Verklaar?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik word af en toe ook wel eens moe van mensen die daar op afgeven.
Je kunt ook gewoon vertellen waarom het dan gedaan werd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact. Dus vraag je maar eens af waarom het toch gedaan werd.
Dat er aan allebei de kanten vaak mensen veel te koppig zijn.quote:
Slechts mijn mening kan ik geven... niet kijken in het hoofd van de daders.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vertellen waarom het dan gedaan werd.
Eensch.. hakken in het zand. Polarisatie.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat er aan allebei de kanten vaak mensen veel te koppig zijn.
CinemaSins dat 1 miljoen sins erbij telde voor deze scenequote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zojuist bekeken, stelt niks voor, 8 seconden eruit geknipt met nietszeggend stukje:
2 was echt teveel iddquote:Op donderdag 9 december 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk ik gelijk weer aan Gretta
Vertelquote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Floortje, weledele dame, mag ik jou iets verzoeken?
nu wel weer ok, gisterenavond bij de dierenarts, exit caviaquote:
* SolidasRock wacht in spanning wat komen gaat...quote:Op donderdag 9 december 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent de koningin der (roze) smileys toch?
Oh neequote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu wel weer ok, gisterenavond bij de dierenarts, exit cavia
idemquote:Op donderdag 9 december 2021 23:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock wacht in spanning wat komen gaat...
Nou, het ligt eraan hoe je dat zietquote:Op donderdag 9 december 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent de koningin der (roze) smileys toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |