Formule 1 is dan nog steeds ergens te zien hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee weekenden en dan ga ik tijd overhouden op zondag.
Maar niet gratis.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Formule 1 is dan nog steeds ergens te zien hoor
Ok. Nou, en toch mag je het daar houden. Ik hoef het niet.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon in het laagland![]()
Het bleef niet liggen trouwens.
Maar Ziggo is toch ook niet gratis? Of bedoel je via andere kanalen?quote:
Dan ben je geen echte F1 liefhebberquote:
Ziggo zit bij het sport abonnement samen met ESPN. En andere tv-zenders hebben toch geen F1?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar Ziggo is toch ook niet gratis? Of bedoel je via andere kanalen?
Dat zal best.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte F1 liefhebber
Maar dat is toch ook een betaald abonnement of mis ik iets?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziggo zit bij het sport abonnement samen met ESPN. En andere tv-zenders hebben toch geen F1?
Amber Brantsen zit er in elk geval bij en dat vind ik wel leukquote:Op donderdag 2 december 2021 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een betaald abonnement of mis ik iets?
Maar ja, ik heb nu Ziggo Sport Totaal voor het voetbal en dan moet ik een extra abo nemen op Viaplay voor de F1![]()
8 december is er een persconferentie van Viaplay, waarin ze de plannen verder bekendmaken, het team presenteren en de abonnementsprijs bekendmaken.
Amberquote:Op donderdag 2 december 2021 10:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Amber Brantsen zit er in elk geval bij en dat vind ik wel leuk
Ja, dat is ook een betaald abonnement, maar nu de F1 wegvalt, wordt dat abonnement niet opeens goedkoper.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb nu Ziggo Sport Totaal voor het voetbal en dan moet ik een extra abo nemen op Viaplay voor de F1![]()
8 december is er een persconferentie van Viaplay, waarin ze de plannen verder bekendmaken, het team presenteren en de abonnementsprijs bekendmaken.
Dan is het ook niet gratis, dan zit het in een pakket waar je al voor betaaltquote:Op donderdag 2 december 2021 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziggo zit bij het sport abonnement samen met ESPN. En andere tv-zenders hebben toch geen F1?
Welk voetbal wil je allemaal zien dan? Sommige providers hebben weer een of meer ESPN-kanalen in het basispakket zitten. Overstap naar zo'n provider + betalen voor Viaplay kan zelfs goedkoper zijn dan wat je nu hebtquote:Op donderdag 2 december 2021 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar bij Ziggo zit het gewoon op het open kanaal. Dus voor Ziggo klanten is het gewoon gratis.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is het ook niet gratis, dan zit het in een pakket waar je al voor betaalt
Ik zat me de laatste tijd regelmatig te ergeren aan Olav. Hij miste best veel en vertelde vaak ongeveer hetzelfde. Qua stem ga ik hem meer missen dan qua wat hij vertelt
De helft van wat Olav verteld, hoor ik toch al niet, dus dat zal ik niet missen. En vaak komt ie ergens drie rondes later pas achter, terwijl ik dat zelf dan allang gezien had.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is het ook niet gratis, dan zit het in een pakket waar je al voor betaalt
Ik zat me de laatste tijd regelmatig te ergeren aan Olav. Hij miste best veel en vertelde vaak ongeveer hetzelfde. Qua stem ga ik hem meer missen dan qua wat hij vertelt
Oh ja okee, maar jij had het over gratis.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een betaald abonnement, maar nu de F1 wegvalt, wordt dat abonnement niet opeens goedkoper.
Ik vond hem ook niet zo'n goede commentator. Wat je zegt, vaak noemt hij belangrijke informatie ofwel te laat ofwel verkeerd op, en daar zit ik me dan alleen maar aan te ergerenquote:Op donderdag 2 december 2021 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De helft van wat Olav verteld, hoor ik toch al niet, dus dat zal ik niet missen. En vaak komt ie ergens drie rondes later pas achter, terwijl ik dat zelf dan allang gezien had.
Dit. Alleen al daarom, wil ik eigenlijk geen apart abonnement nemen voor alleen F1.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:23 schreef ijs_beer het volgende:
Die versnippering van de sportrechten is wel vervelend hoor. Zeker met de olympische spelen vond ik dat jammer, zou je speciaal daarvoor weer een abbo moeten nemen op de Eurosport player.![]()
Gelukkig kwam je met NOS, Sporza, BBC en de reguliere Eurosport ook al een heel eind.
Ik denk dat ze koning Winter buiten willen houden.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:23 schreef ijs_beer het volgende:
Al de derde keer vandaag dat er militaire helikopters over komen. Zijn de Belgen het land binnengevallen ofzo?
Mijn oom is net vanochtend teruggekeerd uit Thailand, ik hoop niet dat het daarmee te maken heeft.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:23 schreef ijs_beer het volgende:
Al de derde keer vandaag dat er militaire helikopters over komen. Zijn de Belgen het land binnengevallen ofzo?
Ah ja, het wordt ook gratis uitgezonden voor abonnees. Dat was ik even vergeten. Ik kijk altijd via het betaalde kanaal.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen maar een vooruitgang. Ik kijk af en toe F1, maar dat programma eromheen met al die kale mannen en hun Max Verstappen-aanbidding, verschrikkelijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Amber Brantsen zit er in elk geval bij en dat vind ik wel leuk
Eigenlijk alleen de Champions League.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Welk voetbal wil je allemaal zien dan? Sommige providers hebben weer een of meer ESPN-kanalen in het basispakket zitten. Overstap naar zo'n provider + betalen voor Viaplay kan zelfs goedkoper zijn dan wat je nu hebt
Champions League is ook bij RTL 7 te zien, alleen kan je dan niet kiezen welke wedstrijd je wil zien. En zijn die kwalificatiewedstrijden niet bij de NOS? Zo ja, dan heb je dat hele pakket misschien niet eens nodigquote:Op donderdag 2 december 2021 10:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen de Champions League.
En de WK/EK kwalificatie wedstrijden.
Tijd voor weekend dan.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef Arizona het volgende:
Wat ik voor maandag af wil / moet hebben heb ik nu al af![]()
Zo lam als de maandag was, zo productief waren de dinsdag en vanmorgen
Zeker niet hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 10:42 schreef GeorgeM het volgende:
Okee. Dan ben ik de enige die de Olav en co gaat missen
Bij Ziggo zenden ze 2 CL wedstrijden uit en dan nog de switch. Dan kies ik zelf welke ik wil zienquote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Champions League is ook bij RTL 7 te zien, alleen kan je dan niet kiezen welke wedstrijd je wil zien. En zijn die kwalificatiewedstrijden niet bij de NOS? Zo ja, dan heb je dat hele pakket misschien niet eens nodig
Is dat die oom die maanden bij jullie woont?quote:Op donderdag 2 december 2021 10:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn oom is net vanochtend teruggekeerd uit Thailand, ik hoop niet dat het daarmee te maken heeft.![]()
Maar probeer ze voor de zekerheid nog even daar te houden aub.
Fabian Kanselara.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:49 schreef ijs_beer het volgende:
Kan dat Viaplay niet een contract geven aan H. Dijkstra? Mijn dan zou groot zijn.
Olav ga ik missen, maar ik ben benieuwd naar de nieuwe commentatoren hoe zij het doen. Ik sta niet gelijk negatief zoals een bepaalde mod over dat subforumquote:Op donderdag 2 december 2021 10:42 schreef GeorgeM het volgende:
Olav is een gezellige commentator, maar zit er ook weleens naast.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Olav ga ik missen, maar ik ben benieuwd naar de nieuwe commentatoren hoe zij het doen. Ik sta niet gelijk negatief zoals een bepaalde mod over dat subforum
Ik weet nog niet hoe die Nelson is maar dat Olav het straks niet meer doet, daar kan ik mee leven. Ik vond 'm vroeger heel goed maar tegenwoordig vind ik 'm vaak meer iemand die in het café naar de F1 meekijkt en z'n mond niet kan houden.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:55 schreef GeorgeM het volgende:
Olav en Jack niet meer bij F1. Ziedend
Toen Hamilton in de fout ging in Baku en Olav direct 'sukkel' riep had ik wel het gevoel dat het professionele er een beetje af is.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Olav is een gezellige commentator, maar zit er ook weleens naast.
En eigenlijk is het wel mooi dat anderen nu ook een kans krijgen, nieuw bloed kan zeer verfrissend zijn.
Of toen ie Grosjean ging uitmaken voor pannenkoek/crêpe Suzette (oid).quote:Op donderdag 2 december 2021 11:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen Hamilton in de fout ging in Baku en Olav direct 'sukkel' riep had ik wel het gevoel dat het professionele er een beetje af is.
Eens. Olav is op zich nog wel goed door hoe die het verteld. Daar zit nog wel een mooi stuk enthousiasme en ervaring in. Daarnaast is het vooral jeugdsentiment.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe die Nelson is maar dat Olav het straks niet meer doet, daar kan ik mee leven. Ik vond 'm vroeger heel goed maar tegenwoordig vind ik 'm vaak meer iemand die in het café naar de F1 meekijkt en z'n mond niet kan houden.
De kans dat dat binnenkort daadwerkelijk gebeurt is overigens niet klein want hij woont hier niet ver vandaan.
Croissant was ook wel eens de bijnaam van Grosjean.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of toen ie Grosjean ging uitmaken voor pannenkoek/crêpe Suzette (oid).
Oh dat ook nog ja? Ik kijk trouwens meestal F1 op de Zwitserse TV via Zattoo, dat scheelt.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of toen ie Grosjean ging uitmaken voor pannenkoek/crêpe Suzette (oid).
Ja, was na een crash/stuurfout (als ik het me goed herinner).quote:Op donderdag 2 december 2021 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat ook nog ja? Ik kijk trouwens meestal F1 op de Zwitserse TV via Zattoo, dat scheelt.
En Mazepin is bij hem een Fransman.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Olav is op zich nog wel goed door hoe die het verteld. Daar zit nog wel een mooi stuk enthousiasme en ervaring in. Daarnaast is het vooral jeugdsentiment.
Maar kwalitatief is die niet best. Mist veel dingen. Ziet veel dingen heel laat etc.
Roger’s oom woont hier niet, kan ik melden.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dat die oom die maanden bij jullie woont?Of was dat bij Fred?
Dat krijg je blijkbaar vanzelf als een commentator wat ouder wordt. Daar had Mart Smeets ook al zo'n handje van.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En Mazepin is bij hem een Fransman.
Jij bent een neutrale kijker?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat ook nog ja? Ik kijk trouwens meestal F1 op de Zwitserse TV via Zattoo, dat scheelt.
Rein Tamaree.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat krijg je blijkbaar vanzelf als een commentator wat ouder wordt. Daar had Mart Smeets ook al zo'n handje van.
Roman Kreuzinger.quote:
Nee maar ik ben een spion in neutraal gebied. Om er zeker van te zijn dat ze neutraal blijven.quote:
Hij mag daar via aan referendum stemmen op de Driver of The Day.quote:
Joris is mensonterendquote:Op donderdag 2 december 2021 11:23 schreef Fred_B het volgende:
Na Mart kregen we Herbert en Joris voor het commentaar en Dione (hihi) voor de Avondetappe, dus tel uit je winst.
Toch weer even je burgerplicht voldoen elke keer.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij mag daar via aan referendum stemmen op de Driver of The Day.
Tja, bij Eurosport heb je Bobbie Traksel... wat een leeghoofd is dat zeg. Het is qua wielercommentatoren behelpen in Nederland, Karsten Kroon vind ik persoonlijk wel ok.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:23 schreef Fred_B het volgende:
Na Mart kregen we Herbert en Joris voor het commentaar en Dione (hihi) voor de Avondetappe, dus tel uit je winst.
Goed bezigquote:Op donderdag 2 december 2021 11:27 schreef Arizona het volgende:
Het voelt echt fijn dat ik mijn taak af heb. Ik moet maandag een demo geven van het product en het is een geruststellende gedachte dat ik een puik product kan tonen
Karsten en Jeroen zijn dan weer een mooi duoquote:Op donderdag 2 december 2021 11:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tja, bij Eurosport heb je Bobbie Traksel... wat een leeghoofd is dat zeg. Het is qua wielercommentatoren behelpen in Nederland, Karsten Kroon vind ik persoonlijk wel ok.
Dat zal Fred geweest zijn, deze is even een weekje of twee in Nederland om dingen te regelen.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dat die oom die maanden bij jullie woont?Of was dat bij Fred?
Goed bezigquote:Op donderdag 2 december 2021 11:35 schreef Strani het volgende:
Nou ik ga me voor een maandje inschrijven voor een sportschool om te kijken of het bevalt. Moet wel met masker op dus da's wat minder, maar oké. Normaal doen mensen dit in januari, ik begin gewoon nu al.
Ik heb ook wel eens ingeschreven gestaan bij een sportschool.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:35 schreef Strani het volgende:
Nou ik ga me voor een maandje inschrijven voor een sportschool om te kijken of het bevalt. Moet wel met masker op dus da's wat minder, maar oké. Normaal doen mensen dit in januari, ik begin gewoon nu al.
Alleen inschrijven is niet genoeg. Je moet ook nog daadwerkelijk iets doen, hè.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:35 schreef Strani het volgende:
Ik ga dat ook doen, maar dan wel per januari!quote:Op donderdag 2 december 2021 11:35 schreef Strani het volgende:
Weet je zeker dat dat abonnement niet al jaren doorloopt?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens ingeschreven gestaan bij een sportschool.
Poe ik vond het zo al vermoeiend genoeg eigenlijkquote:Op donderdag 2 december 2021 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen inschrijven is niet genoeg. Je moet ook nog daadwerkelijk iets doen, hè.
Hoeveel gaat het kosten? Ik betaal hier een schappelijke 30 euro voor de maand. Als ik het automatisch laat afschrijven elke maand wordt het 25.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga dat ook doen, maar dan wel per januari!
We krijgen hier per januari namelijk een nieuwe sportschool die niet zo extreem duur is als de huidige sportscholen hier, dus dan wil ik het wel eens proberen.
Ja, dat weet ik heel zeker.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat abonnement niet al jaren doorloopt?
30 euro per 4 weken, voor vriend en mij samen. Bij de andere sportschool betaal je als volwassene 57 per persoonquote:Op donderdag 2 december 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel gaat het kosten? Ik betaal hier een schappelijke 30 euro voor de maand. Als ik het automatisch laat afschrijven elke maand wordt het 25.
Irritant zegquote:Op donderdag 2 december 2021 12:00 schreef Guanabana het volgende:
Dat pakketje dat ik had besteld voor vriends verjaardag staat inmiddels al een week op 'sorteerfout' en daarna geen nieuwe informatie meer.
Ben inmiddels ziedend.
Heb eerst de vervoerder gecontact maar die kon alleen maar een standaard antwoord geven dat er een nieuwe datum aankomt. Is inmiddels ook alweer bijna een week geleden.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Irritant zeg
Kan de webshop/verzender geen onderzoek starten?
Wow da's helemaal netjesquote:Op donderdag 2 december 2021 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
30 euro per 4 weken, voor vriend en mij samen. Bij de andere sportschool betaal je als volwassene 57 per persoon
Ik houd altijd wel van die animated series, maar South Park bekijk ik al een tijdje niet meer. In een vorig seizoen hadden Randy Marsh en Mickey Mouse seks met een schubdier. Dat was een beetje de druppel, het werd steeds vager en raarder en ik kon der niet meer om lachen. Zijn deze afleveringen weer goed?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef BillDauterive het volgende:
In een vorig seizoen hadden Randy Marsh en Mickey Mouse seks met een schubdier. Dat was een beetje de druppel
Ik volg niet echt goed, maar ik wat ik zie vind ik eigenlijk wel grappigquote:Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik houd altijd wel van die animated series, maar South Park bekijk ik al een tijdje niet meer. In een vorig seizoen hadden Randy Marsh en Mickey Mouse seks met een schubdier. Dat was een beetje de druppel, het werd steeds vager en raarder en ik kon der niet meer om lachen. Zijn deze afleveringen weer goed?
quote:Op donderdag 2 december 2021 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roger’s oom woont hier niet, kan ik melden.
*trekt met oog*quote:
Rare term eigenlijk want alle sneeuw is in principe nat. Sommige sneeuw doet alsof het niet nat is maar als je het dan op je huid hebt dan is het zo van 'hahaha loser ik was gewoon natte sneeuw echt je bent een sukkel hahahaha oké doei".quote:
Beter dan helemaal geen sneeuw.quote:
Gruwelijkquote:Op donderdag 2 december 2021 12:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb eerst de vervoerder gecontact maar die kon alleen maar een standaard antwoord geven dat er een nieuwe datum aankomt. Is inmiddels ook alweer bijna een week geleden.
Daarna met de winkel zelf gechat nu net, ze zeggen dat ze een 'nalevering aangemaakt hebben' waardoor ik een nieuwe Track and Trace krijg.
Nu daar maar op wachten. Het zal me benieuwen allemaal.
Basic fitquote:Op donderdag 2 december 2021 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow da's helemaal netjes
Ik ken deze sportschool al want ik ben er wel eens eerder lid geweest voor een zomer, en het is wel een fijne sportschool in de zin dat je alle soorten mensen er ziet, dus juist ook mensen die in vorm proberen te komen en niet alleen van die obsessieve types.
Nou ja jij in elk geval dus het begin is goed.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Basic fit![]()
Geen idee wat voor types hier gaan komen
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja jij in elk geval dus het begin is goed.
Bijzondere stad wel, duizenden kilometers van andere grote steden. Er wonen ook nog veel mensen met Nederlandse voorouders.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
1829
Het jaar dat in Australië de stad Perth gesticht werd.
Goed bezig hoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:03 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat het wel goed voor mij zal zijn, mijn gehele lichaam wat trainen. Zeker nu ik wat krakkemikkiger word lijkt het me verstandig, ik hoop wat sterkere spieren te krijgen en mijn conditie op peil te houden.
In het Vlaams heet het dan ook smeltende sneeuw.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Rare term eigenlijk want alle sneeuw is in principe nat. Sommige sneeuw doet alsof het niet nat is maar als je het dan op je huid hebt dan is het zo van 'hahaha loser ik was gewoon natte sneeuw echt je bent een sukkel hahahaha oké doei".
Nou, na een flink gewichtsverlies in de afgelopen jaren (ik woog ooit zeker 30kg meer dan nu) is het nu al een tijdje stabiel en da's op zich niet erg maar er moet nog wat vanaf dus daar wil ik wel mee aan de slag. En ook wat sterkere spieren in de armen en de rug, als het even kanquote:Op donderdag 2 december 2021 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]we gaan het meemaken.
Ik denk dat het wel goed voor mij zal zijn, mijn gehele lichaam wat trainen. Zeker nu ik wat krakkemikkiger word lijkt het me verstandig, ik hoop wat sterkere spieren te krijgen en mijn conditie op peil te houden.
Wat is jouw reden? Wil je fitter worden, sterker, slanker?
Oké als pratende en nogal grofgebekte sneeuw nu ook al gek is, weet ik het ook niet meer hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het Vlaams heet het dan ook smeltende sneeuw.
Verder vond ik dit een beetje gekke post.
Ik wandel dagelijks, behalve als het regent. Ik tennis gemiddeld 1x per week, maar vaker lukt ook niet meer echt, qua heup en rug. En hardlopen lukt niet meer vanwege mijn enkelquote:Op donderdag 2 december 2021 13:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Goed bezig hoor.
Ik vind het al goed als ik om de dag ga wandelen, sporten, wat is dat
quote:Op donderdag 2 december 2021 13:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wandel dagelijks, behalve als het regent. Ik tennis gemiddeld 1x per week, maar vaker lukt ook niet meer echt, qua heup en rug. En hardlopen lukt niet meer vanwege mijn enkel![]()
Dus daarom wil ik toch maar sportschool gaan proberen, misschien is er nog wat te redden
Ah we moeten binnenkort dus de site isstranigeblesseerd.nl in de gaten houden.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat sporten... Mijn schouder begint pijn te doen van het darten![]()
Maar morgenavond moet er weer gespeeld worden dus dan moet ik fit zijn Ari, en ik heb geen wonderdokter zoals Arjen Robben had
Ik overleef het wel, maar vind het vooral erg sneu voor hemquote:Op donderdag 2 december 2021 10:42 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vrees meer een Van Basten-scenario. Voor korte tijd geniaal en dan einde loopbaanquote:Op donderdag 2 december 2021 13:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah we moeten binnenkort dus de site isstranigeblesseerd.nl in de gaten houden.
quote:Op donderdag 2 december 2021 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat sporten... Mijn schouder begint pijn te doen van het darten![]()
Maar morgenavond moet er weer gespeeld worden dus dan moet ik fit zijn Ari, en ik heb geen wonderdokter zoals Arjen Robben had
Joh die zit straks lekker te chillen in z'n villa aan de Costa Blanca, dat komt wel goed.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik overleef het wel, maar vind het vooral erg sneu voor hemdan liever dat het z’n eigen keuze was na al die jaren.
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Rare term eigenlijk want alle sneeuw is in principe nat. Sommige sneeuw doet alsof het niet nat is maar als je het dan op je huid hebt dan is het zo van 'hahaha loser ik was gewoon natte sneeuw echt je bent een sukkel hahahaha oké doei".
Daar komt het op neer! Vijf uur per dag hardlopen, fietsen, roeien, boksen, krachttraining, zodat ik er elke week gewoon weer kan staan op het moment dat die pijltjes in de triple 20 moeten.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ja, jij moet er morgenavond gewoon weer staan! Dus eigenlijk ga je naar de sportschool om je dart-carrière niet voortijdig te hoeven beëindigen vanwege dramatisch blessureleed
Ja, voor gewichtsverlies is darten normaal gesproken niet bepaalde beste omgeving, maar met zo'n schema!quote:Op donderdag 2 december 2021 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar komt het op neer! Vijf uur per dag hardlopen, fietsen, roeien, boksen, krachttraining, zodat ik er elke week gewoon weer kan staan op het moment dat die pijltjes in de triple 20 moeten.
Misschien gaat hij ook wel darten!quote:Op donderdag 2 december 2021 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh die zit straks lekker te chillen in z'n villa aan de Costa Blanca, dat komt wel goed.
Dat dacht ikquote:Op donderdag 2 december 2021 13:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, voor gewichtsverlies is darten normaal gesproken niet bepaalde beste omgeving, maar met zo'n schema!
Daar heeft hij echt een villa of?quote:Op donderdag 2 december 2021 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh die zit straks lekker te chillen in z'n villa aan de Costa Blanca, dat komt wel goed.
Als hij dan maar geen commentaar levertquote:Op donderdag 2 december 2021 13:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien gaat hij ook wel darten!
quote:
Ik blijf die berenklauwen ietwat problematisch vinden.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ikNou scheelt het dat ik geen bier drink. Maar aan de andere kant wordt er wel vaak een berenklauw genuttigd op zo'n avond. Dus ja oké.
Je kan natuurlijk ook gewoon aan de whisky gaan als je geen bier wil drinken, al weet ik niet of daar je dartspel ook beter van wordt.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ikNou scheelt het dat ik geen bier drink. Maar aan de andere kant wordt er wel vaak een berenklauw genuttigd op zo'n avond. Dus ja oké.
quote:Op donderdag 2 december 2021 13:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik blijf die berenklauwen ietwat problematisch vinden.
Oké geen medelijden meer.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]In Calpe. En vanuit m'n woonkamer kan ik Calpe zien dus het is best dichtbij.
Staat trouwens ook in z'n twitter-bio.
Heb ik ook ooit gedaanquote:Op donderdag 2 december 2021 11:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens ingeschreven gestaan bij een sportschool.
Spanjaardsklauwen.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]Zullen we de naam veranderen dan?
Lijkt me sowieso geen slecht idee, want ik heb nu steeds het idee dat jij tijdens het darten zoiets staat weg te knagen:quote:Op donderdag 2 december 2021 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]Zullen we de naam veranderen dan?
Ik weet niet of ik daar mijn tanden in wil zetten, eerlijk gezegd.quote:
OOH.quote:
Eens.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:24 schreef Strani het volgende:
Ik vroeg Olav Mol op Twitter zelfs een keer over deze streek, toen ik nog in het binnenland woonde. En daar kwam antwoord op:
"@:Stranib aan de kust is het altijd fijn:))"
Jaar of 7 geleden was dit.
Hmja, berehap is een beschermde merknaam. Klinkt wel diervriendelijker, maar copyright hequote:Op donderdag 2 december 2021 13:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik blijf die berenklauwen ietwat problematisch vinden.
Inclusief stukken uit het verre buitenland, dit is er wel een om in de gaten te houden.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]In Calpe. En vanuit m'n woonkamer kan ik Calpe zien dus het is best dichtbij.
Staat trouwens ook in z'n twitter-bio.
Klopt inderdaad.quote:Olav Mol
Ziggo Sport Formule1 commentator en raceliefhebber pur sang. Corona-uitzitter edoch levensgenieter.
Calpe, Spanje (met uitzicht op Strani)
En dan doel ik op de Vermeertentoonstelling, niet op Olav Mol aan de Spaanse costa.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:27 schreef ijs_beer het volgende:
Dat is echt gaaf. Gaat een enorme publiekstrekker worden, dat lijkt me zeker.![]()
In 2023 pas, weliswaar.
Noemen we die beschermde variant voortaan gewoon baggerbal ofzo, als protest.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, berehap is een beschermde merknaam. Klinkt wel diervriendelijker, maar copyright he
2023 is niet Vermeer.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:27 schreef ijs_beer het volgende:
Dat is echt gaaf. Gaat een enorme publiekstrekker worden, dat lijkt me zeker.![]()
In 2023 pas, weliswaar.
Misschien wel beter ook, pas in 2023. Met een beetje geluk is dan alles weer voldoende normaal dat er weer lekker wat doorstroom mogelijk wordt in dat museum. Niet dat al die unieke stukken daar straks hangen voor tien man per dag op afspraak en niet later dan vijf uur 's middags.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:27 schreef ijs_beer het volgende:
In 2023 pas, weliswaar.
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wel beter ook, pas in 2023. Met een beetje geluk is dan alles weer voldoende normaal dat er weer lekker wat doorstroom mogelijk wordt in dat museum. Niet dat al die unieke stukken daar straks hangen voor tien man per dag op afspraak en niet later dan vijf uur 's middags.
Ik zal een enquête houden.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het goed maar kan niet garanderen dat de Spanjaarden het ook oké vinden
Dat lijkt me voor verwarring zorgen in een gemiddelde snackbar.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Noemen we die beschermde variant voortaan gewoon baggerbal ofzo, als protest.
Ik zag niet helemaal in waarom, dus ik googelde baggerbal maar even. Blijkt een warming up oefening bij volleybal te zijn.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor verwarring zorgen in een gemiddelde snackbar.
Ik denk meer dat baggerbal niet specifiek genoeg is, net als kadaverstaafquote:Op donderdag 2 december 2021 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zag niet helemaal in waarom, dus ik googelde baggerbal maar even. Blijkt een warming up oefening bij volleybal te zijn.
Nu neem ik op basis daarvan dus aan dat jij denkt dat er in een gemiddelde snackbar veel volleyballers komen en dat het daarom voor verwarring zou zorgen?
Voor de verandering zal ik eens zeggen dat je inderdaad geniaal bent.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees meer een Van Basten-scenario. Voor korte tijd geniaal en dan einde loopbaan
Het zou specifieker kunnen door het Berenbal te gaan noemen, maar ik weet niet of @ijs_beer daar meer vrede mee heeft dan met Berenklauw.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk meer dat baggerbal niet specifiek genoeg is, net als kadaverstaaf
Op zich moet een snack die is vernoemd naar een kunstmaan de Spanjaarden toch wel aanspreken.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zou specifieker kunnen door het Berenbal te gaan noemen, maar ik weet niet of @:ijs_beer daar meer vrede mee heeft dan met Berenklauw.![]()
Maar ik lees net dat gehaktbal speciaal en spoetnik ook al vaak als alternatief worden gebruikt, al zie ik persoonlijk de link met een Russische kunstmaan niet echt.
Risico is dan wel dat ze hem aan het plafond hangen, voor je het weet komt er dan een groep stageworkers om te proberen de lucht eruit te meppen en denken mensen ineens dat het een piñata is.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich moet een snack die is vernoemd naar een kunstmaan de Spanjaarden toch wel aanspreken.
Zeer problematisch.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zou specifieker kunnen door het Berenbal te gaan noemen, maar ik weet niet of @:ijs_beer daar meer vrede mee heeft dan met Berenklauw.![]()
Maar ik lees net dat gehaktbal speciaal en spoetnik ook al vaak als alternatief worden gebruikt, al zie ik persoonlijk de link met een Russische kunstmaan niet echt.
Met of zonder ketchup?quote:Op donderdag 2 december 2021 14:41 schreef H_T het volgende:
Wat is de tosti toch een goede uitvinding
Ham/kaas tosti met zoetzure sausquote:
Zonder vandaag, ik had er nu curry bijquote:
Ja, dat vermoeden had ik al.quote:
Ik vind dat we de Spanjaardklauwen nog niet helemaal af moeten schietenquote:Op donderdag 2 december 2021 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden had ik al.
Sorry @:H_T, jammer voor de volleyballers, maar ik blijf dan toch bij de Baggerbal.
Ik denk het op afspraak wel eens een blijvertje zou kunnen zijn op veel plaatsen.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wel beter ook, pas in 2023. Met een beetje geluk is dan alles weer voldoende normaal dat er weer lekker wat doorstroom mogelijk wordt in dat museum. Niet dat al die unieke stukken daar straks hangen voor tien man per dag op afspraak en niet later dan vijf uur 's middags.
Hier blauwe lucht en zon.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:10 schreef Arizona het volgende:
Hier valt nu ook natte sneeuw.
Ik kijk ernaar met een kopje koffie en daarbij één blokje chocola, een sintschuimpje en een klein stukje speculaasbrok.
![]()
Zo is het nog nét vol te houden
Ik gaf altijd 1000 euro. Helaas werd ik toen op elke verjaardag uitgenodigd dus nu ben ik failliet.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een normaal/goed bedrag om als verjaardagscadeau te geven aan vrienden?
Ja, dat ligt net boven mijn budget.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik gaf altijd 1000 euro. Helaas werd ik toen op elke verjaardag uitgenodigd dus nu ben ik failliet.
Ligt vaak een beetje aan de vriend in kwestie. En vaak kijk ik stiekem naar de waarde die zij mij geven om het daar een beetje op af te stemmen. Anders voor goede vrienden zo'n 20-30 euro.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een normaal/goed bedrag om als verjaardagscadeau te geven aan vrienden?
Je had nattigheid kunnen voelen toen sommige vrienden meerdere malen per week jarig waren.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik gaf altijd 1000 euro. Helaas werd ik toen op elke verjaardag uitgenodigd dus nu ben ik failliet.
Hoe goed is de vriend, hoe groot is het feest, met hoeveel kom(en) je/jullie, wat geeft hij normaal?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afgelopen vanwege corona heeft hij het niet gevierd. En komend jaar wil ie het ook klein houden, geloof enkel ik en nog een ander iemand die hij wil uitnodigen. Dus ik wil wel wat meer uitgeven nu, omdat we het afgelopen jaren niet gedaan hebben. Vorig jaar heb ik zelf mijn verjaardag ook niet gevierd en jaar daarvoor heb ik van hem en zijn vriendin een spel gekregen dat ongeveer 30-40 euro kostte.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe goed is de vriend, hoe groot is het feest, met hoeveel kom(en) je/jullie, wat geeft hij normaal?
Neuh, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk het op afspraak wel eens een blijvertje zou kunnen zijn op veel plaatsen.
Ik heb een vriend die twee weken na mij jarig is, we vieren het in het weekend ertussen en dan geef ik hem elk jaar 100 euro, hij geeft mij ook elk jaar 100 euro. Vinden wij beide een prima bedrag zo.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zoiets van waarde zal het dan moeten zijn. 35 euro in geld is een beetje raar, dus als je geen groot cadeau geeft 20-25 euro en wat speciaalbiertjes ofzo?quote:Op donderdag 2 december 2021 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgelopen vanwege corona heeft hij het niet gevierd. En komend jaar wil ie het ook klein houden, geloof enkel ik en nog een ander iemand die hij wil uitnodigen. Dus ik wil wel wat meer uitgeven nu, omdat we het afgelopen jaren niet gedaan hebben. Vorig jaar heb ik zelf mijn verjaardag ook niet gevierd en jaar daarvoor heb ik van hem en zijn vriendin een spel gekregen dat ongeveer 30-40 euro kostte.
Ja die twee samen was al bijzonder geweest, maar dit al helemaal.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inclusief stukken uit het verre buitenland, dit is er wel een om in de gaten te houden.
Sowieso al de moeite waard voor Het Meisje met de Parel en Het Melkmeisje samen in een expo te hebben.
De Efteling liet al doorschemeren dat het ze het willen blijven handhaven. En wat betreft museums, het Anne Frank Huis heeft al een paar jaar, dus al voor Corona, verplicht reserveren.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik niet.
Zeker musea, die kan je dan net zo goed opdoeken, of er moet nog veel meer subsidie naartoe. Daarbij ga ik er nog steeds van uit dat ook dit virus uiteindelijk zal verworden tot iets waar redelijk mee te leven is zonder de halve samenleving plat te leggen.
Ik ben wat dit betreft nog wel optimistisch.
Oke kruidige ketchup danquote:Op donderdag 2 december 2021 14:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder vandaag, ik had er nu curry bij
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat we in 2023 al van Corona af zijn, dus zeker in de winter zullen er ongetwijfeld nog restricties zijn, zeker voor binnenactiviteiten.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Efteling liet al doorschemeren dat het ze het willen blijven handhaven. En wat betreft museums, het Anne Frank Huis heeft al een paar jaar, dus al voor Corona, verplicht reserveren.
Tuurlijk heb je verschillende soorten museums, de kleintjes in dorp zie ik het ook niet snel gebeuren maar voor de grote is het oplossing tegen lange rijen op straat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op donderdag 2 december 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Efteling is natuurlijk wel een heel ander beest dan een museum als het Rijks, sowieso is een bezoek aan de Efteling toch al iets wat mensen inplannen. Weinig mensen die even naar de Efteling gaan omdat ze toevallig in de buurt zijn en een uurtje te sparen hebben, wat je met een museum juist wel vaak ziet.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Efteling liet al doorschemeren dat het ze het willen blijven handhaven. En wat betreft museums, het Anne Frank Huis heeft al een paar jaar, dus al voor Corona, verplicht reserveren.
Tuurlijk heb je verschillende soorten museums, de kleintjes in dorp zie ik het ook niet snel gebeuren maar voor de grote is het oplossing tegen lange rijen op straat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wel minder tijd om te piekeren! SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt heel het ESF topic achter je staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good karma only!
Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:56 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:42 schreef Guanabana het volgende:
Zo, Friends, Family Guy, Modern Family en The Big Bang Theory worden per 30 december allemaal van Netflix gehaald, vind dat nogal wat
Ik kijk die zelf nu niet, maar misschien mensen hier.
Dat stond er niet bij, geen idee.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Gaan die ook allemaal naar Disney+ of gewoon helemaal weg?
Ik vind dit onbevredigende informatie!quote:Op donderdag 2 december 2021 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij, geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Zelf met de informatie die ze geven blijft het onbevredigd.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit onbevredigende informatie!
quote:Het is eind december bijltjesdag op Netflix. Er gaan namelijk een handvol hele grote series verdwijnen van de streamingdienst. Een aantal hiervan lagen in de lijn der verwachting doordat ze over zijn gegaan naar Disney+. Dat zal de pijn niet verzachten.
Friends is niet zo verrassend, want die zit in de VS ook al een tijdje bij HBO Max ipv Netflix. Maar van de rest is het opvallend jaquote:Op donderdag 2 december 2021 18:42 schreef Guanabana het volgende:
Zo, Friends, Family Guy, Modern Family en The Big Bang Theory worden per 30 december allemaal van Netflix gehaald, vind dat nogal wat
Ik kijk die zelf nu niet, maar misschien mensen hier.
Family Guy en Modern Family staan op Disney+quote:Op donderdag 2 december 2021 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Gaan die ook allemaal naar Disney+ of gewoon helemaal weg?
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:54 schreef zorro28 het volgende:
Ik lees nu in de link hierboven dat TBBT, Modern Family, Prison Break en Homeland allemaal naar Disney+ gaan.
Kijk hier hebben mensen wel wat aan.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Family Guy en Modern Family staan op Disney+
En Friends zal straks exclusief HBO Max worden, Big Bang Theory weet ik zo niet, gok dat het ook HBO Max is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het kkoud en ik ben moe. Ik zou het liefst nu lekker in bed tv gaan kijken maar dat vind mijn familie niet zo gezellig
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beerHet is beter als je familie gewoon weet waar ze aan toe zijn, dus gewoon je asociale zelf zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het kkoud en ik ben moe. Ik zou het liefst nu lekker in bed tv gaan kijken maar dat vind mijn familie niet zo gezellig
Met die dubbele 'k' dacht ik even dat je taalgebruik heel drastisch veranderd was.
Ik ookquote:Op donderdag 2 december 2021 19:00 schreef Strani het volgende:
Met die dubbele 'k' dacht ik even dat je taalgebruik heel drastisch veranderd was.
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is beter als je familie gewoon weet waar ze aan toe zijn, dus gewoon je asociale zelf zijn.
Gelukkigquote:Op donderdag 2 december 2021 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]Nee zo ben ik niet, als er iets is waar ik (met mijn psychische gesteldheid) niet mee spot of scheld is dat het wel
Moest er nog bijkomen.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik wel soms, maar alleen in huiselijke kring en nooit elders.
HBO Max komt per 2022 natuurlijk naar Europa.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Family Guy en Modern Family staan op Disney+
En Friends zal straks exclusief HBO Max worden, Big Bang Theory weet ik zo niet, gok dat het ook HBO Max is
Wat zit daar dan in? vega-kebab of extra groente?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb zelfgemaakte vega-kapsalon op en het was superlekker
Ik had bold en silly. Dat is gezien mijn persoonlijkheid toch best verrassend.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:05 schreef usagi414 het volgende:
Mijn spotify Wrapped is er nu ook. Ik gebruik het veel minder dan eigenlijk zou moeten.
Neerslachtig en krachtig. Bedankt Spotify![]()
Maar ze doen dat wel goed. Maar dat The Black Mamba boven Barbara Pravi zou uitkomen had ik niet verwacht.
En dan nog met Believe. Terwijl ik Still I Am Alive voor mijn gevoel veel vaker heb afgespeeld.
Dit.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind die versnippering van al die 3 miljoen streamingsdiensten helemaal niks
Ik heb het met vega kebab gemaakt ja, was nu in de bonus bij de Albert Heijn:quote:Op donderdag 2 december 2021 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat zit daar dan in? vega-kebab of extra groente?
Oe, wat zat er precies op?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:03 schreef Guanabana het volgende:
Ze zijn niet allemaal een doorslaand succes:quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Quibiquote:Quibi (/ˈkwɪbi/ KWIB-ee) was an American short-form streaming platform that generated content for viewing on mobile devices and launched at the onset of the COVID-19 pandemic. It was founded in Los Angeles in August 2018 as NewTV by Jeffrey Katzenberg and was led by Meg Whitman, its CEO. The service raised $1.75 billion from investors.[1] It launched in April 2020, but shut down in December 2020 after falling short of its subscriber projections.[2][3][4] In January 2021, Quibi's content library was sold to Roku, Inc. for less than $100 million.[5][6][7]
Zullen die investeerders blij mee zijn.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal een doorslaand succes:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Quibi
![]()
![]()
Nu heb ik zin in een berehap EN in kapsalon. Ik ga heel dik worden dit weekend.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het met vega kebab gemaakt ja, was nu in de bonus bij de Albert Heijn:
[ afbeelding ]
En dan met ovenfriet, beetje geraspte kaas, sla/tomaat/ui/augurk en knoflooksaus.
Wil je het recept delen?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:03 schreef Guanabana het volgende:
Het is ongeveer die:quote:
Exact dit. Ik snijd het liefst niksquote:Op donderdag 2 december 2021 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is ongeveer die:
Kapsalon met vegetarische döner kebab
Maar ik koop gewoon ovenfriet, ga niet zelf aardappelen lopen snijden, kom nou
Niks is waar op twitter!quote:Op donderdag 2 december 2021 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens Google is Rusland zo'n 9000km van west naar oost.
Klopt. Ik vraag mij af of ze de afstand van Rusland in mijl hebben opgezochtquote:Op donderdag 2 december 2021 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens Google is Rusland zo'n 9000km van west naar oost.
Je kan nergens meer op vertrouwenquote:
Allebei prachtige nummersquote:Op donderdag 2 december 2021 19:05 schreef usagi414 het volgende:
Mijn spotify Wrapped is er nu ook. Ik gebruik het veel minder dan eigenlijk zou moeten.
Neerslachtig en krachtig. Bedankt Spotify![]()
Maar ze doen dat wel goed. Maar dat The Black Mamba boven Barbara Pravi zou uitkomen had ik niet verwacht.
En dan nog met Believe. Terwijl ik Still I Am Alive voor mijn gevoel veel vaker heb afgespeeld.
Wie nietquote:Op donderdag 2 december 2021 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu kom ik erachter dat ik op meer nummers wou stemmen
Bij die vragenlijst heb ik ook ingevuld dat ik helemaal niet tevreden ben met het aantal nummers waar je op mag stemmenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu kom ik erachter dat ik op meer nummers wou stemmen
1 gestemd in de vragenlijst bij die vraag. Het mag wel richting de 50.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij die vragenlijst heb ik ook ingevuld dat ik helemaal niet tevreden ben met het aantal nummers waar je op mag stemmen![]()
Heeft wel invloed op de lijst natuurlijk, je zou een andere lijst krijgen als iedereen 5 nummers mag kiezen dan als iedereen 50 nummers mag kiezen.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 gestemd in de vragenlijst bij die vraag. Het mag wel richting de 50.
Damn you, mercator!quote:
Leningradquote:Op donderdag 2 december 2021 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Top2000 stemlijst van mij:
Duncan Browne The Wild Places
ABBA Lay All Your Love On Me
Metallica Sad But True
Franz Ferdinand Take Me Out
Amy Winehouse Back To Black
Billie Eilish Bad Guy
Peter Schilling Major Tom (Völlig Losgelöst)
Nirvana The Man Who Sold The World (unplugged)
Rammstein Engel
Muse Plug In Baby
DJ Paul Elstak Rainbow In The Sky
Led Zeppelin Kashmir
Billy Joel Leningrad
Korn Freak On A Leash
Pulp Common People
Smiths How Soon Is Now
Daft Punk Harder Better Faster Stronger
Chemical Brothers Hey Boy Hey Girl
White Town Your Woman
White Lies Time To Give
Editors All The Kings
Floor Jansen & Henk Poort Phantom Of The Opera
The Gathering Strange Machines
Noir Desir Le Vent Nous Portera
Olive You're Not Alone
Spice Girls Spice Up Your Life
The Mamas & The Papas California Dreamin'
Manic Street Preachers Motorcycle Emptiness
Jefferson Airplane White Rabbit
Måneskin I wanna be your slave
Evanescence Going Under
Black Eyed Peas Weekend
Nightwish Ghost Love Score (Live@Wacken 2013)
Arctic Monkeys Do I Wanna Know?
Barbara Pravi Voila
Bij 5 liedjes moet je nog 6 extra lijsten sturen om alles van Bløf in te kunnen vullen inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft wel invloed op de lijst natuurlijk, je zou een andere lijst krijgen als iedereen 5 nummers mag kiezen dan als iedereen 50 nummers mag kiezen.
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het kkoud en ik ben moe. Ik zou het liefst nu lekker in bed tv gaan kijken maar dat vind mijn familie niet zo gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Een arrenslee naar Leningradquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij 5 liedjes moet je nog 6 extra lijsten sturen om alles van Bløf in te kunnen vullen inderdaad.
Dit is toch gewoon niet te geloven? Dat je niet eens even checkt wat anderhalve meter is in het Engels.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:01 schreef Guanabana het volgende:
Eindhovense 'anderhalf mieder'-omroeper gaat viraal in Nederland
[ twitter ]
'anderhalf mieder', even huilen
Omg jaaaaa dat was haar grote droomquote:
Kunnen de cafés mee aan de haal, leuk voor de toeristen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Eindhoven, de lompste.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Vind haar wel veranderd zeg, zowel innerlijk (voor zover ik dat kende) als uiterlijk.quote:
Ja valt me ook op in interviews, wat minder open. Al komt het er hier soms wel doorheen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind haar wel veranderd zeg, zowel innerlijk (voor zover ik dat kende) als uiterlijk.
Ik was ook geschokt en verbijsterdquote:
Met playlists bedacht door andere mensen, lijkt me echt een toevoegingquote:Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef Fred_B het volgende:
Zullen wij, nu al het leuks blijkbaar over een miljoenmiljard aanbieders verspreid wordt, een soort Blendle voor TV-aanbod beginnen voordat iemand anders het doet?
We leerden haar natuurlijk kennen toen ze 19 was en redelijk onbekend, nu is ze een dertiger en de grootste ster ter wereld. Dat doet wel iets met een mens. Ik vind haar nog steeds wel sympathiek trouwens, maar inderdaad iets meer op haar hoede.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind haar wel veranderd zeg, zowel innerlijk (voor zover ik dat kende) als uiterlijk.
Ik weet nog dat ze bij Paul was. Zo onbevangen en een beetje verlegen volgens mijquote:Op donderdag 2 december 2021 20:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We leerden haar natuurlijk kennen toen ze 19 was en redelijk onbekend, nu is ze een dertiger en de grootste ster ter wereld. Dat doet wel iets met een mens. Ik vind haar nog steeds wel sympathiek trouwens, maar inderdaad iets meer op haar hoede.
Wauwquote:
Dat was zo leuk toenquote:Op donderdag 2 december 2021 20:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze bij Paul was. Zo onbevangen en een beetje verlegen volgens mij
Die wilde ik ook halen, maar de AH hier verkoopt die nietquote:Op donderdag 2 december 2021 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het met vega kebab gemaakt ja, was nu in de bonus bij de Albert Heijn:
[ afbeelding ]
En dan met ovenfriet, beetje geraspte kaas, sla/tomaat/ui/augurk en knoflooksaus.
Opdoeken die boelquote:Op donderdag 2 december 2021 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die wilde ik ook halen, maar de AH hier verkoopt die niet
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die wilde ik ook halen, maar de AH hier verkoopt die niet
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]Heeft Harderwijk inmiddels wel kabeltelevisie?
Heel die stad opdoeken inderdaad en dan Ermelo de glorieuze hoofdstad van regio Noord-West Veluwe makenquote:
Ik geloof het welquote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]Heeft Harderwijk inmiddels wel kabeltelevisie?
Volgend jaar bestaat de gemeente Ermelo 50 jaar. Volgens mij heeft Harderwijk dit jaar 790 jaar stadsrechtenquote:Op donderdag 2 december 2021 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel die stad opdoeken inderdaad en dan Ermelo de glorieuze hoofdstad van regio Noord-West Veluwe maken
Papierwerkquote:Op donderdag 2 december 2021 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
[..]
Volgend jaar bestaat de gemeente Ermelo 50 jaar. Volgens mij heeft Harderwijk dit jaar 790 jaar stadsrechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:41 schreef Meke het volgende:
Ik ben een volwassen en professioneel mensHeeft het ook nog enig praktisch nut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Neequote:Op donderdag 2 december 2021 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft het ook nog enig praktisch nut?
Ja maar... Sinterklaas dan!?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar heb het wel aan nuttige dingen toegevoegd![]()
Dus dan staat er qua status:
Nog verwerken 🎄
In behandeling 🌟
Afgehandeld 🎅
Niet nuttig, wel heel leuk en gezellig en kerstig vind ik![]()
![]()
En m'n collega's ook
En anders doen ze het er maar mee
DAAR IS TOCH GEEN EMOJI VOOR?!?!quote:
REGEL DAN EMOJIS TJONGEJONGEJONGE!!!quote:Op donderdag 2 december 2021 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
DAAR IS TOCH GEEN EMOJI VOOR?!?!
En de sheet is per maand, dus deze gebruiken we heeel december nog
Leuk ideequote:Op donderdag 2 december 2021 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Nog verwerken 🎄
In behandeling 🌟
Afgehandeld 🎅
![]()
En m'n collega's ook
Hier is een sinterklaasversie @Straniquote:Op donderdag 2 december 2021 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Nog verwerken 🎄
In behandeling 🌟
Afgehandeld 🎅
![]()
En m'n collega's ook
Kijk met déze vrouw kan ik pratenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hier is een sinterklaasversie @:Strani
Nog verwerken![]()
In behandeling![]()
Afgehandeld
Digitale borrel lijkt me niet echt heel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:11 schreef Redefine het volgende:
De kerstborrel is bij ons ook dit jaar weer digitaal. Ben benieuwd wat ze er dit jaar van maken![]()
Allene maar beterquote:Op donderdag 2 december 2021 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Nog verwerken 🎄
In behandeling 🌟
Afgehandeld 🎅
![]()
En m'n collega's ook
Dat dacht ik vorig jaar ook, maar dat hadden ze toen opgelost door er o.a. een quiz met verschillende teams van te maken.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Digitale borrel lijkt me niet echt heel lekker eigenlijk.
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb volgende week donderdag een personeelsuitje. Ik gok dat die niet doorgaat.
Weltrustenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:45 schreef Strani het volgende:
Nou oké als het zo moet, dan ga ik wel naar bed.
Ik wilde eigenlijk zijn goede voorbeeld zo ook gaan volgen.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:47 schreef Redefine het volgende:
Nou allen, we kunnen los Strani is naar bed
Allen we kunnen nog meer los Luctor is ook naar bedquote:Op donderdag 2 december 2021 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zijn goede voorbeeld zo ook gaan volgen.
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allen we kunnen nog meer los Luctor is ook naar bed![]()
@Em31 kom maar tevoorschijnquote:Op donderdag 2 december 2021 22:47 schreef Redefine het volgende:
Nou allen, we kunnen los Strani is naar bed
Die kan eindelijk weer vrij ademen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |