Hele leuke expertise inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mij viel vooral haar expertise op
14 euro per maand vanaf maart.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe gaan we volgend jaar kijken ..?
Kijk al twee jaar via spontane openbare links... benieuwd of dat gaat blijven.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe gaan we volgend jaar kijken ..?
F1, premier league en bundesliga zo uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat krijgen we er dan allemaal nog meer voor ?
Oh! Ik heb er nog geen een gezienquote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA's vrouwelijke kant kijkt romantische kerstfilms vanavond.
Normale prijs voor een streamingdienst.quote:
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh! Ik heb er nog geen een gezien![]()
Vanavond laatste gekeken van Big Little Lies, vermakelijke serie wel.
Als je F1 kijkt is het 99% reclame... red bull, mercedes, heineken, etc etc..quote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Normale prijs voor een streamingdienst.
Eerder het dubbele. Prime is 3 euro (of 6) Disney+ 9 euro, Appletv 5 euro, Netflix is 8 euro (of hoger).quote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Normale prijs voor een streamingdienst.
Soms vind ik het heerlijk om kerstfilms te kijken waarvan je vrijwel altijd weet hoe het aflooptquote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik kijk ze ook zelden.. maar heb zo mijn periode(s)
Correct. Die auto's zijn niet ergens in de aanbieding gehaald.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je F1 kijkt is het 99% reclame... red bull, mercedes, heineken, etc etc..
Dus nu moet ik gaan betalen om reclame te mogen kijken?
Exact.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerder het dubbele. Prime is 3 euro (of 6) Disney+ 9 euro, Appletv 5 euro, Netflix is 8 euro (of hoger).
Viaplay is meteen al 13 euro. Ben heel benieuwd hoeveel mensen in Nederland hiervoor willen gaan.
Over kerstfilms gesproken, ik zag pasgeleden dat ze home alone ALWEER opnieuw hebben uitgebracht met weer een ander kind met ongeveer dezelfde grappen. Hoe halen ze het in hun hoofd?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Soms vind ik het heerlijk om kerstfilms te kijken waarvan je vrijwel altijd weet hoe het afloopt![]()
Maar het hoort een beetje bij de tijd van het jaar
ESPN is 13 euro en dat is alleen de eredivisie eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerder het dubbele. Prime is 3 euro (of 6) Disney+ 9 euro, Appletv 5 euro, Netflix is 8 euro (of hoger).
Viaplay is meteen al 13 euro. Ben heel benieuwd hoeveel mensen in Nederland hiervoor willen gaan.
O ja die heb ik niet. (en wist de prijs daarvan ook niet)quote:Op donderdag 9 december 2021 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
ESPN is 13 euro en dat is alleen de eredivisie eigenlijk.
quote:
ik wat iets IRL aan het doen en zat net ff bij de Fok burenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh! Je was toch niet sociaal offline hč
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |