https://www.fia.com/sites(...)0double%20yellow.pdfquote:The Stewards, having received a report from the Race Director, summoned (document 17) and
heard from the driver and team representative, have considered the following matter and determine
the following:
No / Driver 44 - Lewis Hamilton
Competitor Mercedes-AMG Petronas F1 Team
Time 17:22
Session Practice 3
Fact Alleged failure to respect double yellow flags/lights.
Offence Alleged breach of Appendix H, Art. 2.5.5.b) of the FIA International Sporting Code.
Decision No further action.
Connellyquote:
Er was dus geen dubbel geel zichtbaar voor Hamilton.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lachwekkend dit.Geen straf voor dubbel geel.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Abu Dhabi de beslissende race gaat worden hč, de kijkcijfers moeten wel op peil blijven.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
lachwekkend dit.Geen straf voor dubbel geel.
Nee, geen staf voor Mercedesquote:
1 ander incident: hinderen Mazepinquote:
Dat wordt het sowieso wel, normaal gesprokenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Abu Dhabi de beslissende race gaat worden hč, de kijkcijfers moeten wel op peil blijven.
Dan hadden ze afgelopen 7 jaar de Mercedes motor op standje slak moeten zettenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Abu Dhabi de beslissende race gaat worden hč, de kijkcijfers moeten wel op peil blijven.
Nee, dat heb je niet fout.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef beantherio het volgende:
Ik snap hier geen zak van. Op Qatar was het toch ook een situatie waarbij groen alweer werd gegeven maar er nog een marshall met de gele vlag liep te zwaaien? Heb ik dat fout?
Ik ken de regels niet uit mijn hoofd, maar dit was training en geen kwalificatiequote:Op zaterdag 4 december 2021 17:47 schreef beantherio het volgende:
Ik snap hier geen zak van. Op Qatar was het toch ook een situatie waarbij groen alweer werd gegeven maar er nog een marshall met de gele vlag liep te zwaaien? Heb ik dat fout?
Daar kon hij m.i. juist niks aan doen.quote:
Is een training minder gevaarlijk dan? Lijkt me dat dat niet anders is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet uit mijn hoofd, maar dit was training en geen kwalificatie
Terechte beslissing hoor. Als de computer de enige is die dubbel geel aangeeft, en geen lichten naast de baan oid, dan is het klaar als een kantje.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet fout.
De FIA is net zo consistent als altijd.
Hij werd gewaarschuwd voor Mazepin.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar kon hij m.i. juist niks aan doen.
Gasly wel en die gele vlaggen is dubieus. Maar goed, dat zijn wel meer beslissingen van de FIA.
Als dit niks oplevert, dan dat incident Mazepin helemaal niet.quote:
BIj Max was er vorige race ook geen melding op het stuur te zien en aan de rechterkant brandde er een groen paneel terwijl links een stweard eerste 1 gele vlag zwaaide en toen opeens 2..quote:
Nu al? Zoals met de röntgenfoto's van Herlings?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:49 schreef JohnBercow het volgende:
Gaat de tandarts nu ook al desinformatie verspreiden?
Maar goed dat hij met pensioen gaat
Wat voor dit soort acties niet uit zou mogen maken, zou ik zeggen.. wat maakt het gevaarlijker dat je dubbel geel negeert in de kwalificatie dan in de vrije training?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet uit mijn hoofd, maar dit was training en geen kwalificatie
In theorie niet, en het zou niet uit moeten maken wat de oorzaak van een gele vlag is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is een training minder gevaarlijk dan? Lijkt me dat dat niet anders is.
Goede vraagquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:50 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton had een zichtbaar panel en verder niets, Verstappen een zichtbare vlag en verder niets, so what's the difference?
0 vooralsnog.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:50 schreef RAVW het volgende:
maar hoe ver gaat hij nu naar achter die Ham
3 of 5 plekke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |