Is toch een vrij normale manier om aan te geven dat iemand zich bezighoudt met zijn telefoon (iets lezen, iets bekijken, met iemand appen, etc.). ‘Aan de telefoon’ is alleen als je met iemand aan het bellen bent.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Aan de telefoon. ‘Op’ heb ik nog nooit gehoord.
Ik heb het nog nooit gehoord. Misschien is dat streekgebonden. Op mij komt het over alsof hij op zijn telefoon zit. Dus letterlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is toch een vrij normale manier om aan te geven dat iemand zich bezighoudt met zijn telefoon (iets lezen, iets bekijken, met iemand appen, etc.). ‘Aan de telefoon’ is alleen als je met iemand aan het bellen bent.
Het is echt gangbaar. Google maar eens ‘op je telefoon zitten’.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehoord. Misschien is dat streekgebonden. Op mij komt het over alsof hij op zijn telefoon zit. Dus letterlijk.
Ja ik zie het. Voor mij heel vreemd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is echt gangbaar. Google maar eens ‘op je telefoon zitten’.
Ik kwam er pas na jaren en jaren achter dat aanrijden geen Nederlands is voor vertrekken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehoord. Misschien is dat streekgebonden. Op mij komt het over alsof hij op zijn telefoon zit. Dus letterlijk.
Duits…?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na jaren en jaren achter dat aanrijden geen Nederlands is voor vertrekken.
Mooi dezequote:Op woensdag 13 november 2024 00:12 schreef iemand het volgende:
Als FOK! nu ook al begint met sencuur net als Youtube dan zijn we toch écht ver afgegleden.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:22 schreef iemand het volgende:
[..]
Ik heb daar niet veel verdusie dat die gemeenschap hun zonen gaat aangeven.
Maar dan wel correct gespeld.quote:
Wat.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:45 schreef iemand het volgende:
Kan je dat stukje niet voor een symbolisch bedrach aan de buurman verhuren? Als je hem zat bent zeg je de huur op en mag hij er geen gebruik meer van maken.
Je weet tog wat ik bedoel!quote:
quote:op vrijdag 22 november 2024 16:57 schreef iemand het volgende:
[..]
Probeer ons dan eens te overtuigen. Want het probleem is volgens mij dat de meeste users hier de creativiteit missen om een probleem te verzinnen dat door een Thermomix wordt opgelost. En als jij het genitaal vind, dan zouden wij daar graag deelgenoot van gemaakt willen worden.
Dan sta je wel voor lul ja...quote:
Da's wel extra kerstig.quote:iemand schreef het volgende:
witte chocolade waarbij de peer omhulst is
Lijkt een FOK!grap.quote:Op zondag 8 december 2024 23:12 schreef iemand het volgende:
[..]
Leek mij ook logisch ja, maar Anne gaat nooit kunnen stunten in de vinale
Das gewoon een memequote:
quote:Op maandag 9 december 2024 09:26 schreef iemand het volgende:
[..]
De tactiek van deze advocaat is celebs unanimiteit beloven voor geld. Dat maakt het een beetje sus.
quote:Op zondag 22 december 2024 21:24 schreef iemand het volgende:
[..]
weet ik niet. wellicht eerdere vervelende ervaringen gehad. en iemand kan z'n dag niet hebben hè.
met het been uit het verkeerde bed gestapt.
Dat is een argument die mensen die hun taal niet beheersen vaak gebruiken. Maar het probleem is dat het afleidt en dat het heel onverzorgd staat. Vergelijkbaar met een iemand die ik kende die bij een vriend in t-shirt en korte broek op zijn bruiloft kwam en kritische opmerkingen bevocht met "Ja, maar ik ben er toch? Daar gaat het toch om?".quote:
Ironie. Herken het.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:10 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is een argument die mensen die hun taal niet beheersen vaak gebruiken. Maar het probleem is dat het afleidt en dat het heel onverzorgd staat. Vergelijkbaar met een iemand die ik kende die bij een vriend in t-shirt en korte broek op zijn bruiloft kwam en kritische opmerkingen bevocht met "Ja, maar ik ben er toch? Daar gaat het toch om?".
Na ruim vijf jaar weer eens op het forum.quote:[img][/img] Op [url=]maandag 13 januari 2025 19:14[/url][/url] het volgende:
[..]
Ook veel vieze, vervuilende industrie hoordt gewoon niet.
Ik schaam me doodt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Na ruim vijf jaar weer eens op het forum.
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Oh, dáárom krijg ik in Drenthe maar geen auto van het werkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:53 schreef iemand het volgende:
Auto's van het werk is echt een kuststreek
30 jarige jongensquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:39 schreef DaMart het volgende:
NWS / 13 en 17 jarige jongens opgepakt
Ook lullig, precies op hun verjaardag.
Het Doe Het Zelf museum…quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:46 schreef iemand het volgende:
Toch briljant dat je een, nota bene in dezelfde plaats net gekochte, voorhamer gaat dumpen vlakbij het museum waar vermoedelijk heel groot PRAXIS op staat.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:39 schreef iemand het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook niet doen hoorIk probeer de dans ook een beetje te ontspringen. (Wat wel een uitdaging is, echt iedereen valt in bosjes neer. )
hadden we deze schrijfwijze al?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef iemand het volgende:
Siewozie ben ik hier over een half jaar wel weg![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:37 schreef iemand het volgende:
[..]
Respect!
Huid en haard verlaten voor het onbekende/
Vind dat een typisch spelcorrectie dingetjequote:
Want de spellingcontrole snapt "huis" nietquote:Op zondag 2 maart 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind dat een typisch spelcorrectie dingetje
Is dit een bewussie of....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:38 schreef iemand het volgende:
Dit klinkt als een kok horen fluiten maar niet weten waar de lepel hangt verhaal.
jaquote:
Of het origineel is weet ik eigenlijk niet, maar ik vond het wel grappig in deze context:quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:26 schreef iemand het volgende:
[..]
Er is nu ook niet echt concreet, sterk verzet vanuit die democraten en enigsinds intelligente republikeinen.
Seksuele intimidatie?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:23 schreef iemand het volgende:
[..]
Zelfs in een stad als Haarlem hebben ze problemen om straks een lijst te vullen. Pak en beet 200 leden (we hebben er 450), maar wel categorie grijze dakduif. Alle geschikten (en die willen) staan bij wijze van spreken al op de lijst.
CDA sterft ook verder uit.
Grab ‘em by the pussy, Haarlem stylequote:
Hoe krijg je "geen buil aan vallen" in godsnaam verbasterd tot ditquote:Op maandag 10 maart 2025 09:39 schreef iemand het volgende:
Veel mensen kopen dat voor een klusje en zetten 'm dan maar op marktplaats voor een fractie van de prijs. Kun je eigenlijk geen beer aan vangen, zolang het zaagblad nog scherp genoeg is.
Gelukkig zijn er ook noorderse landen…quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:51 schreef iemand het volgende:
God nee, de EU is al gigantisch en onhoudbaar genoeg zoals het is. ik ben al van mening dat de zuiderse en veel oosterse landen er niet eens echt bij horen.
Het is wel consequent natuurlijk... westers, oosters, noorders en zuiders. Ik vind het goedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook noorderse landen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |