Maar van muggen dan weer nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:13 schreef iemand het volgende:
Geloof mij dat je echt horredol kunt worden van geluidsoverlast van de buren.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:06 schreef iemand het volgende:
[..]
Terwijl ik toch best genuanceerd en evenwichtig ben in mijn woordgebruik. Het maakt me wellicht een vreemde eend in de habijt²
quote:
Deze maakt ik expres. Ik vond hem wel leuk.quote:
Dat geloven wij natuurlijk directquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze maakt ik expres. Ik vond hem wel leuk.²
Nee echt serieus. Ik was aan het typen en ik vond die wel geinig.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat geloven wij natuurlijk direct
Ik geloof je. Vreemd genoegquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee echt serieus. Ik was aan het typen en ik vond die wel geinig.²
In dat geval heb ik nog een mooie brug voor je te koop.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik geloof je. Vreemd genoeg
Geen habijt?quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog een mooie brug voor je te koop.
Een beauty van een contaminatie: een veeg teken en een teken aan de wand.quote:Op maandag 21 oktober 2024 schreef iemand het volgende:
[..]
Het feit dat het geweld niet als eerste benoemd wordt is een veeg tegen aan de muur, dan is het blijkbaar normaal? Juist dan moeten mensen zeggen van "hey gaat het wel goed met je"
[..]
Ja, ik moest echt even twee keer lezen voor ik door had wat er staat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een beauty van een contaminatie: een veeg teken en een teken aan de wand.
Ja, op een of andere manier vind ik die contaminaties vaak toch wel de leukste.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand schreef:
“Je opmerking "Als ik maar genoeg verdien en zorg dat zij een zorgeloos leventje heeft dan komt het met ons uiteindelijk wel goed." slaat kant nog wal.”
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:58 schreef iemand het volgende:
[..]
Dus, winkel met website laat het je ophalen bij de winkel en later betalen? Helemaal doodgetimmerd krijg je het niet.
[..]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:06 schreef iemand het volgende:
In mijn tuin heb ik een soort vlondersysteem van planken (ik weet niet of het een hardhout is of soort kunstachtig)..............
Even later:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:21 schreef iemand het volgende:
Wat maken dranken er altijd een teringzooi van zeg![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:39 schreef iemand het volgende:
[..]
Tijdbed hier geloof ik,
had gewoon echt draken moeten staan
Ik haak aan.quote:Op enig moment schreef iemand het volgende:
Onze bakker maakt ze met een of andere mierzoete appelbrei zonder enige frisheid.
Op eenzame hoogte.quote:
Soort omgekeerde hypercorrectie?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:26 schreef iemand het volgende:
Maar je beseft wel dat het dan wel heel vreemd is dat je collega zo reageert he? Wat heb je haar verteltd toen je openhartig was?
Hoe zou jij het formuleren?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand schreef:
“Iedereen die in het verkeer op de telefoon zit.”
Op…?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |