1 dacht ik. Alleen Mexico.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij schijnt (maar dat weet ik niet zeker) al 2 waarschuwingen te hebben staan, dan zou die met Mazepin z’n derde zijn en dus straf. Dan komt daar de dubbel geel bovenop.
Hey het gaat om wat de marshall zwaait he? Dat was bij Max ook zo. Maar ja ik zou het dus suf vinden net als bij Max toen. Maar omdat het Max overkwam moet het nu dan ook maar... mischien... maar wel nog steeds suf!quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Op tv is er echt geen geel geweest, ik ben niet gek
Ik dacht Cota ook een waarschuwing, maar kan me vergissen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1 dacht ik. Alleen Mexico.
En kan er nu dus twee krijgen. Gridstraf is meestal alleen als het in de kwalificatie gebeurt, dacht ik.
Dat vonden de meeste hier toch al nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh, zeker, als je het de ene keer bestraft, moet je het de volgende keer ook doen uiteraard..quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar als het vorige race +5 was is het dat nu ook
Net ff teruggekeken op F1TV, was echt 2 seconde dubbel geel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Hubert was F2,quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:18 schreef SiGNe het volgende:
Wat een kutlied van F!.. Heroes never die, gonna make it to the finish line.. En Senna dan? OF Ratzenberger, Of Villeneuve..
Of Bianchi of Hubert? Of tellen die niet mee omdat die geen F1 rijders waren?
Net wakker?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef superniger het volgende:
Ben net wakker. Wat heb ik gemist?
Potentiele gridstraf Lewis aanstaande.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef superniger het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat vonden de meeste hier toch al niet
Nat ja. Een kat ja. Maar niet gek
Ik vind het wel een lekker nummer om de voorbeschouwing mee te startenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:18 schreef SiGNe het volgende:
Wat een kutlied van F!.. Heroes never die, gonna make it to the finish line.. En Senna dan? OF Ratzenberger, Of Villeneuve..
Of Bianchi of Hubert? Of tellen die niet mee omdat die geen F1 rijders waren?
lewis 2x naar stewardsquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef superniger het volgende:
Nee, Mexico was de eerste. Staat ook op het decision document.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht Cota ook een waarschuwing, maar kan me vergissen.
Grote kans ja, maar max zou 15 zijn denk ik. Zou ook zomaar weer niks kunnen zijn, aangezien hij binnen 15 min weer buiten stond blijkbaar.quote:
Alleen wordt er in de training en kwalificatie verschillend bestraft.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zeker, als je het de ene keer bestraft, moet je het de volgende keer ook doen uiteraard..
(al was het bij Sainz de vorige race ook al discutabel dat hij niks kreeg)
Dat zegt niets, stond Verstappen de vorige keer ook.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grote kans ja, maar max zou 15 zijn denk ik. Zou ook zomaar weer niks kunnen zijn, aangezien hij binnen 15 min weer buiten stond blijkbaar.
of ze hebben toegegeven en dan is het ook makkelijkquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grote kans ja, maar max zou 15 zijn denk ik. Zou ook zomaar weer niks kunnen zijn, aangezien hij binnen 15 min weer buiten stond blijkbaar.
?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
Oh, blijkbaar ook geen raketmotor meer voor Hamilton..
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
Hoort erbij, dat zijn ze wel gewend.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lekker ventje die cameraman, lekker beuken…
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit gewoon in de verkeerde rone te kijken
Bottas?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:23 schreef SiGNe het volgende:
Er zou een olielek zijn geconstateerd dus krijg Hamilton een oudere motor uit zijn pool.quote:
*Bottasquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zou een olielek zijn geconstateerd dus krijg Hamilton een oudere motor uit zijn pool.
Volgens Olav zou Mercedes mogelijk die raketmotor in kwalimodus geraced hebben en dus helemaal aan gort zijn na 1 race.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zou een olielek zijn geconstateerd dus krijg Hamilton een oudere motor uit zijn pool.
Volgens Olav zou Mercedes mogelijk die raketmotor in kwalimodus geraced hebben en dus helemaal aan gort zijn na 1 race.
Gaat over Bottas.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Huh? Bottas had toch een olielek?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bottas…quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |