Ben ook benieuwd ja. Die acties met Gasly/Mazepin had ik ook wel een onderzoek verwacht, maar eigenlijk geen straf, maar dit wordt anders.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
Dubbel gele vlag? Wanneer was dat dan?
Was nog voor halfweg de sessie. Ocon die even van de baan was geraakt denk ik?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
Alles om te voorkomen dat ze al bij de start er samen af gaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd ja. Die acties met Gasly/Mazepin had ik ook wel een onderzoek verwacht, maar eigenlijk geen straf, maar dit wordt anders.
Toto zag er erg vermoeid uitquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:52 schreef tja77 het volgende:
Inb4 Toto die roept dat de FIA tegen Hamilton en Mercedes is.
Is dat zo? Wist niet dat hij al op 2 stond.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:53 schreef Rianne84 het volgende:
Op Reddit lees ik dat een waarschuwing genoeg is voor gridstraf, omdat dat de derde waarschuwing voor HAM zou zijn.
Ik kan het niet vinden op F1TVquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef Rianne84 het volgende:
Als ze Hamilton niet straffen gaat Horner flippen denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef Zwoerd het volgende:
Ideaal dit. Of Hamilton krijgt straf of iedereen kan zn favoriete hobby uitvoeren: janken over FIA/Mercedes/Hamilton
Wat moeten we hier precies zien?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef RichardHammond het volgende:
Deze foto staat op Tweakers
[ afbeelding ]
Wat zien we hier in deze 5 pixels?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef RichardHammond het volgende:
Deze foto staat op Tweakers
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:00 schreef RichardHammond het volgende:
Hamilton moet zich nu ook melden voor de situatie met Mazepin.
Ik kan ook alleen de reprimande in Mexico vinden, de tweede zou ik niet weten...quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is dat zo? Wist niet dat hij al op 2 stond.
Kan een duur foutje worden.
FP3quote:
Knipperend scherm in het midden, maar kleur niet echt goed te zien. Maar komt wel overeen met de tijd genoemd in de summon.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat moeten we hier precies zien?
Een bord/lamp dat een witte vlag moet aangeven denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat moeten we hier precies zien?
Edit: Sorry, een groot paneel rechts volgens mij?![]()
Stukje Saudi. Maar besloten om niet te gaan, was er 2 weken geleden al live bij hier. Misschien in maart maar een weekendje Jeddah meepakken...quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kun jij niet even doorreizen naar onze Saudische vrienden om ze onder druk te zetten?
Als dat betekent dat de raketmotor niet meer gewisseld kan worden...quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of geen beslissing tot morgenochtend Saudische tijd.
Ja, dat geel kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:02 schreef wdn het volgende:
[..]
FP3
22ste minuut
Het was niet op TV blijkbaar
Een seconden of 2 was er een dubbel geel en Lewis pakte toen paars in die sector
Dat helpt dan niet zoveel, denk ik..quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:02 schreef NaturalScience het volgende:
Zal Mercedes nog een nieuwe motor beschikbaar hebben in geval van een straf?
Bottas toch? Dat noemde Rick in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
LOL
Drie keer raden voor wie dat geel was
4D chess.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
LOL
Drie keer raden voor wie dat geel was
Ook als Hamilton geen gridstraf krijgtquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
Als ham idd een gidstraf krijgt moet Perez er heeeele goede kwalificatie eruit persen.
Minimaal 1x vijf plekkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
2x 5 plaatsen grid penalty ? Wat verwachten de kenners hier?
Eens, maar kwalificatie en Perez.....quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook als Hamilton geen gridstraf krijgt
Haha die hebben we niet hoor. Maar ik zou het suf vinden als hier een straf volgt. Net als ik het suf vond voor Max in Qatar.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
Dat zou een giller zijnquote:
Dat is wel heel optimistisch.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
3de reprimande voor Mazepin incident: 10 plaatsen straf
5 plaatsen straf voor gele vlaggen incident.
Zou dus zomaar eens plekje 16 op de grid kunnen worden.
Denk dat ze wel rekening houden met de voorspelling van Breekfast bij de FIA!quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton gaat geen grid straf krijgen.
Dan stapt Mercedes per direct uit de F1quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:06 schreef dz5b604 het volgende:
Volgens de kenners krijgt die 10 plaatsen straf als die 2 reprimandes krijgt voor de diverse incidenten.
5 voor geel 3 of 10 voor impeding zie ik voorbij komen. (Afhankelijk van de hoeveelste keer het is)quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
Het was “slechts” een VT en Hamilton vertraagde afdoende, daarnaast was het nog maar net dubbel geel, dus amper tijd om volledig z’n gas te lossen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wie hier verzint alvast de beste smoes waardoor ze hem niet gaan straffen?
Hebben die kenners ook een bron?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:06 schreef dz5b604 het volgende:
Volgens de kenners krijgt die 10 plaatsen straf als die 2 reprimandes krijgt voor de diverse incidenten.
Volgens Lewis moest er consistentie zijn, letterlijke quote na Max z’n straf in Qatar. Lijkt me niet meer dan op z’n plaats als we daar naar luisteren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Haha die hebben we niet hoor. Maar ik zou het suf vinden als hier een straf volgt. Net als ik het suf vond voor Max in Quatar.
Dat neem ik toch aan ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ze wel rekening houden met de voorspelling van Breekfast bij de FIA!
Nee, die moet iets beter, in een VT kan je net zo goed iemand het ziekenhuis inrijden als je je niet houdt aan de veiligheidsregels.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het was “slechts” een VT en Hamilton vertraagde afdoende, daarnaast was het nog maar net dubbel geel, dus amper tijd om volledig z’n gas te lossen.
Dit ja, plus waarom zou de straf 1 race later opeens anders zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, die moet iets beter, in een VT kan je net zo goed iemand het ziekenhuis inrijden als je je niet houdt aan de veiligheidsregels.
ik zeg 5 maxquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
3de reprimande voor Mazepin incident: 10 plaatsen straf
5 plaatsen straf voor gele vlaggen incident.
Zou dus zomaar eens plekje 16 op de grid kunnen worden.
FIA zal wel weer een mooie uit de hoge hoed toveren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, die moet iets beter, in een VT kan je net zo goed iemand het ziekenhuis inrijden als je je niet houdt aan de veiligheidsregels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |