens in het Spaans .. lijkt op Cheddar.. is Noord Amerikaans .. kan je zoon mooi voor je inkopen en opsturen
Misschien is het hier ook te krijgen in een kaaswinkelquote:Op donderdag 9 december 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha.. dat zou wel gaaf zijn... dat ik US kaas ga bestellen via een een Spaanse tip van een Nederlandse Fok vriend bij mijn ontheemde zoon
Naah.. dezelfde kaas zou dan toch minder goed smakenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het hier ook te krijgen in een kaaswinkel
Dan bestel je het via je zoon.. Maar als ze het in jouw dorp hebben vermoed ik dat het ook wel hier verkrijgbaar zal zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. dezelfde kaas zou dan toch minder goed smaken
Ja, denk dat ook hoor... maar ik zie ergens de charme van de omweg.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan bestel je het via je zoon.. Maar als ze het in jouw dorp hebben vermoed ik dat het ook wel hier verkrijgbaar zal zijn
Fris en Fruitigquote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er wel beter uit dan die Olav en die tandarts
Zo is dat ... Hind gaat live het volkslied zingenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fris en Fruitig![]()
Eerst zondag ff overleven
Whuuut? Waar? Daar? Welk?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Hind gaat live het volkslied zingen
Nederlands volkslied natuurlijk... Marco Borsato zie ik het niet doen .....quote:Op donderdag 9 december 2021 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut? Waar? Daar? Welk?
Ja maar..... dat krijgen we alleen als hij wint... Staat ze dan klaar daar in Abu Dabi ?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nederlands volkslied natuurlijk... Marco Borsato zie ik het niet doen .....
quote:Hind zingt zondag het Nederlandse volkslied op het Yas Marina Circuit in Abu Dhabi mocht Max Verstappen wereldkampioen in de Formule 1 worden. "Het hoge woord is eruit", meldt de zangeres donderdag op Instagram.
Hind verhuisde dit jaar naar Dubai. De afgelopen jaren zat de zangeres, die doorbrak in het eerste seizoen van Idols, vooral in Los Angeles.
Volgens mij woont ze daar zelfs , maar dat is iets wat ik ooit meen te hebben opgepiktquote:Op donderdag 9 december 2021 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar..... dat krijgen we alleen als hij wint... Staat ze dan klaar daar in Abu Dabi ?
Of is het in de studio?
< Confused.
Ik las het... ik vind het verdacht.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij woont ze daar zelfs , maar dat is iets wat ik ooit meen te hebben opgepikt
Misschien een rijke vent ?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat doet Hind in Dubai?
Liggen de prijzen daar hoger ?
Of duurdere "telefoontjes"quote:
Geen idee..quote:Op donderdag 9 december 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of duurdere "telefoontjes"
Hebben ze Mickey Hoogendijk ook niet ooit moeten redden uit Libië?
Nu al fanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |