abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2021 @ 22:48:35 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202533298
Dit doen we met onze zorghelden:

Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
The show must go on folks!

Mai pben rai~!
pi_202533334
leuke topic titel Knaxs
There is only one religion
pi_202533512
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 22:50 schreef Dance99Vv het volgende:
leuke topic titel Knaxs
Vaxxine lichtjes voor de kleine middenstand die om zeep is geholpen door de globalists en big pharma die zo graag de monopolie willen..

Op de supermarkt na, betaal ik iedere winkel. De bakker, de groenteboer enz enz. alleen nog maar cash en zeg voor ik betaal dat ik geen bonnetje wil. Je moet de glimlach 9 van de 10x eens zien (als ze geen mondkapje ophebben dan omdat het moet). Ogen zie je ook lachen.
Lach met een schone bips
pi_202533560
Als we nou eens allemaal zoveel mogelijk cash gaan betalen, en ook je vrienden en familie overhalen dat te doen. Vaxxed of niet, zeg dat je geen bonnetje wil... Zo houden we wel onze cultuur van kleine middenstand in leven :) Voor ons als particulier maakt het niet uit, trek geld uit die muur. Ga lekker leven en wanneer je afrekent zeg je. Hoef geen bonnetje hoor, en betaal contant.

Ik denk de beste manier om een dikke fuck you naar alles te geven :)
Lach met een schone bips
pi_202533659
NYPD Implements Controversial 'Stop And Forcibly Vaccinate' Policy

Binnenkort ook hier?

https://babylonbee.com/ne(...)bly-vaccinate-policy

Hun grappen hebben helaas een gehalte aan toekomstige waarheid
pi_202533765
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 23:19 schreef Dance99Vv het volgende:
NYPD Implements Controversial 'Stop And Forcibly Vaccinate' Policy

[ afbeelding ]

Binnenkort ook hier?

https://babylonbee.com/ne(...)bly-vaccinate-policy

Hun grappen hebben helaas een gehalte aan toekomstige waarheid
Neh, not gonna happen :) Al zou onze vriend Huug de prikpooier het graag willen, kan ie niet. Ff volhouden nog, over 6 maanden is de Covid BS voorbij en zitten we vuistdiep in climate lockdowns en regels :)

Ik denk dat een te grote groep niet mee doet, en ze Omicron gaan gebruiken de boel los te laten omdat ie mild is. Om daarna de Climate Change rules erin te mikken.
Lach met een schone bips
pi_202533777
twitter
pi_202533793
quote:
Hoeft niet, ik zie alle vaxxed om me heen constant ziek... lichaam ontgift zich wel. Neem de booster en je bent er weer even vanaf. Complete immuunsysteem naar de kut. Pardon my french :P
Lach met een schone bips
pi_202533992
nog 3 keer bukken voor omicron variant, dan kunnen we weer terug naar normaal
_O-

[ Bericht 4% gewijzigd door Mytho op 09-12-2021 00:44:31 ]
pi_202534031
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 00:33 schreef Mytho het volgende:
nog 3 keer bukken voor omicron variant, dan kunnen we weer terug naar normaal
_O-

[ afbeelding ]
Dat is de schuld van de ongevaccineerden, je weet zelf dejonge oO/ .
pi_202534035
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 00:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Dat is de schuld van de ongevaccineerden, je weet zelf dejonge oO/ .
waren de passagiers in dat vliegtuig uit zuidafrica niet allmaal gevaccineerd? :?
pi_202534048
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 00:54 schreef Mytho het volgende:

[..]
waren de passagiers in dat vliegtuig uit zuidafrica niet allmaal gevaccineerd? :?
Geen idee je kan nog steeds reizen met een pcr test, daarbij wordt het virus pas zichtbaar na incubatie-tijd van een paar dagen(24 uur tot 5 dagen)

In dit filmpje meer erover op 3.06 min

In afrika zijn 99% van de mensen niet gevaccineerd.
Op een cruise-schip in amerika waren van de 3200 personen allen volledig gevaccineerd er 10 besmet met corona en was er 1 daarvan met de omicron variant

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 09-12-2021 01:07:23 ]
pi_202534116
twitter

^O^
of zijn het alleen praatjes?
Plaats hier uw advertentie
pi_202534205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 01:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
^O^
of zijn het alleen praatjes?
I love praatjes .
Vooral van deze man
https://brandnewtube.com/(...)GuVcgyDeRELLFTg.html
Volg hem al een tijdje ( voor zover ik het interresant vind , maar hij is wel scherp voor een old man in a chair)
pi_202534545
twitter
pi_202534560
twitter
pi_202534715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 22:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Is dat vreemd dan? Ben ik ook toen hugo zei dat alleen een vaccin de uitweg zou zijn, hij veroordeelde andere behandelmethode en deed dat af als kwakzalverij, wat hij tot op de dag van vandaag volhoud , dokters die HCQ of ivermectin willen gebruiken in de behandeling moet je volgens hem op hun jasje spugen.
(zie ziekenhuis zwolle, andere landen die wel bv. ivermectin gebruiken in de behandeling)Die man is gevaarlijker dan de middelen die men effectief acht. Zelfs nu blijkt dat het vaccin niet toereikend is en dus meer van hetzelfde moet gebeuren terwijl de dodelijkheid van omicron zeer laag is , de delta variant het vaccin overruled dus we weer bij af zijn. Dan moet je eigenlijk opstappen als minister op die post, je hebt gefaald dan.
En dan spreek ik nog niet eens over de bijwerkingen.
Ja, dat is best vreemd. Bij virusinfecties zijn vaccins nu eenmaal de beste manier van bestrijding.we kennen wel antivirale middelen, maar die zijn over het algemeen minder effectief. Dus dat men in 2020 een vaccin zien als enige uitweg is niet zo vreemd
Hydroxychlorycine is inderdaad getest in Nederland, maar uiteindelijk niet werkzaam gebleken. Dus dan stop je daarmee en ga je over op andere manieren. Vraag de onderzoekers van het Isala ziekenhuis eens of ze nog steeds achter hydroxychlorycine staan.
Over hydroxychlorycine hoor je overigens amper meer iets, nu is ivermectine het wondermiddel. En ook dat is klinisch getest en blijkt niet te werken.

Maar dat terzijde..
Waarom zou je uit rancune een afkeer krijgen tegen alle vaccins vanwege een bewindspersoon die niet de oplossingen zou bieden die je zelf voor ogen hebt...
pi_202534837
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf

@Isdatzo

Oa hierom. (Gesprek was met Wantie, niet met jou. De wij waar ik aan refereerde was de wij in dit topic, niet jij en ik.)
  donderdag 9 december 2021 @ 08:33:42 #19
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202534909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vaxxine lichtjes voor de kleine middenstand die om zeep is geholpen door de globalists en big pharma die zo graag de monopolie willen..

Op de supermarkt na, betaal ik iedere winkel. De bakker, de groenteboer enz enz. alleen nog maar cash en zeg voor ik betaal dat ik geen bonnetje wil. Je moet de glimlach 9 van de 10x eens zien (als ze geen mondkapje ophebben dan omdat het moet). Ogen zie je ook lachen.
Vaxxine lichtje
Gat in de markt
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  donderdag 9 december 2021 @ 08:35:40 #20
421867 greysbones
pi_202534917
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 00:54 schreef Mytho het volgende:

[..]
90%
  donderdag 9 december 2021 @ 08:37:15 #21
421867 greysbones
pi_202534925
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 07:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat is best vreemd. Bij virusinfecties zijn vaccins nu eenmaal de beste manier van bestrijding.we kennen wel antivirale middelen, maar die zijn over het algemeen minder effectief. Dus dat men in 2020 een vaccin zien als enige uitweg is niet zo vreemd
Hydroxychlorycine is inderdaad getest in Nederland, maar uiteindelijk niet werkzaam gebleken. Dus dan stop je daarmee en ga je over op andere manieren. Vraag de onderzoekers van het Isala ziekenhuis eens of ze nog steeds achter hydroxychlorycine staan.
Over hydroxychlorycine hoor je overigens amper meer iets, nu is ivermectine het wondermiddel. En ook dat is klinisch getest en blijkt niet te werken.

Maar dat terzijde..
Waarom zou je uit rancune een afkeer krijgen tegen alle vaccins vanwege een bewindspersoon die niet de oplossingen zou bieden die je zelf voor ogen hebt...
Op kleine schaal wel getest en resultaten waren best goed.
Niet de boel verdraaien

Is stopgezet omdat het niet meer mocht.
Vraag het anders even aan Hugo

[ Bericht 3% gewijzigd door greysbones op 09-12-2021 08:46:41 ]
pi_202534966
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 08:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
Op kleine schaal wel getest en resultaten waren best goed.
Niet de boel verdraaien
De eerste resultaten leken goed bij Isala, maar daarna was vervolgonderzoek nodig om de resultaten te bevestigen.
Daarom mijn vraag: hoe denkt Isala een jaar later over hydroxychlorycine?
Wat ik me ervan herinner is dat bij bredere onderzoeken er geen significant verschil te zien was tussen de behandelde groep en de controlegroep.
Inmiddels hoor je eigenlijk ook niets meer over hydroxychlorycine.
Ivermectine heeft de hype overgenomen.
In de bijhorende thread stond een studie die tot de conclusie kwam dat het middel in derdewereldlanden resultaat gaf doordat er verwaarloosde parasitaire infecties mee werden opgelost, waardoor het afweersysteem zich kon richten op de bestrijding van Covid.
  donderdag 9 december 2021 @ 08:47:41 #23
421867 greysbones
pi_202534975
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 08:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
De eerste resultaten leken goed bij Isala, maar daarna was vervolgonderzoek nodig om de resultaten te bevestigen.
Daarom mijn vraag: hoe denkt Isala een jaar later over hydroxychlorycine?
Wat ik me ervan herinner is dat bij bredere onderzoeken er geen significant verschil te zien was tussen de behandelde groep en de controlegroep.
Inmiddels hoor je eigenlijk ook niets meer over hydroxychlorycine.
Ivermectine heeft de hype overgenomen.
In de bijhorende thread stond een studie die tot de conclusie kwam dat het middel in derdewereldlanden resultaat gaf doordat er verwaarloosde parasitaire infecties mee werden opgelost, waardoor het afweersysteem zich kon richten op de bestrijding van Covid.
Het mocht niet voorgeschreven worden
Evenals ivermectine .
53% knapte goed op ..
Maar dat laat je nu gewoon even weg
pi_202535009
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Evenals ivermectine .
53% knapte goed op ..
Da's niet veel, zonder behandeling knapt meer dan 90% goed op

Dat het niet voorgeschreven mag worden: dacht dat daar geen discussie over is.
Beide middelen mogen niet worden voorgeschreven.
Maar dat maakt verder niet uit, de discussie rond hydroxychlorycine is verstomd. Zelfs Trump schijnt het niet te hebben gebruikt toen hij Covid kreeg. Terwijl hij het daarvoor een tijdje preventief heeft geslikt en aanprees.
Ivermectine heeft het stokje overgenomen.
  donderdag 9 december 2021 @ 08:58:10 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202535042
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Evenals ivermectine .
53% knapte goed op ..
En dat komt door hcq? In de dubbelblinde onderzoeken werd geen statistisch significant effect waargenomen.

Hcq is uitentreuren onderzocht: Het. Werkt. Niet.
Huilen dan.
  donderdag 9 december 2021 @ 09:04:23 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202535088
Vaccins werken ook niet, blijkt maar weer. Blijf maar bijspuiten de komende tijd :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 9 december 2021 @ 09:05:27 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202535102
quote:
2s.gif Op donderdag 9 december 2021 08:21 schreef _I het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf

@:isdatzo

Oa hierom. (Gesprek was met Wantie, niet met jou. De wij waar ik aan refereerde was de wij in dit topic, niet jij en ik.)
They indicate that THEIR gene mRNA therapy does not irreversably alter DNA unlike other competing mRNA therapies, so you can infer from this statement that it ALTERS THE DNA (reversably, probably why you need boosters).

Ehhh nee. Het virus krijgt gentherapie, niet wij.
Huilen dan.
pi_202535200
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 17:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Sinds mei 2020 is er dus geen sprake meer van een pandemie?
Waar baseer je dat op?
People assume too much.
pi_202535212
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2021 09:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
They indicate that THEIR gene mRNA therapy does not irreversably alter DNA unlike other competing mRNA therapies, so you can infer from this statement that it ALTERS THE DNA (reversably, probably why you need boosters).

Ehhh nee. Het virus krijgt gentherapie, niet wij.
Dan noemen ze het toch zelf ook gentherapie.

Maar gentransfectie, ook prima. Zolang ik het maar geen vaccinatie hoef te noemen.
  donderdag 9 december 2021 @ 09:22:23 #30
189978 controlaltdelete
pi_202535220
Daar is ze weer Mw. Verkoopmans, griepprik is niet eens verplicht.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 9 december 2021 @ 09:36:25 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202535380
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 09:21 schreef _I het volgende:

[..]

Maar gentransfectie, ook prima. Zolang ik het maar geen vaccinatie hoef te noemen.
Whatever floats your boat :P .
Huilen dan.
pi_202535393
quote:

[..]

Waarom ben je zo bang voor dat woord?
pi_202535427
quote:
Maar dat gaat over de Corona epidemie in Nederland.
Niet over de pandemie.
Dat het virus in de zomer bij ons zich koest hield in 2020 wol niet zeggen dat wereldwijd de pandemie is gestopt en dat we er dus helemaal uit zijn.
Dat bleek ook wel na de zomer, toen alle cijfers weer stegen en we 7 maanden met flinke maatregelen zaten, terwijl de ziekenhuizen weer gevuld waren.
pi_202535441
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Vaccins werken ook niet, blijkt maar weer. Blijf maar bijspuiten de komende tijd :o
Vaccins werken wel, zo is gebleken.
pi_202535592
quote:

[..]

Gentherapie....

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202535629
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 09:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Natuurlijk.
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_202535703
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 09:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je de definitie vaak genoeg aanpast wel inderdaad.
pi_202535705
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:01 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Natuurlijk.
Klopt.
pi_202535712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:08 schreef Grems het volgende:

[..]
Als je de definitie vaak genoeg aanpast wel inderdaad.
Nee, heeft niets met definities te maken.
pi_202535850
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, heeft niets met definities te maken.

Ok dan ^O^
  donderdag 9 december 2021 @ 10:28:39 #41
189978 controlaltdelete
pi_202535868
Bondskanselier en meerdere ministers stappen op

quote:
Na de aankondiging van een vaccinatieplicht en een huisarrest voor ‘weigeraars’ is de maat vol voor de Oostenrijkers. De afgelopen weken protesteerden honderdduizenden mensen tegen de regering. Een deel van de politie en de militaire vakbonden sloten zich daarbij aan. De regering valt langzaam uit elkaar. Volgens oppositieleider Herbert Kickl van de FPÖ worden de barsten in het regime duidelijk zichtbaar.

Donderdag kondigde voormalig bondskanselier Sebastian Kurz zijn volledige vertrek uit de politiek aan om meer tijd te besteden met zijn gezin. Zijn opvolger nam donderdag na een ambtstermijn van slechts enkele weken alweer ontslag met in zijn kielzog de ministers van financiën en onderwijs. Tegen Kurz en enkele van zijn partijgenoten loopt een strafrechtelijk onderzoek wegens corruptie en meineed. Het parlement hief zijn immuniteit onlangs op.

Het vertrek van een deel van de regering volgde op de massale actie van afgelopen woensdag. De bevolking legde het land plat na een oproep tot een algehele staking. Winkels bleven gesloten, artsen legden hun werk neer en in de steden blokkeerden tienduizenden actievoerders de toegangswegen. De boodschap is duidelijk: ‘De regering moet weg’. Een einde van de protesten is niet in zicht. Ook vandaag gaan honderdduizenden Oostenrijkers de straat op. Op 15 december volgt een nieuwe landelijke staking.

De minister van binnenlandse zaken Nehammer volgt de vertrekkend Kanselier Schallenberg op. Volgens een peiling van het mainstream dagblad krant Krone Zeitung is 69% van de bevolking tegen de benoeming. Volgens de FPÖ is het niet de vraag of maar wanneer nieuwe verkiezingen komen. Kickl ontwikkelde zich tot onbetwiste leider van het verzet tegen de coronadictatuur. Zijn partij groeide in de peilingen tot de grootste van Oostenrijk.

Deze ontwikkelingen bieden hoop. Mocht het regime vallen, dan zal dit directe gevolgen hebben voor de overige Europese landen. In het ideale scenario slaagt de oppositie erin eerlijke verkiezingen te forceren. Daarmee wordt de situatie in de rest van Europa onhoudbaar.
pi_202535876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:26 schreef Grems het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ok dan ^O^
Tot zover de theorie, in de praktijk weet het vaccin een groot deel van ernstig Covid zieken tegen te houden. En daar gaat het om. Niet om een of andere theoretische omschrijving.
pi_202535907
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tot zover de theorie, in de praktijk weet het vaccin een groot deel van ernstig Covid zieken tegen te houden. En daar gaat het om. Niet om een of andere theoretische omschrijving.
Dat een aardappel eventueel ook de hongersdood kan voorkomen maakt het geen biefstuk, tenzij je de definitie voldoende aanpast natuurlijk.
pi_202535955
quote:
Dit artikel _O-

Het opstappen van Schallenberg en Blümel is een direct gevolg van de aankondiging van Kurz. Dat heeft geen ene reet te maken met het Oostenrijke coronabeleid. FPO-mannetje Hickl wekt die suggestie omdat hij zijn partij er belang bij heeft om te doen alsof de huidige regering uit elkaar dreigt te vallen (je bent immers onderdeel van de oppositie).

Meer info:

quote:
Algemeen werd verwacht dat Schallenberg in functie zou blijven tot Kurz een comeback zou maken. Maar Kurz kondigde vandaag aan dat hij definitief stopt met politiek. Dat betekent dan ook dat hij geen partijvoorzitter meer zal zijn van zijn partij, de ÖVP.

Maar Schallenberg voelt zich niet geroepen om Kurz ook als partijvoorzitter op te volgen. "Het is niet mijn intentie en ook nooit mijn doel geweest om de functie van partijvoorzitter over te nemen", zegt hij in een korte schriftelijke verklaring.

Enkele uren na Schallenberg kondigde minister van Financiën Blümel zijn vertrek aan. Blümel, een absolute vertrouweling van Kurz, stapt volledig uit de politiek, zei hij op sociale media. Naar eigen zeggen om familiale redenen -hij is sinds kort opnieuw vader geworden en hij is de doodsbedreigingen tegen zijn familie beu. Net als Kurz is ook Blümel het voorbije jaar in opspraak gekomen, het Oostenrijkse gerecht voert een onderzoek tegen hem voor corruptie en fraude.

Bron
pi_202536030
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:33 schreef Grems het volgende:

[..]
Dat een aardappel eventueel ook de hongersdood kan voorkomen maakt het geen biefstuk, tenzij je de definitie voldoende aanpast natuurlijk.
Probleem is dat jij nu eist dat iedereen biefstuk krijgt, terwijl een aardappel ook helpt in de bestrijding van hongersnood.

Er is niemand die beweert dat het vaccin het fantastisch doet. Het werkt onvoldoende tegen Delta om verspreiding te voorkomen.
Maar dat wil niet zeggen dat het vaccin niet werkt.
pi_202536050
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Probleem is dat jij nu eist dat iedereen biefstuk krijgt, terwijl een aardappel ook helpt in de bestrijding van hongersnood.

Er is niemand die beweert dat het vaccin het fantastisch doet. Het werkt onvoldoende tegen Delta om verspreiding te voorkomen.
Volgens de definitie van een paar maand geleden was het nog een aardappel.

Prima dat mensen een aardappel ook wel lusten, maar dan moet je het niet verkopen als biefstuk.
  donderdag 9 december 2021 @ 10:51:31 #47
421867 greysbones
pi_202536091
The results are below. At top, I answer the silliest objections.

OBJECTIONS
“Briggs, you can’t use VAERS for diagnosing Covid vax injury.”

That so?

“It is so. VAERS is entirely voluntarily; therefore, since people don’t have to input vax injuries you can’t trust the vax injuries people input.”

So the people who voluntarily input vax injuries into VAERS are lying?

“No, they’re not lying, probably. But you can’t trust them because the government doesn’t mandate vax injury reporting.”

But it’s the government itself that created and maintains VAERS. Are you saying the government is complicit in spreading misinformation?

“You’re not following me. I’m saying that VAERS is biased because it’s voluntary.”

It is? In what direction?

“Obviously toward making the covid vax look worse.”

Doctors who use VAERS want to make the covid vax look worse?

“Look. It’s simple. You can’t trust VAERS.”

Maybe you’re right. How about we check how similar injury reports are with covid and with other vaccines? If reporting frequencies, and the like, are different for covid, then we might have an indication bias exists. Sound good?

“It won’t matter. We already know that covid vaccines are safe and effective.”

How do we know?

“The government told us.”

So we don’t need to check to see if the government, which loves us and only wishes what is best for us, might have made a mistake?

“No. The government employs Experts who do checks for us. We don’t have to worry.”

Well, you’re probably right. But I’m going to look anyway, for fun.

“I urge you to stop. You could cause vaccine hesitancy by disagreeing with government.”

I willing to risk it. Here goes.

https://wmbriggs.com/post/38368/
  donderdag 9 december 2021 @ 10:57:15 #48
189978 controlaltdelete
pi_202536147
twitter

Dubbel gevaccineerd zelfs anders kom je er niet in bij het secreet. Ze maakt toch bout-muziek voor droolies en dramaqueens.

Voor Adel is die vraag een no brainer : “Het is te onvoorspelbaar, met al die regels en zo. Ik wil niet dat iemand bang naar mijn show komt. En ik wil zelf ook geen Covid krijgen.”

:+
  donderdag 9 december 2021 @ 10:58:36 #49
421867 greysbones
pi_202536155
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Dubbel gevaccineerd zelfs anders kom je er niet in bij het secreet. Ze maakt toch bout-muziek voor droolies en dramaqueens.

Voor Adel is die vraag een no brainer : “Het is te onvoorspelbaar, met al die regels en zo. Ik wil niet dat iemand bang naar mijn show komt. En ik wil zelf ook geen Covid krijgen.”

nu was ik al geen fan
en nu helemaaaaal niet meer
ook geen hersens gekregen van onze lieve heer
  donderdag 9 december 2021 @ 11:04:16 #50
421867 greysbones
pi_202536226
  donderdag 9 december 2021 @ 11:07:48 #51
421867 greysbones
pi_202536255
twitter

alleen feestjes voor de Lucky few
en als dat dan uitkomt moet er iemand zijn boeltje pakken
  donderdag 9 december 2021 @ 11:08:45 #52
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202536266
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

En er zijn best veel mensen die hun eigen aardappelen kunnen verbouwen en niet afhankelijk zijn van 'gratis' aardappelen.

En het vaccin doet nu eenmaal niet dat wat uitdrukkelijk is beloofd. Achteraf blijkt het vaccin effectief voor een klein deel van de bevolking en heeft de rest er helemaal niks aan. Deze gezonde mensen hebben het allemaal genomen omdat ze voorgehouden werden dat je er andere kwetsbaren mee kon beschermen. En nu blijkt dat alles is veranderd en dat iedereen aan de spuit moet om op vakantie te blijven mogen.

Het is wat het is en als er geen massale protesten komen zitten we straks met een app die ons perfect kan controleren en sturen.

Het gaat echt stapje voor stapje gebeuren als er nu niet wordt ingegrepen.

Jij valt dan onder de groep die dan zegt 'wir haben es nicht gewußt'. Of je hoort bij de groep die het prima vind om geen verantwoordelijkheden meer te dragen en vind het fijn om duidelijke kaders te krijgen voorgeschoteld.
To BG or not to BG!
  donderdag 9 december 2021 @ 11:10:10 #53
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202536288
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Artiesten voelen hun geldstroom een beetje opdrogen en worden gedwongen te moeten kiezen voor dat wat weer voor knaken zorgt. Als ze hun talenten weer mogen tentoonstellen op voorwaarde dat het betalende publiek is gevaccineerd worden de meeste artiesten zowat vaccin-ambassadeurs. Zie bijvoorbeeld een Joling,..
Niet vreemd als dat het je inkomsten zijn, en zeker als je al gewend en verslaafd bent aan de hoge standaard jet-set levensstijl en absoluut niet meer terug wil of kan naar het klootjesvolk-niveau
Mai pben rai~!
  donderdag 9 december 2021 @ 11:11:11 #54
421867 greysbones
pi_202536299
twitter

PAS OP
als het gaat sneeuwen!!
schuif niet je stoep schoon
Levensgevaarlijk!!!!
pi_202536321
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:11 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

PAS OP
als het gaat sneeuwen!!
schuif niet je stoep schoon
Levensgevaarlijk!!!!
Wel bijzonder dat er tegenwoordig zo gigantisch veel triggers gevonden worden voor hartproblemen zeg.

Klimaatverandering, PPSD, sneeuwschuiven

Komt in de lente natuurlijk grasmaaien ook nog bij. Het is wat.
pi_202536325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
En er zijn best veel mensen die hun eigen aardappelen kunnen verbouwen en niet afhankelijk zijn van 'gratis' aardappelen.

En het vaccin doet nu eenmaal niet dat wat uitdrukkelijk is beloofd. Achteraf blijkt het vaccin effectief voor een klein deel van de bevolking en heeft de rest er helemaal niks aan. Deze gezonde mensen hebben het allemaal genomen omdat ze voorgehouden werden dat je er andere kwetsbaren mee kon beschermen. En nu blijkt dat alles is veranderd en dat iedereen aan de spuit moet om op vakantie te blijven mogen.

Het is wat het is en als er geen massale protesten komen zitten we straks met een app die ons perfect kan controleren en sturen.

Jij valt dan onder de groep die dan zegt 'wir haben es nicht gewußt'. Of je hoort bij de groep die het prima vind om geen verantwoordelijkheden meer te dragen en vind het fijn om duidelijke kaders te krijgen voorgeschoteld.
Is allemaal een happy accident, die wereldwijde uitrol van de digitale controleprisma.
  donderdag 9 december 2021 @ 11:16:04 #57
421867 greysbones
pi_202536349
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:13 schreef Grems het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat er tegenwoordig zo gigantisch veel triggers gevonden worden voor hartproblemen zeg.

Klimaatverandering, PPSD, sneeuwschuiven

Komt in de lente natuurlijk grasmaaien ook nog bij. Het is wat.
Chips
Hoe ga ik dat nu weer oplossen
geen gras maaien
  donderdag 9 december 2021 @ 11:16:52 #58
421867 greysbones
pi_202536354
twitter

_O_ _O_ _O_
pi_202536358
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Chips
Hoe ga ik dat nu weer oplossen
geen gras maaien
Geen gras maaien, beter ook geen baantje trekken in het zwembad of wandeling op het strand.

Doe de hont ook maar weg, kun je CORONA van krijgen en anders wordt het uitlaten je vanzelf een keer fataal!

Je vraagt je af hoe de mensheid het zo lang volgehouden heeft met al die risico's op zware hartproblemen.
pi_202536440
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:17 schreef Grems het volgende:

[..]
Geen gras maaien, beter ook geen baantje trekken in het zwembad of wandeling op het strand.

Doe de hont ook maar weg, kun je CORONA van krijgen en anders wordt het uitlaten je vanzelf een keer fataal!

Je vraagt je af hoe de mensheid het zo lang volgehouden heeft met al die risico's op zware hartproblemen.
Kunnen we nog gaan werken of neem ik beter ineens een levensverzekering ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 9 december 2021 @ 11:29:23 #61
421867 greysbones
pi_202536474
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:17 schreef Grems het volgende:

[..]

Tjeezz Grems
maar hoe gooi ik nu dat zwembad dicht
en ja heb 2 honden
  donderdag 9 december 2021 @ 11:50:17 #62
421867 greysbones
pi_202536752
Conclusie
Chloroquine is effectief in het voorkomen van de verspreiding van SARS CoV in celcultuur. Gunstige remming van de virusverspreiding werd waargenomen wanneer de cellen vóór of na SARS CoV-infectie werden behandeld met chloroquine. Bovendien vertegenwoordigt de hierin beschreven indirecte immunofluorescentietest een eenvoudige en snelle methode voor het screenen van SARS-CoV-antivirale verbindingen.
onderzoek van 2005(!!!!!)
( maar ja is van een wappie site, dus telt niet mee)
https://archief.bpoc2020.nl/archief/wetenschap/1743-422X-2-69.pdf

Al in 2005 werd Chloroquine (HCQ) als probaat en effectief middel tegen SARS-coronavirus en -verspreiding gezien, zoals aangetoond in onderstaand onderzoek, gepubliceerd 22 augustus 2005!

In 2021 is het artsen verboden het voor te schrijven.
pi_202537080
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:26 schreef Grems het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ok dan ^O^
ze hebben een vaccine tegen covid-19 de ziekte niet tegen het virus SARS-Cov-2
dus symptomen bestrijding. als het werkt tenminste.

covid-19 ziekte is zelfde als griep.

https://www.who.int/emerg(...)coronavirus-disease-(covid-2019)-and-the-virus-that-causes-it

donderdag 9 december 2021 @ 12:22:21 #64
421867 greysbones
pi_202537191
twitter
pi_202537209
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202537793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:47 schreef Grems het volgende:

[..]
Volgens de definitie van een paar maand geleden was het nog een aardappel.

Prima dat mensen een aardappel ook wel lusten, maar dan moet je het niet verkopen als biefstuk.
De definitie doet er niet toe.
Wat er toe doet is dat men aanvankelijk dacht dat het vaccin 90% bescherming biedt, en dat blijkt veel lager. En dat komt doordat het vaccin niet goed aansluit op Delta.

Maar dat vaccins niet 100% immuniteit bieden, dat is niet nieuw. Dat geldt voor meer vaccins, en wellicht de reden waarom de definitie niet meer de lading dekte.

Je kunt natuurlijk voor de biefstuk gaan en al het andere voedsel wegkieperen, maar daarmee blijf je in hongersnood zitten. Of je grijpt ook aardappelen als voedingsmiddel en pakt toch een deel van de hongersnood aan...
pi_202537977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kunnen we nog gaan werken of neem ik beter ineens een levensverzekering ?
Nee, blijf veilig thuis en loop niet naar de Mac, Dominos of KFC - beter te laten bezorgen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202538133
twitter
pi_202538143
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Da's fijn voor de mensen die vanwege aanhoudende droogte hongersnood hebben...

quote:
En het vaccin doet nu eenmaal niet dat wat uitdrukkelijk is beloofd.
Klopt, maar dat was al bekend en ook waarom, vanwege Delta.
Dit vaccin sluit daar niet voldoende op aan.
Dat is balen, maar ondertussen beschermt het wel tegen ernstige Covid en helpt het wel iets in tegen het verspreiden van het virus.

quote:
Achteraf blijkt het vaccin effectief voor een klein deel van de bevolking en heeft de rest er helemaal niks aan. Deze gezonde mensen hebben het allemaal genomen omdat ze voorgehouden werden dat je er andere kwetsbaren mee kon beschermen.
Maar dat heeft niets te maken met de definitie van een vaccin.

Bovendien was de WHO aanvankelijk al blij met een vaccin dat maar voor 50% werkt.

Je kunt wel voor de hoofdprijs gaan, maar daarvoor hebben we de tijd niet. Dus roeien we met de middelen die we hebben.

quote:
En nu blijkt dat alles is veranderd en dat iedereen aan de spuit moet om op vakantie te blijven mogen.
Dat is ook wat de bevolking zelf vraagt. Kijk maar in COR, daar vragen de meesten zich af waarom we de grenzen niet sluiten voor mensen uit risicogebieden, waarom er geen quarantaine wordt ingesteld, waarom daar geen handhaving op zit, etc...

quote:

Of bij de groep die er op tegen is, maar dat zit niet in je systeem kennelijk...
pi_202538159
quote:
Wel Interessant, hoe werkt die pil dan precies?
Zijn daar al artikelen over voorhanden?
  donderdag 9 december 2021 @ 14:11:00 #71
421867 greysbones
pi_202538488
https://www.news-medical.(...)rus-in-48-hours.aspx

We found that even a single dose could essentially remove all viral RNA by 48 hours and that even at 24 hours, there was a significant reduction in it," Dr. Kylie Wagstaff of the Monash Biomedicine Discovery Institute, said.

"Ivermectin is very widely used and seen as a safe drug. We need to figure out now whether the dosage you can use it in humans will be effective – that's the next step," Dr. Wagstaff added.
  donderdag 9 december 2021 @ 14:17:30 #72
421867 greysbones
pi_202538539
https://www.merkur.de/leb(...)rna-tn-91122543.html

Das Risiko einer Herzmuskelentzündung nach einer mRNA-Impfung scheint vor allem bei männlichen Jugendlichen und jungen Männern höher als bisher angenommen.
pi_202538565
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

alleen feestjes voor de Lucky few
en als dat dan uitkomt moet er iemand zijn boeltje pakken
ik zou haar wel een "oppepper" geven!
pi_202538570
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:11 schreef greysbones het volgende:
https://www.news-medical.(...)rus-in-48-hours.aspx

We found that even a single dose could essentially remove all viral RNA by 48 hours and that even at 24 hours, there was a significant reduction in it," Dr. Kylie Wagstaff of the Monash Biomedicine Discovery Institute, said.

"Ivermectin is very widely used and seen as a safe drug. We need to figure out now whether the dosage you can use it in humans will be effective – that's the next step," Dr. Wagstaff added.
Da's meer dan een jaar oud.
In vitro lijkt het inderdaad wat te doen, maar daar blijft het bij steken.
pi_202538677
quote:
de echte pandemie moet nog komen, de slachtoffers zullen de gevaccineerden zijn. :M

want er is geen enkele bewijs dat de virus van persoon tot persoon kan springen.
geen enkele peer reviewed, medische studie in een gecontroleerde omgeving. dus bijv. stop 1 persoon met paar gezonde personen in kamer, sluit ze op voor paar weken en kijk of ze allemaal ziek of besmet worden.
of pak snot van iemand met de virus en geef het aan een gezond persoon. en besmet die persoon of maak hem ziek.

ik kon maar 1 studie vinden

Conclusion: very low infectivity
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7219423/
  donderdag 9 december 2021 @ 14:44:03 #76
335476 oppiedoppie
pi_202538770
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's fijn voor de mensen die vanwege aanhoudende droogte hongersnood hebben...
[..]
Klopt, maar dat was al bekend en ook waarom, vanwege Delta.
Dit vaccin sluit daar niet voldoende op aan.
Dat is balen, maar ondertussen beschermt het wel tegen ernstige Covid en helpt het wel iets in tegen het verspreiden van het virus.
[..]
Maar dat heeft niets te maken met de definitie van een vaccin.

Bovendien was de WHO aanvankelijk al blij met een vaccin dat maar voor 50% werkt.

Je kunt wel voor de hoofdprijs gaan, maar daarvoor hebben we de tijd niet. Dus roeien we met de middelen die we hebben.
[..]
Dat is ook wat de bevolking zelf vraagt. Kijk maar in COR, daar vragen de meesten zich af waarom we de grenzen niet sluiten voor mensen uit risicogebieden, waarom er geen quarantaine wordt ingesteld, waarom daar geen handhaving op zit, etc...
[..]
Of bij de groep die er op tegen is, maar dat zit niet in je systeem kennelijk...
Iedereen zou zelf moeten kunnen beslissen of ze aardappelen willen hebben.

Vaccin skuit niet voldoende aan op delta? Waarom dan de booster met hetzelfde?

Geen tijd voor de hoofdprijs? Is geen excuus om te gokken met de volksgezondheid. Zolang is mijn imuunsysteem de hoofdprijs.

Nouw, in Cor zijn de eerste wintersportvakanties geboekt met felicitaties daarvoor en kritische noot daarop heb ik niet gezien.

Doordat je het vaccin verdedigde nam ik inderdaad onterecht aan dat je ook voor qr was.
Gelukkig dat dat niet zo is. 😀
To BG or not to BG!
  donderdag 9 december 2021 @ 14:45:25 #77
421867 greysbones
pi_202538781
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's meer dan een jaar oud.
In vitro lijkt het inderdaad wat te doen, maar daar blijft het bij steken.
Goh zou dat nu zijn om dat het niet voorgeschreven mag worden in bepaalde landen
pi_202538800
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Goh zou dat nu zijn om dat het niet voorgeschreven mag worden in bepaalde landen
Maar wel voor klinisch onderzoek.
En daar is niets uitgekomen.
Dus van tafel geveegd en op naar het volgende middel...
  donderdag 9 december 2021 @ 14:48:19 #79
421867 greysbones
pi_202538805
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar wel voor klinisch onderzoek.
En daar is niets uitgekomen.
Dus van tafel geveegd en op naar het volgende middel...
is gewoon totale BS
en je weet het zelf ook
pi_202538864
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:44 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Iedereen zou zelf moeten kunnen beslissen of ze aardappelen willen hebben.

Vaccin skuit niet voldoende aan op delta? Waarom dan de booster met hetzelfde?

Geen tijd voor de hoofdprijs? Is geen excuus om te gokken met de volksgezondheid. Zolang is mijn imuunsysteem de hoofdprijs.

Nouw, in Cor zijn de eerste wintersportvakanties geboekt met felicitaties daarvoor en kritische noot daarop heb ik niet gezien.

Doordat je het vaccin verdedigde nam ik inderdaad onterecht aan dat je ook voor qr was.
Gelukkig dat dat niet zo is. 😀
Nee, ben tegen de QR, en elke vorm van vaccinatiedwang.
De insteek in Nederland was: geen dwang, maar mensen overtuigen van het belang.
Da's aardig gelukt, bijna 90% van de te vaccineren bevolking is gevaccineerd.
Nu willen ze de rest kennelijk ook, maar ipv vis overtuiging gaat dat via dwang.
Nu zal niet iedereen te overtuigen zijn, maar ze kunnen kennelijk ook niet uitleggen waarom iemand die niet tot een risicogroep behoort zich toch moet laten vaccineren.
Want dat is niet omdat je ernstig ziek kan worden, en van vermindering van verspreiding lijkt geen sprake.
pi_202538867
Weet niet of ie al was langs gekomen
Moest wel even lachen
https://www.aangiftehugodejonge.nl/
pi_202538871
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
is gewoon totale BS
en je weet het zelf ook
Nee, ik heb geen enkel overtuigend bewijs gezien dat het echt werkt.
pi_202538900
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Weet niet of ie al was langs gekomen
Moest wel even lachen
https://www.aangiftehugodejonge.nl/
Ja, grappig.
Kansloos wellicht. Ken de setting niet, maar als de uitspraken binnen de kamer zijn gedaan is hij onschendbaar volgens mij toch?
pi_202538910
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, grappig.
Kansloos wellicht. Ken de setting niet, maar als de uitspraken binnen de kamer zijn gedaan is hij onschendbaar volgens mij toch?
Geen idee
Wilders staat ook om de haverklap voor een rechter
pi_202538934
Misschien is het clickbait en komt hij zo achter de postcodes _O- _O- _O-
  donderdag 9 december 2021 @ 15:02:24 #86
421867 greysbones
pi_202538939
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:01 schreef Emmerdeur het volgende:
Misschien is het clickbait en komt hij zo achter de postcodes _O- _O- _O-
ach ja
die kunnen ze meestal wel makkelijk vinden toch
  donderdag 9 december 2021 @ 15:05:09 #87
421867 greysbones
pi_202538972
twitter
  donderdag 9 december 2021 @ 15:15:03 #88
421867 greysbones
pi_202539083
twitter
  donderdag 9 december 2021 @ 15:18:16 #89
421867 greysbones
pi_202539130
  donderdag 9 december 2021 @ 15:44:18 #90
421867 greysbones
pi_202539448
twitter
  donderdag 9 december 2021 @ 15:48:26 #91
421867 greysbones
pi_202539489
twitter
pi_202539567
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
ach ja
die kunnen ze meestal wel makkelijk vinden toch
Heeft gevaxte mensen ook een herinnering ontvangen om hun prik te krijgen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 9 december 2021 @ 15:56:54 #93
421867 greysbones
pi_202539576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:56 schreef Tingo het volgende:

[..]
Heeft gevaxte mensen ook een herinnering ontvangen om hun prik te krijgen?
dat ze een booster kunnen halen :Y :Y
pi_202540010
Roflcoptor.

Naja ik denk dus dat de statistieken niet worden bijgehouden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 december 2021 @ 16:40:01 #95
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202540027
quote:
Nog even en ze gaan beweren dat er bij een autogarage auto's te vinden zijn die niet helemaal lekker werken.
pi_202540253
quote:
Normaal deze lange vids kijk ik niet helemaal, maar deze wel.
Zeer onrustgevend.

"Why is there not any open discussion, why are we not allowed to speak out about this?"

Bijna twee jaar geleden heb ik (via m'n broer) gehoord dat medische medewerkers in de UK 'geadviseerd' waren om niet veel over de corona situatie te praten.
Ook als je 'maar' een verpleeger met 'maar' 3000 per maand salaris ga je natuurlijk niet je carriere/reputatie in risico/gevaar brengen, als je makkelijk op een of ander 'blacklist' kan belanden.
pi_202540295
twitter
pi_202540625
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:59 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Geen idee
Wilders staat ook om de haverklap voor een rechter
Vanwege uitspraken buiten de kamer. En dan isie niet onschendbaar.
  donderdag 9 december 2021 @ 17:38:38 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202540686
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:50 schreef greysbones het volgende:
Conclusie
Chloroquine is effectief in het voorkomen van de verspreiding van SARS CoV in celcultuur. Gunstige remming van de virusverspreiding werd waargenomen wanneer de cellen vóór of na SARS CoV-infectie werden behandeld met chloroquine. Bovendien vertegenwoordigt de hierin beschreven indirecte immunofluorescentietest een eenvoudige en snelle methode voor het screenen van SARS-CoV-antivirale verbindingen.
onderzoek van 2005(!!!!!)
( maar ja is van een wappie site, dus telt niet mee)
https://archief.bpoc2020.nl/archief/wetenschap/1743-422X-2-69.pdf

Al in 2005 werd Chloroquine (HCQ) als probaat en effectief middel tegen SARS-coronavirus en -verspreiding gezien, zoals aangetoond in onderstaand onderzoek, gepubliceerd 22 augustus 2005!

In 2021 is het artsen verboden het voor te schrijven.
In een reageerbuisje ja. In de praktijk, bij mensen van vlees en bloed, not so much.

Zowel voor SARS-CoV als SARS-CoV-2. Jouw probleem is dat jouw conclusie al vaststaat en je vervolgens het bewijs erbij gaat zoeken, en ondertussen niet verder kijkt dan je neus lang is wanneer je dat gevonden denkt te hebben.
Huilen dan.
pi_202540714
quote:
De sprong van een prikje naar een verwijderde nier is immens, beste jongen.
  donderdag 9 december 2021 @ 17:43:16 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202540743
quote:
Wat hebben verwijderde nieren en een om zeep geholpen immuunsysteem met coronavaccinaties te maken :? .
Huilen dan.
pi_202540808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De sprong van een prikje naar een verwijderde nier is immens, beste jongen.
Ik hoop met je mee.
  donderdag 9 december 2021 @ 17:47:32 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
  donderdag 9 december 2021 @ 18:20:55 #104
335476 oppiedoppie
pi_202541313
quote:
Onvruchtbaarheid treft zowel mannen als vrouwen. Bij 30% van de koppels is de vrouw onvruchtbaar. Bij 30% van de koppels is de man onvruchtbaar. Bij 30% van de koppels is zowel de man als de vrouw onvruchtbaar.

Ik vind deze aantallen behoorlijk hoog en 'de wetenschap' weet niet goed hoe dit komt. Ik sluit niet uit dat het door vaccins komt. Ook apart dat we schijnbaar 6 miljoen kwetsbare mensen hebben in Nederland. Wie weet vaccineren we ons langzaam de afgrond in.
To BG or not to BG!
pi_202541534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:47 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ik hoop met je mee.
Jij acht het realistisch dat de overheid jou in de toekomst dwingt je nier af te staan?
pi_202541664
https://www.science.org/c(...)e-little-cause-alarm

Viroloog (1 op dit moment) waarschuwt dat de pil van Merck’s gevaarlijke mutaties de kans geeft.

Déjà vu..

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 09-12-2021 18:41:18 (Accenten) ]
pi_202541677
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat hebben verwijderde nieren en een om zeep geholpen immuunsysteem met coronavaccinaties te maken :? .
Een dansleraar?
pi_202541724
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij acht het realistisch dat de overheid jou in de toekomst dwingt je nier af te staan?
Niks wat nu gebeurt was 2 jaar geleden realistisch. Iedereen die dat zei was een complotdenker. Maar toch blijven mensen weigeren verder te kijken dan hun neus lang is
pi_202541740
twitter

Vraag of eis van je bezoek tijdens de feestdagen dat ze een certificaat hebben. Alleen dan kan je normaal van de kerst genieten.

† In Memoriam † donderdag 9 december 2021 @ 18:46:40 #110
88815 The_Emotion
98.3
pi_202541757
quote:

[..]
In China is dat aan de orde van de dag.
Het is te hopen dat we dat voorbeeld niet volgen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 9 december 2021 @ 19:04:42 #111
421867 greysbones
pi_202542121
twitter

75 jaar!!! 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_202542228
https://www.reuters.com/b(...)-omicron-2021-12-08/
Gister, 3 shots moeten het kunnen doen tegen omicron volgens Pfizer

https://www.cnbc.com/amp/(...)r-than-expected.html
Maar een vierde is ook zeker te verwachten en eerder dan gedacht.

Pfff wat een business model! :7
  donderdag 9 december 2021 @ 19:12:40 #113
421867 greysbones
pi_202542287
twitter
pi_202542426
twitter
pi_202542499
twitter
twitter

Haha, die kuipers doet alsof we sneller moeten prikken.. Haal hier je prullenbakvaccin
  donderdag 9 december 2021 @ 19:38:19 #116
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202542888
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 07:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar dat terzijde..
" Bij virusinfecties zijn vaccins nu eenmaal de beste manier van bestrijding"

Dat ben ik niet met je eens, de antivirale middelen waren op dat moment het enige wat er voor handen was.
Dus de conclusie dat alleen een vaccin ons hieruit gaat helpen is te voorbarig, maar men had er al miljarden in geinvesteerd voor onderzoek en voortijdige aanschaf.

Wat betreft HCQ is het als een cake bakken je hebt er versschillende ingredienten voor nodig laat je 1 of meerdere ingredienten weg dan mislukt je cake. HCQ was om de zink naar de cellen te brengen en werkte heel goed , onderzoek in een belgisch ziekenhuis heeft dat bevestigd, hier gebruikte men alleen hcq en niet de overige ingredienten. Ook werd er bij gezegt dat het alleen werkte in de 1ste fase van de ontwikkeling van covid.
Het lancet onderzoek was ronduit schandalig, veel te hoge dosis waardoor mensen overleden door overmedicatie.
Ivermectin werd in japan en india gebruikt en had , heeft goede resultaten , wordt ook in een vroeg stadium ingezet. Maar is hier verboden.
Het lijkt er dus op dat men bewust aanstuurt op vaccineren , wat niet het gewenste effect heeft op de delta variant en nog minder op de omicron variant wat afgezwakrt is tot een normaal griepje.
Ondertussen blijven we ons blindstaren op vaccineren voor iets dat al bijna uitgevaseerd is.
Heeft dus weinig meer te maken met covid zoals we dat kende in 2020 maar alles met control en genocide van de europese bevolking.

Zuid-Afrika is 99% ongevaccineerd en heeft relatief de laagste doden-count terwijl europa een hoog vaccinatiegehalte heeft en torenhoge doden-counts.

John Campbell heeft daar een serie yt filmpjes over.
  donderdag 9 december 2021 @ 19:39:48 #117
421867 greysbones
pi_202542928
https://www.berliner-zeit(...)efaehrlich-li.199834

Gesundheitsminister Karl Lauterbach behauptet, Omikron sei für Kinder „besonders bedrohlich“. Der Faktencheck zeigt: Das stimmt nicht.
  donderdag 9 december 2021 @ 19:45:52 #118
189978 controlaltdelete
pi_202543050

Lijken wel junks die 2
  donderdag 9 december 2021 @ 19:49:25 #119
421867 greysbones
pi_202543131
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 19:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Lijken wel junks die 2
Paternotte verdiept zich er dus ook totaal niet in
moderna booster is de helft van normaal
pi_202543133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 19:38 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
" Bij virusinfecties zijn vaccins nu eenmaal de beste manier van bestrijding"

Dat ben ik niet met je eens, de antivirale middelen waren op dat moment het enige wat er voor handen was.
In zijn algemeenheid zijn vaccins beter tegen virusinfecties. Moeten die wel te ontwikkelen zijn natuurlijk.
Bij HIV valt dat nog tegen.

quote:
Dus de conclusie dat alleen een vaccin ons hieruit gaat helpen is te voorbarig, maar men had er al miljarden in geinvesteerd voor onderzoek en voortijdige aanschaf.
Te optimistisch wellicht.
Maar dat zegt verder niets. In de crisis is al miljoenen over de balk gegooid voor zaken die op niets uitliepen, daar had een overbodig vaccin ook wel bijgekund.

quote:
Wat betreft HCQ is het als een cake bakken je hebt er versschillende ingredienten voor nodig laat je 1 of meerdere ingredienten weg dan mislukt je cake. HCQ was om de zink naar de cellen te brengen en werkte heel goed , onderzoek in een belgisch ziekenhuis heeft dat bevestigd, hier gebruikte men alleen hcq en niet de overige ingredienten. Ook werd er bij gezegt dat het alleen werkte in de 1ste fase van de ontwikkeling van covid.
Het lancet onderzoek was ronduit schandalig, veel te hoge dosis waardoor mensen overleden door overmedicatie.
Ivermectin werd in japan en india gebruikt en had , heeft goede resultaten , wordt ook in een vroeg stadium ingezet. Maar is hier verboden.
Het lijkt er dus op dat men bewust aanstuurt op vaccineren , wat niet het gewenste effect heeft op de delta variant en nog minder op de omicron variant wat afgezwakrt is tot een normaal griepje.
Ondertussen blijven we ons blindstaren op vaccineren voor iets dat al bijna uitgevaseerd is.
Heeft dus weinig meer te maken met covid zoals we dat kende in 2020 maar alles met control en genocide van de europese bevolking.
Overal wordt gestuurd op vaccineren, ook België, etc. Ivermectine wordt ook in Japan niet toegepast.

quote:
Zuid-Afrika is 99% ongevaccineerd en heeft relatief de laagste doden-count terwijl europa een hoog vaccinatiegehalte heeft en torenhoge doden-counts.
Daar is wel wat meer gevaccineerd, maar dat terzijde.
In 2020 hadden wij 20.000 doden, geen vaccin.

Dus relatie leggen tussen doden en vaccinatiegraad raakt kant noch wal.
  donderdag 9 december 2021 @ 19:54:59 #121
189978 controlaltdelete
pi_202543274
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 19:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Paternotte verdiept zich er dus ook totaal niet in
moderna booster is de helft van normaal
Ze weten verdomd goed wat ze de media ingooien, aka gaslighting.
  donderdag 9 december 2021 @ 20:06:24 #122
451005 Grems
Clown World
pi_202543496
quote:

[..]
Ongetwijfeld heb je vergelijkbare zuigende posts vol ongeloof geplaatst over de vorige 60 stappen richting ons huidige dystopie.
pi_202543592
pi_202543619
quote:
Zou het hier in NL ook helpen om Rutte en co weg te krijgen door het hele land plat te leggen??
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_202543818
twitter

Het is allemaal slechts toeval.
  donderdag 9 december 2021 @ 20:16:56 #126
451005 Grems
Clown World
pi_202543833
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
De definitie doet er niet toe.
Wat er toe doet is dat men aanvankelijk dacht dat het vaccin 90% bescherming biedt, en dat blijkt veel lager. En dat komt doordat het vaccin niet goed aansluit op Delta.

Maar dat vaccins niet 100% immuniteit bieden, dat is niet nieuw. Dat geldt voor meer vaccins, en wellicht de reden waarom de definitie niet meer de lading dekte.

Je kunt natuurlijk voor de biefstuk gaan en al het andere voedsel wegkieperen, maar daarmee blijf je in hongersnood zitten. Of je grijpt ook aardappelen als voedingsmiddel en pakt toch een deel van de hongersnood aan...
Vandaar ook dat ze ineens overal definities haastig aanpassen.
pi_202543881
quote:
_O_ _O_ goed gesproken.
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_202543891
twitter

Niks aan de hand toch in het buitenland?
pi_202543947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef yinxs het volgende:
[ afbeelding ]
Ga mijn kerststal ook zo neerzetten _O- _O- _O- niet alleen de mensen , Maar ook de beesten
  donderdag 9 december 2021 @ 20:21:46 #130
421867 greysbones
pi_202543955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:19 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

poeh!
die dachten als we het doen dan doen we het goed
  donderdag 9 december 2021 @ 20:24:45 #131
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_202544040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:20 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Onvruchtbaarheid treft zowel mannen als vrouwen. Bij 30% van de koppels is de vrouw onvruchtbaar. Bij 30% van de koppels is de man onvruchtbaar. Bij 30% van de koppels is zowel de man als de vrouw onvruchtbaar.

Ik vind deze aantallen behoorlijk hoog en 'de wetenschap' weet niet goed hoe dit komt. Ik sluit niet uit dat het door vaccins komt. Ook apart dat we schijnbaar 6 miljoen kwetsbare mensen hebben in Nederland. Wie weet vaccineren we ons langzaam de afgrond in.
Ik denk dat die koppels niet compatible zijn. Natuur is best slim.
Prrrrr
pi_202544072
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:19 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Het is zo vredig daar op die vid. Nah, er is niks aan de hand
pi_202544172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef Grems het volgende:

[..]
Vandaar ook dat ze ineens overal definities haastig aanpassen.
Dat zit in jouw perceptie.
Bijvoorbeeld rabiës vaccin: geeft je 24 uur de kans om hulp te zoeken. Daarna is het uitgewerkt.
Voldoet dat aan jouw oude definitie van een vaccin?
pi_202544334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:20 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

? Lijkt me stug.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 december 2021 @ 20:35:46 #135
421867 greysbones
pi_202544344
  donderdag 9 december 2021 @ 20:39:35 #136
451005 Grems
Clown World
pi_202544492
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat zit in jouw perceptie.
Bijvoorbeeld rabiës vaccin: geeft je 24 uur de kans om hulp te zoeken. Daarna is het uitgewerkt.
Voldoet dat aan jouw oude definitie van een vaccin?
Blijkbaar zit het ook in de perceptie van o.a. de CDC en WHO.
pi_202544724
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 19:39 schreef greysbones het volgende:
https://www.berliner-zeit(...)efaehrlich-li.199834

Gesundheitsminister Karl Lauterbach behauptet, Omikron sei für Kinder „besonders bedrohlich“. Der Faktencheck zeigt: Das stimmt nicht.
... The fuck is er mis met die geesten
  donderdag 9 december 2021 @ 20:48:39 #138
421867 greysbones
pi_202544792
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
... The fuck is er mis met die geesten
Sie sind krank ins Kopf
  donderdag 9 december 2021 @ 20:55:58 #139
335476 oppiedoppie
pi_202544990
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
? Lijkt me stug.
Nee, dat kan ook niet kloppen. Kwam op toen ik googlde op onvruchtbaar aantallen. Denk dat dit de percentages zijn van alle onvruchtbare koppels. Meende ooit gelezen te hebben dat ongeveer 5% geen kinderen kan krijgen. En daarvan zullen die percentages zijn.
To BG or not to BG!
  donderdag 9 december 2021 @ 20:58:48 #140
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202545072
quote:
99s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Sie sind krank ins Kopf
Moest in het verleden altijd lachen om de zombie apocolips maar het lijkt erop dat we steeds meer in een covid-zombie apocalyps terecht zijn gekomen. Zou dat ook een bijwerking van het vaccin zijn?
pi_202545163
quote:
[ twitter ]

Dom wijf.
Goede stem.
pi_202545215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef Grems het volgende:

[..]
Blijkbaar zit het ook in de perceptie van o.a. de CDC en WHO.
Nee,jij hebt de perceptie dat zij snel de definitie hebben bijgewerkt zodat de huidige serie Covid vaccins vaccins kunnen worden genoemd...
pi_202545229
-

[ Bericht 100% gewijzigd door CryptoPunk op 09-12-2021 21:08:16 ]
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  donderdag 9 december 2021 @ 21:20:09 #145
451005 Grems
Clown World
pi_202545510
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee,jij hebt de perceptie dat zij snel de definitie hebben bijgewerkt zodat de huidige serie Covid vaccins vaccins kunnen worden genoemd...

Veel plezier met zuigen verder.
pi_202545671
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 19:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Lijken wel junks die 2
steeds meer prikken nodig die verslaafden.
  donderdag 9 december 2021 @ 21:33:48 #147
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202545821
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ja ze kunnen niet wachten tot hun volgende shotje, de omicron-prik over zes maanden, en als die op hetzelfde recept zijn dan woow kijk is hoe hard ze dan gaan.
pi_202545827
twitter
  donderdag 9 december 2021 @ 21:35:32 #149
421867 greysbones
pi_202545871
quote:
2s.gif Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
:o
pi_202545874
Priti Patel has quietly been stuffing even more punitive anti-protest powers into the policing bill

It is, without hyperbole or caveat, a piece of law which would sit more easily in a dictatorship than a democracy

https://inews.co.uk/opini(...)olicing-bill-1316830

SPOILER
pi_202546092
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 21:35 schreef yinxs het volgende:
Priti Patel has quietly been stuffing even more punitive anti-protest powers into the policing bill

It is, without hyperbole or caveat, a piece of law which would sit more easily in a dictatorship than a democracy

SPOILER
ROFL.
pi_202546235
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 21:35 schreef yinxs het volgende:

SPOILER
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 14:44 schreef _I het volgende:

[..]

Dat zie je hier ook. 70% van de mensen heeft last van Normalcy Bias en blijft vasthouden aan de beelden die ze hebben.

Ze willen het niet zien, totdat het hun persoonlijk treft. Paniek is een zeldzaam verschijnsel. Ondanks dat iedereen hier je wil laten geloven dat je een "mak schaap bent als je naar je angsten luistert en er op acteert".

"Zij" doen hetzelfde. Mensen zijn dom, massahysterie is slecht, we moeten paniek voorkomen.
Daardoor is er inhoudelijk geen gesprek mogelijk. Tja. We kunnen nu nog protesteren. :+
;) altijd al gedacht dat protesteren snel de kop ingedrukt moest worden.
pi_202546530
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef _I het volgende:

[..]
[..]
;) altijd al gedacht dat protesteren snel de kop ingedrukt moest worden.
De volgende stap is internet dichtspijkeren, en voila, alle burgers zijn getemd. :o
pi_202546673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 22:05 schreef yinxs het volgende:

[..]
De volgende stap is internet dichtspijkeren, en voila, alle burgers zijn getemd. :o
Ho ho. Er moet nog iets gebeuren aan de overgang naar een nieuwe digitale valuta. We zijn er nog niet helemaal.
pi_202546726
twitter

In het Duits klinkt dit gebeuren toch het meest vertrouwd.
pi_202547627
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 9 december 2021 @ 23:16:20 #157
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202547692
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Vanaf het begin komt het woord "booster" over alsof ze het zelf niet al te serieus nemen.
Wat is een booster precies? Dat opzoeken en je komt nog veel meer mooie mogelijkheden tegen _O-

quote:
Booster Shots, Third Doses and Additional Doses for COVID-19 Vaccines: .....
Je hebt dus een booster, een 3e dosis, of een additionele. Toch knap dat ze dit alles zo even in no-time uit hun mouwen weten te schudden...
Mai pben rai~!
pi_202547972
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]

Waarom vallen ze haar lastig?
pi_202547986
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202547999
quote:
Boehoe...
  donderdag 9 december 2021 @ 23:46:52 #161
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202548021
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]

Was die vid. al op diverse plaatsen tegengekomen maar vind het jammere eraan dat nog de aanleiding nog het eind te zien zijn. Kon ook niet een krantebericht ervan vinden.
Er wordt altijd gezegd "om de ouderen en zwakkeren te beschermen "zonder dat er ook maar iets aan die mensen gevraagd is.
Ken genoeg ouderen die zeggen nah ik ben niet bang ervoor en als ik dood ga is het ook oke.
  donderdag 9 december 2021 @ 23:54:09 #162
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202548103
quote:
Dit is wat me al duidelijk werd, het is dus zo dat het vaccin niet voor deze variant gaat werken, dus waarom dan die push voor boosters en de uitrol voor steeds jongere groepen.
Ook die hele healthpas is nu een farse.
Zou het kunnen zijn dat er teveel ingekocht is en dat men toch nog even de restanten wil wegwerken desnoods onder dwang?
pi_202548127
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:54 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Dit is wat me al duidelijk werd, het is dus zo dat het vaccin niet voor deze variant gaat werken, dus waarom dan die push voor boosters en de uitrol voor steeds jongere groepen.
Ook die hele healthpas is nu een farse.
Zou het kunnen zijn dat er teveel ingekocht is en dat men toch nog even de restanten wil wegwerken desnoods onder dwang?
Dat teveel kopen is bewust gedaan he.
  donderdag 9 december 2021 @ 23:57:31 #164
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202548144
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat teveel kopen is bewust gedaan he.
Om welke reden? (al is dit vragen naar de bekende weg)
pi_202548209
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:57 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Om welke reden? (al is dit vragen naar de bekende weg)
Dunno, schimmenspel...
pi_202548727
twitter
pi_202548791
twitter
pi_202549249
quote:
Scientism, je mag wetenschap niet meer interpreteren zonder dat je in het juiste niche van een vakgebied gepromoveerd bent.
pi_202549335
quote:
"neem ook een abbo op Pfizer"

Rare marketing dit. Heeft hij ook al aandelen / contract bij Pfizer?

Nieuws is natuurlijk ook "Brought to you by... Pfizer".
  vrijdag 10 december 2021 @ 10:58:08 #170
421867 greysbones
pi_202550973
twitter
pi_202551007
quote:
Mooi toch. Vaccinatie waanzin weg, loopneus vorm van virus terug....
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:02:28 #172
421867 greysbones
pi_202551013
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mooi toch. Vaccinatie waanzin weg, loopneus vorm van virus terug....
het zou zo mooi zijn
maar geloof nooit dat Hugo gaat erkennen dat het vaccin niet werkt
pi_202551027
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
het zou zo mooi zijn
maar geloof nooit dat Hugo gaat erkennen dat het vaccin niet werkt
Mooi wel eigenlijk.. Misschien ist over 4 maanden wel helemaal klaar met die vaccins.
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:05:40 #174
421867 greysbones
pi_202551057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mooi wel eigenlijk.. Misschien ist over 4 maanden wel helemaal klaar met die vaccins.
Hugo wordt in een hoekje weggezet denk je?
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:11:07 #175
189978 controlaltdelete
pi_202551132

c_/
pi_202551420
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hugo wordt in een hoekje weggezet denk je?
Nee.. Maar misschien wat meer tegengas vanuit de samenleving.. En iedereen omikron = pandemie klaar.
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:32:47 #177
421867 greysbones
pi_202551430
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee.. Maar misschien wat meer tegengas vanuit de samenleving.. En iedereen omikron = pandemie klaar.
ik zie wel meer mensen met prikspijt ja
hopelijk zet dat door
pi_202551454
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
hopelijk zet dat door
Ja en evt data van meer schade dan goed voor 50-.
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:35:01 #179
421867 greysbones
pi_202551465
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja en evt data van meer schade dan goed voor 50-.
laat de pfizer papers maar komen :+
waar Nederlandse MSM dus 0,0 mee doen
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:37:04 #180
421867 greysbones
pi_202551495
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:39:45 #181
421867 greysbones
pi_202551526
Facebook has admitted in a court of law that such fact checks are not factual at all, but merely opinions.

People send me stuff.

As we have previously reported, journalist John Stossel is suing Facebook after Facebook’s ‘fact checkers’ labeled climate change information that Stossel posted as “false and misleading”. In the middle of all this is the nefarious website “Climate Feedback” which has a bunch of climate zealots that write up what they claim are “fact checks” for articles, videos, and news stories they disagree with.

Facebook just blew the “fact check” claim right out of the water in court.

In its response to Stossel’s defamation claim, Facebook responds on Page 2, Line 8 in the court document (download it below) that Facebook cannot be sued for defamation (which is making a false and harmful assertion) because its ‘fact checks’ are mere statements of opinion rather than factual assertions.

https://wattsupwiththat.c(...)g-more-than-opinion/
pi_202551531
Van die figuren die denken dat opschalen van de IC per natuurwet onmogelijk is... Hoe ziekelijk gehypnotiseerd ben je dan zeg.
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:56:23 #183
189978 controlaltdelete
pi_202551703
quote:
Viroloog Ab Osterhaus vindt de oproep van de Europese gezondheidsministers om voor 1 februari een boosterprik te nemen heel verstandig. Eerder genomen prikken verliezen anders te veel hun werking en de kans op besmettingen met bijvoorbeeld de omikron-variant is ook te groot, aldus Osterhaus. "Geef iedereen een boosterprik, en neem de kinderen ook mee. Anders moeten straks misschien de scholen weer dicht."
Voor wie hem nog kan aanhoren

'Geef iedereen een boosterprik en neem ook de kinderen mee'

pi_202551725
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:22:51 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202551971
quote:
Die conclusies kan je helemaal niet trekken op basis van die figuur.
Huilen dan.
pi_202552019
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
hopelijk zet dat door
Ligt vast aan je sociale kring. Hier niemand met prikspijt.
pi_202552095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef Questular het volgende:

[..]
Ligt vast aan je sociale kring. Hier niemand met prikspijt.
Alles wat je ziet in je omgeving ligt altijd aan je sociale kring. Beetje loze opmerking.

Maar tof dat al jouw bekenden superblij zijn met hun derde prik.. Vieren ze ook hun prikverjaardag? Zo van, ik ben nu al 4 in boosterjaren?
pi_202552112
Of vier je alleen de lustrumprikken, omdat je anders zoveel te vieren hebt?
pi_202552122
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:31 schreef _I het volgende:

[..]
Alles wat je ziet in je omgeving ligt altijd aan je sociale kring. Beetje loze opmerking.

Maar tof dat al jouw bekenden superblij zijn met hun derde prik.. Vieren ze ook hun prikverjaardag? Zo van, ik ben nu al 4 in boosterjaren?
Nee we offeren liever een onschuldig kind aan Bill Gates de opper reptilian.
pi_202552165
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:34 schreef Questular het volgende:

[..]
Nee we offeren liever een onschuldig kind aan Bill Gates de opper reptilian.
Jeetje en offers en prikken!? Welke van de twee vertrouw je niet, dat je de ander ook gebruikt?
pi_202552209

Beetje laat om nog over het referendum aangaande de EU te beginnen. Roepende in de woestijn.
pi_202552243
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef _I het volgende:

[..]
Jeetje en offers en prikken!? Welke van de twee vertrouw je niet, dat je de ander ook gebruikt?
Het vaccin plant een nanochip, het offeren is gewoon een simpele opdracht gestuurd via 5g.
pi_202552285
Er wordt ook over gesproken alsof het normaal is iedere 9 maanden te vaccineren...

Het is echt alle perken te buiten.
pi_202552310
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:44 schreef Questular het volgende:

[..]
Het vaccin plant een nanochip, het offeren is gewoon een simpele opdracht gestuurd via 5g.
Koel koel. Heb je ook de wifi/bluetooth functionaliteit of komt die met de covid21.3 update?

Nou wil ik ook een injectie. -O-
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:51:26 #195
189978 controlaltdelete
pi_202552319
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:
Er wordt ook over gesproken alsof het normaal is iedere 9 maanden te vaccineren...

Psychologische aanpak, hoe vaker erover gesproken wordt, het volk onder de neus wordt geschoven des te sneller de gewenning en acceptatie, een soort van sluikreclame zeg maar.
pi_202552328
quote:

7 maanden, want je hebt ook tijd nodig om je nieuwe certificaat geldig te laten worden.

Denk dat een patch met langzame afgifte echt de beste oplossing is! ^O^
pi_202552354
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Psychologische aanpak, hoe vaker erover gesproken wordt, het volk onder de neus wordt geschoven des te sneller de gewenning en acceptatie, een soort van sluikreclame zeg maar.
Ben benieuwd..
Wil eigenlijk nieuwe verkiezingen.. Ik vind het niet democratisch om na deze gebeurtenissen de verkiezingen niet te vervroegen.
pi_202552365
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef _I het volgende:

[..]
7 maanden, want je hebt ook tijd nodig om je nieuwe certificaat geldig te laten worden.

Denk dat een patch met langzame afgifte echt de beste oplossing is! ^O^
.. Rofl. Je lichaam zal je cellen gaan afstoten, auto immuun problemen. Ik ben er van overtuigd, no way dat je lijf daar niet van de slag raakt.
pi_202552426
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je komt dan ook over als iemand die uit BNW is ontsnapt. O wacht, dat ben je ook. :')
Ik ben een ontsnapte bnw'er.
pi_202552460
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
.. Rofl. Je lichaam zal je cellen gaan afstoten, auto immuun problemen. Ik ben er van overtuigd, no way dat je lijf daar niet van de slag raakt.
Ow, ongetwijfeld. Maar er is vast wel een mRNA oplossing op te vinden dat je lichaam zaken niet meer afstoot.

Toch denk ik wel dat er zoiets zal komen, als je elke 3 maanden geboosterd moet worden. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
De trials zijn pas net gestart.. starten 3 januari
https://amp.theguardian.c(...)give-longer-immunity
pi_202552481
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ben een ontsnapte bnw'er.
Zijn we dat niet allemaal op een bepaald niveau? Of hopende op een warm ontvangst voor als de schellen van de ogen vallen?
pi_202552515
quote:
Advies Gezondheidsraad: geef coronaprik ook aan jonge kinderen
Ook voor kinderen tussen 5 en 11 jaar moet, als zij dat willen, een coronavaccinatie beschikbaar komen. Dat adviseert de Gezondheidsraad. Hoewel een coronabesmetting bij de meeste kinderen zeer mild verloopt, is er een kleine groep die er wel ernstig ziek van wordt. Vaccinatie kan zo'n ernstig verloop van corona bij kinderen voorkomen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ie-kinderen-onder-12
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:08:02 #203
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202552526
De nieuwe generatie boft maar... ik had namelijk vroeger niet zo veel te willen. Vaak niet eens wat er als avondeten werd geserveerd...

quote:
Advies Gezondheidsraad: geef coronaprik ook aan jonge kinderen die dat willen
Ik denk dat Marietje (5) dit nu goed zelf kan beslissen
:')

quote:
Ook voor kinderen tussen 5 en 11 jaar moet, als zij dat willen, een coronavaccinatie beschikbaar komen. Dat adviseert de Gezondheidsraad. Hoewel een coronabesmetting bij de meeste kinderen zeer mild verloopt, is er een kleine groep die er wel ernstig ziek van wordt. Vaccinatie kan zo'n ernstig verloop van corona bij kinderen voorkomen.

Dat schrijft de Gezondheidsraad in zijn advies. De vaccinatie kan ook helpen bij het voorkomen van een zeldzame maar ernstige ontstekingsreactie in de organen, ook wel MIS-C genoemd.

"Het belangrijkste voordeel van vaccinatie is dat aannemelijk is dat dit voorkomt dat een kleine groep kinderen ernstige Covid-19 krijgt of een ernstige ontstekingsreactie in de vitale organen (MIS-C) waarvoor ziekenhuis- of zelfs ic-opname nodig is", schrijft de raad. Om hoeveel kinderen dit precies gaat is niet te zeggen, maar de raad schat dat het kan gaan om 100 tot 150 gevallen van MIS-C.
Mai pben rai~!
pi_202552544
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niets mis met een vrije keuze!
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:11:25 #205
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202552562
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:09 schreef _I het volgende:

[..]
Niets mis met een vrije keuze!
Wachten op de eerste reporter die op een kleuterschool een opiniepeilinkje er door heen jast..
Mooie TV zal dat worden.
Mai pben rai~!
pi_202552567
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef _I het volgende:

[..]
Ow, ongetwijfeld. Maar er is vast wel een mRNA oplossing op te vinden dat je lichaam zaken niet meer afstoot.

Toch denk ik wel dat er zoiets zal komen, als je elke 3 maanden geboosterd moet worden. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
De trials zijn pas net gestart.. starten 3 januari
https://amp.theguardian.c(...)give-longer-immunity
Goeie marketing wel.. Creëer vraag... Dmv angst.
pi_202552592
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:11 schreef KNAK het volgende:

[..]
Wachten op de eerste reporter die op een kleuterschool een opiniepeilinkje er door heen jast..
Mooie TV zal dat worden.
Als je op je 3e oud genoeg bent om te bepalen dat je toe bent aan geslachtsverandering, kan je best op je 5e besluiten of je een boosterabonnement wil. :Y
SPOILER
pi_202552607
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Gaat lopen als een malle. Gecombineerde operatie met de digitale ID chip in je hand. Kunnen we al ergens aandelen kopen?
pi_202552612
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

5 jaar is ook supranationaal afgesproken.
pi_202552623
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:14 schreef _I het volgende:

[..]
Gaat lopen als een malle. Gecombineerde operatie met de digitale ID chip in je hand. Kunnen we al ergens aandelen kopen?
Call opties.
pi_202552656
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:11 schreef KNAK het volgende:

[..]
Mooie TV zal dat worden.
Kijk niet raar op als er ineens een prikbus op school komt en je kinderen zonder begeleiding geïnjecteerd worden. Vind Hugo heel normaal.
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:31:35 #212
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202552732
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:21 schreef _I het volgende:

[..]
Kijk niet raar op als er ineens een prikbus op school komt en je kinderen zonder begeleiding geïnjecteerd worden. Vind Hugo heel normaal.
Het zal er idd nog van gaan komen dat de autoriteit verschoven wordt naar de leerkracht als ouders hun schoolgaande kinderen weigeren te laten vaccineren. Mama / papa hard aan het werk terwijl onwetend hun dierbaren worden volgeblaft met vergif.
Een ander scenario is dat kinderen zonder vax uiteindelijk helemaal niet meer welkom op scholen/opvang etc zijn. Wat moet je dan als mama / papa zijnde en je op het werk verwacht wordt.
Mai pben rai~!
pi_202552767
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:31 schreef KNAK het volgende:

[..]
Het zal er idd nog van gaan komen dat de autoriteit verschoven wordt naar de leerkracht als ouders hun schoolgaande kinderen weigeren te laten vaccineren. Mama / papa hard aan het werk terwijl onwetend hun dierbaren worden volgeblaft met vergif.
Een ander scenario is dat kinderen zonder vax uiteindelijk helemaal niet meer welkom op scholen/opvang etc zijn. Wat moet je dan als mama / papa zijnde en je op het werk verwacht wordt.
Dat zijn weer zaken die conflicteren met allerhande andere wetten..
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:37:19 #214
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202552802
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat zijn weer zaken die conflicteren met allerhande andere wetten..
In een normale wereld wel..
Waar we nu in verkeren knutselen ze er wel wat bij om dit te kunnen realiseren... spoedwetje hier, aanpassingetje in landsbelang daar... niets is meer heilig 't schijnt
Mai pben rai~!
pi_202552805
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:31 schreef KNAK het volgende:

[..]
Als kinderen niet langer welkom zijn, zal er een zelfde regeling gelden voor het werk.

Neem aan dat mensen die zichzelf vol laten blaffen het een geweldig idee vinden om bij hun kinderen hetzelfde te doen. Waarom zou iets wat zo veilig en efficient is, en iedereen om je heen beschermt tegen covid, én zichzelf beschermt tegen MIS-C waar wel 150 kinderen last van hebben gehad, niet willen?
pi_202552848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef KNAK het volgende:

[..]
In een normale wereld wel..
Waar we nu in verkeren knutselen ze er wel wat bij om dit te kunnen realiseren... spoedwetje hier, aanpassingetje in landsbelang daar... niets is meer heilig 't schijnt
Dat is dus het punt een beetje. Hoe beschermd de wet als je alles af mag wegen en subjectief geïnterpreteerd mag worden / oude wetten enorm opgerekt worden qua interpretatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 10-12-2021 13:59:56 ]
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:41:58 #217
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202552855
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef _I het volgende:

[..]
Als kinderen niet langer welkom zijn, zal er een zelfde regeling gelden voor het werk.

Neem aan dat mensen die zichzelf vol laten blaffen het een geweldig idee vinden om bij hun kinderen hetzelfde te doen. Waarom zou iets wat zo veilig en efficient is, en iedereen om je heen beschermt tegen covid, én zichzelf beschermt tegen MIS-C waar wel 150 kinderen last van hebben gehad, niet willen?
Daarom ook maar goed dat ze in rap tempo van "zwakkere kindertjes" naar "gezonde" kindertjes zijn gegaan
quote:
AMSTERDAM - Gezonde kinderen van 5 tot en met 11 jaar moeten gevaccineerd kunnen worden tegen corona. Dat adviseert de Gezondheidsraad vrijdag aan minister De Jonge (Volksgezondheid). Het ligt voor de hand dat hij het advies overneemt.
"alleen de zwakkeren....."

Aftellen naar ' een ieder met een hartslag moet het vaccin '
Mai pben rai~!
pi_202552918
twitter
pi_202552943
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:41 schreef KNAK het volgende:

[..]
Daarom ook maar goed dat ze in rap tempo van "zwakkere kindertjes" naar "gezonde" kindertjes zijn gegaan
[..]
"alleen de zwakkeren....."

Aftellen naar ' een ieder met een hartslag moet het vaccin '
Incrementele stapjes. :Y

Het begint steeds met iets wat absurt is, dan wordt er serieus over gesproken en komt het nooit hier, dan een stemming waarbij we dingen die nog niet aan de hand zijn niet gaan uitsluiten, dan is het ineens een onpopulaire optie, iets wat bij sommige mensen wordt toegepast, om er vervolgens iets van te maken waar we niet zonder kunnen.

Vooraf kan je er niet over praten, want ‘conspiracy’, en achteraf ben je een wappie als je er niet in mee gaat.
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:53:10 #220
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202552979
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:49 schreef _I het volgende:

[..]
Incrementele stapjes. :Y

Het begint steeds met iets wat absurt is, dan wordt er serieus over gesproken en komt het nooit hier, dan een stemming waarbij we dingen die nog niet aan de hand zijn niet gaan uitsluiten, dan is het ineens een onpopulaire optie, iets wat bij sommige mensen wordt toegepast, om er vervolgens iets van te maken waar we niet zonder kunnen.

Vooraf kan je er niet over praten, want ‘conspiracy’, en achteraf ben je een wappie als je er niet in mee gaat.
De omschrijving van hoe we dan ook nu in deze shit zitten...
Het is aankijken hoe Oostenrijk er mee gaat dealen. Krijgen ze daar de onzin van boetes voor ongevaxxers etc er door zonder dat het land van binnenuit uit elkaar spat kan je dit even later ook hier verwachten
Mai pben rai~!
pi_202553007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:53 schreef KNAK het volgende:

[..]
De omschrijving van hoe we dan ook nu in deze shit zitten...
Het is aankijken hoe Oostenrijk er mee gaat dealen. Krijgen ze daar de onzin van boetes voor ongevaxxers etc er door zonder dat het land van binnenuit uit elkaar spat kan je dit even later ook hier verwachten
Eensch. Maar als dit niet lukt, gebruiken ze ‘climate change’, energiecrisis, internetwetten,..

Die kampen komen vol de komende jaren. Zonder tussenkomst van de rechter mensen vastzetten en er zelf voor laten betalen. Zowaar een nog beter business model dan een booster-abo :Y
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:00:54 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202553068
quote:

Wat is er zo gek aan het regelmatig vaccineren van mensen die tot de risicogroepen behoren wanneer blijkt dat die daar baat bij blijken hebben?
Huilen dan.
pi_202553075
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef _I het volgende:

[..]

Familie uitje gezellig samen naar de prik locaties en selfies maken.
pi_202553098
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Deden ze toch ook met die 'vaccin te kort!' bullshit van een tijdje terug.
pi_202553141
https://tennesseestar.com(...)induced-myocarditis/

Myocarditis van injectie erger dan van covid

Tenneseestar ken ik verder niet, maar voor de analen.
pi_202553164
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat is er zo gek aan het regelmatig vaccineren van mensen die tot de risicogroepen behoren wanneer blijkt dat die daar baat bij blijken hebben?
Denk dat dit gaat om te kunnen reizen. Wat geldt voor iedereen, niet alleen risicogroepen.
pi_202553183
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niks hoor Hugo.
Ga maar lekker in de booster rij staan.
pi_202553206
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:08 schreef Tingo het volgende:

[..]
Niks hoor Hugo.
Ga maar lekker in de booster rij staan.
Je kunt ook proberen een normaal antwoord te geven.
Want stiekem weet je wel dat dat helemaal geen slecht plan is.
pi_202553246
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:44 schreef Questular het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:09 schreef Questular het volgende:

[..]
pi_202553252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:12 schreef Tingo het volgende:

[..]
[..]

Dat is je antwoord? Beetje vreemd.
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:14:58 #231
421867 greysbones
pi_202553278
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:09 schreef Questular het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
pi_202553295
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Dus ook jij kunt geen antwoord geven. BNW is wel matig qua users zeg.
Doe dan in ieder geval de moeite om aan te geven waarom mensen met een gezondheidsrisico vaccineren geen goed idee is.
pi_202553331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:15 schreef Questular het volgende:

[..]
Dus ook jij kunt geen antwoord geven. BNW is wel matig qua users zeg.
Doe dan in ieder geval de moeite om aan te geven waarom mensen met een gezondheidsrisico vaccineren geen goed idee is.
Er is hier niemand die daar een probleem mee heeft. Je vaccineert mensen die het nodig hebben, niet gezonde mensen.
pi_202553354
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:17 schreef _I het volgende:

[..]
Er is hier niemand die daar een probleem mee heeft. Je vaccineert mensen die het nodig hebben, niet gezonde mensen.
Ah ok dus het antwoord van Tingo is het antwoord van iemand die er geen problemen mee heeft, duidelijk.
pi_202553370
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef _I het volgende:
https://tennesseestar.com(...)induced-myocarditis/

Myocarditis van injectie erger dan van covid

Tenneseestar ken ik verder niet, maar voor de analen.
Ze houden het nog mild met kinderen onder de 12... Wss als gevolg van die 5-11 vaccinaties van de laatste tijd.

Geschift deze wereld als je het mij vraagt, beetje prikken wantttt vaccins zijn heeeeel veilig.

Ja een covid besmetting is alleen nog veiliger.
pi_202553450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Questular het volgende:

[..]
Ah ok dus het antwoord van Tingo is het antwoord van iemand die er geen problemen mee heeft, duidelijk.
Geloof niet dat Tingo problemen heeft met het vaccineren van risicogroepen.
Denk eerder dat er een soort reactie-erosie is opgetreden voor mensen die nooit een gewoon gesprek willen, maar altijd met een zuigende vraag komen om een punt te maken.

Soms wil je als aap gewoon spelen en niet optreden voor de bezoekers. :+
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:28:01 #237
189978 controlaltdelete
pi_202553490

:{
pi_202553686
https://www.nu.nl/coronav(...)k-aan-te-bieden.html

Gewoon fake news ook nog ff. 37* meer myocarditus bij ongevaccineerde kinderen, uhuh.
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:42:18 #239
189978 controlaltdelete
pi_202553709
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:37 schreef _I het volgende:

[..]
Heb je een tijd? Heb het hele filmpje nog een keer gekeken maar zie niet wat jij ziet.

En vanwaar de emotie? Raakt het je?

:Z
pi_202553749
pi_202553786
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:40 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)k-aan-te-bieden.html

Gewoon fake news ook nog ff. 37* meer myocarditus bij ongevaccineerde kinderen, uhuh.
Ook verkleint vaccinatie de kans op zogeheten indirecte gezondheidsschade: als het virus zich minder verspreidt, zijn minder maatregelen nodig en is de kans kleiner dat kinderen geweerd worden op school of bij sportclubs. Dat kan hun ontwikkeling hinderen”

Lees dit stukje eens drie keer…
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:48:01 #242
421867 greysbones
pi_202553801
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef _I het volgende:

[..]
Ook verkleint vaccinatie de kans op zogeheten indirecte gezondheidsschade: als het virus zich minder verspreidt, zijn minder maatregelen nodig en is de kans kleiner dat kinderen geweerd worden op school of bij sportclubs. Dat kan hun ontwikkeling hinderen”

neen dank u
_O- _O- _O-
pi_202553803
2G voor 5-11 jarigen? Op scholen en sport?
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:49:23 #244
421867 greysbones
pi_202553816
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:48 schreef _I het volgende:
2G voor 5-11 jarigen? Op scholen en sport?
wat????
pi_202553825
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
neen dank u
_O- _O- _O-
Zelfde stukje; “maar alle vormen van dwang moeten voorkomen worden”

Er is een kans dat je niet naar school of je sport mag… maar geheel vrije keuze natuurlijk voor je 7-jarige die graag naar een feestje in de McDonalds wil.
pi_202553836
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:47 schreef _I het volgende:

[..]

Ja ze maken een complete cirkel via een tijdelijke onzekere 11%... Lol.

Die 37* is ook dikke kolder maar okay... Fuck it.. De wereld is dom of niet ethisch, allemaal niet prima.
pi_202553838
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat????
Er staat in dat stukje dat als ze zich niet laten vaccineren dat ze geweerd kunnen worden op school en bij sport.

Haha, had je het nou maar 3 x gelezen. :+
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:52:42 #248
421867 greysbones
pi_202553858
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:51 schreef _I het volgende:

[..]
Er staat in dat stukje dat als ze zich niet laten vaccineren dat ze geweerd kunnen worden op school en bij sport.

Haha, had je het nou maar 3 x gelezen. :+
en nog vinden mensen het prima 8)7 8)7 8)7
pi_202553882
Beetje dringen..
pi_202553900
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
en nog vinden mensen het prima 8)7 8)7 8)7
Nee, ze worden geprogrammeerd. Als je dit alleen via het nieuws tot je neemt en verder er niet zo mee bezig bent, dan nestelen zulke zinnen zich vanzelf in je onderbewustzijn.

Mijn bescheiden mening. Denk niet dat het ze “aan te rekenen” is, het “overkomt” ze.
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:57:29 #251
421867 greysbones
pi_202553908
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:56 schreef _I het volgende:

[..]
Nee, ze worden geprogrammeerd. Als je dit alleen via het nieuws tot je neemt en verder er niet zo mee bezig bent, dan nestelen zulke zinnen zich vanzelf in je onderbewustzijn.

Mijn bescheiden mening. Denk niet dat het ze “aan te rekenen” is, het “overkomt” ze.
als het over je kinderen gaat?
kan ik me niet voorstellen
pi_202553948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja ze maken een complete cirkel via een tijdelijke onzekere 11%... Lol.

Die 37* is ook dikke kolder maar okay... Fuck it.. De wereld is dom of niet ethisch, allemaal niet prima.
“Het is aannemelijk dat”, “zou kunnen”.. Het hangt van aannames aan elkaar.

Laatste zin ook, nooit de bedoeling dat kinderen worden uitgesloten van school. Terwijl ze 2 alineas eerder nog dreigen met uitsluiting van school en sport. Gaslighting en chaos
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:01:14 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202553972
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:07 schreef _I het volgende:

[..]
Denk dat dit gaat om te kunnen reizen. Wat geldt voor iedereen, niet alleen risicogroepen.
Tot in het einde der tijden? Zie ik niet gebeuren.
Huilen dan.
pi_202554023
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
als het over je kinderen gaat?
kan ik me niet voorstellen
Er is steeds meer wat ik me voor kan stellen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:05:32 #255
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202554024
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:56 schreef _I het volgende:

[..]

Wat valt en staat bij de veronderstelling dat jij de enige waarheid in pacht hebt en het allemaal zo zwart-wit als hier wordt voorgesteld.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:05:35 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202554025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:18 schreef Questular het volgende:

[..]
Het antwoord van Tingo is het antwoord van iemand die sinds ik hier meeloop nog geen enkele keer in staat is gebleken om met argumenten te komen wanneer iets hem niet zint.
Huilen dan.
pi_202554071
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tot in het einde der tijden? Zie ik niet gebeuren.
Meen je dat serieus? Jij denkt echt dat dit weg gaat straks?

Waarom? De plannen waren er ook los van de zogenaamde pandemie. Waarom zouden ze het stopzetten? Zie ze het eerder uitbreiden.
pi_202554099
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:09 schreef _I het volgende:

[..]

Waarom? De plannen waren er ook los van de zogenaamde pandemie. Waarom zouden ze het stopzetten? Zie ze het eerder uitbreiden.
Uiteraard, er wordt toch over CO2 budget etc gesproken.... en de verregaande toegangspas tot gelegenheden maakt mensen uitsluiten van het sociale leven wel erg makkelijk hè... Daar kan je vanalles aan hangen....

Leuke tijden gaan we tegemoet, ik vind het oprecht jammer dat wij weinig mensen in het publieke debat terugvinden met wat meer liberale ideeën in pacht.
pi_202554111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Wat valt en staat bij de veronderstelling dat jij de enige waarheid in pacht hebt en het allemaal zo zwart-wit als hier wordt voorgesteld.
In welke wereld komt het een uit het ander voort?

Mijn conclusie staat los van wat “de waarheid” zou zijn. Het gaat om de manier waarop iets beschreven staan en de tegenstrijdigheden. Maar leg eens uit wat je allemaal wil zeggen..
pi_202554143
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:14 schreef _I het volgende:

[..]
In welke wereld komt het een uit het ander voort?

Mijn conclusie staat los van wat “de waarheid” zou zijn. Het gaat om de manier waarop iets beschreven staan en de tegenstrijdigheden. Maar leg eens uit wat je allemaal wil zeggen..
Als men geindoctrineerd wordt met de waarheid dan kan je het moeilijk hypnose noemen bedoelt die te zeggen denk ik. :D
pi_202554181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Uiteraard, er wordt toch over CO2 budget etc gesproken.... en de verregaande toegangspas tot gelegenheden maakt mensen uitsluiten van het sociale leven wel erg makkelijk hè... Daar kan je vanalles aan hangen....

Leuke tijden gaan we tegemoet, ik vind het oprecht jammer dat wij weinig mensen in het publieke debat terugvinden met wat meer liberale ideeën in pacht.
Joah, ik zie het ook meer als een feit dat dit blijvend is. Snap ook de twijfel niet.

Tja, alsof andere acteurs zouden zorgen voor een andere uitkomst.
Zag net dat je om nieuwe verkiezingen vroeg. Neem aan dat het weinig zal veranderen aan het toneelstuk.
pi_202554223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als men geindoctrineerd wordt met de waarheid dan kan je het moeilijk hypnose noemen bedoelt die te zeggen denk ik. :D
Maar de waarheid hier is dat er gewoon staat dat ongevaccineerde kinderen geweigerd kunnen worden van scholen en sportclubs en dat je dan als ouder de keuze maakt om je kinderen achter te stellen in hun opvoeding. Maar zonder dwang en zonder dat het uitgesloten wordt van school. :+

Om een virus die 0,0 effect heeft op kinderen.

En dan zeggen dat het geen hypnose is. Dan werkt het blijkbaar. :7
pi_202554225
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:18 schreef _I het volgende:

[..]
Joah, ik zie het ook meer als een feit dat dit blijvend is. Snap ook de twijfel niet.

Tja, alsof andere acteurs zouden zorgen voor een andere uitkomst.
Zag net dat je om nieuwe verkiezingen vroeg. Neem aan dat het weinig zal veranderen aan het toneelstuk.
Huidige kabinetspartijen stonden op 55 zetels ipv 75+ en dat is nou net precies het kabinet dat we straks gaan zien dusseh..... I dunno mennn.

Denk dat er véél meer mensen op FvD BBB en Wilders zullen gaan stemmen, SP ook wat meer, CDA inleveren.

VVD D66 behouden gewoon dezelfde makke schapen als stemmers.
pi_202554260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Huidige kabinetspartijen stonden op 55 zetels ipv 75+ en dat is nou net precies het kabinet dat we straks gaan zien dusseh..... I dunno mennn.

Denk dat er véél meer mensen op FvD BBB en Wilders zullen gaan stemmen, SP ook wat meer, CDA inleveren.

Nu verkiezingen betekent dat je weer een jaar (een tijdje) zonder regering zit. Heb liever nu een kabinet dat verantwoordelijkheid neemt, zodat er straks gericht actie genomen kan worden in de tribunalen. :P
pi_202554306
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:25 schreef _I het volgende:

[..]
Nu verkiezingen betekent dat je weer een jaar (een tijdje) zonder regering zit. Heb liever nu een kabinet dat verantwoordelijkheid neemt, zodat er straks gericht actie genomen kan worden in de tribunalen. :P
De weg naar het extremisme mag wat mij betreft asap worden afgewend.

Dit huidige kabinet - ex extremisme - zal aan mijn reet roesten wat het verder doet, maar gezien het kabinet wél naar extremistische beleidsmaatregelen grijpt vind ik dat daar minimaal ook daadwerkelijk mandaat voor moet zijn.

Overigens kan je dat soort ideeën ook met een referendum bolwerken maar dat is natuurlijk door D66 de nek om gedraaid, de antidemocraten zijn, niet geheel vreemd ook, fan van technocratisch EU. Dat al helemaal geen mandaat heeft en ook geen parlement dat zaken ter stemming kan brengen. Grapjurken.
pi_202554316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

CDA was hier met de gemeenteraadsverkiezingen helaas veruit de grootste. De boeren worden blijkbaar nog niet hard zat in hun reet geneukt met het uitzicht onteigend te worden.

Dus ik durf er niets meer onder te verwedden.
pi_202554341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:30 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
CDA was hier met de gemeenteraadsverkiezingen helaas veruit de grootste. De boeren worden blijkbaar nog niet hard zat in hun reet geneukt met het uitzicht onteigend te worden.

Dus ik durf er niets meer onder te verwedden.
Van de kabinets partijen is CDA nog wel het minst "we gaan onteigenen" gevoelig.

D66 doet dat terwijl het simultaan met zijn eigen borsten aan het spelen is én zichzelf aan het aftrekken is.
pi_202554364
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
De weg naar het extremisme mag wat mij betreft asap worden afgewend.

Dit huidige kabinet - ex extremisme - zal aan mijn reet roesten wat het verder doet, maar gezien het kabinet wél naar extremistische beleidsmaatregelen grijpt vind ik dat daar minimaal ook daadwerkelijk mandaat voor moet zijn.

Overigens kan je dat soort ideeën ook met een referendum bolwerken maar dat is natuurlijk door D66 de nek om gedraaid, de antidemocraten zijn, niet geheel vreemd ook, fan van technocratisch EU. Dat al helemaal geen mandaat heeft en ook geen parlement dat zaken ter stemming kan brengen. Grapjurken.
De shizzle is alleen dat wat wij als extremisme ervaren voor de rest “noodzaak” is, en zij extremen zien in degenen die tegen de stroom ingaan.

Buiten dat ik me ook niet prettig voel bij een fvd of pvv. 17 partijen in de kamer, of zoiets, en vind het allemaal al jaren niet meer de moeite om voor naar de stembus te gaan.
pi_202554390
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:35 schreef _I het volgende:
De shizzle is alleen dat wat wij als extremisme ervaren voor de rest “noodzaak” is, en zij extremen zien in degenen die tegen de stroom ingaan.
Pff, als er grondrechten gemoeid zijn in de beslissingsafweging zou ik haast zeggen dat er een volksraadpleging benodigd is voor dat specifieke onderwerp.... En ook een vergrote meerderheid wat mij betreft.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:38:47 #271
189978 controlaltdelete
pi_202554394
Gatver

twitter

weerloze oudjes bestoken
pi_202554418
Hey Devlin is boos op de Albert Heyn.

twitter
pi_202554435
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Pff, als er grondrechten gemoeid zijn in de beslissingsafweging zou ik haast zeggen dat er een volksraadpleging benodigd is voor dat specifieke onderwerp.... En ook een vergrote meerderheid wat mij betreft.
Eensch.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:41:44 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202554436
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:09 schreef _I het volgende:

[..]
Ik denk inderdaad niet dat we over een paar jaar nog massaal halfjaarlijkse boostertjes zetten.
quote:
Welke plannen?
Huilen dan.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:43:48 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202554455
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:40 schreef ludovico het volgende:
Hey Devlin is boos op de Albert Heyn.

[ twitter ]
Prima reactie van de Appie
Huilen dan.
pi_202554462
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:41 schreef _I het volgende:

[..]
Eensch.
Waarom voel ik me skeer als ik geen mondkap op doe als ik naar de super ga eigenlijk? :')
Keb dat ding iedere keer maar voor mijn mond hangen, beetje door mijn neus ademen.... :')
pi_202554467
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik denk inderdaad niet dat we over een paar jaar nog massaal halfjaarlijkse boostertjes zetten.
[..]
Welke plannen?
Dacht dat je het over de qr code had voor reizen.

Ik denk dat er straks ook een griepprik bij komt. Maar hoop op jouw vermoeden!
pi_202554494
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom voel ik me skeer als ik geen mondkap op doe als ik naar de super ga eigenlijk? :')
Keb dat ding iedere keer maar voor mijn mond hangen, beetje door mijn neus ademen.... :')
Whaha, dat slaat helemaal nergens op. Dan draag je hem, maar op je kin.

Maak een keuze. Of wel of niet.
pi_202554502
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Van de kabinets partijen is CDA nog wel het minst "we gaan onteigenen" gevoelig.

D66 doet dat terwijl het simultaan met zijn eigen borsten aan het spelen is én zichzelf aan het aftrekken is.
Jarenlang onbespreekbaar.

Maar als dat betekent dat ze daarmee wel een kans in de formatie krijgen, draaien ze als een blad aan een boom om.

https://nos.nl/collectie/(...)-meer-taboe-voor-cda
pi_202554541
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:48 schreef _I het volgende:

[..]
Whaha, dat slaat helemaal nergens op. Dan draag je hem, maar op je kin.

Maak een keuze. Of wel of niet.
Wel of niet maakt praktisch toch geen verschil dusseh....

Eigenlijk is de "niet over de neus" methode de superieure methode, wél een warme kin, maar geen gezeik met door een stuk stof met bacteriën ademen.

Zonder mondkapje is je kin niet warm.
  vrijdag 10 december 2021 @ 15:57:49 #281
189978 controlaltdelete
pi_202554621
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je het vod dan toch op moet maak er scheuren in met een stanleymes en wat gaatjes.
pi_202554645
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Als je het vod dan toch op moet maak er scheuren in met een stanleymes en wat gaatjes.
Komt zo recalcitrant over allemaal... Dat is het ook meer, beetje conformeren.............

Voelt alsof ik op mijn tenen moet lopen bij boodschapjes halen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 16:10:22 #283
189978 controlaltdelete
pi_202554738
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Komt zo recalcitrant over allemaal... Dat is het ook meer, beetje conformeren.............

Voelt alsof ik op mijn tenen moet lopen bij boodschapjes halen.
Misschien maak je er meer van dan het is, niemand die het ziet hoor.
pi_202554814
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Misschien maak je er meer van dan het is, niemand die het ziet hoor.
Vriendin zeurt er ook om.
Kzet dat smerige vot maar gewoon op.
  vrijdag 10 december 2021 @ 16:19:24 #285
421867 greysbones
pi_202554821
Het rekenmodel van de TU Delft dat een coronatoegangsbewijs en aanscherping naar ‘2G’ moest onderbouwen, bleek rekenfouten te bevatten. Het kabinet en het OMT bestelden bij het RIVM een nieuw model. Statistici maken ook daar gehakt van: ‘Dit is geen model, maar een belediging voor de wetenschap.’

Hugo de Jonge, demissionair minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS), tilde op 6 december een stemming in de Tweede Kamer naar het volgende jaar. ‘Ik zie dat de steun op dit moment nog onvoldoende is,’ zei hij over zijn wetsvoorstellen om het gebruik van het coronatoegangsbewijs uit te breiden naar de werkvloer en te koppelen aan een ‘2G-systeem’. Bij 2G zijn mensen alleen nog welkom met een bewijs van vaccinatie of van genezing van covid.

In het parlement neemt de twijfel toe over het nut van het coronatoegangsbewijs. Kamerlid Lisa Westerveld (GroenLinks) zegt tegen Follow the Money: ‘De onderbouwing rammelt aan alle kanten. We hebben kritische vragen gesteld over de toepassing van de modellen en de gebruikte aannames, maar daar is geen of gebrekkig antwoord op gekomen.’

Het kabinet en het OMT baseren zich sinds september op een rekenmodel van de TU Delft. Dat model zou laten zien dat 2G meer besmettingen en ziekenhuisopnames voorkomt dan 3G, waarbij mensen niet alleen naar binnen kunnen met een bewijs van vaccinatie of genezing maar ook met een bewijs van een recente, negatieve coronatest.

Om meer draagvlak voor 2G te creëren bestelde De Jonge bij het RIVM een nieuwe modellering

Afgelopen vrijdag publiceerde Follow the Money een artikel waarin wetenschappers het Delftse model fileerden. De modelleurs zelf zeiden daarin dat ‘het model geen onderbouwing geeft voor wel of geen coronapas’.

Om meer draagvlak te creëren voor het 2G-systeem bestelde De Jonge voor het 130e OMT-advies van 19 november een nieuwe modellering van de verschillende ‘G-modaliteiten’ (1G, 2G, 3G).

Het OMT zette het RIVM aan het rekenen en bestudeerde volgens de literatuurlijst – naast de Delftse analyse – een model van het Tony Blair Institute for Global Change. De door Follow the Money geraadpleegde wetenschappers noemden dat Blair-model vorige week ‘lobbywerk’ waarvan het wetenschappelijke gehalte als ‘lachwekkend’ mag worden beschouwd.

Het RIVM zegt dat zijn modellering eigen werk is, waar de ‘genoemde bronnen geen invloed op hadden’.

Op het moment van onze publicatie – vroeg in de ochtend van 3 december – was dat RIVM-model nog niet openbaar, maar in de loop van de dag verscheen een Kamerbrief waarin – naast antwoorden op Kamervragen over de reeds bekende aannames – het volledige model werd vrijgegeven. Follow the Money legde ook dit model en de toelichting erop voor aan deskundigen.

Een model zonder context
Rens van de Schoot, hoogleraar statistiek voor kleine datasets aan de Universiteit Utrecht, begint met een compliment: ‘In tegenstelling tot eerdere modellen is het RIVM nu transparant over de gebruikte formules en aannames. Dat maakt het mogelijk voor andere wetenschappers om het model te evalueren en verbeteringen aan te dragen.’

Van de Schoot haalt een beroemd aforisme uit zijn vakgebied aan: ‘Alle modellen zijn fout, maar sommige zijn bruikbaar’ en legt uit waarom we de uitkomsten van dit model met een flinke korrel zout moeten nemen.

‘Uit de antwoorden van de minister blijkt dat in het model geen onzekerheidsmarges zitten.’ En dat is een probleem: ‘Over de aannames in deze berekening is geen consensus. Er wordt stevig over gedebatteerd. Maar zo wordt het niet gepresenteerd. Er rolt één getal uit deze berekening die zegt dat 2G 50 procent veiliger is dan 3G. Als je daar geen kanttekeningen bij plaatst over onzekerheden en context gaat zo’n getal een eigen leven leiden en wordt het voor waar aangezien.’

DOSSIER
Coronacrisis
De coronapandemie zet de wereld op zijn kop. Wie betaalt de rekening? En wie profiteert?
Dat gebeurde. Op 22 november kopten zowel RTL Nieuws als de De Telegraaf: ‘OMT: 2G kan aantal besmettingen halveren ten opzichte van 3G.’

Van de Schoot: ‘Op basis van de aannames in dit model levert 2G bij elk evenement relatief minder besmettingen en ziekenhuisopnames op dan 3G. Maar het zegt niets over het voorkomen van absolute aantallen besmettingen en ziekenhuisopnames. Je kunt dus ook niets concluderen over de proportionaliteit van de maatregelen.’

In de Kamerbrief van 6 december kwamen meer tekortkomingen naar voren. ‘In de modellering zijn geen gedragseffecten meegenomen,’ schrijft De Jonge. En ‘er zijn geen aannames of conclusies over gedrag buiten deze evenementen en locaties.’

Met andere woorden: er is niets bekend over hoe veelzeggend de besmettingen op ‘QR-evenementen’ zijn voor het grotere geheel van de pandemie.

‘Dit is een zeer complexe situatie waarin menselijk gedrag centraal staat, maar het RIVM negeert dat’

‘Dit is geen model maar een bierviltje-berekening,’ zegt hoogleraar waarschijnlijkheidsrekening Ronald Meester aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Hij bekeek op verzoek van Follow the Money eerder ook het Delftse model en het model van het Britse Tony Blair Institute. ‘De uitvoering van die modellen liet te wensen over, maar daarin werd ten minste wel een poging gedaan om een fysiek mechanisme te modelleren over hoe mensen elkaar besmetten.’

Het RIVM laat dat mechanisme in zijn geheel buiten beschouwing. Onbegrijpelijk vindt Meester: ‘Dit is een zeer complexe situatie waarin menselijk gedrag centraal staat, maar het RIVM negeert menselijk gedrag. Dan mis je de essentie van waarvoor je een model zou moeten inzetten.’

‘Modelleren begint bij het inschatten van de kans dat iets gebeurt, om vervolgens de gevolgen daarvan in kaart brengen.’ Dat laat het RIVM volledig achterwege, zegt Meester. ‘Ze maken simpelweg vijf lineaire vergelijkingen, zonder toe te lichten om welke situaties het gaat.’

Hij geeft een voorbeeld: ‘Besmettingen in een drukke discotheek vinden op een andere manier plaats dan op een terras of in een restaurant. En het maakt ook uit of er veel of weinig mensen het virus bij zich dragen. Niets van dat alles is gemodelleerd.’

Inconsistente aannames
Van de Schoot merkt op dat het model uitgaat van de meest gunstige situatie voor 2G: ‘Er is geen gedragscomponent gemodelleerd, de bescherming van de vaccins tegen overdracht wordt hoog ingeschat en de testgevoeligheid juist laag. Deze berekening houdt geen rekening met een weerbarstiger praktijk, waarin mensen zich niet altijd aan de regels houden en waarin de bescherming van vaccins afneemt.’

In hun Kamervragen wezen verschillende partijen erop dat de gegevens die in het model worden gestopt niet altijd aansluiten op de laatste wetenschappelijke inzichten, bijvoorbeeld over de beschermende werking van vaccins tegen transmissie van het virus. Een andere aanname die vragen oproept: de effectiviteit van de gebruikte antigeen-sneltesten bij Testen voor Toegang.

Het RIVM neemt aan dat die antigeentesten slechts 59 procent sensitief zijn. Dat wil zeggen: 41 procent van de besmettelijke personen wordt niet gedetecteerd.

Artsen zeggen al lang dat de officiële betrouwbaarheidscijfers van sneltesten in de praktijk niet worden gehaald

Dat staat in sterk contrast met de ondergrens van 90 procent sensitiviteit die de Europese autoriteiten hanteren voor gebruik van antigeentesten in de Europese Unie.

Artsen wijzen er al langer op dat officiële betrouwbaarheidscijfers van sneltesten in de praktijk niet worden gehaald. Bij de introductie van de testsamenleving werden dat soort waarschuwingen in de wind geslagen. Het kabinet en het OMT rekenden toen met een sensitiviteit van minimaal 80 procent om het nut van Testen voor Toegang te onderbouwen.

Begin december, precies in de week dat minister De Jonge via Twitter en Rijksoverheid.nl mensen aanmoedigde om vooral zelftesten af te nemen omdat ze betrouwbaar zijn, modelleerde het RIVM ze dus met een sensitiviteit van 59 procent, ruim onder de Europese grenswaarde.

Dat heeft modelmatig een significant effect: in het RIVM-model komt 2G relatief gezien een stuk beter uit de bus dan 3G en 1G. Bij 2G spelen testen immers geen rol, terwijl de onderbouwing van 3G en 1G juist is gestoeld op een hoge sensitiviteit van de antigeentest.

https://www.ftm.nl/artikelen/qr-code-update
  vrijdag 10 december 2021 @ 16:21:02 #286
421867 greysbones
pi_202554833
twitter
pi_202554877
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:19 schreef greysbones het volgende:
Het RIVM neemt aan dat die antigeentesten slechts 59 procent sensitief zijn. Dat wil zeggen: 41 procent van de besmettelijke personen wordt niet gedetecteerd.
_O-
Alsof ze dat onderzocht hebben, waar halen ze het vandaan joh. Wss een aanname dat iedereen die PCR positief test daadwerkelijk besmettelijk is.... Hoewel dat zeker niet van toepassing zal zijn op iedereen die PCR positief test.
  vrijdag 10 december 2021 @ 16:26:13 #288
421867 greysbones
pi_202554884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-
Alsof ze dat onderzocht hebben, waar halen ze het vandaan joh. Wss een aanname dat iedereen die PCR positief test daadwerkelijk besmettelijk is.... Hoewel dat zeker niet van toepassing zal zijn op iedereen die PCR positief test.
er staat ook neemt aan _O-
pi_202554901
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:19 schreef greysbones het volgende:
Dat heeft modelmatig een significant effect: in het RIVM-model komt 2G relatief gezien een stuk beter uit de bus dan 3G en 1G. Bij 2G spelen testen immers geen rol, terwijl de onderbouwing van 3G en 1G juist is gestoeld op een hoge sensitiviteit van de antigeentest.
Die modellen zijn zo fout als ik weet niet wat, maar bruikbaar om het weer te voorspellen zullen ze wel zijn, als laatstse red flag dat je nu toch echt moet ingrijpen want +2 weken....

Maar hier worden maatregelen verzonnen die effect moeten hebben op het klimaat, hou op hoor.
pi_202554922
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
er staat ook neemt aan _O-
Tjah opzicht, daar heb ik nog respect voor, dit soort zaken zijn niet objectief te constateren, nogal afhankelijk van allerhande berekenmethodes en de methode die je kiest kan je cherry picken uiteraard... Maar de invloed van allerhande onbekende factoren op die gevonden verbanden zijn nog veel invloedrijker op de uitkomsten... We doen echt alsof we het virus kunnen grijpen op deze manier terwijl de waarheid is dat we tegen een stenen muur aanblazen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 16:30:56 #291
421867 greysbones
pi_202554938
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah opzicht, daar heb ik nog respect voor, dit soort zaken zijn niet objectief te constateren, nogal afhankelijk van allerhande berekenmethodes en de methode die je kiest kan je cherry picken uiteraard... Maar de invloed van allerhande onbekende factoren op die gevonden verbanden zijn nog veel invloedrijker op de uitkomsten... We doen echt alsof we het virus kunnen grijpen op deze manier terwijl de waarheid is dat we tegen een stenen muur aanblazen.
Er is toch al lang duidelijk dat de PCR testen ergens voor worden gebruikt waar ze niet voor zijn ontworpen
pi_202554956
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er is toch al lang duidelijk dat de PCR testen ergens voor worden gebruikt waar ze niet voor zijn ontworpen
TJah maar een correlatie zal er zeker wel zijn. Dus zinloos is het niet, je kan het gebruiken om het weer een beetje te voorspellen voor de volgende 2 weken.

Ik vraag me af of die contact tracings wel nuttig zijn overigens, als je over meer directe invloed van PCR wilt praten.
  vrijdag 10 december 2021 @ 16:34:52 #293
421867 greysbones
pi_202554977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
TJah maar een correlatie zal er zeker wel zijn. Dus zinloos is het niet, je kan het gebruiken om het weer een beetje te voorspellen voor de volgende 2 weken.
wacht ff
even een vinger opsteken
ik zeg fris en nat ^O^
pi_202554993
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
wacht ff
even een vinger opsteken
ik zeg fris en nat ^O^
Ik denk warm en vochtig.

vrijdag 10 december 2021 @ 16:37:30 #295
421867 greysbones
pi_202555010
quote:
80s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik denk warm en vochtig.

[ afbeelding ]
waar zit jou vinger in :D :P
pi_202555125
twitter
pi_202555173
quote:
Pfff

Misschien ben ik sentimenteel.......................... Maar het doet me wel wat.

Ik zou ook niet in staat zijn om dit met beperkte emotie uit te spreken denk ik. :')
  vrijdag 10 december 2021 @ 16:50:10 #298
421867 greysbones
pi_202555184
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:49 schreef ludovico het volgende:

[..]
Pfff

Misschien ben ik sentimenteel.......................... Maar het doet me wel wat.

Ik zou ook niet in staat zijn om dit met beperkte emotie uit te spreken denk ik. :')
Ben je ongesteld?
dan heb je dat soms :*
pi_202555195
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ben je ongesteld?
dan heb je dat soms :*
Net ook al een stuk chocola op :7
  vrijdag 10 december 2021 @ 16:51:45 #300
421867 greysbones
pi_202555200
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Net ook al een stuk chocola op :7
oehhh
:9~
pi_202555266
quote:
70 jaar is hij, niet zo bang om zijn baan te verliezen i.i.g.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')