Dat was voor Mazepin toch? Verwacht ook niet dat hij daar een straf voor krijgtquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grote kans ja, maar max zou 15 zijn denk ik. Zou ook zomaar weer niks kunnen zijn, aangezien hij binnen 15 min weer buiten stond blijkbaar.
Alsof ze de instellingen van die motor niet over kunnen zetten naar een ander blok.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
Oh, blijkbaar ook geen raketmotor meer voor Hamilton..
Hij gaf er gelukkig wel bij aan dat hij aan het speculeren was. Maar het is niet helemaal een krankzinnige gedachte aangezien dat echt een alles of niets race was voor Mercedes.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zou een olielek zijn geconstateerd dus krijg Hamilton een oudere motor uit zijn pool.
Volgens Olav zou Mercedes mogelijk die raketmotor in kwalimodus geraced hebben en dus helemaal aan gort zijn na 1 race.
Die witte vlaggen zijn om Mazepin te waarschuwen, niet om Hamilton te waarschuwenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:10 schreef NaturalScience het volgende:
Mazepin gaat hij geen straf voor krijgen omdat er geen witte vlaggen langs de baan aanstonden (dat is al voldoende reden) en daarnaast waarschuwde het team hem ook niet... dus hooguit zou dit een geldboete voor Merc opleveren met een waarschuwing voor Hamilton.
Negeren dubbele gele vlag zou natuurlijk 5 plekken straf moeten zijn.
Godver ik schrok! (lees terug)quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vijf plekken gridstraf voor Verstappen.
Dat vermogen gaan ze niet uit een oudere motor halen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alsof ze de instellingen van die motor niet over kunnen zetten naar een ander blok.
VT wordt minder zwaar bestraft dan een kwalificatie. Maar als hij er twee krijgt, krijgt hij alsnog 10 plaatsen straf.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:29 schreef ZaZoe het volgende:
In de Ziggo studio denken ze aan een reprimande voor HAM
Dit zou inderdaad 5 plekken moeten zijn, en vlag en licht is te zien.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
De beelden bij Ziggo zijn duidelijk over de gele vlag. Zowel digitaal als gezwaaide vlag dus daar komt hij niet mee weg.
Dat was het in Qatar natuurlijk ook niet. Daar waren er zat verzachtende omstandigheden maar die werden gewoon van tafel geveegd. Dat moet hier dan ook lijkt me.quote:
Enkel geelwit , no further action lijkt mij dusquote:
HAM fanboy gespotquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enkel geel, no further action lijkt mij dus
Wedden?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
De beelden bij Ziggo zijn duidelijk over de gele vlag. Zowel digitaal als gezwaaide vlag dus daar komt hij niet mee weg.
in lijn met het vorige weekend is dat 3 plekken strafquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enkel geel, no further action lijkt mij dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |