Nee.. Maar misschien wat meer tegengas vanuit de samenleving.. En iedereen omikron = pandemie klaar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hugo wordt in een hoekje weggezet denk je?
ik zie wel meer mensen met prikspijt jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee.. Maar misschien wat meer tegengas vanuit de samenleving.. En iedereen omikron = pandemie klaar.
Ja en evt data van meer schade dan goed voor 50-.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie wel meer mensen met prikspijt ja
hopelijk zet dat door
laat de pfizer papers maar komenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja en evt data van meer schade dan goed voor 50-.
Voor wie hem nog kan aanhorenquote:Viroloog Ab Osterhaus vindt de oproep van de Europese gezondheidsministers om voor 1 februari een boosterprik te nemen heel verstandig. Eerder genomen prikken verliezen anders te veel hun werking en de kans op besmettingen met bijvoorbeeld de omikron-variant is ook te groot, aldus Osterhaus. "Geef iedereen een boosterprik, en neem de kinderen ook mee. Anders moeten straks misschien de scholen weer dicht."
Lol.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor wie hem nog kan aanhoren
'Geef iedereen een boosterprik en neem ook de kinderen mee'
[ afbeelding ]
Ligt vast aan je sociale kring. Hier niemand met prikspijt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie wel meer mensen met prikspijt ja
hopelijk zet dat door
Alles wat je ziet in je omgeving ligt altijd aan je sociale kring. Beetje loze opmerking.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Ligt vast aan je sociale kring. Hier niemand met prikspijt.
Nee we offeren liever een onschuldig kind aan Bill Gates de opper reptilian.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:31 schreef _I het volgende:
[..]
Alles wat je ziet in je omgeving ligt altijd aan je sociale kring. Beetje loze opmerking.
Maar tof dat al jouw bekenden superblij zijn met hun derde prik.. Vieren ze ook hun prikverjaardag? Zo van, ik ben nu al 4 in boosterjaren?
Jeetje en offers en prikken!? Welke van de twee vertrouw je niet, dat je de ander ook gebruikt?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee we offeren liever een onschuldig kind aan Bill Gates de opper reptilian.
Het vaccin plant een nanochip, het offeren is gewoon een simpele opdracht gestuurd via 5g.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef _I het volgende:
[..]
Jeetje en offers en prikken!? Welke van de twee vertrouw je niet, dat je de ander ook gebruikt?
Koel koel. Heb je ook de wifi/bluetooth functionaliteit of komt die met de covid21.3 update?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Het vaccin plant een nanochip, het offeren is gewoon een simpele opdracht gestuurd via 5g.
Psychologische aanpak, hoe vaker erover gesproken wordt, het volk onder de neus wordt geschoven des te sneller de gewenning en acceptatie, een soort van sluikreclame zeg maar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:
Er wordt ook over gesproken alsof het normaal is iedere 9 maanden te vaccineren...
Het is echt alle perken te buiten.
7 maanden, want je hebt ook tijd nodig om je nieuwe certificaat geldig te laten worden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:
Er wordt ook over gesproken alsof het normaal is iedere 9 maanden te vaccineren...
Het is echt alle perken te buiten.
Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Psychologische aanpak, hoe vaker erover gesproken wordt, het volk onder de neus wordt geschoven des te sneller de gewenning en acceptatie, een soort van sluikreclame zeg maar.
.. Rofl. Je lichaam zal je cellen gaan afstoten, auto immuun problemen. Ik ben er van overtuigd, no way dat je lijf daar niet van de slag raakt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef _I het volgende:
[..]
7 maanden, want je hebt ook tijd nodig om je nieuwe certificaat geldig te laten worden.
Denk dat een patch met langzame afgifte echt de beste oplossing is!
Ik ben een ontsnapte bnw'er.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je komt dan ook over als iemand die uit BNW is ontsnapt. O wacht, dat ben je ook.
Ow, ongetwijfeld. Maar er is vast wel een mRNA oplossing op te vinden dat je lichaam zaken niet meer afstoot.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
.. Rofl. Je lichaam zal je cellen gaan afstoten, auto immuun problemen. Ik ben er van overtuigd, no way dat je lijf daar niet van de slag raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |