Hij zegt toch duidelijk dat hij myocarditis heeft gekregen door een virusinfectie.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah dus deze man liegt gewoon
[ twitter ]
waaruit 'blijkt;'dat dan volgens jou?
Of zoals ik elke keer als je in het licht kijkt of de zon in je gezicht krijgt, moet niezen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
je zal maar hooikoorts hebben
I got my first shot (Pfizer) and it weakened my immune system. Nov. 4th I got a viral infection that hospitalized me with myocarditis.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij zegt toch duidelijk dat hij myocarditis heeft gekregen door een virusinfectie.
Klopt, virus dat op zijn hart sloeg. Geen bijwerking van het vaccin, geen covid.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
I got my first shot (Pfizer) and it weakened my immune system. Nov. 4th I got a viral infection that hospitalized me with myocarditis.
dat zegt hij
als je zo precies wil zijn
Ze is dus antivaxxer geworden voordat het Covid vaccin er was...quote:Op woensdag 8 december 2021 20:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Hier ook mensen die sinds Corona beginnen te twijfelen aan normale vaccins?
Jij was er dus bij begrijp ik?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, virus dat op zijn hart sloeg. Geen bijwerking van het vaccin, geen covid.
Je kunt niet lezen?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij was er dus bij begrijp ik?
een aangetast immuun waardoor het virus op zijn hart sloegquote:Op woensdag 8 december 2021 20:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, virus dat op zijn hart sloeg. Geen bijwerking van het vaccin, geen covid.
Dat zijn immuunsysteem gecompromitteerd is en daardoor een virus op zijn hart kon slaan, dat wijt hij inderdaad aan het vaccin.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
een aangetast immuun waardoor het virus op zijn hard sloeg
en ja dat komt door het vaccin geeft hij aan
Jij was in 2020 ook al vermoeiend? Of is dat sinds vaccinatie?quote:Op woensdag 8 december 2021 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze is dus antivaxxer geworden voordat het Covid vaccin er was...
Een hoop mensen zijn argwanend naar de overheid geworden vorig jaar.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze is dus antivaxxer geworden voordat het Covid vaccin er was...
Sommige mensen zijn gewoon zo geboren.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij was in 2020 ook al vermoeiend? Of is dat sinds vaccinatie?
Tja, ze zegt zelf sinds 2020 antivaxxer.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij was in 2020 ook al vermoeiend? Of is dat sinds vaccinatie?
Begrijpelijk. En het einde is nog niet in zicht.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Een hoop mensen zijn argwanend naar de overheid geworden vorig jaar.
Nadat ik verschillende experts en mensen die er verstand van hebben heb gezien in docu's op andere dan msm kanalen, ben ik accuut van het hele rvp voor mijn kinderen af gestapt.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Hier ook mensen die sinds Corona beginnen te twijfelen aan normale vaccins?
Zag ik. gvd.quote:
5.3.6 CUMULATIVE ANALYSIS OF POST-AUTHORIZATION ADVERSE EVENT REPORTS OF PF-07302048 (BNT162B2) RECEIVED THROUGH 28-FEB-2021quote:Document released by Pfizer apparently as a result of a Freedom Of Information court order in the USA reveals a vast array of previously unknown vaccine adverse effects compiled from official sources around the world.
Pfizer concedes this is ‘a large increase’ in adverse event reports and that even this huge volume is under reported. Over 100+ diseases are listed, many very serious.
Up until now, New Zealand GPs and hospitals have been provided with a fact sheet from Pfizer listing 21 possible adverse events as a result of vaccination.
All of these are minor, requiring little or no treatment other than rest, with the exception of severe allergic reactions, myocarditis and pericarditis (inflammation of the heart). As a result, most of the many thousands of New Zealanders reporting adverse effects post vaccination have been sent home with little more than advice to take an aspirin and rest. Some have been told that their conditions may be unrelated medical events, psychosomatic, or due to anxiety on their part.
What are the new risks of vaccination?
Anyone reading the new Pfizer adverse event report compilation will be staggered. The sheer density of the technical medical terms and disease names are nevertheless broken down into recognisable and serious categories of illness—kidney failure, stroke, cardiac events, pregnancy complications, inflammation, neurological disease, autoimmune failure, paralysis, liver failure, blood disorders, skin disease, musculoskeletal problems, arthritis, respiratory disease, DVT, blood clots, vascular disease, haemorrhage, loss of sight, Bell’s palsy, and epilepsy.
Wel een briljante methode. Je geeft een lijst met een x aantal milde bijwerkingen waar uit gekozen kan worden en alle andere zaken zijn “gewoon” geen bewezen bijwerkingen van de gentherapie.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:18 schreef controlaltdelete het volgende:
GUY HATCHARD: PFIZER DOCUMENT CONCEDES THAT THERE IS A LARGE INCREASE IN TYPES OF ADVERSE EVENT REACTION TO ITS VACCINE
[..]
5.3.6 CUMULATIVE ANALYSIS OF POST-AUTHORIZATION ADVERSE EVENT REPORTS OF PF-07302048 (BNT162B2) RECEIVED THROUGH 28-FEB-2021
Poeh
quote:Op woensdag 8 december 2021 21:26 schreef _I het volgende:
https://www.nbcnews.com/h(...)pear-inflat-rcna7941
Opgeblazen aantallen gevaccineerden in de VS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |