Ellen Degenerate, nog zo'n kinderliefhebber.quote:Op maandag 9 december 2024 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ellen weg onder het mom van niet in de VS van President Trump willen wonen, maar best kans dat dit er wat mee te maken heeft. Veel van die namen die rondgaan zijn Democraten.
Dit is een civiele zaak. In de pers werd een maand geleden gezegd dat ze geld wilden of anders werd de naam openbaar gemaakt. Dat is wat anders dan meteen willen schikken.quote:Op maandag 9 december 2024 13:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van elke (Amerikaanse) advocaat: schikken.
Echt .. als 'willen schikken terwijl je ook de jury kan laten beslissen' verdacht is, is letterlijk elke OvJ verdacht. 98% van de strafzaken wordt geschikt. Om het over de civiele zaken nog maar niet te hebben.
Jij had zijn naam verwacht omdat het een donkere rapper is?quote:Op maandag 9 december 2024 14:44 schreef probeer het volgende:
En heel eerlijk ... Ik kijk er niet raar van op dat Jay-Z, en blijkbaar ook Beyonce, op die feestjes waren. Ik had zijn naam eigenlijk wel verwacht.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 9 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij had zijn naam verwacht omdat het een donkere rapper is?
Post 48 waarin je het onderscheid maakt tussen Amerikanen en Afro-Amerikanenquote:Op maandag 9 december 2024 15:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik had zijn naam verwacht, gebaseerd op mijn interesse in en kennis over de Amerikaanse hiphop cultuur.
Net zoals het een open geheim was dat Diddy feestjes gaf waar dit gebeurde, gaan er al jarenlang gelijksoortige geruchten rond over Jay-hova's interesse in significant jongere (lees: minderjarige) vrouwen.
En natuurlijk zijn geruchten geenszins bewijs oid. Maar ze maken wel dat ik er nu niet echt raar van op kijk.
Ah, in die zin.quote:Op maandag 9 december 2024 15:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Post 48 waarin je het onderscheid maakt tussen Amerikanen en Afro-Amerikanen
Jay Z en Diddy waren goede maten, niet alles hoeft om huidskleur te gaan. Als zijn ze daar mee wel geobsedeerd in de VS. Ook Usher en Ashton Kutcher waren goede vrienden van Diddy. Hoeft niet te betekenen dat ze er iets mee te maken hebben. Maar zou ook geen verrassing zijn als die namen genoemd zouden worden.quote:Op maandag 9 december 2024 15:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij had zijn naam verwacht omdat het een donkere rapper is?
Ik reageer simpelweg op post 48 waarin de onderscheid wordt gemaakt op huidskleurquote:Op maandag 9 december 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Jay Z en Diddy waren goede maten, niet alles hoeft om huidskleur te gaan. Als zijn ze daar mee wel geobsedeerd in de VS. Ook Usher en Ashton Kutcher waren goede vrienden van Diddy. Hoeft niet te betekenen dat ze er iets mee te maken hebben. Maar zou ook geen verrassing zijn als die namen genoemd zouden worden.
Waarom zou je niet naar een feestje mogen gaan? Niks mis mee toch.quote:Op maandag 9 december 2024 14:44 schreef probeer het volgende:
En heel eerlijk ... Ik kijk er niet raar van op dat Jay-Z, en blijkbaar ook Beyonce, op die feestjes waren. Ik had zijn naam eigenlijk wel verwacht.
Kan best. En Prince Andrew kan ook best op de Diddy feestjes aanwezig zijn geweest.quote:Op maandag 9 december 2024 15:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik reageer simpelweg op post 48 waarin de onderscheid wordt gemaakt op huidskleur
Waarom zouden Rihanna en Beyonce beide miljardairs niet op Epstein feestjes komen?
Legio artiesten die specifiek door de geruchten van seksueel misbruik van minderjarigen die toen ook al rondom Diddy hingen, geen enkele fuck met hem te maken wilden hebben en ver bij hem weg bleven.quote:Op maandag 9 december 2024 15:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet naar een feestje mogen gaan? Niks mis mee toch.
Maar geen bewijs.quote:Op maandag 9 december 2024 11:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jay-Z heeft in het verleden altijd gezwegen als er aantijgingen waren, altijd alles genegeerd, maar hier zit hij meteen bovenop. Dat is al een teken aan de wand.
Zoals de ouders van Rachel (nu Hazes)quote:Op maandag 9 december 2024 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Je 13-jarige kind naar de afterparty van een zooi rappers laten gaan 🥲 ies koeltoer
Gingen die geruchten 24 jaar geleden ook zo sterk rond? Nee toch.quote:Op maandag 9 december 2024 16:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Legio artiesten die specifiek door de geruchten van seksueel misbruik van minderjarigen die toen ook al rondom Diddy hingen, geen enkele fuck met hem te maken wilden hebben en ver bij hem weg bleven.
En heel eerlijk ... als ik een uitnodiging voor een reeks feesten krijg waar al langere tijd dat soort geruchten over rond gaan, dan blijf ik er ver uit de buurt. Ik mag hopen dat dat voor elk weldenkend mens met gezonde normen en waarden geldt.
Die feesten waren altijd al berucht.quote:Op maandag 9 december 2024 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gingen die geruchten 24 jaar geleden ook zo sterk rond? Nee toch.
quote:Op maandag 9 december 2024 18:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)-feestjes-rechtszaak
Een dagboek en een aantal usb sticks…
Nou het erge is dat het hier om een meisje van 13 gaat.quote:Op maandag 9 december 2024 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Is toch het hele hiphop cultuurtje? Gaat allemaal over bling bling, bitches, pimps en ho's. Mensen moeten niet verbaasd gaan doen hoor imho. Criminelen worden altijd verheerlijkt in dat wereldje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |