abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:06:41 #1
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_215340176
In mijn tuin heb ik een soort vlondersysteem van planken (ik weet niet of het een hardhout is of soort kunstachtig). Ik denk toch hout. Sinds de zomer zijn twee planken een beetje schuin komen te staan, maar dat valt nog mee. Maar 1 plank is echt omhoog gekomen en staat krom en daar struikel je gewoon over. Het staat ongelooflijk strak, je kunt er op springen maar er komt geen beweging in.
Heeft iemand ideeën wat ik hieraan kan doen, hoe los ik dit probleem op? Ik zie het niet zitten om heel de tuin opnieuw te laten doen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_215340245
Pics?
Klinkt als slecht geïmpregneerd hout (of alleen een paar planken) vocht dat er in getrokken is. Mogelijk hardhout? Plank(en) vervangen!
blablablabla
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:32:37 #3
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_215340350
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 14:19 schreef Elan het volgende:
Pics?
Klinkt als slecht geïmpregneerd hout (of alleen een paar planken) vocht dat er in getrokken is. Mogelijk hardhout? Plank(en) vervangen!
Moet ik even thuis maken, die heb ik voor nu even niet. Ik woon er zelf nu 4 jaar, ik weet niet hoe lang het er al ligt. Sinds dit jaar merk ik opeens dat het weer erin is gekomen en er zit echt geen beweging in.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')