Ben ook benieuwd ja. Die acties met Gasly/Mazepin had ik ook wel een onderzoek verwacht, maar eigenlijk geen straf, maar dit wordt anders.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
Dubbel gele vlag? Wanneer was dat dan?
Was nog voor halfweg de sessie. Ocon die even van de baan was geraakt denk ik?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
Alles om te voorkomen dat ze al bij de start er samen af gaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd ja. Die acties met Gasly/Mazepin had ik ook wel een onderzoek verwacht, maar eigenlijk geen straf, maar dit wordt anders.
Toto zag er erg vermoeid uitquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:52 schreef tja77 het volgende:
Inb4 Toto die roept dat de FIA tegen Hamilton en Mercedes is.
Is dat zo? Wist niet dat hij al op 2 stond.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:53 schreef Rianne84 het volgende:
Op Reddit lees ik dat een waarschuwing genoeg is voor gridstraf, omdat dat de derde waarschuwing voor HAM zou zijn.
Ik kan het niet vinden op F1TVquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
Als ze Hamilton niet straffen gaat Horner flippen denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef Zwoerd het volgende:
Ideaal dit. Of Hamilton krijgt straf of iedereen kan zn favoriete hobby uitvoeren: janken over FIA/Mercedes/Hamilton
Wat moeten we hier precies zien?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef RichardHammond het volgende:
Deze foto staat op Tweakers
[ afbeelding ]
Wat zien we hier in deze 5 pixels?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef RichardHammond het volgende:
Deze foto staat op Tweakers
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:00 schreef RichardHammond het volgende:
Hamilton moet zich nu ook melden voor de situatie met Mazepin.
Ik kan ook alleen de reprimande in Mexico vinden, de tweede zou ik niet weten...quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is dat zo? Wist niet dat hij al op 2 stond.
Kan een duur foutje worden.
FP3quote:
Knipperend scherm in het midden, maar kleur niet echt goed te zien. Maar komt wel overeen met de tijd genoemd in de summon.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat moeten we hier precies zien?
Een bord/lamp dat een witte vlag moet aangeven denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat moeten we hier precies zien?
Edit: Sorry, een groot paneel rechts volgens mij?![]()
Stukje Saudi. Maar besloten om niet te gaan, was er 2 weken geleden al live bij hier. Misschien in maart maar een weekendje Jeddah meepakken...quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kun jij niet even doorreizen naar onze Saudische vrienden om ze onder druk te zetten?
Als dat betekent dat de raketmotor niet meer gewisseld kan worden...quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of geen beslissing tot morgenochtend Saudische tijd.
Ja, dat geel kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:02 schreef wdn het volgende:
[..]
FP3
22ste minuut
Het was niet op TV blijkbaar
Een seconden of 2 was er een dubbel geel en Lewis pakte toen paars in die sector
Dat helpt dan niet zoveel, denk ik..quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:02 schreef NaturalScience het volgende:
Zal Mercedes nog een nieuwe motor beschikbaar hebben in geval van een straf?
Bottas toch? Dat noemde Rick in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
LOL
Drie keer raden voor wie dat geel was
4D chess.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
LOL
Drie keer raden voor wie dat geel was
Ook als Hamilton geen gridstraf krijgtquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
Als ham idd een gidstraf krijgt moet Perez er heeeele goede kwalificatie eruit persen.
Minimaal 1x vijf plekkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
2x 5 plaatsen grid penalty ? Wat verwachten de kenners hier?
Eens, maar kwalificatie en Perez.....quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook als Hamilton geen gridstraf krijgt
Haha die hebben we niet hoor. Maar ik zou het suf vinden als hier een straf volgt. Net als ik het suf vond voor Max in Qatar.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
Dat zou een giller zijnquote:
Dat is wel heel optimistisch.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
3de reprimande voor Mazepin incident: 10 plaatsen straf
5 plaatsen straf voor gele vlaggen incident.
Zou dus zomaar eens plekje 16 op de grid kunnen worden.
Denk dat ze wel rekening houden met de voorspelling van Breekfast bij de FIA!quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton gaat geen grid straf krijgen.
Dan stapt Mercedes per direct uit de F1quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:06 schreef dz5b604 het volgende:
Volgens de kenners krijgt die 10 plaatsen straf als die 2 reprimandes krijgt voor de diverse incidenten.
5 voor geel 3 of 10 voor impeding zie ik voorbij komen. (Afhankelijk van de hoeveelste keer het is)quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
Het was “slechts” een VT en Hamilton vertraagde afdoende, daarnaast was het nog maar net dubbel geel, dus amper tijd om volledig z’n gas te lossen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wie hier verzint alvast de beste smoes waardoor ze hem niet gaan straffen?
Hebben die kenners ook een bron?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:06 schreef dz5b604 het volgende:
Volgens de kenners krijgt die 10 plaatsen straf als die 2 reprimandes krijgt voor de diverse incidenten.
Volgens Lewis moest er consistentie zijn, letterlijke quote na Max z’n straf in Qatar. Lijkt me niet meer dan op z’n plaats als we daar naar luisteren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Haha die hebben we niet hoor. Maar ik zou het suf vinden als hier een straf volgt. Net als ik het suf vond voor Max in Quatar.
Dat neem ik toch aan ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ze wel rekening houden met de voorspelling van Breekfast bij de FIA!
Nee, die moet iets beter, in een VT kan je net zo goed iemand het ziekenhuis inrijden als je je niet houdt aan de veiligheidsregels.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het was “slechts” een VT en Hamilton vertraagde afdoende, daarnaast was het nog maar net dubbel geel, dus amper tijd om volledig z’n gas te lossen.
Dit ja, plus waarom zou de straf 1 race later opeens anders zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, die moet iets beter, in een VT kan je net zo goed iemand het ziekenhuis inrijden als je je niet houdt aan de veiligheidsregels.
ik zeg 5 maxquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
3de reprimande voor Mazepin incident: 10 plaatsen straf
5 plaatsen straf voor gele vlaggen incident.
Zou dus zomaar eens plekje 16 op de grid kunnen worden.
FIA zal wel weer een mooie uit de hoge hoed toveren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, die moet iets beter, in een VT kan je net zo goed iemand het ziekenhuis inrijden als je je niet houdt aan de veiligheidsregels.
Nee dat argument is al eerder onvoldoende gebleken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het was “slechts” een VT en Hamilton vertraagde afdoende, daarnaast was het nog maar net dubbel geel, dus amper tijd om volledig z’n gas te lossen.
veel plezierquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan stapt Mercedes per direct uit de F1
Dit zeker jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:11 schreef Zorro het volgende:
Ik ga uit van 5 plaatsen straf. Alles meer is meegenomen, alles minder is lachwekkend.
Dat het team hem niet waarschuwt is geen excuus, ze zijn 1 team met verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:10 schreef NaturalScience het volgende:
Mazepin gaat hij geen straf voor krijgen omdat er geen witte vlaggen langs de baan aanstonden (dat is al voldoende reden) en daarnaast waarschuwde het team hem ook niet... dus hooguit zou dit een geldboete voor Merc opleveren met een waarschuwing voor Hamilton.
Negeren dubbele gele vlag zou natuurlijk 5 plekken straf moeten zijn.
Hij schijnt (maar dat weet ik niet zeker) al 2 waarschuwingen te hebben staan, dan zou die met Mazepin z’n derde zijn en dus straf. Dan komt daar de dubbel geel bovenop.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:10 schreef NaturalScience het volgende:
Mazepin gaat hij geen straf voor krijgen omdat er geen witte vlaggen langs de baan aanstonden (dat is al voldoende reden) en daarnaast waarschuwde het team hem ook niet... dus hooguit zou dit een geldboete voor Merc opleveren met een waarschuwing voor Hamilton.
Het was Max zijn schuld.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wie hier verzint alvast de beste smoes waardoor ze hem niet gaan straffen?
Daarnaast, als het niet in je op komt dat het op zo'n plek op de baan niet handig is om langzaam op de lijn te rijden, waar ben je dan mee bezig? Zo'n rookie-fout is een zevenvoudig wereldkampioen onwaardig.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat het team hem niet waarschuwt is geen excuus, ze zijn 1 team met verantwoordelijkheden.
Misschien moet Tom een bril kopen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
Dit zou het om moeten gaan:
[ twitter ]
Inderdaad want hij was langzaam aan het rijdenquote:
Tuurlijk, ff de spanning opbouwen bij Mercedes.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:13 schreef Breekfast het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze wel eerst een dag in beraad voordat er een beslissing wordt genomen.
Vorige race leverde zoiets ook gewoon gridstraf opquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
Dit zou het om moeten gaan:
2x, zowel rechts als links borden die geel aangeven.
[ twitter ]
Vijf plekken gridstraf voor Verstappen.quote:
Zo optimistisch zou ik niet zijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:15 schreef Perox het volgende:
Het moet natuurlijk voor de kwalificatie tot een uitspraak komen denk ik?
Ja, dus Max vijf plekken straf.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Inderdaad want hij was langzaam aan het rijden
Moet die wat minder hard rijden, dan ziet die ze wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:16 schreef Marcoss het volgende:
Als je naar de beelden kijkt en je ziet pas dubbel geel na 4x kijken en wat inzoomen, kun je toch ook niet verwachten dat een coureur dat altijd ziet? Zelfde geldt voor Max vorige race, dan moet je op die enorm hoge snelheid eventjes continu van links naar rechts kijken
Dat is het hem nou juist. Vorige keer was dat geen argument, dus nu ook niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:16 schreef Marcoss het volgende:
Als je naar de beelden kijkt en je ziet pas dubbel geel na 4x kijken en wat inzoomen, kun je toch ook niet verwachten dat een coureur dat altijd ziet? Zelfde geldt voor Max vorige race, dan moet je op die enorm hoge snelheid eventjes continu van links naar rechts kijken
Hoeft niet toch? Als het voor de race maar bekend isquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:15 schreef Perox het volgende:
Het moet natuurlijk voor de kwalificatie tot een uitspraak komen denk ik?
Dat ben ik met je eens maar als het vorige race +5 was is het dat nu ookquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:16 schreef Marcoss het volgende:
1 dacht ik. Alleen Mexico.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij schijnt (maar dat weet ik niet zeker) al 2 waarschuwingen te hebben staan, dan zou die met Mazepin z’n derde zijn en dus straf. Dan komt daar de dubbel geel bovenop.
Hey het gaat om wat de marshall zwaait he? Dat was bij Max ook zo. Maar ja ik zou het dus suf vinden net als bij Max toen. Maar omdat het Max overkwam moet het nu dan ook maar... mischien... maar wel nog steeds suf!quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Op tv is er echt geen geel geweest, ik ben niet gek
Ik dacht Cota ook een waarschuwing, maar kan me vergissen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1 dacht ik. Alleen Mexico.
En kan er nu dus twee krijgen. Gridstraf is meestal alleen als het in de kwalificatie gebeurt, dacht ik.
Dat vonden de meeste hier toch al nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh, zeker, als je het de ene keer bestraft, moet je het de volgende keer ook doen uiteraard..quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar als het vorige race +5 was is het dat nu ook
Net ff teruggekeken op F1TV, was echt 2 seconde dubbel geel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Hubert was F2,quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:18 schreef SiGNe het volgende:
Wat een kutlied van F!.. Heroes never die, gonna make it to the finish line.. En Senna dan? OF Ratzenberger, Of Villeneuve..
Of Bianchi of Hubert? Of tellen die niet mee omdat die geen F1 rijders waren?
Net wakker?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef superniger het volgende:
Ben net wakker. Wat heb ik gemist?
Potentiele gridstraf Lewis aanstaande.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef superniger het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat vonden de meeste hier toch al niet
Nat ja. Een kat ja. Maar niet gek
Ik vind het wel een lekker nummer om de voorbeschouwing mee te startenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:18 schreef SiGNe het volgende:
Wat een kutlied van F!.. Heroes never die, gonna make it to the finish line.. En Senna dan? OF Ratzenberger, Of Villeneuve..
Of Bianchi of Hubert? Of tellen die niet mee omdat die geen F1 rijders waren?
lewis 2x naar stewardsquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef superniger het volgende:
Nee, Mexico was de eerste. Staat ook op het decision document.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht Cota ook een waarschuwing, maar kan me vergissen.
Grote kans ja, maar max zou 15 zijn denk ik. Zou ook zomaar weer niks kunnen zijn, aangezien hij binnen 15 min weer buiten stond blijkbaar.quote:
Alleen wordt er in de training en kwalificatie verschillend bestraft.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zeker, als je het de ene keer bestraft, moet je het de volgende keer ook doen uiteraard..
(al was het bij Sainz de vorige race ook al discutabel dat hij niks kreeg)
Dat zegt niets, stond Verstappen de vorige keer ook.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grote kans ja, maar max zou 15 zijn denk ik. Zou ook zomaar weer niks kunnen zijn, aangezien hij binnen 15 min weer buiten stond blijkbaar.
of ze hebben toegegeven en dan is het ook makkelijkquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grote kans ja, maar max zou 15 zijn denk ik. Zou ook zomaar weer niks kunnen zijn, aangezien hij binnen 15 min weer buiten stond blijkbaar.
?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
Oh, blijkbaar ook geen raketmotor meer voor Hamilton..
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
Hoort erbij, dat zijn ze wel gewend.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lekker ventje die cameraman, lekker beuken…
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit gewoon in de verkeerde rone te kijken
Bottas?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
Er zou een olielek zijn geconstateerd dus krijg Hamilton een oudere motor uit zijn pool.quote:
*Bottasquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zou een olielek zijn geconstateerd dus krijg Hamilton een oudere motor uit zijn pool.
Volgens Olav zou Mercedes mogelijk die raketmotor in kwalimodus geraced hebben en dus helemaal aan gort zijn na 1 race.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zou een olielek zijn geconstateerd dus krijg Hamilton een oudere motor uit zijn pool.
Volgens Olav zou Mercedes mogelijk die raketmotor in kwalimodus geraced hebben en dus helemaal aan gort zijn na 1 race.
Gaat over Bottas.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Huh? Bottas had toch een olielek?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bottas…quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was voor Mazepin toch? Verwacht ook niet dat hij daar een straf voor krijgtquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof ze de instellingen van die motor niet over kunnen zetten naar een ander blok.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
Hij gaf er gelukkig wel bij aan dat hij aan het speculeren was. Maar het is niet helemaal een krankzinnige gedachte aangezien dat echt een alles of niets race was voor Mercedes.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die witte vlaggen zijn om Mazepin te waarschuwen, niet om Hamilton te waarschuwenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:10 schreef NaturalScience het volgende:
Godver ik schrok! (lees terug)quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vijf plekken gridstraf voor Verstappen.
Dat vermogen gaan ze niet uit een oudere motor halen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alsof ze de instellingen van die motor niet over kunnen zetten naar een ander blok.
VT wordt minder zwaar bestraft dan een kwalificatie. Maar als hij er twee krijgt, krijgt hij alsnog 10 plaatsen straf.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:29 schreef ZaZoe het volgende:
In de Ziggo studio denken ze aan een reprimande voor HAM
Dit zou inderdaad 5 plekken moeten zijn, en vlag en licht is te zien.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
De beelden bij Ziggo zijn duidelijk over de gele vlag. Zowel digitaal als gezwaaide vlag dus daar komt hij niet mee weg.
Dat was het in Qatar natuurlijk ook niet. Daar waren er zat verzachtende omstandigheden maar die werden gewoon van tafel geveegd. Dat moet hier dan ook lijkt me.quote:
Enkel geelwit , no further action lijkt mij dusquote:
HAM fanboy gespotquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enkel geel, no further action lijkt mij dus
Wedden?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
De beelden bij Ziggo zijn duidelijk over de gele vlag. Zowel digitaal als gezwaaide vlag dus daar komt hij niet mee weg.
in lijn met het vorige weekend is dat 3 plekken strafquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FIA zegt Double Yellowquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neenee, je snapt het verkeerd, Lewis doet nooit wat fout en het is overduidelijk wit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:33 schreef pmponer het volgende:
Ja of die beelden kloppen of niet maakt niet uit, hij moet zich verantwoorden voor gedrag tijdens dubbel geel
Toevallig reed hij toen ook een paarse sector.
Dus zoals hier al gezegd iets anders dan 5 plaatsen straf zou belachelijk zijn
Bottas kreeg daar in Qatar toch ook 5 plekken straf voor?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn verweer is dat hij door Corona kleurenblind is gewordenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neenee, je snapt het verkeerd, Lewis doet nooit wat fout en het is overduidelijk wit.
Dat vind ik dan weer rascistischquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neenee, je snapt het verkeerd, Lewis doet nooit wat fout en het is overduidelijk wit.
Sorry, enkel wit volgens mij zelfs.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in lijn met het vorige weekend is dat 3 plekken straf
Bottasquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorig weekend was het één marshall die met de vlag zwaaide, en gaf het systeem in de auto aan dat het Groen was.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in lijn met het vorige weekend is dat 3 plekken straf
Ga je lekker Max fan? Het fia document zegt dubbel geel, dus het zal wel wit zijn?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, enkel wit volgens mij zelfs.
Wat heeft dit met Max te maken?quote:
Zeker weten dat het niet dubbel wit was?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leek een enkele vlag te zijn, dan is 3 plekken gerechtvaardigd. Bij een dubbele gele vlag is het 5 plekkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vorig weekend was het één marshall die met de vlag zwaaide, en gaf het systeem in de auto aan dat het Groen was.
Nu gaf alles en iedereen aan dat er dubbel geel was. Het lijkt me niet dat ze dit met maar 3 plekken kunnen bestraffen.
Maakt eigenlijk ook niet uit, zo traag op de racelijn rijden, dan ben je gewoon een hufterquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:36 schreef tralalala het volgende:
Bono heeft blijkbaar wel gewaarschuwd voor Mazepin op de radio.
BNW is een deur verderop. Hij wordt niet naar de stewards geroepen als het wit is, zo simpel als wat. Wees nou eens één keer niet zo stronteigenwijs.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FIA zegt dubbel geel, maar volgens jou is het wit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, toen hij er al bijna achterin reed.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:36 schreef tralalala het volgende:
Ja. En veel te laat.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:36 schreef tralalala het volgende:
Op weg naar de stewards?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:36 schreef tralalala het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het leek een enkele vlag te zijn, dan is 3 plekken gerechtvaardigd. Bij een dubbele gele vlag is het 5 plekken
quote:The driver and team representative is required to report to the Stewards at 19:00, in relation to the
incident below.
The Stewards
No / Driver 44 - Lewis Hamilton
Reason Alleged breach of Appendix H, Art. 2.5.5.b) of the FIA International Sporting Code, not
respecting double waved yellow flags/lights at 17:22
Daar is een onderzoek voor toch?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BNW is een deur verderop. Hij wordt niet naar de stewards geroepen als het wit is, zo simpel als wat. Wees nou eens één keer niet zo stronteigenwijs.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, toen hij er al bijna achterin reed.
Boardradio is vertraagd op tvquote:
Je bent mijn tijd niet waard. Ik ga lekker wat beters doen, zoek het lekker uit eigenwijsquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar is een onderzoek voor toch?
Laat jij dan even een screenshot zien met dubbel geel
https://www.fia.com/sites(...)double%20yellows.pdfquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat me raden, dubbel geel is niet in een screenshot te vangen. Het zelfde niveau als: bewijs maar dat je niets hebt ontvangen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is niet eigenwijs. Hij is een troll. Gewoon niet meer op in gaan, dan verliest hij zijn virtuele levensenergie en implodeert hij.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BNW is een deur verderop. Hij wordt niet naar de stewards geroepen als het wit is, zo simpel als wat. Wees nou eens één keer niet zo stronteigenwijs.
Als je goed luistert naar Hamilton hoor je ook dat hij telaat is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Boardradio is vertraagd op tv
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:
Nog niet officieelquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Voor een witte vlag. Bizar partijdig.
https://www.fia.com/sites(...)double%20yellows.pdfquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Geel + Marshall met gele vlagquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nope, nog steeds Hamilton.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:42 schreef _UserName_ het volgende:
Max wordt WK zondag. U las het hier.
Ah, dat ziet er uit als het officiële F1-account!quote:
Die zal wel weer voelen hoe het is om een neger te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:43 schreef Breekfast het volgende:
Kijk nu al uit naar de reactie van Toto Wolff
Ik ken nog wel een paar GIF’squote:Op zaterdag 4 december 2021 17:43 schreef Breekfast het volgende:
Kijk nu al uit naar de reactie van Toto Wolff
Kan niet. Hij is niet bij de stewards geroepen voor het hinderen van Gaslyquote:
En dit is dan nog alleen voor het blokkeren. De straf voor het negeren van dubbel geel is nog niet bekend.quote:
Maar die kan zondag helemaal geen kampioen wordenquote:
Niet deze zondag nee, wel de volgende zondag.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kan zondag helemaal geen kampioen worden!
https://www.fia.com/sites(...)0double%20yellow.pdfquote:The Stewards, having received a report from the Race Director, summoned (document 17) and
heard from the driver and team representative, have considered the following matter and determine
the following:
No / Driver 44 - Lewis Hamilton
Competitor Mercedes-AMG Petronas F1 Team
Time 17:22
Session Practice 3
Fact Alleged failure to respect double yellow flags/lights.
Offence Alleged breach of Appendix H, Art. 2.5.5.b) of the FIA International Sporting Code.
Decision No further action.
Connellyquote:
Er was dus geen dubbel geel zichtbaar voor Hamilton.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lachwekkend dit.Geen straf voor dubbel geel.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Abu Dhabi de beslissende race gaat worden hč, de kijkcijfers moeten wel op peil blijven.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lachwekkend dit.Geen straf voor dubbel geel.
Nee, geen staf voor Mercedesquote:
1 ander incident: hinderen Mazepinquote:
Dat wordt het sowieso wel, normaal gesprokenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Abu Dhabi de beslissende race gaat worden hč, de kijkcijfers moeten wel op peil blijven.
Dan hadden ze afgelopen 7 jaar de Mercedes motor op standje slak moeten zettenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Abu Dhabi de beslissende race gaat worden hč, de kijkcijfers moeten wel op peil blijven.
Nee, dat heb je niet fout.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef beantherio het volgende:
Ik snap hier geen zak van. Op Qatar was het toch ook een situatie waarbij groen alweer werd gegeven maar er nog een marshall met de gele vlag liep te zwaaien? Heb ik dat fout?
Ik ken de regels niet uit mijn hoofd, maar dit was training en geen kwalificatiequote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef beantherio het volgende:
Ik snap hier geen zak van. Op Qatar was het toch ook een situatie waarbij groen alweer werd gegeven maar er nog een marshall met de gele vlag liep te zwaaien? Heb ik dat fout?
Daar kon hij m.i. juist niks aan doen.quote:
Is een training minder gevaarlijk dan? Lijkt me dat dat niet anders is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet uit mijn hoofd, maar dit was training en geen kwalificatie
Terechte beslissing hoor. Als de computer de enige is die dubbel geel aangeeft, en geen lichten naast de baan oid, dan is het klaar als een kantje.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet fout.
De FIA is net zo consistent als altijd.
Hij werd gewaarschuwd voor Mazepin.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar kon hij m.i. juist niks aan doen.
Gasly wel en die gele vlaggen is dubieus. Maar goed, dat zijn wel meer beslissingen van de FIA.
Als dit niks oplevert, dan dat incident Mazepin helemaal niet.quote:
BIj Max was er vorige race ook geen melding op het stuur te zien en aan de rechterkant brandde er een groen paneel terwijl links een stweard eerste 1 gele vlag zwaaide en toen opeens 2..quote:
Nu al? Zoals met de röntgenfoto's van Herlings?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:49 schreef JohnBercow het volgende:
Gaat de tandarts nu ook al desinformatie verspreiden?
Maar goed dat hij met pensioen gaat
Wat voor dit soort acties niet uit zou mogen maken, zou ik zeggen.. wat maakt het gevaarlijker dat je dubbel geel negeert in de kwalificatie dan in de vrije training?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet uit mijn hoofd, maar dit was training en geen kwalificatie
In theorie niet, en het zou niet uit moeten maken wat de oorzaak van een gele vlag is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is een training minder gevaarlijk dan? Lijkt me dat dat niet anders is.
Goede vraagquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:50 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton had een zichtbaar panel en verder niets, Verstappen een zichtbare vlag en verder niets, so what's the difference?
0 vooralsnog.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:50 schreef RAVW het volgende:
maar hoe ver gaat hij nu naar achter die Ham
3 of 5 plekke?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:50 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton had een zichtbaar panel en verder niets, Verstappen een zichtbare vlag en verder niets, so what's the difference?
quote:The Race Director reported to the Stewards that the double yellow flag warning on the FIA Marshalling System was activated at Light Panel Number 6 accidentally, for less than 1 second. As the on-board video of Car 44 (to be released by the Commercial Rights Holder following this Decision) clearly shows, there was no yellow flag displayed, no yellow lights were displayed to that driver and the yellow warning light was not visible on the driver’s steering wheel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |