quote:
Goh waar kom jij opeens toch vandaan.quote:
Wat een toeval toch hequote:Op donderdag 2 december 2021 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goh waar kom jij opeens toch vandaan.
Absoluut ja. Dat zag niemand aankomen.quote:
Je zou bijna denken dat je je geroepen voelde.quote:
Door een hoger doel zal dat wel zijn dan.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je je geroepen voelde.
Is hier verblijven niet al best een hoog doel?quote:Op donderdag 2 december 2021 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door een hoger doel zal dat wel zijn dan.
Dat klopt ook. Dat is het hogere doel waardoor ze geroepen werdquote:Op donderdag 2 december 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is hier verblijven niet al best een hoog doel?
We wisten niet of ze nog terug kwamen, daarom hebben we gefeest alsof ons leven er vanaf hing. En nu liggen we allemaal uitgeput op de bank.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dat feestje was kort maar krachtig.
Ik ben er nog, maar was Bake Off-filmpjes aan het kijken tussendoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dat feestje was kort maar krachtig.
Laatste bake off heb ik helemaal nog niet gezien, vorige weet ik niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar was Bake Off-filmpjes aan het kijken tussendoor.
Bake Off
Ik heb geen van de Bake Offs helemaal gezien sinds ze weg zijn bij de BBCquote:Op donderdag 2 december 2021 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laatste bake off heb ik helemaal nog niet gezien, vorige weet ik niet eerlijk gezegd.
Zou zomaar kunnen dat ik die ook niet gezien heb.
Toch eens opzoeken binnenkort.
Ik wel, iig die met Sandi en Noel in de presentatie, die vond ik leuk genoeg samen om wat moeite te doen de hele reeks online te vinden. Sinds Matt Lucas erin zit heb ik niet veel meer gezien.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen van de Bake Offs helemaal gezien sinds ze weg zijn bij de BBC
Graag met zo'n speciale 'Brr wat is het koud, winter kerst' aflevering die op de warmste dag van de zomer is opgenomen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:10 schreef H_T het volgende:
Ik verwacht deze maand ook weer een nieuwe serie HHB
Met loofbomen nog vol in het blad op de achtergrond en allesquote:Op vrijdag 3 december 2021 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Graag met zo'n speciale 'Brr wat is het koud, winter kerst' aflevering die op de warmste dag van de zomer is opgenomen.
En alles in bloei, overal bijen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Met loofbomen nog vol in het blad op de achtergrond en alles
Beetje rondzwaaien met een thermoskan warme chocomel en je bent erquote:Op vrijdag 3 december 2021 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En alles in bloei, overal bijen.
En natuurlijk een presentator die dat allemaal lekker recht staat te lullen.
Zeg zou jij niet naar bed, vlegel?quote:
Trusten Straan!quote:
Lakshmi zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 07:54 schreef GeorgeM het volgende:
BREAKING: Rick (Veronica) zegt zeker te weten dat Lakshmi gaat vertegenwoordigen.
Armin van Buuren en Jaap zouden zijn afgeschreven.
Ze proberen ze nu allemaal te bellen
Hij zegt dat hij het van z’n betrouwbare bronnen heeft die dicht op de commissie zitten en dat hij het al 3 dagen weet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:08 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn naam is Rick Romijn. Ik ben 58 jaar en mijn beroep is lachzak zijn op de radio.
Nou ja goed, het kan waar zijn. Maar waarom dat nieuws dan als eerste bij hem zou moeten zijn is mij een raadsel.
Is dat dezelfde gast die twee jaar terug zeker wist wie er zou gaan en dat het toch iemand anders werd?quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:54 schreef GeorgeM het volgende:
BREAKING: Rick (Veronica) zegt zeker te weten dat Lakshmi gaat vertegenwoordigen.
Armin van Buuren en Jaap zouden zijn afgeschreven.
Ze proberen ze nu allemaal te bellen
Als jij haar nou googlet en hier de tekst plakt, hoef ik niet meer te googlenquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat dezelfde gast die twee jaar terug zeker wist wie er zou gaan en dat het toch iemand anders werd?![]()
Of is het meer die gast die het jaar daarvoor zeker wist wie er zou gaan en dat het toch iemand anders werd?![]()
We zullen zien, ik denk dat het een stukje publiciteit voor zichzelf is. Elk jaar is er wel ergens iemand die het zeker weet op basis van een zeer betrouwbare bron in of dichtbij de commissie. Ik wacht het wel af.
En intussen ga ik googelen wie Lakshmi is.![]()
Wetend dat dit ook gewoon het doel kan zijn geweest. "Hé, Rick. Drop mijn naam ff voor ESF, gaan meer mensen me googelen" oid
En alleen om die gedachte wil ik nu dus Lakshmi niet meer googelen.![]()
![]()
Ze hadden al Lakshmi geprobeerd te bellen. Zij nam niet op. Toen hebben ze Jaap gebeld. Die nam eerst ook niet op.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Jaap werd het toch juist niet zei je net?
En hij ontkende?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hadden al Lakshmi geprobeerd te bellen. Zij nam niet op. Toen hebben ze Jaap gebeld. Die nam eerst ook niet op.
Ze belden net nog een keer, toen nam hij wel op.
Ze wilden weten of hij ook wist dat Lakshmi het wordt en of hij een nummer samen met Armin had ingestuurd voor het Songfestival en dat dat afgeserveerd is.
Volgens Jaap hebben ze geen nummer ingeleverd, maar hebben ze het er wel eens over gehad.
Na jaren Armin van Buuren weigeren, dan heeft Lakshmi dus een topnummer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:56 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja ik vind Lakshmi dus een niet voor de hand liggende en redelijk vergezochte naam dus daar heeft ie opzich een streepje mee voor. Plus AVROTROS heeft haar nummer sinds ze ook aan WIDM meedeed natuurlijk. Maar hij noemt dus ook dat Armin van Buuren een nummer in had gestuurd? Dat geloof ik dus niet
Ligt eraan hoe veel hij op Thomas Berge lijkt (2 jaar geleden liep hij te janken dat hij bij de laatste zoveel was gekomen met een ge-wél-dig nummer).quote:
Hij zei dat hij wel samenwerkt met Armin en dat ze weleens over deelname hebben gesproken, maar dat ze nu geen nummer hebben ingeleverd.quote:
Het blijkt iig een artiest te zijn, dus dat valt al weer mee.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als jij haar nou googlet en hier de tekst plakt, hoef ik niet meer te googlen
Ze is vooral bekend omdat ze als onbekende Nederlander één van de BN’ers was in WIDM.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het blijkt iig een artiest te zijn, dus dat valt al weer mee.
Niet dat we straks per ongeluk een stukadoor op dat podium hebben staan.
Blijf dat toch een bizar iets vinden, die contracten van zorgverzekeraars. Kan nogal eens gedoe opleveren.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:13 schreef Arizona het volgende:
Wij moeten op zoek naar een nieuwe zorgverzekering. We zitten nu bij Zilveren Kruis maar die hebben volgend jaar veel minder gecontracteerde zorg hier in de regio, waaronder de kliniek waar mijn dochter behandeld is.
Ik vind het uitzoeken van een verzekeraar echt stom werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Dat zou wel verklaren waarom ik dan alsnog niet van haar gehoord heb, want dat programma heb ik nog steeds nooit gezien.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze is vooral bekend omdat ze als onbekende Nederlander één van de BN’ers was in WIDM.
Daar ken ik haar van en dat ze een keer in de talkshow van Splinter zat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze is vooral bekend omdat ze als onbekende Nederlander één van de BN’ers was in WIDM.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daar ken ik haar van en dat ze een keer in de talkshow van Splinter zat.
En ze zingt blijkbaar ook.quote:Lakshmi nam deel aan De Slimste Mens waarin ze na twee afleveringen afviel.[9] Ook deed ze in 2021 mee aan Wie is de Mol? waarin ze als vierde afviel.
De Beste Singer-Songwriter (2015)
De Slimste Mens (2017) - kandidaat
Wie is de Mol? (2021) - kandidaat
Eus' Boekenclub (2021) - huisartiest
Showcolade (2021) - kandidaat
Goed Fout (2021) - kandidaat
Top 2000 quiz (2021) - kandidaat
Balen is datquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:13 schreef Arizona het volgende:
Wij moeten op zoek naar een nieuwe zorgverzekering. We zitten nu bij Zilveren Kruis maar die hebben volgend jaar veel minder gecontracteerde zorg hier in de regio, waaronder de kliniek waar mijn dochter behandeld is.
Ik heb het ook maar aan de kant geschoven, kijk over een week of 2 nog wel eens. Heb de ideale combi nog niet gevonden en er is inderdaad nog veel in onderhandeling.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:33 schreef Redefine het volgende:
Zelf zit ik al jaren bij CZ, mede omdat ik daar collectiviteit had. Maar dat is nu naar Zilveren Kruis gegaan. Dat scheelt een hoop geld, plus dat de tandarts verzekering veel beter is dan bij CZ.
Maar als ik dan kijk bij Zilveren Kruis geldt dat ze nog steeds in onderhandeling zijn met elk ziekenhuis hier in de buurt
Voor nu nog maar even wachten dan en eind december nog een keer kijken.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Blijf dat toch een bizar iets vinden, die contracten van zorgverzekeraars. Kan nogal eens gedoe opleveren.
Ik moet denk ik ook op zoek naar een andere verzekeraar. Zit nu bij eentje voor mensen die in de zorg werken, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wat stom.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:47 schreef Arizona het volgende:
En dan heb je ook nog die debiele afspraken tussen sommige zorgverzekeraars en ziekenhuizen, dat ziekenhuizen per jaar maar een x aantal van een bepaald type behandeling mag uitvoeren![]()
Onder het mom van. We willen de zorg betaalbaar houden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.cz.nl/over-cz(...)rleners/omzetplafond
Dit soort ongein.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:41 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Dit is misschien wel het meest achterlijke idee van dit hele systeem (iig tot ze winstuitkering gaan toestaan)quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit soort ongein.
Het erge is daarbij nog dat je dit pas weet als je alles naleest.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit soort ongein.
Dat plafond is wel schandalig ja. Daar beperken van ziekenhuizen is uiteraard onze eigen keuze hé. We kunnen zelf kiezen of we voor natura of restitutie varianten gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is misschien wel het meest achterlijke idee van dit hele systeem (iig tot ze winstuitkering gaan toestaan)
Zeker icm beperken naar welke ziekenhuizen een patiënt mag gaan, komt gewoon neer op puur ontzeggen van zorg. Niet alleen zou het niet toegestaan moeten zijn, het zou strafbaar moeten zijn.
Dat zou imo helemaal geen keuze moeten zijn. Niemand kan vooraf inschatten wat ze gaan mankeren het komende jaar.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat plafond is wel schandalig ja. Daar beperken van ziekenhuizen is uiteraard onze eigen keuze hé. We kunnen zelf kiezen of we voor natura of restitutie varianten gaan.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Roger_Epiales ' bloeddruk is zojuist in een raket gestapt, dus hij gaat ff wat anders doen
* Roger_Epiales ' bloeddruk is zojuist in een raket gestapt, dus hij gaat ff wat anders doen
Ik vind het via Independer wel handig , dan vul je in wat je precies wil en dan komen zij met een lijst met de beste/voordeligste keus voor jou.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:13 schreef Arizona het volgende:
Die kwamen weer met Zilveren Kruisquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het via Independer wel handig , dan vul je in wat je precies wil en dan komen zij met een lijst met de beste/voordeligste keus voor jou.
Maar restitutie of natura heeft dus echt helemaal niets te maken met wat je nu benoemdquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou imo helemaal geen keuze moeten zijn. Niemand kan vooraf inschatten wat ze gaan mankeren het komende jaar.
In de tweede helft van het jaar iets krijgen waar je dan geen behandeling meer voor krijgt omdat te veel mensen het al hebben gehad en jij, toen je nog gezond was, gekozen hebt voor beperkte ziekenhuiskeuze is gewoon een oneerlijke gang van zaken.
Het zijn slinkse methodes om geld te besparen onder het mom van een zogenaamde vrije keuze.
Ik vermoed inderdaad dat ze het nog niet hebben bijgewerkt. Want zelfs bij de duurste versie waar alle ziekenhuizen in zitten, staat er nog overal dat er nog onderhandeld moet worden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die kwamen weer met Zilveren Kruis![]()
Volgens mij hebben ze nog niet alle gecontracteerde zorg bijgewerkt naar 2022.
Maar daar staat dus niet bij wat @Arizona ook zegt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het via Independer wel handig , dan vul je in wat je precies wil en dan komen zij met een lijst met de beste/voordeligste keus voor jou.
Als je verder klikt kan je gewoon zien waar je met elke verzekering terecht kan hoor, in ieder geval toen ik dat vorig jaar probeerde.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar daar staat dus niet bij wat @:Arizona ook zegt.
Sowieso zie je daar niet de haken en ogen die er aan elke verzekering zitten. Dus zou nooit aanraden over te stappen zonder even verder te lezen.
Dat was het gerucht van gísteren.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
Eerder lees ik iets over dat een Jaap naar het songfestival gaat. Wie is dat? Is dat de man zonder nek of hebben jullie het over een andere Jaap?
Als het gaat over Jaap Reesema dan:quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
Eerder lees ik iets over dat een Jaap naar het songfestival gaat. Wie is dat? Is dat de man zonder nek of hebben jullie het over een andere Jaap?
Nee, hij en Armin zouden zijn afgewezen ten faveure van Lakshmi. Zie andere topic.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:28 schreef BillDauterive het volgende:
Daar zit ik ook niet op te wachten, dus hoopte ik op een andere Jaap, al weet ik niet of er een geschikte Jaap tussen zitquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als het gaat over Jaap Reesema dan:![]()
![]()
![]()
Maar ik denk niet dat hij het gaat worden.
Ja, dat zou wel fijn zijn! Laksmhi is wel 'uniek', al boeit dat ook niet per se. Ik ben al wel blij dat er geen Kensington of Di-rect naar het songfestival gaat, zoals Shownieuws hoopt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, hij en Armin zouden zijn afgewezen ten faveure van Lakshmi. Zie andere topic.
Ja. Maar dan moet je dus wel juist je inlezenquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je verder klikt kan je gewoon zien waar je met elke verzekering terecht kan hoor, in ieder geval toen ik dat vorig jaar probeerde.
Di-rect zou ik wel geweldig vinden, zoiets als soldier onquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel fijn zijn! Laksmhi is wel 'uniek', al boeit dat ook niet per se. Ik ben al wel blij dat er geen Kensington of Di-rect naar het songfestival gaat, zoals Shownieuws hoopt.
We kunnen nog altijd Jamie & Spike in een monster pak stoppen voor het ESFquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Di-rect zou ik wel geweldig vinden, zoiets als soldier on![]()
Maar niet meteen nadat er een band heeft gewonnen.
Met de budget verzekering van ZK kun je sowieso niet meer in een van de Twentse ziekenhuizen terecht, zover zijn ze al welquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar dan moet je dus wel juist je inlezenDus niet zomaar bij de voordeligste.
En bij diverse zorgverzekeringen zijn de afspraken nog niet rond. I.i.g. nog niet bij Zilveren Kruis.
Kensington gaat wel een klein beetje... Lakshmi is de vriendin van die zangerquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel fijn zijn! Laksmhi is wel 'uniek', al boeit dat ook niet per se. Ik ben al wel blij dat er geen Kensington of Di-rect naar het songfestival gaat, zoals Shownieuws hoopt.
Klopt, het staat er wel hoor, maar lijkt nog niet (in alle gevallen) bijgewerkt voor 2022. Ik kijk over een week of 2 wel weer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je verder klikt kan je gewoon zien waar je met elke verzekering terecht kan hoor, in ieder geval toen ik dat vorig jaar probeerde.
Lekker danquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met de budget verzekering van ZK kun je sowieso niet meer in een van de Twentse ziekenhuizen terecht, zover zijn ze al wel
Tukkerfuckersquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met de budget verzekering van ZK kun je sowieso niet meer in een van de Twentse ziekenhuizen terecht, zover zijn ze al wel
Genieten was datquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd Jamie & Spike in een monster pak stoppen voor het ESF
Geen Voilà, wel Une Belle Histoirequote:Op vrijdag 3 december 2021 12:24 schreef molloot200 het volgende:
Cornald Maas is in de NPO Radio 2 studio. Even hopen dat hij Voilà nog gaat pluggen
We zouden echt wel de finale halen, kan niet andersquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd Jamie & Spike in een monster pak stoppen voor het ESF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |