quote:
Goh waar kom jij opeens toch vandaan.quote:
Wat een toeval toch hequote:Op donderdag 2 december 2021 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goh waar kom jij opeens toch vandaan.
Absoluut ja. Dat zag niemand aankomen.quote:
Je zou bijna denken dat je je geroepen voelde.quote:
Door een hoger doel zal dat wel zijn dan.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je je geroepen voelde.
Is hier verblijven niet al best een hoog doel?quote:Op donderdag 2 december 2021 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door een hoger doel zal dat wel zijn dan.
Dat klopt ook. Dat is het hogere doel waardoor ze geroepen werdquote:Op donderdag 2 december 2021 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is hier verblijven niet al best een hoog doel?
We wisten niet of ze nog terug kwamen, daarom hebben we gefeest alsof ons leven er vanaf hing. En nu liggen we allemaal uitgeput op de bank.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dat feestje was kort maar krachtig.
Ik ben er nog, maar was Bake Off-filmpjes aan het kijken tussendoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dat feestje was kort maar krachtig.
Laatste bake off heb ik helemaal nog niet gezien, vorige weet ik niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar was Bake Off-filmpjes aan het kijken tussendoor.
Bake Off
Ik heb geen van de Bake Offs helemaal gezien sinds ze weg zijn bij de BBCquote:Op donderdag 2 december 2021 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laatste bake off heb ik helemaal nog niet gezien, vorige weet ik niet eerlijk gezegd.
Zou zomaar kunnen dat ik die ook niet gezien heb.
Toch eens opzoeken binnenkort.
Ik wel, iig die met Sandi en Noel in de presentatie, die vond ik leuk genoeg samen om wat moeite te doen de hele reeks online te vinden. Sinds Matt Lucas erin zit heb ik niet veel meer gezien.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen van de Bake Offs helemaal gezien sinds ze weg zijn bij de BBC
Graag met zo'n speciale 'Brr wat is het koud, winter kerst' aflevering die op de warmste dag van de zomer is opgenomen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:10 schreef H_T het volgende:
Ik verwacht deze maand ook weer een nieuwe serie HHB
Met loofbomen nog vol in het blad op de achtergrond en allesquote:Op vrijdag 3 december 2021 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Graag met zo'n speciale 'Brr wat is het koud, winter kerst' aflevering die op de warmste dag van de zomer is opgenomen.
En alles in bloei, overal bijen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Met loofbomen nog vol in het blad op de achtergrond en alles
Beetje rondzwaaien met een thermoskan warme chocomel en je bent erquote:Op vrijdag 3 december 2021 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En alles in bloei, overal bijen.
En natuurlijk een presentator die dat allemaal lekker recht staat te lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |