SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on folks!
Mai pben rai~!![]()
Vaxxine lichtjes voor de kleine middenstand die om zeep is geholpen door de globalists en big pharma die zo graag de monopolie willen..quote:
Op de supermarkt na, betaal ik iedere winkel. De bakker, de groenteboer enz enz. alleen nog maar cash en zeg voor ik betaal dat ik geen bonnetje wil. Je moet de glimlach 9 van de 10x eens zien (als ze geen mondkapje ophebben dan omdat het moet). Ogen zie je ook lachen.Lach met een schone bips![]()
Als we nou eens allemaal zoveel mogelijk cash gaan betalen, en ook je vrienden en familie overhalen dat te doen. Vaxxed of niet, zeg dat je geen bonnetje wil... Zo houden we wel onze cultuur van kleine middenstand in levenVoor ons als particulier maakt het niet uit, trek geld uit die muur. Ga lekker leven en wanneer je afrekent zeg je. Hoef geen bonnetje hoor, en betaal contant.
Ik denk de beste manier om een dikke fuck you naar alles te geven
Lach met een schone bips![]()
NYPD Implements Controversial 'Stop And Forcibly Vaccinate' Policy
Binnenkort ook hier?
https://babylonbee.com/ne(...)bly-vaccinate-policy
Hun grappen hebben helaas een gehalte aan toekomstige waarheidThere is only one religion![]()
Neh, not gonna happenquote:Op woensdag 8 december 2021 23:19 schreef Dance99Vv het volgende:
NYPD Implements Controversial 'Stop And Forcibly Vaccinate' Policy
[ afbeelding ]
Binnenkort ook hier?
https://babylonbee.com/ne(...)bly-vaccinate-policy
Hun grappen hebben helaas een gehalte aan toekomstige waarheidAl zou onze vriend Huug de prikpooier het graag willen, kan ie niet. Ff volhouden nog, over 6 maanden is de Covid BS voorbij en zitten we vuistdiep in climate lockdowns en regels
![]()
Ik denk dat een te grote groep niet mee doet, en ze Omicron gaan gebruiken de boel los te laten omdat ie mild is. Om daarna de Climate Change rules erin te mikken.Lach met een schone bips![]()
Hoeft niet, ik zie alle vaxxed om me heen constant ziek... lichaam ontgift zich wel. Neem de booster en je bent er weer even vanaf. Complete immuunsysteem naar de kut. Pardon my frenchquote:
Lach met een schone bips![]()
nog 3 keer bukken voor omicron variant, dan kunnen we weer terug naar normaal
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Mytho op 09-12-2021 00:44:31 ]![]()
Dat is de schuld van de ongevaccineerden, je weet zelf dejongequote:Op donderdag 9 december 2021 00:33 schreef Mytho het volgende:
nog 3 keer bukken voor omicron variant, dan kunnen we weer terug naar normaal
![]()
[ afbeelding ].
There is only one religion![]()
waren de passagiers in dat vliegtuig uit zuidafrica niet allmaal gevaccineerd?quote:Op donderdag 9 december 2021 00:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de ongevaccineerden, je weet zelf dejonge.
![]()
![]()
Geen idee je kan nog steeds reizen met een pcr test, daarbij wordt het virus pas zichtbaar na incubatie-tijd van een paar dagen(24 uur tot 5 dagen)quote:Op donderdag 9 december 2021 00:54 schreef Mytho het volgende:
[..]
waren de passagiers in dat vliegtuig uit zuidafrica niet allmaal gevaccineerd?
In dit filmpje meer erover op 3.06 min
In afrika zijn 99% van de mensen niet gevaccineerd.
Op een cruise-schip in amerika waren van de 3200 personen allen volledig gevaccineerd er 10 besmet met corona en was er 1 daarvan met de omicron variant
[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 09-12-2021 01:07:23 ]There is only one religion![]()
I love praatjes .quote:Op donderdag 9 december 2021 01:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
of zijn het alleen praatjes?
Vooral van deze man
https://brandnewtube.com/(...)GuVcgyDeRELLFTg.html
Volg hem al een tijdje ( voor zover ik het interresant vind , maar hij is wel scherp voor een old man in a chair)There is only one religion![]()
Ja, dat is best vreemd. Bij virusinfecties zijn vaccins nu eenmaal de beste manier van bestrijding.we kennen wel antivirale middelen, maar die zijn over het algemeen minder effectief. Dus dat men in 2020 een vaccin zien als enige uitweg is niet zo vreemdquote:Op woensdag 8 december 2021 22:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Is dat vreemd dan? Ben ik ook toen hugo zei dat alleen een vaccin de uitweg zou zijn, hij veroordeelde andere behandelmethode en deed dat af als kwakzalverij, wat hij tot op de dag van vandaag volhoud , dokters die HCQ of ivermectin willen gebruiken in de behandeling moet je volgens hem op hun jasje spugen.
(zie ziekenhuis zwolle, andere landen die wel bv. ivermectin gebruiken in de behandeling)Die man is gevaarlijker dan de middelen die men effectief acht. Zelfs nu blijkt dat het vaccin niet toereikend is en dus meer van hetzelfde moet gebeuren terwijl de dodelijkheid van omicron zeer laag is , de delta variant het vaccin overruled dus we weer bij af zijn. Dan moet je eigenlijk opstappen als minister op die post, je hebt gefaald dan.
En dan spreek ik nog niet eens over de bijwerkingen.
Hydroxychlorycine is inderdaad getest in Nederland, maar uiteindelijk niet werkzaam gebleken. Dus dan stop je daarmee en ga je over op andere manieren. Vraag de onderzoekers van het Isala ziekenhuis eens of ze nog steeds achter hydroxychlorycine staan.
Over hydroxychlorycine hoor je overigens amper meer iets, nu is ivermectine het wondermiddel. En ook dat is klinisch getest en blijkt niet te werken.
Maar dat terzijde..
Waarom zou je uit rancune een afkeer krijgen tegen alle vaccins vanwege een bewindspersoon die niet de oplossingen zou bieden die je zelf voor ogen hebt...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
@Isdatzo
Oa hierom. (Gesprek was met Wantie, niet met jou. De wij waar ik aan refereerde was de wij in dit topic, niet jij en ik.)![]()
Vaxxine lichtjequote:Op woensdag 8 december 2021 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vaxxine lichtjes voor de kleine middenstand die om zeep is geholpen door de globalists en big pharma die zo graag de monopolie willen..
Op de supermarkt na, betaal ik iedere winkel. De bakker, de groenteboer enz enz. alleen nog maar cash en zeg voor ik betaal dat ik geen bonnetje wil. Je moet de glimlach 9 van de 10x eens zien (als ze geen mondkapje ophebben dan omdat het moet). Ogen zie je ook lachen.
Gat in de marktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
90%quote:Op donderdag 9 december 2021 00:54 schreef Mytho het volgende:
[..]
waren de passagiers in dat vliegtuig uit zuidafrica niet allmaal gevaccineerd?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op kleine schaal wel getest en resultaten waren best goed.quote:Op donderdag 9 december 2021 07:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is best vreemd. Bij virusinfecties zijn vaccins nu eenmaal de beste manier van bestrijding.we kennen wel antivirale middelen, maar die zijn over het algemeen minder effectief. Dus dat men in 2020 een vaccin zien als enige uitweg is niet zo vreemd
Hydroxychlorycine is inderdaad getest in Nederland, maar uiteindelijk niet werkzaam gebleken. Dus dan stop je daarmee en ga je over op andere manieren. Vraag de onderzoekers van het Isala ziekenhuis eens of ze nog steeds achter hydroxychlorycine staan.
Over hydroxychlorycine hoor je overigens amper meer iets, nu is ivermectine het wondermiddel. En ook dat is klinisch getest en blijkt niet te werken.
Maar dat terzijde..
Waarom zou je uit rancune een afkeer krijgen tegen alle vaccins vanwege een bewindspersoon die niet de oplossingen zou bieden die je zelf voor ogen hebt...
Niet de boel verdraaien
Is stopgezet omdat het niet meer mocht.
Vraag het anders even aan Hugo
[ Bericht 3% gewijzigd door greysbones op 09-12-2021 08:46:41 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De eerste resultaten leken goed bij Isala, maar daarna was vervolgonderzoek nodig om de resultaten te bevestigen.quote:Op donderdag 9 december 2021 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op kleine schaal wel getest en resultaten waren best goed.
Niet de boel verdraaien
Daarom mijn vraag: hoe denkt Isala een jaar later over hydroxychlorycine?
Wat ik me ervan herinner is dat bij bredere onderzoeken er geen significant verschil te zien was tussen de behandelde groep en de controlegroep.
Inmiddels hoor je eigenlijk ook niets meer over hydroxychlorycine.
Ivermectine heeft de hype overgenomen.
In de bijhorende thread stond een studie die tot de conclusie kwam dat het middel in derdewereldlanden resultaat gaf doordat er verwaarloosde parasitaire infecties mee werden opgelost, waardoor het afweersysteem zich kon richten op de bestrijding van Covid.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Het mocht niet voorgeschreven wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 08:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
De eerste resultaten leken goed bij Isala, maar daarna was vervolgonderzoek nodig om de resultaten te bevestigen.
Daarom mijn vraag: hoe denkt Isala een jaar later over hydroxychlorycine?
Wat ik me ervan herinner is dat bij bredere onderzoeken er geen significant verschil te zien was tussen de behandelde groep en de controlegroep.
Inmiddels hoor je eigenlijk ook niets meer over hydroxychlorycine.
Ivermectine heeft de hype overgenomen.
In de bijhorende thread stond een studie die tot de conclusie kwam dat het middel in derdewereldlanden resultaat gaf doordat er verwaarloosde parasitaire infecties mee werden opgelost, waardoor het afweersysteem zich kon richten op de bestrijding van Covid.
Evenals ivermectine .
53% knapte goed op ..
Maar dat laat je nu gewoon even wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Da's niet veel, zonder behandeling knapt meer dan 90% goed opquote:Op donderdag 9 december 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het mocht niet voorgeschreven worden
Evenals ivermectine .
53% knapte goed op ..
Maar dat laat je nu gewoon even weg
Dat het niet voorgeschreven mag worden: dacht dat daar geen discussie over is.
Beide middelen mogen niet worden voorgeschreven.
Maar dat maakt verder niet uit, de discussie rond hydroxychlorycine is verstomd. Zelfs Trump schijnt het niet te hebben gebruikt toen hij Covid kreeg. Terwijl hij het daarvoor een tijdje preventief heeft geslikt en aanprees.
Ivermectine heeft het stokje overgenomen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
En dat komt door hcq? In de dubbelblinde onderzoeken werd geen statistisch significant effect waargenomen.quote:Op donderdag 9 december 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het mocht niet voorgeschreven worden
Evenals ivermectine .
53% knapte goed op ..
Maar dat laat je nu gewoon even weg
Hcq is uitentreuren onderzocht: Het. Werkt. Niet.Huilen dan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: