Klopt, ze hadden eerst geld gevraagd. Hij wil niet geven en nu dus een aanklacht.quote:Op maandag 9 december 2024 07:06 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij ligt het hier wel wat anders, dit is een civiele zaak, en als ik het zo lees lijkt het vooral om geld los te peuteren.
Was ook mijn eerste gedachte. Misschien kan ze de ouders ook nog aanklagen voor nalatigheid.quote:Op maandag 9 december 2024 08:02 schreef roos94 het volgende:
Wat doet een 13 jarige op de afterparty van een groot tv-feest?
Ze ging stiekem en heeft bij de limo chauffeurs lopen vragen of iemand een kaartje kon regelen.quote:Op maandag 9 december 2024 08:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Misschien kan ze de ouders ook nog aanklagen voor nalatigheid.
De tactiek van deze advocaat is celebs unanimiteit beloven voor geld. Dat maakt het een beetje sus.quote:Op maandag 9 december 2024 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie zegt dat het haar om het geld te doen is? Ik kan heel goed begrijpen dat het (mocht het waar zijn) voor zo iemand moeilijk is om de stap naar de politie te zetten. 'Grote' Jay-Z met alle poen en daarmee macht van de wereld, hoe kan daar een doorsnee vrouw tegen op? Nu het balletje gaan rollen is, snap ik dat deze drempel veel lager geworden is.
Je zult dat nooit zeker weten. Maar als je aanklachten meer dan 20 jaar naar dato waar geen enkel verder bewijs voor is toch allemaal gaat aannemen is het einde zoek.quote:Op maandag 9 december 2024 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie zegt dat het haar om het geld te doen is? Ik kan heel goed begrijpen dat het (mocht het waar zijn) voor zo iemand moeilijk is om de stap naar de politie te zetten. 'Grote' Jay-Z met alle poen en daarmee macht van de wereld, hoe kan daar een doorsnee vrouw tegen op? Nu het balletje gaan rollen is, snap ik dat deze drempel veel lager geworden is.
De advocaat die op de zaak zit staat erom bekend geen zaken aan te nemen die frivool zijn. Reken er maar op dat dat als hij zich ermee bemoeit, dat wil zeggen dat Jay-Z flink in de nesten zit.quote:Op maandag 9 december 2024 09:11 schreef Momo het volgende:
Als het wel is gebeurd zou dat zeer schokkend zijn. Maar zou er nog ergens bewijs zijn dat dit gebeurd zou zijn? Lijkt mij lastig als de enig bewijs haar woorden zijn en ze meteen door wil voor het geld.
24 jaar geleden...quote:Op maandag 9 december 2024 10:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
De advocaat die op de zaak zit staat erom bekend geen zaken aan te nemen die frivool zijn. Reken er maar op dat dat als hij zich ermee bemoeit, dat wil zeggen dat Jay-Z flink in de nesten zit.
Dit ja, geen verrassing dat Jay-Z ook bij duistere zaken betrokken zou zijnquote:Op maandag 9 december 2024 09:52 schreef mascara-klodder het volgende:
SHO / Diddy gearresteerd en aangeklaagd voor sekshandel #2
Aardig lopend topic waar ook Jay-Z besproken wordt.
Beyoncé was ook op die feesten, zat verdoofd in een bubbelbad buiten op de afterparty terwijl die heren binnen bezig waren. Volgens de Documentaire over P Diddy. Dit verhaal komt niet ineens uit de lucht vallen.quote:Op maandag 9 december 2024 09:11 schreef Momo het volgende:
Als het wel is gebeurd zou dat zeer schokkend zijn. Maar zou er nog ergens bewijs zijn dat dit gebeurd zou zijn? Lijkt mij lastig als de enig bewijs haar woorden zijn en ze meteen door wil voor het geld.
Ja en dat is dan de artiest van de eeuwquote:Op maandag 9 december 2024 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beyoncé was ook op die feesten, zat verdoofd in een bubbelbad buiten op de afterparty terwijl die heren binnen bezig waren. Volgens de Documentaire over P Diddy. Dit verhaal komt niet ineens uit de lucht vallen.
Door de deur van het pand neem ik aan.quote:Op maandag 9 december 2024 10:25 schreef Halcon het volgende:
Hoe komt een 13-jarige op een after party met een hoop rappers?
🤣quote:Op maandag 9 december 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door de deur van het pand neem ik aan.
Of iemand op het feest is geweest, is echt irrelevant. Zeker als er veel mensen waren uitgenodigd.quote:Op maandag 9 december 2024 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beyoncé was ook op die feesten, zat verdoofd in een bubbelbad buiten op de afterparty terwijl die heren binnen bezig waren. Volgens de Documentaire over P Diddy. Dit verhaal komt niet ineens uit de lucht vallen.
Gaat daarom ook over de afterparty, daar waren maar een paar mensen.quote:Op maandag 9 december 2024 10:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of iemand op het feest is geweest, is echt irrelevant. Zeker als er veel mensen waren uitgenodigd.
Ooggetuigen? DNA?quote:Op maandag 9 december 2024 10:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
24 jaar geleden...
Wat voor bewijs zou er in vredesnaam moeten zijn?
Ooggetuigen zijn geen bewijs. Hoogstens kan je dat meenemen in een geheel pakket aan bewijzen. DNA kan, maar komt toch zelden voor na 20 jaar +.quote:Op maandag 9 december 2024 11:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ooggetuigen? DNA?
We zullen het snel genoeg weten.
Oprah Winfrey was redelijk close met Weinstein, Diddy, Jay-Z, allemaal gasten met een duister verleden, die heeft ook behoorlijk wat skeletons in the closet. Ellen Degeneres, zelfde verhaal. Die woont tegenwoordig niet eens meer in de VS, zag de bui al hangen denk ik.quote:Op maandag 9 december 2024 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jay-Z heeft in het verleden altijd gezwegen als er aantijgingen waren, altijd alles genegeerd, maar hier zit hij meteen bovenop. Dat is al een teken aan de wand.quote:Op maandag 9 december 2024 10:51 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat dit na 24 jaar erg moeilijk te bewijzen is. Het is ook mogelijk dat het kind het zelf wilde. Komt al best voor op die leeftijd. Maar goed, dan heet het alsnog verkrachting, omdat ze minderjarig was en hij volwassen.
Heb een heel hard hoofd in het bewijzen hiervan, als Jay Z ontkent.
Ze zal wel zijn uitgenodigd door een of andere viespeuk.quote:Op maandag 9 december 2024 08:02 schreef roos94 het volgende:
Dat is gewoon weer ouderwetsch victim-blaming.quote:Op maandag 9 december 2024 08:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Misschien kan ze de ouders ook nog aanklagen voor nalatigheid.
Sommige ouders zijn gevoelig voor geld en plausible deniability.quote:Op maandag 9 december 2024 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Je 13-jarige kind naar de afterparty van een zooi rappers laten gaan 🥲 ies koeltoer
Kan iedereen gebeuren inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2024 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon weer ouderwetsch victim-blaming.
Soms moet je ook gewoon logisch nadenken. Maar hier zou ik eerder de ouders blamen waarom weet je niet waar je 13 jarige kind snachts is.quote:Op maandag 9 december 2024 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon weer ouderwetsch victim-blaming.
Is dat echt nog zo verrassend om te horen, komend vanuit die Hollywood clique?quote:Op maandag 9 december 2024 10:25 schreef Halcon het volgende:
Hoe komt een 13-jarige op een after party met een hoop rappers?
Dat is de tactiek van elke (Amerikaanse) advocaat: schikken.quote:Op maandag 9 december 2024 09:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De tactiek van deze advocaat is celebs unanimiteit beloven voor geld. Dat maakt het een beetje sus.
Hopen op een verkrachting zodat ze 24 jaar later een aanklacht kan indienen hopend te regelen dat ze nooit meer hoeft te werken.quote:Op maandag 9 december 2024 08:02 schreef roos94 het volgende:
Waarschijnlijk heeft Diddy de beelden nogquote:Op maandag 9 december 2024 10:51 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat dit na 24 jaar erg moeilijk te bewijzen is. Het is ook mogelijk dat het kind het zelf wilde. Komt al best voor op die leeftijd. Maar goed, dan heet het alsnog verkrachting, omdat ze minderjarig was en hij volwassen.
Heb een heel hard hoofd in het bewijzen hiervan, als Jay Z ontkent.
Het schijnt dat ze het plot al vanaf haar zesde verjaardag gepland heeftquote:Op maandag 9 december 2024 13:43 schreef Inbox het volgende:
[..]
Hopen op een verkrachting zodat ze 24 jaar later een aanklacht kan indienen hopend te regelen dat ze nooit meer hoeft te werken.
Ellen weg onder het mom van niet in de VS van President Trump willen wonen, maar best kans dat dit er wat mee te maken heeft. Veel van die namen die rondgaan zijn Democraten.quote:Op maandag 9 december 2024 11:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oprah Winfrey was redelijk close met Weinstein, Diddy, Jay-Z, allemaal gasten met een duister verleden, die heeft ook behoorlijk wat skeletons in the closet. Ellen Degeneres, zelfde verhaal. Die woont tegenwoordig niet eens meer in de VS, zag de bui al hangen denk ik.
Ellen Degenerate, nog zo'n kinderliefhebber.quote:Op maandag 9 december 2024 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ellen weg onder het mom van niet in de VS van President Trump willen wonen, maar best kans dat dit er wat mee te maken heeft. Veel van die namen die rondgaan zijn Democraten.
Dit is een civiele zaak. In de pers werd een maand geleden gezegd dat ze geld wilden of anders werd de naam openbaar gemaakt. Dat is wat anders dan meteen willen schikken.quote:Op maandag 9 december 2024 13:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van elke (Amerikaanse) advocaat: schikken.
Echt .. als 'willen schikken terwijl je ook de jury kan laten beslissen' verdacht is, is letterlijk elke OvJ verdacht. 98% van de strafzaken wordt geschikt. Om het over de civiele zaken nog maar niet te hebben.
Jij had zijn naam verwacht omdat het een donkere rapper is?quote:Op maandag 9 december 2024 14:44 schreef probeer het volgende:
En heel eerlijk ... Ik kijk er niet raar van op dat Jay-Z, en blijkbaar ook Beyonce, op die feestjes waren. Ik had zijn naam eigenlijk wel verwacht.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 9 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij had zijn naam verwacht omdat het een donkere rapper is?
Post 48 waarin je het onderscheid maakt tussen Amerikanen en Afro-Amerikanenquote:Op maandag 9 december 2024 15:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik had zijn naam verwacht, gebaseerd op mijn interesse in en kennis over de Amerikaanse hiphop cultuur.
Net zoals het een open geheim was dat Diddy feestjes gaf waar dit gebeurde, gaan er al jarenlang gelijksoortige geruchten rond over Jay-hova's interesse in significant jongere (lees: minderjarige) vrouwen.
En natuurlijk zijn geruchten geenszins bewijs oid. Maar ze maken wel dat ik er nu niet echt raar van op kijk.
Ah, in die zin.quote:Op maandag 9 december 2024 15:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Post 48 waarin je het onderscheid maakt tussen Amerikanen en Afro-Amerikanen
Jay Z en Diddy waren goede maten, niet alles hoeft om huidskleur te gaan. Als zijn ze daar mee wel geobsedeerd in de VS. Ook Usher en Ashton Kutcher waren goede vrienden van Diddy. Hoeft niet te betekenen dat ze er iets mee te maken hebben. Maar zou ook geen verrassing zijn als die namen genoemd zouden worden.quote:Op maandag 9 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik reageer simpelweg op post 48 waarin de onderscheid wordt gemaakt op huidskleurquote:Op maandag 9 december 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Jay Z en Diddy waren goede maten, niet alles hoeft om huidskleur te gaan. Als zijn ze daar mee wel geobsedeerd in de VS. Ook Usher en Ashton Kutcher waren goede vrienden van Diddy. Hoeft niet te betekenen dat ze er iets mee te maken hebben. Maar zou ook geen verrassing zijn als die namen genoemd zouden worden.
Waarom zou je niet naar een feestje mogen gaan? Niks mis mee toch.quote:Op maandag 9 december 2024 14:44 schreef probeer het volgende:
En heel eerlijk ... Ik kijk er niet raar van op dat Jay-Z, en blijkbaar ook Beyonce, op die feestjes waren. Ik had zijn naam eigenlijk wel verwacht.
Kan best. En Prince Andrew kan ook best op de Diddy feestjes aanwezig zijn geweest.quote:Op maandag 9 december 2024 15:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik reageer simpelweg op post 48 waarin de onderscheid wordt gemaakt op huidskleur
Waarom zouden Rihanna en Beyonce beide miljardairs niet op Epstein feestjes komen?
Legio artiesten die specifiek door de geruchten van seksueel misbruik van minderjarigen die toen ook al rondom Diddy hingen, geen enkele fuck met hem te maken wilden hebben en ver bij hem weg bleven.quote:Op maandag 9 december 2024 15:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet naar een feestje mogen gaan? Niks mis mee toch.
Maar geen bewijs.quote:Op maandag 9 december 2024 11:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jay-Z heeft in het verleden altijd gezwegen als er aantijgingen waren, altijd alles genegeerd, maar hier zit hij meteen bovenop. Dat is al een teken aan de wand.
Zoals de ouders van Rachel (nu Hazes)quote:Op maandag 9 december 2024 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Je 13-jarige kind naar de afterparty van een zooi rappers laten gaan 🥲 ies koeltoer
Gingen die geruchten 24 jaar geleden ook zo sterk rond? Nee toch.quote:Op maandag 9 december 2024 16:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Legio artiesten die specifiek door de geruchten van seksueel misbruik van minderjarigen die toen ook al rondom Diddy hingen, geen enkele fuck met hem te maken wilden hebben en ver bij hem weg bleven.
En heel eerlijk ... als ik een uitnodiging voor een reeks feesten krijg waar al langere tijd dat soort geruchten over rond gaan, dan blijf ik er ver uit de buurt. Ik mag hopen dat dat voor elk weldenkend mens met gezonde normen en waarden geldt.
Die feesten waren altijd al berucht.quote:Op maandag 9 december 2024 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gingen die geruchten 24 jaar geleden ook zo sterk rond? Nee toch.
quote:Op maandag 9 december 2024 18:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)-feestjes-rechtszaak
Een dagboek en een aantal usb sticks…
Nou het erge is dat het hier om een meisje van 13 gaat.quote:Op maandag 9 december 2024 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Is toch het hele hiphop cultuurtje? Gaat allemaal over bling bling, bitches, pimps en ho's. Mensen moeten niet verbaasd gaan doen hoor imho. Criminelen worden altijd verheerlijkt in dat wereldje.
Dit lijkt sneller te gaan dan de Epstein lijst.quote:Op maandag 9 december 2024 18:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)-feestjes-rechtszaak
Een dagboek en een aantal usb sticks…
Begin jaren '00 gingen die geruchten ook al ja. Alleen nog niet zo wijdverspreid, internet was toen toch minder groot. Dat was iets wat mensen toen deels mee kregen via rap beefs. Zo claimde bv Nas toen al dat Jay van minderjarige vrouwen hield in een van zijn lyrics.quote:Op maandag 9 december 2024 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gingen die geruchten 24 jaar geleden ook zo sterk rond? Nee toch.
Nou het filmpje van R. Kelly die seks had met een minderjarige hadden we op school wel gezien rond 2002, 2003.quote:Op dinsdag 10 december 2024 08:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Begin jaren '00 gingen die geruchten ook al ja. Alleen nog niet zo wijdverspreid, internet was toen toch minder groot. Dat was iets wat mensen toen deels mee kregen via rap beefs. Zo claimde bv Nas toen al dat Jay van minderjarige vrouwen hield in een van zijn lyrics.
Omdat hij dikke maatjes is met Diddy, zoiets als 1+1=2. En omdat Diddy veelvuldig te gast was bij Oprah lag het ook in de lijn der verwachting dat de geruchtenstroom rond haar persoon ook wel op gang zou komen.quote:Op maandag 9 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zijn al genoemd, met name Ashton Kutcher wiens naam veelvuldig voorkomt in de geruchtenstroom.quote:Op maandag 9 december 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Jay Z en Diddy waren goede maten, niet alles hoeft om huidskleur te gaan. Als zijn ze daar mee wel geobsedeerd in de VS. Ook Usher en Ashton Kutcher waren goede vrienden van Diddy. Hoeft niet te betekenen dat ze er iets mee te maken hebben. Maar zou ook geen verrassing zijn als die namen genoemd zouden worden.
Die feesten hadden nogal een reputatie, als je niet besmeurd wil worden, blijf je daar gewoon weg.quote:Op maandag 9 december 2024 15:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet naar een feestje mogen gaan? Niks mis mee toch.
Je moest gewoon zorgen dan je niet bij die afterparty was.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die feesten hadden nogal een reputatie, als je niet besmeurd wil worden, blijf je daar gewoon weg.
In het Diddy topic had ik al gezegd te twijfelen of ze überhaupt op het feestje is geweest.quote:NBC ontdekte na het interview, waarin de vrouw onherkenbaar in beeld was gebracht, dat er inconsistenties in haar verhaal zaten. Zo kon haar vader zich er niets van herinneren dat hij haar bij het MTV-feestje opgehaald zou hebben. Ook verklaarde zanger Benji Madden helemaal niet bij het muziekevenement te zijn geweest, terwijl de vrouw beweerde daar met hem te hebben gesproken.
Dat hadden ze al. Ze vinden zijn manier van handelen niet legaal. In november is hij een zaak begonnen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:31 schreef Moederenkind het volgende:
De dame in kwestie schijnt het eea niet helemaal naar waarheid te hebben verteld. Ze geeft toe dat ze zich misschien vergist heeft over bepaalde details. Deze zaak is maar net gestart en is nu al kansloos.
Nu hebben Jayz en zijn advocaten hun peilen gericht op advocaat Buzbee.
Dit kun je beter posten op fok.fr!quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:06 schreef Nyamuk het volgende:
N'ayez pas peur, Madame, ce ne sont que des gueux
Een verkrachting van een half jaar, een jaar, drie jaar, vijf jaar, tien jaar, twintig jaar geleden, is vrijwel nooit te bewijzen zonder fysiek bewijs of getuigen. Betekent niet dat de beschuldigingen niet waar zijn.quote:
Grappig. Als Nederlander zou je de spreuk moeten kennen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit kun je beter posten op fok.fr!
Alleen fysiek bewijs heeft dan m.i. nog waarde. Je geheugen werkt niet als een harde schijf waar je dingen van 24 jaar geleden uit kan halen alsof ze gisteren gebeurd zijn. Je hersenen filteren dingen, veranderen ze. Het is onmogelijk dat je dan nog betrouwbaar details kan opvragen van een bepaald moment, dat is ook al lastig als iets een 1 of 2 jaar geleden was.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een verkrachting van een half jaar, een jaar, drie jaar, vijf jaar, tien jaar, twintig jaar geleden, is vrijwel nooit te bewijzen zonder fysiek bewijs of getuigen. Betekent niet dat de beschuldigingen niet waar zijn.
Gezien de reputatie van bepaalde rappers, geef ik het vermeende slachtoffer het voordeel van de twijfel.
Van een verkrachting?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:21 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Alleen fysiek bewijs heeft dan m.i. nog waarde. Je geheugen werkt niet als een harde schijf waar je dingen van 24 jaar geleden uit kan halen alsof ze gisteren gebeurd zijn. Je hersenen filteren dingen, veranderen ze. Het is onmogelijk dat je dan nog betrouwbaar details kan opvragen van een bepaald moment, dat is ook al lastig als iets een 1 of 2 jaar geleden was.
Niet indereen krijgt Frans op school.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:49 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Grappig. Als Nederlander zou je de spreuk moeten kennen.
Die vader kon zich dat niet herinneren had ik ergens gelezen. Ja, ik moet even zoeken waar.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:53 schreef matthijst het volgende:
Lekker van die Tony Buzbee. Dat hij elke vrouw die een verhaal heeft wil helpen. Komt de geloofwaardigheid van de echte slachtoffers niet ten goede.
Hoe moeilijk is het om zelf even te checken bij die pa of hij ooit 10 uur in de auto heeft gezeten om z'n dochter op te halen?
Klopt, maar als NBC dat kan achterhalen dan had Tony 't ook ff kunnen checken bedoelde ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die vader kon zich dat niet herinneren had ik ergens gelezen. Ja, ik moet even zoeken waar.
Ja, dat klopt, ja. Dat is best heel stom voor een advocaat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klopt, maar als NBC dat kan achterhalen dan had Tony 't ook ff kunnen checken bedoelde ik.
Hij had niet verwacht dat Jay-Z niet ging betalen. Soms is easy money niet easy.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, ja. Dat is best heel stom voor een advocaat.
Geschiedenis ook niet meer zo te lezenquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet indereen krijgt Frans op school.
Ik zeg toch niet dat het niet waar is!quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een verkrachting van een half jaar, een jaar, drie jaar, vijf jaar, tien jaar, twintig jaar geleden, is vrijwel nooit te bewijzen zonder fysiek bewijs of getuigen. Betekent niet dat de beschuldigingen niet waar zijn.
Gezien de reputatie van bepaalde rappers, geef ik het vermeende slachtoffer het voordeel van de twijfel.
Er zijn andere dingen in het verhaal van het vermeende slachtoffer die niet kloppen. Zo zou ze een uitgebreid gesprek hebben gehad met Benji Madden, maar bij nader onderzoek bleek Benji in een compleet andere staat te zijn geweest op dat moment. Zelfs Jay en Diddy zijn door niemand samen gezien op de bewuste avond.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die vader kon zich dat niet herinneren had ik ergens gelezen. Ja, ik moet even zoeken waar.
Dan is het inderdaad nog vreemder dat die advocaat dat verhaal niet even gecheckt heeft, want dit is heel slecht voor zijn reputatie.quote:Op zondag 15 december 2024 10:52 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
Er zijn andere dingen in het verhaal van het vermeende slachtoffer die niet kloppen. Zo zou ze een uitgebreid gesprek hebben gehad met Benji Madden, maar bij nader onderzoek bleek Benji in een compleet andere staat te zijn geweest op dat moment. Zelfs Jay en Diddy zijn door niemand samen gezien op de bewuste avond.
De vriendin die het meisje zou hebben gereden naar NY is volgens het slachtoffer overleden.
Kortom, elk cruciaal detail van haar verhaal is gebleken onwaar te zijn, of kan niet geverifieerd worden.
Ellen Degeneratequote:Op maandag 16 december 2024 12:37 schreef epicbeardman het volgende:
Wel grappig dat mensen hier vallen over dat het een civiele zaak is, maar toen Trump voor iets onbewezen in 1996 had "gedaan" zonder bewijs wel door de beugel kan. (Caroll)
Beter gaan ze ook eens kijken naar de vrouwen in deze zaken die medeplichtig zijn.
Denk aan Ellen Degenerate, Beyonce, J-LO, Kardashians.
Of de mannen zoals LeBron James "aint no party like a diddy party"
Obama die vrienden was en is met Diddy, kortom allemaal "Kamala Harris" promotors en vrienden..
quote:Op maandag 16 december 2024 12:37 schreef epicbeardman het volgende:
Wel grappig dat mensen hier vallen over dat het een civiele zaak is, maar toen Trump voor iets onbewezen in 1996 had "gedaan" zonder bewijs wel door de beugel kan. (Caroll)
Beter gaan ze ook eens kijken naar de vrouwen in deze zaken die medeplichtig zijn.
Denk aan Ellen Degenerate, Beyonce, J-LO, Kardashians.
Of de mannen zoals LeBron James "aint no party like a diddy party"
Obama die vrienden was en is met Diddy, kortom allemaal "Kamala Harris" promotors en vrienden..
Die is nooit op zijn feestjes geweest. Obama heeft zelfs met Diddy een "vote or die" campagne opgestart (denk aan South Park aflevering)quote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef kipknots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje hypocriet, niet?
Dus... Een interview van Diddy met Obama over stemmen is bewijs dat Obama op de feestjes van Diddy was? Maar dat geldt natuurlijk niet voor Trump.quote:Op maandag 16 december 2024 14:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die is nooit op zijn feestjes geweest. Obama heeft zelfs met Diddy een "vote or die" campagne opgestart (denk aan South Park aflevering)
Bekijk deze YouTube-video
Alle democraten die Kamala hebben gesupport afgelopen maanden vallen onder Jay-Z's, Beyonce, Diddy, J-lo's vriendengroep.
We weten de helft nog niet eens, dus wie weet. Zou mij niets verbazen in ieder geval.quote:Op maandag 16 december 2024 16:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dus... Een interview van Diddy met Obama over stemmen is bewijs dat Obama op de feestjes van Diddy was? Maar dat geldt natuurlijk niet voor Trump.
Zie het boek Barack Obama & Larry Sinclair: Cocaine, Sex, Lies & Murder?quote:The biggest untold story of the 2008 U.S. Presidential Election... Finally, the no-holds-barred, 100% true story of Barack Obama's use and sale of cocaine; his homosexual affairs and the December 23, 2007 murder of Barack Obama's former lover and choir director of Obama's Chicago church of 20 years, Donald Young, just days before the 2008 Iowa Caucus.
This searing candid story begins with Barack Obama meeting Larry Sinclair in November, 1999, and subsequently procuring and selling cocaine, and then engaging in consensual, homosexual sex with Sinclair on November 6th and again on November 7, 1999. You'll read in riveting detail how Sinclair, in 2007, repeatedly contacted and requested that the Obama campaign simply come clean about their candidate's 1999 drug use and sales. You learn how the Obama campaign, David Axelrod and Barack Obama used Donald Young (the homosexual lover of Barack Obama) to contact and seek out information from Sinclair about who he had told of Obama's crimes and actions.
You'll read how the Obama campaign used internet porn king Dan Parisi and Ph.D. fraud Edward I. Gelb to conduct a rigged polygraph exam in an attempt to make the Sinclair story go away. The Obama team and the controlled media - specifically MSNBC's Chris Matthews, Keith Olbermann, the New York Times, CNN, Politico's Ben Smith, The DailyKos, The Huffington Post and others - attacked the National Press Club for making its facilities available to Larry Sinclair for a news conference to present his evidence and allegations to the world media.
You'll read how Vice President Joe Biden's son, Delaware Attorney General Beau Biden, issued an arrest warrant on completely false, fabricated charges to attempt to discredit Mr. Sinclair's National Press Club news conference. This is a staggeringly true story of how the sitting U.S.President with the help of the Mainstream Media, the Chicago Police Department, the FBI, the Delaware Attorney General and others got away with murder and more....
Ja dat hebben ze goed geregeld.quote:Op zondag 15 december 2024 10:52 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
Er zijn andere dingen in het verhaal van het vermeende slachtoffer die niet kloppen. Zo zou ze een uitgebreid gesprek hebben gehad met Benji Madden, maar bij nader onderzoek bleek Benji in een compleet andere staat te zijn geweest op dat moment. Zelfs Jay en Diddy zijn door niemand samen gezien op de bewuste avond.
De vriendin die het meisje zou hebben gereden naar NY is volgens het slachtoffer overleden.
Kortom, elk cruciaal detail van haar verhaal is gebleken onwaar te zijn, of kan niet geverifieerd worden.
Kan nog wel komen. Wanneer begint die strafzaak eigenlijk?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar tenzij er keihard bewijs komt kan je mensen toch niet gaan straffen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |