Klopt, ze hadden eerst geld gevraagd. Hij wil niet geven en nu dus een aanklacht.quote:Op maandag 9 december 2024 07:06 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij ligt het hier wel wat anders, dit is een civiele zaak, en als ik het zo lees lijkt het vooral om geld los te peuteren.
Was ook mijn eerste gedachte. Misschien kan ze de ouders ook nog aanklagen voor nalatigheid.quote:Op maandag 9 december 2024 08:02 schreef roos94 het volgende:
Wat doet een 13 jarige op de afterparty van een groot tv-feest?
Ze ging stiekem en heeft bij de limo chauffeurs lopen vragen of iemand een kaartje kon regelen.quote:Op maandag 9 december 2024 08:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Misschien kan ze de ouders ook nog aanklagen voor nalatigheid.
De tactiek van deze advocaat is celebs unanimiteit beloven voor geld. Dat maakt het een beetje sus.quote:Op maandag 9 december 2024 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie zegt dat het haar om het geld te doen is? Ik kan heel goed begrijpen dat het (mocht het waar zijn) voor zo iemand moeilijk is om de stap naar de politie te zetten. 'Grote' Jay-Z met alle poen en daarmee macht van de wereld, hoe kan daar een doorsnee vrouw tegen op? Nu het balletje gaan rollen is, snap ik dat deze drempel veel lager geworden is.
Je zult dat nooit zeker weten. Maar als je aanklachten meer dan 20 jaar naar dato waar geen enkel verder bewijs voor is toch allemaal gaat aannemen is het einde zoek.quote:Op maandag 9 december 2024 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie zegt dat het haar om het geld te doen is? Ik kan heel goed begrijpen dat het (mocht het waar zijn) voor zo iemand moeilijk is om de stap naar de politie te zetten. 'Grote' Jay-Z met alle poen en daarmee macht van de wereld, hoe kan daar een doorsnee vrouw tegen op? Nu het balletje gaan rollen is, snap ik dat deze drempel veel lager geworden is.
De advocaat die op de zaak zit staat erom bekend geen zaken aan te nemen die frivool zijn. Reken er maar op dat dat als hij zich ermee bemoeit, dat wil zeggen dat Jay-Z flink in de nesten zit.quote:Op maandag 9 december 2024 09:11 schreef Momo het volgende:
Als het wel is gebeurd zou dat zeer schokkend zijn. Maar zou er nog ergens bewijs zijn dat dit gebeurd zou zijn? Lijkt mij lastig als de enig bewijs haar woorden zijn en ze meteen door wil voor het geld.
24 jaar geleden...quote:Op maandag 9 december 2024 10:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
De advocaat die op de zaak zit staat erom bekend geen zaken aan te nemen die frivool zijn. Reken er maar op dat dat als hij zich ermee bemoeit, dat wil zeggen dat Jay-Z flink in de nesten zit.
Dit ja, geen verrassing dat Jay-Z ook bij duistere zaken betrokken zou zijnquote:Op maandag 9 december 2024 09:52 schreef mascara-klodder het volgende:
SHO / Diddy gearresteerd en aangeklaagd voor sekshandel #2
Aardig lopend topic waar ook Jay-Z besproken wordt.
Beyoncé was ook op die feesten, zat verdoofd in een bubbelbad buiten op de afterparty terwijl die heren binnen bezig waren. Volgens de Documentaire over P Diddy. Dit verhaal komt niet ineens uit de lucht vallen.quote:Op maandag 9 december 2024 09:11 schreef Momo het volgende:
Als het wel is gebeurd zou dat zeer schokkend zijn. Maar zou er nog ergens bewijs zijn dat dit gebeurd zou zijn? Lijkt mij lastig als de enig bewijs haar woorden zijn en ze meteen door wil voor het geld.
Ja en dat is dan de artiest van de eeuwquote:Op maandag 9 december 2024 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beyoncé was ook op die feesten, zat verdoofd in een bubbelbad buiten op de afterparty terwijl die heren binnen bezig waren. Volgens de Documentaire over P Diddy. Dit verhaal komt niet ineens uit de lucht vallen.
Door de deur van het pand neem ik aan.quote:Op maandag 9 december 2024 10:25 schreef Halcon het volgende:
Hoe komt een 13-jarige op een after party met een hoop rappers?
🤣quote:Op maandag 9 december 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door de deur van het pand neem ik aan.
Of iemand op het feest is geweest, is echt irrelevant. Zeker als er veel mensen waren uitgenodigd.quote:Op maandag 9 december 2024 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beyoncé was ook op die feesten, zat verdoofd in een bubbelbad buiten op de afterparty terwijl die heren binnen bezig waren. Volgens de Documentaire over P Diddy. Dit verhaal komt niet ineens uit de lucht vallen.
Gaat daarom ook over de afterparty, daar waren maar een paar mensen.quote:Op maandag 9 december 2024 10:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of iemand op het feest is geweest, is echt irrelevant. Zeker als er veel mensen waren uitgenodigd.
Ooggetuigen? DNA?quote:Op maandag 9 december 2024 10:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
24 jaar geleden...
Wat voor bewijs zou er in vredesnaam moeten zijn?
Ooggetuigen zijn geen bewijs. Hoogstens kan je dat meenemen in een geheel pakket aan bewijzen. DNA kan, maar komt toch zelden voor na 20 jaar +.quote:Op maandag 9 december 2024 11:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ooggetuigen? DNA?
We zullen het snel genoeg weten.
Oprah Winfrey was redelijk close met Weinstein, Diddy, Jay-Z, allemaal gasten met een duister verleden, die heeft ook behoorlijk wat skeletons in the closet. Ellen Degeneres, zelfde verhaal. Die woont tegenwoordig niet eens meer in de VS, zag de bui al hangen denk ik.quote:Op maandag 9 december 2024 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jay-Z heeft in het verleden altijd gezwegen als er aantijgingen waren, altijd alles genegeerd, maar hier zit hij meteen bovenop. Dat is al een teken aan de wand.quote:Op maandag 9 december 2024 10:51 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat dit na 24 jaar erg moeilijk te bewijzen is. Het is ook mogelijk dat het kind het zelf wilde. Komt al best voor op die leeftijd. Maar goed, dan heet het alsnog verkrachting, omdat ze minderjarig was en hij volwassen.
Heb een heel hard hoofd in het bewijzen hiervan, als Jay Z ontkent.
Ze zal wel zijn uitgenodigd door een of andere viespeuk.quote:Op maandag 9 december 2024 08:02 schreef roos94 het volgende:
Dat is gewoon weer ouderwetsch victim-blaming.quote:Op maandag 9 december 2024 08:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Misschien kan ze de ouders ook nog aanklagen voor nalatigheid.
Sommige ouders zijn gevoelig voor geld en plausible deniability.quote:Op maandag 9 december 2024 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Je 13-jarige kind naar de afterparty van een zooi rappers laten gaan 🥲 ies koeltoer
Kan iedereen gebeuren inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2024 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon weer ouderwetsch victim-blaming.
Soms moet je ook gewoon logisch nadenken. Maar hier zou ik eerder de ouders blamen waarom weet je niet waar je 13 jarige kind snachts is.quote:Op maandag 9 december 2024 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon weer ouderwetsch victim-blaming.
Is dat echt nog zo verrassend om te horen, komend vanuit die Hollywood clique?quote:Op maandag 9 december 2024 10:25 schreef Halcon het volgende:
Hoe komt een 13-jarige op een after party met een hoop rappers?
Dat is de tactiek van elke (Amerikaanse) advocaat: schikken.quote:Op maandag 9 december 2024 09:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De tactiek van deze advocaat is celebs unanimiteit beloven voor geld. Dat maakt het een beetje sus.
Hopen op een verkrachting zodat ze 24 jaar later een aanklacht kan indienen hopend te regelen dat ze nooit meer hoeft te werken.quote:Op maandag 9 december 2024 08:02 schreef roos94 het volgende:
Waarschijnlijk heeft Diddy de beelden nogquote:Op maandag 9 december 2024 10:51 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat dit na 24 jaar erg moeilijk te bewijzen is. Het is ook mogelijk dat het kind het zelf wilde. Komt al best voor op die leeftijd. Maar goed, dan heet het alsnog verkrachting, omdat ze minderjarig was en hij volwassen.
Heb een heel hard hoofd in het bewijzen hiervan, als Jay Z ontkent.
Het schijnt dat ze het plot al vanaf haar zesde verjaardag gepland heeftquote:Op maandag 9 december 2024 13:43 schreef Inbox het volgende:
[..]
Hopen op een verkrachting zodat ze 24 jaar later een aanklacht kan indienen hopend te regelen dat ze nooit meer hoeft te werken.
Ellen weg onder het mom van niet in de VS van President Trump willen wonen, maar best kans dat dit er wat mee te maken heeft. Veel van die namen die rondgaan zijn Democraten.quote:Op maandag 9 december 2024 11:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oprah Winfrey was redelijk close met Weinstein, Diddy, Jay-Z, allemaal gasten met een duister verleden, die heeft ook behoorlijk wat skeletons in the closet. Ellen Degeneres, zelfde verhaal. Die woont tegenwoordig niet eens meer in de VS, zag de bui al hangen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |