Je mag nergens aan twijfelen, maar alles rammelt als er goed naar gekeken wordt.quote:
dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 8 december 2021 21:42 schreef _I het volgende:
[..]
Je mag nergens aan twijfelen, maar alles rammelt als er goed naar gekeken wordt.
Hoeveel mensen zouden echt gevaccineerd zijn?
De overheid was op de hoogte van al de bijwerkingen maar toch gaan met die spuitjes.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:33 schreef _I het volgende:
[..]
Wel een briljante methode. Je geeft een lijst met een x aantal milde bijwerkingen waar uit gekozen kan worden en alle andere zaken zijn “gewoon” geen bewezen bijwerkingen van de gentherapie.
Volg de wetenschap!
mede ontwikkelaar van Mrnaquote:Op woensdag 8 december 2021 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De overheid was op de hoogte van al de bijwerkingen maar toch gaan met die spuitjes.
Deze viroloog maakt ook al melding van het artikel.
[ twitter ]
Their server is just blown out - Jup merkte ik ook al, zegt wel wat...
Niet helemaal waar, in het pfizer doc. staan 9 blz. vol met AE special interrest . De meest voorkomende staan inderdaad voorin . Maar loop er maar eens doorheen en lees het, schrikbarend gewoon dat dit op de markt mag, logica erachter is de verhouding van baten tegen de bijwerkingen, punt was dat die bijwerkingen nogal gepolijst waren en afgezwakt.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:33 schreef _I het volgende:
[..]
Wel een briljante methode. Je geeft een lijst met een x aantal milde bijwerkingen waar uit gekozen kan worden en alle andere zaken zijn “gewoon” geen bewezen bijwerkingen van de gentherapie.
Volg de wetenschap!
Wat denk je van al die artsen en ziekenhuismedewerkers die hier dan vanaf moeten weten, of in ieder geval iets afwijkends moeten registreren. Huisartsen, mensen in verpleegtehuizen.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De overheid was op de hoogte van al de bijwerkingen maar toch gaan met die spuitjes.
Deze viroloog maakt ook al melding van het artikel.
[ twitter ]
Their server is just blown out - Jup merkte ik ook al, zegt wel wat...
Heb hem vorige week al doorgenomen.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, in het pfizer doc. staan 9 blz. vol met AE special interrest . De meest voorkomende staan inderdaad voorin . Maar loop er maar eens doorheen en lees het, schrikbarend gewoon dat dit op de markt mag, logica erachter is de verhouding van baten tegen de bijwerkingen, punt was dat die bijwerkingen nogal gepolijst waren en afgezwakt.
Die filmpjes heb ik een paar maanden geleden ook gezienquote:Op woensdag 8 december 2021 22:06 schreef _I het volgende:
[..]
Heb hem vorige week al doorgenomen.
Heb ook berichten gelezen dat ze tijdens de trials ook met zo’n principe werkte, waardoor ernstige bijwerkingen niet geregistreerd werden (keuze in de app was gelimiteerd)
Het is schandalig.
Is dat vreemd dan? Ben ik ook toen hugo zei dat alleen een vaccin de uitweg zou zijn, hij veroordeelde andere behandelmethode en deed dat af als kwakzalverij, wat hij tot op de dag van vandaag volhoud , dokters die HCQ of ivermectin willen gebruiken in de behandeling moet je volgens hem op hun jasje spugen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze is dus antivaxxer geworden voordat het Covid vaccin er was...
Yep. Allemaal leugens natuurlijk… Maar voor hoelang nog.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die filmpjes heb ik een paar maanden geleden ook gezien
en dat mensen die bijwerkingen kregen na 1 vaccinatie niet meer meetelden en ook konden fluiten naar hulp etc
opstappen? levenslang opsluiten die vent, anders heb je bij de volgende politicus hetzelfde gezeik.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk opstappen als minister op die post, je hebt gefaald dan.
En dan spreek ik nog niet eens over de bijwerkingen.
Nee hoor niet iedereen ook niet in de medische wereld want er komt steeds meer boven water. De eerste scheurtjes daarom voeren ze het tempo op.. denk ik. Haast betekent foutjes maken wat weer een voordeel is en tegen ze kan werken.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:03 schreef _I het volgende:
[..]
Wat denk je van al die artsen en ziekenhuismedewerkers die hier dan vanaf moeten weten, of in ieder geval iets afwijkends moeten registreren. Huisartsen, mensen in verpleegtehuizen.
Kan de hele wereld tegelijk last hebben van cognitieve dissonantie?
Vind het altijd wel opvallend dat ze dan alleen de besmettingen laten zien en niet de eraan gekoppelde opnamen en doden laten zien.(staat namelijk op dezelfde site waar ze deze grafieken vandaan halen)quote:Op woensdag 8 december 2021 22:14 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Deze tweet komt uit een draadje waarbij een journalist probeert de boel te verdraaien
Er komen tribunalenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
opstappen? levenslang opsluiten die vent, anders heb je bij de volgende politicus hetzelfde gezeik.
Als je het draadje volgt zit dit er uiteindelijk wel tussen(aangevuld door een ander)quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vind het altijd wel opvallend dat ze dan alleen de besmettingen laten zien en niet de eraan gekoppelde opnamen en doden laten zien.(staat namelijk op dezelfde site waar ze deze grafieken vandaan halen)
Ja sorry niet gezien want ik graaf niet iedere twittermelding door van randem bleuvinkjesquote:Op woensdag 8 december 2021 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het draadje volgt zit dit er uiteindelijk wel tussen(aangevuld door een ander)
Loop niet zo te zuigen. Dit gesprek hebben we al een keer gehad. Blader maar terug.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke genen krijgen er therapie dan.
geeft nietquote:Op woensdag 8 december 2021 22:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja sorry niet gezien want ik graaf niet iedere twittermelding door van randem bleuvinkjes
Nu dacht ik gezegend te zijn met een best wel prima geheugen, maar ik me echt niks van herinneren van een gesprek met jou over gentherapie. Wanneer was dit ongeveer? Heb je linkje?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef _I het volgende:
[..]
Loop niet zo te zuigen. Dit gesprek hebben we al een keer gehad. Blader maar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |