Ik had geen zin en die andere ook nietquote:
Héé dat is mijn afdeling. Cheescake van Soury, of nou ja van een andere fokkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan ben ik die andere Fokkerquote:Op donderdag 9 december 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé dat is mijn afdeling. Cheescake van Soury, of nou ja van een andere fokker
Ook lekkerquote:
quote:
Bestaat daar een waarschuwing voor?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn excusesIk kreeg op de een of andere manier geen waarschuwing dat het de lapo was
Er komt wel te staan dat het topic bijna dicht is.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Bestaat daar een waarschuwing voor?
Enige wat je ziet is een slotje en je kan geen bericht meer plaatsen, niet een pop up met JE HEBT DE LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een rode streep is ook wel een spring in het oogquote:Op donderdag 9 december 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Er komt wel te staan dat het topic bijna dicht is.
Daar zit een reclameblok overheenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Een rode streep is ook wel een spring in het oog
Meestal wel zo'n reminder in rood dat er nog maar een bepaald aantal posts zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Bestaat daar een waarschuwing voor?
Enige wat je ziet is een slotje en je kan geen bericht meer plaatsen, niet een pop up met JE HEBT DE LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die "Zin in iets leuks?" rotbalk is wel uit te zetten gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar zit een reclameblok overheen
< Verslikt zich bijnaquote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die "Zin in iets leuks?" rotbalk is wel uit te zetten gelukkig
quote:Roepnaam: Aoibhín (betekenis: beeldschoon) Geslacht: Teef (v) Kayleigh's Ultimate Soul in Harmony
Niet die balk, die zet ik meteen al uitquote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die "Zin in iets leuks?" rotbalk is wel uit te zetten gelukkig
Hoe kom je aan mijn persoonsgegevensquote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Verslikt zich bijna
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet die balk, die zet ik meteen al uit
Ik heb nu reclame voor een keukenmachine, ik wil geen keukenmachine.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Wat een rust hè... ook al wilde ik niet, dan klikte ik toch
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu reclame voor een keukenmachine, ik wil geen keukenmachine.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
Daar ga ik de boodschappen voor halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
nou ehhhquote:
Waarschijnlijk heb je er wel naar gegoogldquote:Op donderdag 9 december 2021 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu reclame voor een keukenmachine, ik wil geen keukenmachine.
Of omdat we het hier over eten hebben..quote:Op donderdag 9 december 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je er wel naar gegoogld
Die kijkt daar echt veels te vrolijk voorquote:
Wat is er aan de hand met Lampje dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kijkt daar echt veels te vrolijk voor
Er zullen er een hoop 'doorgebrand' zijn jaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met Lampje dan?
Doorgebrand?
Ik kijk niet maar ik vind dit erg leuk.quote:
Nog nooit, het zal wel aan de cheesecake filmpjes van youtube liggenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je er wel naar gegoogld
Ja die zie ik dus nu ookquote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of omdat we het hier over eten hebben..
Ik krijg zowel onder als opzij reclame voor de Kenwood Can Titanium chef baker
En nu wil er ook eentje
Ik wil niet een keukenmachine. Nee echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil niet een keukenmachine. Nee echt nietKoopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Die verregende gasten in Spanje?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kijkt daar echt veels te vrolijk voor
Die ja,quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koopjehmmm of merkloos bij de lidl voor 64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar gebruik ik dit voor:quote:Op donderdag 9 december 2021 21:36 schreef drakin het volgende:
Ik wil graag plakjes ham gesneden, kan ie dat ook?
Eh niet direct aan de kustquote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sneeuwt het niet meer?
Beetje medelijden met Bosquote:Op donderdag 9 december 2021 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja,
en dat wat thuis zat reageerde ook niet heel vrolijk
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dit voor:
[ afbeelding ]
Die ga je hier ook niet meer zien vandaag gok ikquote:
Elk plakje graag 1,5 mm diktequote:Op donderdag 9 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dit voor:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh!
< Doet dat met links.
Lekker!quote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< heeft nog wat Bospaddenstoelen macaroni opgewarmd
Foodfestquote:Op donderdag 9 december 2021 21:52 schreef drakin het volgende:
Krijgt weer trek
Gaat Goa Nadoen maar dan met restje ovenschotel
En nu lekker uitbuiken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff dat was lekker
Ik moet eerlijk zeggen... I have outdone myself ... Voor een zelfbedacht recept
Dat was snel opquote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff dat was lekker
Ik moet eerlijk zeggen... I have outdone myself ... Voor een zelfbedacht recept
Ik heb de hoeveelheid beschaafd gehouden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ook erg lekker. Vandaag had ik Chili enik ga er morgen bij het restje wel Nacho's bij makenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh... dat zijn Nacho's met kaas!
Vergeet de kaas niet!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook erg lekker. Vandaag had ik Chili enik ga er morgen bij het restje wel Nacho's bij maken
Lekker!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook erg lekker. Vandaag had ik Chili enik ga er morgen bij het restje wel Nacho's bij maken
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet de kaas niet!
Hier in het dorp is een restaurant.. en dat levert aan mijn stamkroeg ernaast nacho's met gesmolten kaas als je dat vraagt... Zo lekker! Maar ik krijg maar niet losgepeuterd welke kaas ze gebruiken.... grrrrquote:
Mexicaanse kaas?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier in het dorp is een restaurant.. en dat levert aan mijn stamkroeg ernaast nacho's met gesmolten kaas als je dat vraagt... Zo lekker! Maar ik krijg maar niet losgepeuterd welke kaas ze gebruiken.... grrrr
Ja dat is echt lekker bij een drankje, maar het scheelt nogal bij de een of ander. Het lekkerst met gesmolten kaas, tomatensalsa en guacamole.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier in het dorp is een restaurant.. en dat levert aan mijn stamkroeg ernaast nacho's met gesmolten kaas als je dat vraagt... Zo lekker! Maar ik krijg maar niet losgepeuterd welke kaas ze gebruiken.... grrrr
Van mij hoeft die garnering niet eens... zolang de kaas maar lange draden trektquote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is echt lekker bij een drankje, maar het scheelt nogal bij de een of ander. Het lekkerst met gesmolten kaas, tomatensalsa en guacamole.
Ja en lekker veel. Niet dat je onderin de schaal nog een halve zak droge nacho's hebt liggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van mij hoeft die garnering niet eens... zolang de kaas maar lange draden trekt
Good thinking!!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja en lekker veel. Niet dat je onderin de schaal nog een halve zak droge nacho's hebt liggen.
Stiekem een monster meenemen en laten analyseren dan maar?
Is het niet gewoon Chedar?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan goed...
Maar ik wil naam, rug- en bestelnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |