Het meest triest wat ik hierover weet is dat ze in sommige landen D. Trump uit de originele versie hadden geknipt.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over kerstfilms gesproken, ik zag pasgeleden dat ze home alone ALWEER opnieuw hebben uitgebracht met weer een ander kind met ongeveer dezelfde grappen. Hoe halen ze het in hun hoofd?
Sport streams zijn vaak duurder dan die film/serie stream dingen. Avondje kickboksen kijken is vaak al 15 - 20 euro.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja die heb ik niet. (en wist de prijs daarvan ook niet)
wow dat is wel HEEL triestquote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het meest triest wat ik hierover weet is dat ze in sommige landen D. Trump uit de originele versie hadden geknipt.
Fokking snowflakes.
Marketing... genoeg mensen betalen het waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Sport streams zijn vaak duurder dan die film/serie stream dingen. Avondje kickboksen kijken is vaak al 15 - 20 euro.
Ja natuurlijk. Maar het zou er ook niet zijn als niemand betaalde.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Marketing... genoeg mensen betalen het waarschijnlijk.
< Confusedquote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik wat iets IRL aan het doen en zat net ff bij de Fok buren
Ja ben ook benieuwd ... ik wacht nog even ...quote:Op donderdag 9 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerder het dubbele. Prime is 3 euro (of 6) Disney+ 9 euro, Appletv 5 euro, Netflix is 8 euro (of hoger).
Viaplay is meteen al 13 euro. Ben heel benieuwd hoeveel mensen in Nederland hiervoor willen gaan.
Die tijd komt nog wel. Het geld van het volk is langzaam op.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar het zou er ook niet zijn als niemand betaalde.
Oh ja daar zag ik jequote:Op donderdag 9 december 2021 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een andere SC, in dit geval de VIV SC
Dat valt vooralsnog reuze mee.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die tijd komt nog wel. Het geld van het volk is langzaam op.
Oh daar.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een andere SC, in dit geval de VIV SC
Zojuist bekeken, stelt niks voor, 8 seconden eruit geknipt met nietszeggend stukje:quote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het meest triest wat ik hierover weet is dat ze in sommige landen D. Trump uit de originele versie hadden geknipt.
Fokking snowflakes.
Het gaat om het principe. And a fair fight.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zojuist bekeken, stelt niks voor, 8 seconden eruit geknipt met nietszeggend stukje:
+28quote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
de hele cancel en gutmensch cultuur trek ik sowieso slecht
Ik bedoelde meer: ik dacht dat het iets heftigs zou zijn waar Trump of zijn tegenhangers van over de zeik zouden gaan. Had al popcorn klaar staan maar dit is een anticlimax.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. And a fair fight.
Dat is ook nog een optiequote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:
ik had een paar maanden een IPTV abootje, werkte toch prima op zich
Hoe durf je zoiets te zeggenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Exact. Dus vraag je maar eens af waarom het toch gedaan werd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: ik dacht dat het iets heftigs zou zijn waar Trump of zijn tegenhangers van over de zeik zouden gaan. Had al popcorn klaar staan maar dit is een anticlimax.
Ik word af en toe ook wel eens moe van mensen die daar op afgeven.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |