Verklaar?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik word af en toe ook wel eens moe van mensen die daar op afgeven.
Je kunt ook gewoon vertellen waarom het dan gedaan werd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact. Dus vraag je maar eens af waarom het toch gedaan werd.
Dat er aan allebei de kanten vaak mensen veel te koppig zijn.quote:
Slechts mijn mening kan ik geven... niet kijken in het hoofd van de daders.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vertellen waarom het dan gedaan werd.
Eensch.. hakken in het zand. Polarisatie.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat er aan allebei de kanten vaak mensen veel te koppig zijn.
CinemaSins dat 1 miljoen sins erbij telde voor deze scenequote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zojuist bekeken, stelt niks voor, 8 seconden eruit geknipt met nietszeggend stukje:
2 was echt teveel iddquote:Op donderdag 9 december 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk ik gelijk weer aan Gretta
Floortje, weledele dame, mag ik jou iets verzoeken?quote:
Vertelquote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Floortje, weledele dame, mag ik jou iets verzoeken?
nu wel weer ok, gisterenavond bij de dierenarts, exit caviaquote:
Jij bent de koningin der (roze) smileys toch?quote:
* SolidasRock wacht in spanning wat komen gaat...quote:Op donderdag 9 december 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent de koningin der (roze) smileys toch?
Oh neequote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu wel weer ok, gisterenavond bij de dierenarts, exit cavia
idemquote:Op donderdag 9 december 2021 23:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock wacht in spanning wat komen gaat...
Nou, het ligt eraan hoe je dat zietquote:Op donderdag 9 december 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent de koningin der (roze) smileys toch?
Ik, Heer van GelderGoAland, verzoek met uw welbehagen tot het toevoegen van twee zeer gewenste smileys.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:40 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou, het ligt eraan hoe je dat ziet![]()
Ik beheer rozevla.nl, daar staan o.a. wat smileys op ja
ik zie Paddington 2 stapjes doen en dan begint ie opnieuwquote:
Aaaawquote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik, Heer van GelderGoAland, verzoek met uw welbehagen tot het toevoegen van twee zeer gewenste smileys.
Blijkende deze:
1. Een lachende "Nee" Smiley
2. Een trieste "Ja" Smiley.
Aldus getekend,
Wij, GoA der Gelderland, Graaf van Heerlijkeid Wijchen, Heer des Waanzin, Graaf der lucht, uw nederige dienaar.
U met een hoofdletter graag.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
Dat kan geregeld worden, wenst u dit in standaard Foksmiley of anders?
Oh edelachtbare vergeef mijquote:Op donderdag 9 december 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
U met een hoofdletter graag.
En verder... wens ik het gewoon te kunnen gebruiken zoals deze, maar dan net ff anders:![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik, Heer van GelderGoAland, verzoek met uw welbehagen tot het toevoegen van twee zeer gewenste smileys.
Blijkende deze:
1. Een lachende "Nee" Smiley
2. Een trieste "Ja" Smiley.
Aldus getekend,
Wij, GoA der Gelderland, Graaf van Heerlijkeid Wijchen, Heer des Waanzin, Graaf der lucht, uw nederige dienaar.
Moge Mijn dank u eeuwig verlichten !quote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh edelachtbare vergeef mij![]()
Ik verwacht dat u morgen in de loop des vrijdags hier gebruik van kunt maken *buigt*
U met een hoofdletter is uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
U met een hoofdletter graag.
En verder... wens ik het gewoon te kunnen gebruiken zoals deze, maar dan net ff anders:![]()
Perspectief.quote:
Een doos waxinelichtjes is wel genoegquote:Op donderdag 9 december 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moge Mijn dank u eeuwig verlichten !
Heb je terug van een kampvuur?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Een doos waxinelichtjes is wel genoegy
Klinkt goed... notarisquote:
*Gooit wat hout van de schutting vd burenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je terug van een kampvuur?
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
*Gooit wat hout van de schutting vd buren![]()
Sleep well Amigoquote:
Is ie dood?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:06 schreef Flory het volgende:
Ik wil deze nog wel even horen, RIP Steve
Niet de zanger.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)onski-beat-overleden
Ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |