Klopt, ze hadden eerst geld gevraagd. Hij wil niet geven en nu dus een aanklacht.quote:Op maandag 9 december 2024 07:06 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij ligt het hier wel wat anders, dit is een civiele zaak, en als ik het zo lees lijkt het vooral om geld los te peuteren.
Was ook mijn eerste gedachte. Misschien kan ze de ouders ook nog aanklagen voor nalatigheid.quote:Op maandag 9 december 2024 08:02 schreef roos94 het volgende:
Wat doet een 13 jarige op de afterparty van een groot tv-feest?
Ze ging stiekem en heeft bij de limo chauffeurs lopen vragen of iemand een kaartje kon regelen.quote:Op maandag 9 december 2024 08:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Misschien kan ze de ouders ook nog aanklagen voor nalatigheid.
De tactiek van deze advocaat is celebs unanimiteit beloven voor geld. Dat maakt het een beetje sus.quote:Op maandag 9 december 2024 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie zegt dat het haar om het geld te doen is? Ik kan heel goed begrijpen dat het (mocht het waar zijn) voor zo iemand moeilijk is om de stap naar de politie te zetten. 'Grote' Jay-Z met alle poen en daarmee macht van de wereld, hoe kan daar een doorsnee vrouw tegen op? Nu het balletje gaan rollen is, snap ik dat deze drempel veel lager geworden is.
Je zult dat nooit zeker weten. Maar als je aanklachten meer dan 20 jaar naar dato waar geen enkel verder bewijs voor is toch allemaal gaat aannemen is het einde zoek.quote:Op maandag 9 december 2024 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie zegt dat het haar om het geld te doen is? Ik kan heel goed begrijpen dat het (mocht het waar zijn) voor zo iemand moeilijk is om de stap naar de politie te zetten. 'Grote' Jay-Z met alle poen en daarmee macht van de wereld, hoe kan daar een doorsnee vrouw tegen op? Nu het balletje gaan rollen is, snap ik dat deze drempel veel lager geworden is.
De advocaat die op de zaak zit staat erom bekend geen zaken aan te nemen die frivool zijn. Reken er maar op dat dat als hij zich ermee bemoeit, dat wil zeggen dat Jay-Z flink in de nesten zit.quote:Op maandag 9 december 2024 09:11 schreef Momo het volgende:
Als het wel is gebeurd zou dat zeer schokkend zijn. Maar zou er nog ergens bewijs zijn dat dit gebeurd zou zijn? Lijkt mij lastig als de enig bewijs haar woorden zijn en ze meteen door wil voor het geld.
24 jaar geleden...quote:Op maandag 9 december 2024 10:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
De advocaat die op de zaak zit staat erom bekend geen zaken aan te nemen die frivool zijn. Reken er maar op dat dat als hij zich ermee bemoeit, dat wil zeggen dat Jay-Z flink in de nesten zit.
Dit ja, geen verrassing dat Jay-Z ook bij duistere zaken betrokken zou zijnquote:Op maandag 9 december 2024 09:52 schreef mascara-klodder het volgende:
SHO / Diddy gearresteerd en aangeklaagd voor sekshandel #2
Aardig lopend topic waar ook Jay-Z besproken wordt.
Beyoncé was ook op die feesten, zat verdoofd in een bubbelbad buiten op de afterparty terwijl die heren binnen bezig waren. Volgens de Documentaire over P Diddy. Dit verhaal komt niet ineens uit de lucht vallen.quote:Op maandag 9 december 2024 09:11 schreef Momo het volgende:
Als het wel is gebeurd zou dat zeer schokkend zijn. Maar zou er nog ergens bewijs zijn dat dit gebeurd zou zijn? Lijkt mij lastig als de enig bewijs haar woorden zijn en ze meteen door wil voor het geld.
Ja en dat is dan de artiest van de eeuwquote:Op maandag 9 december 2024 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beyoncé was ook op die feesten, zat verdoofd in een bubbelbad buiten op de afterparty terwijl die heren binnen bezig waren. Volgens de Documentaire over P Diddy. Dit verhaal komt niet ineens uit de lucht vallen.
Door de deur van het pand neem ik aan.quote:Op maandag 9 december 2024 10:25 schreef Halcon het volgende:
Hoe komt een 13-jarige op een after party met een hoop rappers?
🤣quote:Op maandag 9 december 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door de deur van het pand neem ik aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |