Eens. Ja, 1 op de 25 gaat erin. Nou nou.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:39 schreef H.FR het volgende:
Malacia moet echt stoppen met die afstandschoten. Wat een mogelijkheden verprutst hij daarmee zeg.
Je weet het nooit. Ene Berghuis was ook niet best in het eerste half jaar.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:45 schreef Haringkop het volgende:
Wordt allemaal wel heel pijnlijk bij Alireza. Hopelijk kan hij zich in de winterstop hervinden.
Maar die had toen een gekneusde rib.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Ene Berghuis was ook niet best in het eerste half jaar.
Er waren tijden dat we als de dood waren dat hij tegen Maccabi niet mee kon doenquote:Op woensdag 1 december 2021 21:45 schreef Haringkop het volgende:
Wordt allemaal wel heel pijnlijk bij Alireza. Hopelijk kan hij zich in de winterstop hervinden.
Mwah, valt ook wel mee. Volledige controle is er toch bijna elke wedstrijd wel. Dat vind ik nu voor het eerst sinds lange tijd niet echt.quote:
Ja, best bizar hoeveel goede kansen we de meeste potjes krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
Vandaag mis je toch ook weer vier 100% kansen.
Net als die van Linssen. En van Alireza. En van Til.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:55 schreef H.FR het volgende:
Die bal van Pedersen had er wel in gemogen net zeg. Allemachtig.
Ja als hij zich kan vastbijten in een echte buitenspeler, zoals Antony toen.quote:
In die Feyenoord docuquote:Op woensdag 1 december 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
Aanvallend is Malacia toch altijd al mwah geweest. Wisselt daarin goede periodes af met slechte. Verdedigend is hij prima inderdaad.
Als we toch een zeldzaam minpuntje bij Arne mogen aanwijzen is het wel dat gemekker langs de zijlijn, dat mag wel een stuk minder.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:01 schreef Caland het volgende:
Arne is aardig mad, ben benieuwd waarom
Ik vind dat bij hem juist wel meevallen eigenlijk. Maar misschien kijk ik dan ook teveel naar andere trainers.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als we toch een zeldzaam minpuntje bij Arne mogen aanwijzen is het wel dat gemekker langs de zijlijn, dat mag wel een stuk minder.
En je geeft voetballend eigenlijk maar 1 kans weg, voor die Burgzorg. Die goal van hun is natuurlijk niet een voetballend door Heracles gecreëerde kans maar gewoon dom van ons.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:03 schreef fetX het volgende:
Tweede op 1 punt van de nummer 1 na 14 potjes. Europees overwinterd. Gewoon prima. Dat het vandaag matig was is wel jammer, maar je creert toch buiten die goals om nog 4 100% kansen.
Ik vond het vandaag juist zo opvallend omdat ie het normaal zelden doet. In mijn beleving althans.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als we toch een zeldzaam minpuntje bij Arne mogen aanwijzen is het wel dat gemekker langs de zijlijn, dat mag wel een stuk minder.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Had ik al gemeld dat toornstra een lul is
wat een mietje...dat zo iemand aanvoerder is....met zijn wijven stem
ik heb dan echt de neiging om dan naar kuip te rijden en zijn strottehoofd van zijn kop te trekken
ik ga slapen
Hij heeft dat van linssen geleerd....quote:Op woensdag 1 december 2021 22:13 schreef Haringkop het volgende:
Waar was Til eigenlijk allemaal mee bezig vandaag? Opstootjes, provoceren…past toch helemaal niet bij hem. Het kwam allemaal behoorlijk gefrustreerd over.
Niet te doen ditquote:Op woensdag 1 december 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Moet snel weer publiek bij. Die wedstrijden vliegen niet om zo. Pure aids.
STADIONS OPEN. NU.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Moet snel weer publiek bij. Die wedstrijden vliegen niet om zo. Pure aids.
Wat zegtie dan?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef Haringkop het volgende:
Wat een zwaktebod van Nijhuis. Fluit dan niet joh..
Heeft in de rust met deuren gegooid omdat hij het alsnog een goal vond. Hadden afgesproken alleen naar de kant geroepen te worden met echte foutenquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft in de rust met deuren gegooid omdat hij het alsnog een goal vond. Hadden afgesproken alleen naar de kant geroepen te worden met echte fouten
Dit kan niet @:maxi-mus
Dat hij baalde dat hij die goal afkeurde. Dat hij meeging met de VAR maar dat hij het er eigenlijk niet mee eens was..quote:
Gewoon een kut VAR dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft in de rust met deuren gegooid omdat hij het alsnog een goal vond. Hadden afgesproken alleen naar de kant geroepen te worden met echte fouten
Dit kan niet @:maxi-mus
Nouja, goede les voor de volgende keer dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat hij baalde dat hij die goal afkeurde. Dat hij meeging met de VAR maar dat hij het er eigenlijk niet mee eens was..
Vooral Til, Linssen is ook nog wel afhankelijk van Til en bijvoorbeeld Jahankbaksh (en Sini vond ik ook niet sterk vanavond buiten de goals).quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef fetX het volgende:
Linssen en Til zijn wel écht twijfelgevallen hoor. Jeetje wat zijn die matig de laatste tijd.
En Nelson > Jahanbakhsh op dit moment. Al vind ik die Nelson ook weer niet zo bijzonder.
Dat klopt zeker. Wat alleen zo frustrerend aan Linssen is, is dat hij nu al zo vaak een 100% kans heeft gemist. Niet dat Dessers nu alles maakt, maar ik neig nu toch wel iets meer naar hem. Wie had dat voor het seizoen kunnen denkenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral Til, Linssen is ook nog wel afhankelijk van Til en bijvoorbeeld Jahankbaksh (en Sini vond ik ook niet sterk vanavond buiten de goals).
Til loopt ook erg gefrustreerd rond, die heeft zelf ook wel door dat er maar weinig lukt momenteel volgens mij.
Wel nette stats.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral Til, Linssen is ook nog wel afhankelijk van Til en bijvoorbeeld Jahankbaksh (en Sini vond ik ook niet sterk vanavond buiten de goals).
Til loopt ook erg gefrustreerd rond, die heeft zelf ook wel door dat er maar weinig lukt momenteel volgens mij.
Oh ik ook hoor, ik zie ook liever Dessers momenteel. Je ziet toch wel dat dat een echte spits is ipv een gemaakte zoals Linssen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Wat alleen zo frustrerend aan Linssen is, is dat hij nu al zo vaak een 100% kans heeft gemist. Niet dat Dessers nu alles maakt, maar ik neig nu toch wel iets meer naar hem. Wie had dat voor het seizoen kunnen denken
Ja, beetje een Berghuis opmerking van mij. Daar zat ik ook altijd op te zaniken als ie scoorde en een assist gaf.quote:
Ik snap wel wat je bedoelde hoor, hij was ook best slordig op momenten. Maar er gaat altijd zoveel dreiging vanuit dat hij altijd mensjes bezig houdt, belangrijk ook voor de spelers om hem heen. een beetje het tegenovergestelde van Jahanbaksh die nog geen pion voorbij lijkt te komen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, ik zie ook liever Dessers momenteel. Je ziet toch wel dat dat een echte spits is ipv een gemaakte zoals Linssen.
[..]
Ja, beetje een Berghuis opmerking van mij. Daar zat ik ook altijd op te zaniken als ie scoorde en een assist gaf.
Ik vind Dessers ook veel balvaster dan Linssen. Dessers zou ik nu echt de voorkeur geven.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Wat alleen zo frustrerend aan Linssen is, is dat hij nu al zo vaak een 100% kans heeft gemist. Niet dat Dessers nu alles maakt, maar ik neig nu toch wel iets meer naar hem. Wie had dat voor het seizoen kunnen denken
Echt lekker hoor. Er staat nu echt veel waarde op het veld.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Aursnes is echt een heerlijke speler zeg.
Ik stoor me zo aan Jahanbakhsh, werkelijk waar zo'n beetje elke bal, schot, pass, voorzet, maakt allemaal niet uit, komt tegen een been van een tegenstander. En dat is nu al een tijdje ook.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelde hoor, hij was ook best slordig op momenten. Maar er gaat altijd zoveel dreiging vanuit dat hij altijd mensjes bezig houdt, belangrijk ook voor de spelers om hem heen. een beetje het tegenovergestelde van Jahanbaksh die nog geen pion voorbij lijkt te komen.
Ik ben wel nieuwsgierig naar die Nelson, kan me niet voorstellen dat hij het nu minder zou doen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stoor me zo aan Jahanbakhsh, werkelijk waar zo'n beetje elke bal, schot, pass, voorzet, maakt allemaal niet uit, komt tegen een been van een tegenstander. En dat is nu al een tijdje ook.
Ja eens, ik denk ook wel dat dat binnenkort een keer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar die Nelson, kan me niet voorstellen dat hij het nu minder zou doen.
Ik heb echt zelden een speler zich zo snel zien ontwikkelen. Mooi om te zien.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:39 schreef Scrummie het volgende:
Genoten van Kokcu trouwens. Godnondeju, wat had hij een paar heerlijke acties vanavond.
Ja, in de voorbereiding kwam ie nog te zwaar terug. Begint ook wat uit te stralen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden een speler zich zo snel zien ontwikkelen. Mooi om te zien.
Ik denk niet dat Aursnes heel veel gaat opleveren. Die is over een week 26. Hoeft ook niet, die heeft ook geen reet gekost en moet lekker nog jaren bij ons blijven spelen. Sini, Kokcu, Bijlow, Pedersen, Malacia en Senesi moeten bij elkaar toch wel minimaal 50 miljoen op kunnen brengen mag ik hopen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt lekker hoor. Er staat nu echt veel waarde op het veld.
Ik zou die ook wel eens twee a drie wedstrijden in de basis willen zien. Ik zal nooit fan worden van Toornstra hangend op rechtsbuiten.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar die Nelson, kan me niet voorstellen dat hij het nu minder zou doen.
Ik vrees dat wij niet al te veel winst gaan pakken op Marcos.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aursnes heel veel gaat opleveren. Die is over een week 26. Hoeft ook niet, die heeft ook geen reet gekost en moet lekker nog jaren bij ons blijven spelen. Sini, Kokcu, Bijlow, Pedersen, Malacia en Senesi moeten bij elkaar toch wel minimaal 50 miljoen op kunnen brengen mag ik hopen.
Senesi gaat net zo'n weg bewandelen als de Vrij. Is bij ons nog geen onbetwiste topspeler en zal eerst naar een middelmatige club in Italië vertrekken, om vervolgens alsnog uit te groeien tot een absolute topper, maar hij zal ons helaas niet de absolute hoofdprijs gaan opleveren ben ik bang. Zal wel bij een miljoen of 16 blijven denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij niet al te veel winst gaan pakken op Marcos.
Dat verwacht ik inderdaad ook niet. Ik hoop dat Geertruida zijn vorm weer terugkrijgt en niet meer van die kansloze fouten maakt. Misschien kan je die dan ooit nog à la Vilhena en St Juste voor een miljoentje of 10 lozen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij niet al te veel winst gaan pakken op Marcos.
Zelfs dat gaan we niet halen denk ik. Of hij moet in de winter worden verkocht of zijn contract worden verlengd.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Senesi gaat net zo'n weg bewandelen als de Vrij. Is bij ons nog geen onbetwiste topspeler en zal eerst naar een middelmatige club in Italië vertrekken, om vervolgens alsnog uit te groeien tot een absolute topper, maar hij zal ons helaas niet de absolute hoofdprijs gaan opleveren ben ik bang. Zal wel bij een miljoen of 16 blijven denk ik.
Zo zie je maar wat de juiste begeleiding kan doen met een speler. Het is altijd een goed talent geweest maar zeker voor jonkies is het gewoon zo lastig om dat te vertalen naar het veld en zeker op dagen waarin het niet zo lukt. Hij heeft door zijn goede periode ook meer zelfvertrouwen en daardoor klikt het nu allemaal. Dan gaat het ineens snel.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden een speler zich zo snel zien ontwikkelen. Mooi om te zien.
16 miljoen voor Senesi ja?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Senesi gaat net zo'n weg bewandelen als de Vrij. Is bij ons nog geen onbetwiste topspeler en zal eerst naar een middelmatige club in Italië vertrekken, om vervolgens alsnog uit te groeien tot een absolute topper, maar hij zal ons helaas niet de absolute hoofdprijs gaan opleveren ben ik bang. Zal wel bij een miljoen of 16 blijven denk ik.
1 punt achter Ajax na 14 speelrondes.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
16 miljoen voor Senesi ja?
Je mag al blij zijn met de helft.
Het spel lijkt al tijden niet eens bijna op voetbal. Ook vandaag weer een parodie op een club.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
1 punt achter Ajax na 14 speelrondes.
Het gaat geweldig of niet!?
Ach welnee, als je de transfergeruchten mag geloven dan zijn er al tal van clubs geweest met concrete interesse en beginnen de openingsboden allemaal zo rond de 12 miljoen. Dus dat moet sowieso haalbaar zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
16 miljoen voor Senesi ja?
Je mag al blij zijn met de helft.
Ik heb het vaker gezegd maar ik vind Sinisterra onze beste speler, en zo niet in ieder geval de belangrijkste. Zelfs als ie niet goed speelt heeft hij rendement en dat zijn echt de beste buitenspelers. Echt een geweldenaar.quote:
Ik ben toch benieuwd hoe jij naar zo’n wedstrijd kijkt. Er gaat eigenlijk geen wedstrijd voorbij zonder dat we de controle hebben en minstens 3 á 4 100% kansen creëren. Een enkele uitzondering daargelaten. Het is lang niet elke wedstrijd heel goed, maar welke club in Nederland doet dat wel dan? Precies, geen enkele.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het spel lijkt al tijden niet eens bijna op voetbal. Ook vandaag weer een parodie op een club.
Opheffen dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het spel lijkt al tijden niet eens bijna op voetbal. Ook vandaag weer een parodie op een club.
Dat hij in de vlekken schiet als het een beetje tegenzit tegen Heracles is wel matig, maar hij was altijd wel een beetje een Sjon van den Brom als het even niet loopt.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:20 schreef Caland het volgende:
https://www.espn.nl/voetbal/video/_/wedstrijdId/603794
Slotgod. Erg fijn interview weer
Los van de user op wie je reageert vind ik het ook weer niet bizar eigenlijk. Ik was begin dit seizoen sowieso wat positiever ingesteld maar al die pot tegen Elfsborg bevestigde dat Feyenoord een erg hoog niveau kan aantikken. In Slot als tacticus had ik door zijn AZ-tijd sowieso al heel veel vertrouwen (in uitwedstrijden werden Ajax, PSV èn Feyenoord weggespeeld toen), dus had toch wel enige verwachtingen hoor. Helpt ook wel dat we echt goede vervangers voor Fer en Botteghin hebben gevonden, en dat uit de budgetbak.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoe jij naar zo’n wedstrijd kijkt. Er gaat eigenlijk geen wedstrijd voorbij zonder dat we de controle hebben en minstens 3 á 4 100% kansen creëren. Het is lang niet elke wedstrijd heel goed, maar welke club in Nederland doet dat wel dan? Precies, geen enkele.
En ook Europees hebben we op 1 helft na vrijwel altijd de controle en kansen gehad. Ik vind het eigenlijk bizar hoe Feyenoord dit jaar presteert.
Je zegt het zelf eigenlijk al. Het algehele niveau in de eredivisie is hilarisch laag, er loopt eigenlijk geen een speler rond die daadwerkelijk goed kan voetballen.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoe jij naar zo’n wedstrijd kijkt. Er gaat eigenlijk geen wedstrijd voorbij zonder dat we de controle hebben en minstens 3 á 4 100% kansen creëren. Een enkele uitzondering daargelaten. Het is lang niet elke wedstrijd heel goed, maar welke club in Nederland doet dat wel dan? Precies, geen enkele.
En ook Europees hebben we op 1 helft na vrijwel altijd de controle en kansen gehad. Ik vind het eigenlijk bizar hoe Feyenoord dit jaar presteert.
Zoals Besiktas-Ajax?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al. Het algehele niveau in de eredivisie is hilarisch laag, er loopt eigenlijk geen een speler rond die daadwerkelijk goed kan voetballen.
Internationaal gezien is het ook niet veel beter trouwens, je weet echt niet wat je ziet als je eens een willekeurige Champions League wedstrijd opzet.
Misschien is het dan tijd om je standaarden bij te stellen?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al. Het algehele niveau in de eredivisie is hilarisch laag, er loopt eigenlijk geen een speler rond die daadwerkelijk goed kan voetballen.
Internationaal gezien is het ook niet veel beter trouwens, je weet echt niet wat je ziet als je eens een willekeurige Champions League wedstrijd opzet.
Of te stoppen met voetbal kijken.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is het dan tijd om je standaarden bij te stellen?
quote:Op woensdag 1 december 2021 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is zo’n idiote vergelijking dat ik maar niet kan stoppen met tegenargumenten bedenken.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Precies, ja. Dus voor Eredivisiebegrippen en ECL doet Feyenoord het meer dan behoorlijk. En niet alleen qua punten. Als jij CL voetbal verwacht van Feyenoord dan ben je gewoon niet helemaal lekker. Overigens zijn er genoeg zaadwedstrijden te zien in de CL, maar goed. Dat is weer iets anders.
Die was slecht hèquote:Op donderdag 2 december 2021 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mij trouwens niet geërgerd aan Basacikoglu vandaag
Kan mij nog een Feyenoord-Heracles herinneren waar hij de enige was op die hele dag waar ik mij aan heb geërgerd.
quote:Op donderdag 2 december 2021 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mij trouwens niet geërgerd aan Basacikoglu vandaag
Kan mij nog een Feyenoord-Heracles herinneren waar hij de enige was op die hele dag waar ik mij aan heb geërgerd.
vandaar dat ook geroepen wordt dat ajax dit seizoen de CL gaat winnen....quote:Op woensdag 1 december 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het helpt dat Ajax en PSV nog niet zo sterk zijn dit jaar.
Kökcügodquote:Op donderdag 2 december 2021 07:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vandaar dat ook geroepen wordt dat ajax dit seizoen de CL gaat winnen....
wat werd Feyenoord slecht toen kokcu gewisseld werd voor toornstra
kokcu begint echt een goede spelverdeler te worden
Uiteindelijk haalden we in 18/19 maar 65 punten. Ik ben wel benieuwd hoe Slot de tweede seizoenshelft aanpakt. Als we uiteindelijk op meer dan 70 punten staan heeft hij een prima debuutseizoen afgeleverd.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van de user op wie je reageert vind ik het ook weer niet bizar eigenlijk. Ik was begin dit seizoen sowieso wat positiever ingesteld maar al die pot tegen Elfsborg bevestigde dat Feyenoord een erg hoog niveau kan aantikken. In Slot als tacticus had ik door zijn AZ-tijd sowieso al heel veel vertrouwen (in uitwedstrijden werden Ajax, PSV èn Feyenoord weggespeeld toen), dus had toch wel enige verwachtingen hoor. Helpt ook wel dat we echt goede vervangers voor Fer en Botteghin hebben gevonden, en dat uit de budgetbak.
We lopen nu volgens mij 1 puntje achter op 16/17 (daarna volgde wel een reeks van 10 overwinningen) en in punten zelfs gelijk met 18/19, dus het is ook allemaal niet ongekend dit. Het helpt dat Ajax en PSV nog niet zo sterk zijn dit jaar.
'Can they do it on a cold rainy night in Stoke'quote:Op woensdag 1 december 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het voorbeeld van vPersie altijd wel mooi, die zei dat de Champions League potjes de ‘makkelijkste’ wedstrijden waren omdat je dan op een goed veld speelde waar lekker ruimte lag, en de zwaarste potjes waren juist wedstrijden als Bolton-uit in de winter omdat je dan op een koud schijtveld je moest worstelen tegen een ploeg die de bus parkeert.
Soms zijn de omstandigheden er gewoon niet naar om een galavoorstelling neer te zetten en dan gaat het maar om één ding: drie punten. Die zijn binnen, nou big deal dan.
Heeft ook wel te maken met de manier van spelen van de tegenstanders.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals Besiktas-Ajax?
Uiteindelijk heeft Ajax zich niet eens langs Heracles en de Eagles kunnen spelen in die ‘o zo zwakke Eredivisie’ maar ze staan wel met 15 uit 5 bovenaan in een Champions League poule.
Jouw argument pleit nog meer om geen interlandbreaks meer te maken in de mooie maanden september, oktober, november en maart, waarin je mooie speelbare velden hebt.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het voorbeeld van vPersie altijd wel mooi, die zei dat de Champions League potjes de ‘makkelijkste’ wedstrijden waren omdat je dan op een goed veld speelde waar lekker ruimte lag, en de zwaarste potjes waren juist wedstrijden als Bolton-uit in de winter omdat je dan op een koud schijtveld je moest worstelen tegen een ploeg die de bus parkeert.
Soms zijn de omstandigheden er gewoon niet naar om een galavoorstelling neer te zetten en dan gaat het maar om één ding: drie punten. Die zijn binnen, nou big deal dan.
Dat kan niet want dan kunnen landen met een zeer winters klimaat niet fatsoenlijke thuiswedstrijden spelenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Jouw argument pleit nog meer om geen interlandbreaks meer te maken in de mooie maanden september, oktober, november en maart, waarin je mooie speelbare velden hebt.
Doe in plaats daarvan maar een langere winterbreak en doe dan vanaf midden januari dan een lange interlandbreak van zo'n drie weken. En de nationale competities weer laten hervatten vanaf ongeveer midden februari.
PS, ik vind december tot de 23-ste altijd wel een leuke competitieperiode.
Een of twee stadions per land kun je toch wel winterklaar houden.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan kunnen landen met een zeer winters klimaat niet fatsoenlijke thuiswedstrijden spelen
Misschien over 50 jaarquote:Op donderdag 2 december 2021 13:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een of twee stadions per land kun je toch wel winterklaar houden.
Klopt, na die wereldassist vorige week vooral. Wat een afgang.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Nooit meer Beertruida aub, wat een afgang is die gast.
Wat Ajax meemaakt gaat Feyenoord ook meer krijgen als ze beter worden, tegenstanders gaan spelen om niet te verliezen en dat lukt dan af en toe ook nog.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:27 schreef avotar het volgende:
[..]
Heeft ook wel te maken met de manier van spelen van de tegenstanders.
Heel kort erop zitten, amper ruimte weggeven en niet aansprekend zijn.
Zo heerlijk hè. Een foutje en we schrijven meteen weer af.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, na die wereldassist vorige week vooral. Wat een afgang.
Terwijl je best kan zeggen dat Geertruida moet werken aan dat soort momenten, ze moeten er echt wel uit. En in zijn verdediging kan je weer wedstrijdritme aanvoeren.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo heerlijk hè. Een foutje en we schrijven meteen weer af.
Ik HAAT opportunisme @:maxi-mus
Ook nog iemand die na alles te spelen nu naast het elftal staat en maar spaarzaam minuten maakt.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo heerlijk hè. Een foutje en we schrijven meteen weer af.
Ik HAAT opportunisme @:maxi-mus
Dat niet, maar het kan nooit goed blijven gaan qua fitheid (of schorsingen) en hij is voor 3 van de 4 verdedigende opties eerste reserve (lol)quote:Op donderdag 2 december 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik moet zeggen dat de situatie voor Geert er wel lastig uit ziet. Ik blijf wel fan van hem maar Trauner of Pedersen speelt ie gewoon niet meer uit de basis denk ik, tenzij een blessure.
En ook nog op de positie van Aursnes.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het kan nooit goed blijven gaan qua fitheid (of schorsingen) en hij is voor 3 van de 4 verdedigende opties eerste reserve (lol)
Mijn broer die nog altijd SCC‘er is appte mij hier net over.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Krijg overigens net een mailtje over Feyenoord - Maccabi. Blijkbaar kan je dit keer niet kiezen om af te zien van compensatie, want ik krijg binnen nu en 2 weken een derde van de aankoopprijs van mijn passe partout terug gestort zonder dat ik keuze heb.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik voor mijn seizoenskaart wel compensatie wil, ook omdat de overheid dat toch vergoedt, maar van die paar tientjes voor een ECL-potje had ik waarschijnlijk afgezien als ik de keuze had gehad. Toch wel bijzonder.
Zo sta ik er ook wel in ja. Want niet wegneemt dat ik als club wel gewoon een keuze had geboden om af te zien van compensatie, zijn ongetwijfeld meer dan genoeg mensen die daarvoor kiezen. Dat is pure winst lijkt me, tenzij je natuurlijk dat geld niet meer terug krijgt van de overheid omdat je het al van die mensen gekregen hebt.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn broer die nog altijd SCC‘er is appte mij hier net over.
Die vond 1x honderden euro’s doneren wel goed geweest.
Geert heeft gisteren laten zien dat Pedersen toch een klasse of twee beter is.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik moet zeggen dat de situatie voor Geert er wel lastig uit ziet. Ik blijf wel fan van hem maar Trauner of Pedersen speelt ie gewoon niet meer uit de basis denk ik, tenzij een blessure.
Pedersen was matig afgelopen zondag, dus ik snap het welquote:Op donderdag 2 december 2021 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geert heeft gisteren laten zien dat Pedersen toch een klasse of twee beter is.
Dat rouleren tussen die twee hoeft van mij ook niet meer.
Al weken, het ventje heeft dit seizoen ook de meeste minuten in zijn benen van de hele eredivisie omdat hij ook al uit een lopend seizoen in Noorwegen kwam. Lijkt me prima dat je die de komende tijd wat meer rust geeft.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen was matig afgelopen zondag, dus ik snap het wel
Bovendien was de argumentatie dat Pedersen al een deel van het seizoen in Noorwegen speelde, nationaal altijd speelt, en zo door moest bij ons waar we al vanaf de eerste weken officiele wedstrijden speelden.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen was matig afgelopen zondag, dus ik snap het wel
Al besproken.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien was de argumentatie dat Pedersen al een deel van het seizoen in Noorwegen speelde, nationaal altijd speelt, en zo door moest bij ons waar we al vanaf de eerste weken officiele wedstrijden speelden.
Prima argumenten wat mij betreft om juist wél te rouleren.
Ik denk dat Pedersen volgend seizoen weg is en waarschijnlijk in Italie gaat voetballen.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien was de argumentatie dat Pedersen al een deel van het seizoen in Noorwegen speelde, nationaal altijd speelt, en zo door moest bij ons waar we al vanaf de eerste weken officiele wedstrijden speelden.
Prima argumenten wat mij betreft om juist wél te rouleren.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedersen volgend seizoen weg is en waarschijnlijk in Italie gaat voetballen.
Hij speelde de laaste weken minder maar dat komt omdat die kut toornstra rechtsbuiten liep.
Het liep in het begin van het seizoen heel goed tussen pedersen en alireza, Rechterkant was toen de meest gevaarlijke kant. Nu is het andersom.
Dat komt omdat die zogenaam toptrainer van ons faalt en maar wil vast blijven houden aan toornstra.
Waarom krijgt Neslon niet is een kans in de basis. Hij maakt acties,.
We hebben geen fuck aan spelers die alleen maar balletjes breed spelen. Sinistera is daarin een verademing, Je heb eigenlijk 2 van dat soort spelers nodig in de voorhoede.
Daarom vind ik die ten hag een steeds betere trainer worden. Hj wil met de beste spelers voetballen en doet niet aan politiek. Vandaar dat die klaassen gewoon op de bank zit.
je heb niets aan laffe trainers die een paar wedstrijdjes winnen en dan nog 20 wedstrijden met die opstelling blijven spelen terwijl het gewoon kut gaat...
Wat raad je aan? Een kruiwagen ? Of hand in hand begeleiden?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tyf nou gewoon eens op. En neem klaas mee.
Nog een talent die wegloopt met Cor Adriaansequote:
Ja, blijft een wondere wereld, die jeugdopleiding van ons.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog een talent die wegloopt met Cor Adriaanse
quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:
Ze zijn eerder begonnen! 13:45 ineens. Wat een verschrikkelijke kut actie.
Ja gok ik ook, was wel weer met Khalid aan het trainen zei Slot net.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Bijlow zal nog wel een wedstrijdje banken denk ik.
Dit is vast echt humor voor iemand van elf maar aangezien je een plaatje van de Leeuwenkoning hebt als UI denk ik dat daar je mentale leeftijd niet ver van af zit.quote:
Niet alleen mentaal hoor, niet iedereen is hier 30+quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is vast echt humor voor iemand van elf maar aangezien je een plaatje van de Leeuwenkoning hebt als UI denk ik dat daar je mentale leeftijd niet ver van af zit.
Jos B. wil uw locatie weten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet alleen mentaal hoor, niet iedereen is hier 30+
Tja, sommige Feyenoorders zijn van mening dat een ploeg als Feyenoord in principe net als Ajax en PSV steevast mee moet doen om de landstitel en in Europa zou het halen van de CL (en als het echt niet anders kan EL) alleen maar goed genoeg zijn. Ook vinden ze dat de Klassieker gewoon een fifty-fifty wedstrijd moet zijn waarbij Feyenoord (net als FC Utrecht tegen Ajax) boven zichzelf uit stijgt.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:12 schreef Caland het volgende:
We hebben met @:pistolero toch onze eigen @:shreyas
Erg leuk
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, sommige Feyenoorders zijn van mening dat een ploeg als Feyenoord in principe net als Ajax en PSV steevast mee moet doen om de landstitel en in Europa zou het halen van de CL (en als het echt niet anders kan EL) alleen maar goed genoeg zijn. Ook vinden ze dat de Klassieker gewoon een fifty-fifty wedstrijd moet zijn waarbij Feyenoord (net als FC Utrecht tegen Ajax) boven zichzelf uit stijgt.
Dus ik snap dat sommige Feyenoorders er niet warm van worden dat nu de tweede ronde Conference League is bereikt gezien de ploegen die daar spelen. En ook de tweede plek na 14 speelronden is nog niet veelzeggend. Het gaat er juist om hoe lang je dit volhoud (en men is ook niet vergeten dat tweemaal de 93e minuut 4 punten zijn gepakt. Dat is geen geluk, maar een kwaliteit, maar de vraag is of dit de komende wedstrijden ook gaat lukken).
Echter, bij Feyenoord zit inmiddels een groep dit allang met veel minder tevreden is en gezien de resultaten van de laatste 20 (of eigenlijk 40) jaar is dat ook logisch. Bij deze groep is de tweede plek al een hoofdprijs dat gevierd mag worden en het halen van welke Europese competitie dan ook is al een droomscenario.
Als ze in de Kuip maar niet verliezen van Ajax en in de Johan Cruijff Arena met een kleine nederlaag kunnen vertrekken is het seizoen al geslaagd. Meer dan 2 punten pakken tegen Ajax is één seizoen is al reden om een DVD uit te brengen.
Ik verkies toch de act van Pistolero.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, sommige Feyenoorders zijn van mening dat een ploeg als Feyenoord in principe net als Ajax en PSV steevast mee moet doen om de landstitel en in Europa zou het halen van de CL (en als het echt niet anders kan EL) alleen maar goed genoeg zijn. Ook vinden ze dat de Klassieker gewoon een fifty-fifty wedstrijd moet zijn waarbij Feyenoord (net als FC Utrecht tegen Ajax) boven zichzelf uit stijgt.
Dus ik snap dat sommige Feyenoorders er niet warm van worden dat nu de tweede ronde Conference League is bereikt gezien de ploegen die daar spelen. En ook de tweede plek na 14 speelronden is nog niet veelzeggend. Het gaat er juist om hoe lang je dit volhoudt (en men is ook niet vergeten dat tweemaal de 93e minuut 4 punten zijn gepakt. Dat is geen geluk, maar een kwaliteit, maar de vraag is of dit de komende wedstrijden ook gaat lukken).
Echter, bij Feyenoord zit inmiddels een groep dit allang met veel minder tevreden is en gezien de resultaten van de laatste 20 (of eigenlijk 40) jaar is dat ook logisch. Bij deze groep is de tweede plek al een hoofdprijs dat gevierd mag worden en het halen van welke Europese competitie dan ook is al een droomscenario.
Als ze in de Kuip maar niet verliezen van Ajax en in de Johan Cruijff Arena met een kleine nederlaag kunnen vertrekken is het seizoen al geslaagd. Meer dan 2 punten pakken tegen Ajax is één seizoen is al reden om een DVD uit te brengen.
Deze post laat ik aan Klaas over.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus ik snap dat sommige Feyenoorders er niet warm van worden dat nu de tweede ronde Conference League is bereikt gezien de ploegen die daar spelen. En ook de tweede plek na 14 speelronden is nog niet veelzeggend. Het gaat er juist om hoe lang je dit volhoudt (en men is ook niet vergeten dat tweemaal de 93e minuut 4 punten zijn gepakt. Dat is geen geluk, maar een kwaliteit, maar de vraag is of dit de komende wedstrijden ook gaat lukken).
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verkies toch de act van Pistolero.
Deze is maar matig.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Deze post laat ik aan Klaas over.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je stopt er een muntje in en je krijgt er woordendiarree uit.
Feyenoord is nog altijd de club die laatste europese cup heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord is nog altijd de club die laatste europese cup heeft gewonnen.
dus waar heb jij het allemeel over @:Shreyas
020 heeft een begroting van 160 miljoen en dan nog maar 1 punt voorstaan op 010 met een begroting van 65 miljoenl
Dus dat er kwaliteitsverschil zou zijn is logische. Ik denk dat jij een beetje zorgen maakt want anders zou je deze post niet doen
het is gewoon logische dat ajax kampioen zou moeten worden want als dat niet gebeurd zou je echt kapot moeten schamen in 020 en heel die lelijke betonbak moeten slopen....
Over de laatste 20 jaar.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord is nog altijd de club die laatste europese cup heeft gewonnen.
dus waar heb jij het allemeel over @:Shreyas
in-werkelijkheid-werd-ajax-eerst-goed-en-daarna-pas-rijk~bd9c2081quote:020 heeft een begroting van 160 miljoen en dan nog maar 1 punt voorstaan op 010 met een begroting van 65 miljoenl
Ik heb mijn zorg allang geuit in het Ajax topic, dat PSV namelijk ondanks al onze miljoenen nog steeds een betere selectie heeft.quote:Dus dat er kwaliteitsverschil zou zijn is logische. Ik denk dat jij een beetje zorgen maakt want anders zou je deze post niet doen
PSV heeft een betere selectie, maar we moeten hoe dan ook voor het kampioenschap gaan.quote:het is gewoon logische dat ajax kampioen zou moeten worden want als dat niet gebeurd zou je echt kapot moeten schamen in 020 en heel die lelijke betonbak moeten slopen....
het is 1 grote grap als je hier gaat beweren dat psv een betere selecite heeft dan 020 @Shreyasquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over de laatste 20 jaar.
[..]
in-werkelijkheid-werd-ajax-eerst-goed-en-daarna-pas-rijk~bd9c2081
Trouwens, Feyenoord was ooit rijker dan Ajax en veel rijker dan PSV, wat hebben ze daarmee gedaan dan?
Ze zijn nu toch vooral de eeuwige derde in de eredivisie.
[..]
Ik heb mijn zorg allang geuit in het Ajax topic, dat PSV namelijk ondanks al onze miljoenen nog steeds een betere selectie heeft.
[..]
PSV heeft een betere selectie, maar we moeten hoe dan ook voor het kampioenschap gaan.
Trouwens, wel respect dat jij als enige hier inhoudelijk kan en durft te reageren
PSV heeft een selectie die beter in staat is om op resultaat te spelen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is 1 grote grap als je hier gaat beweren dat psv een betere selecite heeft dan 020 @:Shreyas
dat bevestigt alleen maar wat ik eerder heb getiept dat je nogal onzeker bent van je 020 clubje
Klein detail, 010 is Rotterdam, dus ik weet niet precies of je hier nou Sparta of Excelsior mee bedoelt.quote:het is ook lachwekkend als je zegt dat feyenoord ooit een rijkere club is geweest dan 010
Ok, maar waarom is dit relevant?quote:020 is altijd gesubsideered door rijke joden uit de buitenwijken van amsterdam met hun diamantaire achtergrond. De zwart geld affaires zijn bekend maar is nooit alles naar buiten gekomen waarmee ze 020 financieerde. Gelukkig ken ik nog wel wat details.
Heel veel kampioenschappen zijn onrechtmatig behaald omdat selecties werden gefinancieerd met onrechtmatig witwas geld. Maar dat is altijd onder de tafel gehouden omdat 020 nogal veel fans heeft in het netwerk van journalisten met een 020 piemeltje.
En jij vindt het belangrijk dat Feyenoord populair is? De populariteit van mijn club vind ik zelf minder relevant, ik wil graag dat Ajax op sportief vlak succesvol is en gewoon prijzen pakt. In het voetbal gaat het, net als in iedere andere sport, om winnen.quote:los van dat alles blijft 010 de populairste club van nederland hoewel er wat anders beweerd wordt door 020 media die de media overheersen.
Je conclusie klopt deels. Ik ben inderdaad bang dat Ajax geen kampioen wordt en dan de CL mist. Zonder die inkomsten heeft Ajax een groot probleem gezien het feit dat sommige spelers een jaarsalaris hebben van 3-4 miljoen per jaar (Haller zelfs 5 miljoen dacht ik). Dus geen CL betekent dat je in een negatief spiraal komt en daar kun je lastig uit komen (zie periode 2005-2011). Maar dit is niets nieuws, deze zorg heb ik meerdere keren geuit in het Ajax topic.quote:conclusie jij bent bang dat het mis gaat voor je club dit seizoen en je heb angst in je ogen voor 010 dit seizoen.
ik ben het wel met je eens dat je angst heb.
angst is de moordenaar van het verstand.
en verstand is iets wat ik nog niet heb kunnen ontdekken bij jou
Inderdaad, eindelijk eens een inhoudelijke discussie in het Feyenoordtopic, dat was weer even geleden hè.quote:
Het Feyenoordtopic is een van de weinige topics waar nog een beetje inhoudelijke discussie is inderdaad. Geniet ervan!quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk eens een inhoudelijke discussie in het Feyenoordtopic, dat was weer even geleden hè.
In plaats van al die gecopypaste oneliners die vooral op de man worden gespeeld.
Ik weet echt niet wat jij op die selectie van psv zit klaar te komen want ik zie dat niet zo goed. PSV heeft wat aardige voorhoede spelers. Ze hebben een trainer die niet sereus te nemen is.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft een selectie die beter in staat is om op resultaat te spelen.
[..]
Klein detail, 010 is Rotterdam, dus ik weet niet precies of je hier nou Sparta of Excelsior mee bedoelt.![]()
Maar voor dat de generatie Cruijff was Ajax niet rijker dan Feyenoord. Geld speelde toen sowieso een kleinere rol in het voetbal.
[..]
Ok, maar waarom is dit relevant?
[..]
En jij vindt het belangrijk dat Feyenoord populair is? De populariteit van mijn club vind ik zelf minder relevant, ik wil graag dat Ajax op sportief vlak succesvol is en gewoon prijzen pakt. In het voetbal gaat het, net als in iedere andere sport, om winnen.
[..]
Je conclusie klopt deels. Ik ben inderdaad bang dat Ajax geen kampioen wordt en dan de CL mist. Zonder die inkomsten heeft Ajax een groot probleem gezien het feit dat sommige spelers een jaarsalaris hebben van 3-4 miljoen per jaar (Haller zelfs 5 miljoen dacht ik). Dus geen CL betekent dat je in een negatief spiraal komt en daar kun je lastig uit komen (zie periode 2005-2011). Maar dit is niets nieuws, deze zorg heb ik meerdere keren geuit in het Ajax topic.
Waar je conclusie niet klopt is dat ik niet Feyenoord maar vooral PSV als naaste concurrent zie en Feyenoord meer als outsider. PSV is wat mij betreft nog altijd favoriet voor het kampioenschap.
En ja dat mag je onverstandig vinden, maar ik ga niet mee met de grote Ajax groep hier die al na 3 overwinningen roept dat het kampioenschap binnen is en na twee overwinningen in de CL dat finale wel gehaald kan worden.
Misschien moet je de feiten goed kennenquote:12 april 2021, 22.00 uur · Door Redactie Amsterdam
Ajax staat voor het eerst sinds 2007 weer in de Forbes top 20 van de meest waardevolle voetbalclubs ter wereld. Met een geschat vermogen van 413 miljoen dollar, omgerekend zo'n 346 miljoen euro, staat Ajax op de twintigste plek.
Klopt, maar kampioen word je tegen de 'kleine' ploegen. PSV is er goed in om wedstrijden die ze slecht spelen toch te winnen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat jij op die selectie van psv zit klaar te komen want ik zie dat niet zo goed. PSV heeft wat aardige voorhoede spelers. Ze hebben een trainer die niet sereus te nemen is.
ajax psv 5-0 geloof ik
psv -feyenoord 0-4
wat zie ik hier wat jij hier niet ziet? witte vlekken voor je ogen soms?
Ik hoop echt met je mee! We kunnen die versterking wel gebruiken.quote:Het enige probleem wat 020 dit seizoen nog kan krijgen is als Haller een blessure krijgt
Maar dan gaat Tadic in de spits lopen
Bovendien gaat overmars in de winterstop gewoon een speler van 20 miljoen halen zoals elk seizoen.
Zijn we het zo waar over één ding eensquote:Of Feyenoord echt mee doet voor de titel? Ik geloof daar niet in zolang je spelers als linssen en toornstra basisspelers zijn
Jörgensen speelde één seizoen slecht maar is inderdaad te snel weggedaan. Dus ook hier zijn we het over eens.quote:In 2016 deed ik hier een voorspelling dat als Feyenoord een goede spits zou halen dat ze dan kampioen zouden worden het volgende seizoen. Dat was een legendarische post op fok die vast nog wel terug te halen is.
Deze selectie van Feyenoord is niet goed genoeg in de voorhoede.
Feyenoord heeft een grote fout gemaakt door Jorgensen weg te doen. Ik had er wel geloof in gehad dat hij met de huidige selectie misschien een opleving had kunnen krijgen met slot als trainer.
Vermogen is iets anders dan geld dat je vrij kan besteden aan spelers. Bedenk wel dat dit geld vooral komt door de CL. Spelers als Frenkie de Jong, De Ligt, Ziyech, etc. waren nooit voor zulke hoge bedragen verkocht als ze niet hadden geschitterd in de CL. Dit zal ook gelden voor Anthony, Haller, Gravenberch em Alvarez misschien. Die CL is gewoon echt cruciaal voor Ajax.quote:Misschien moet je de feiten goed kennen
Het maakt geen fuck uit of ajax kampioen wordt financieel gezien. ze hebben nu alweer 50 miljoen verdiend
Maar het zou inderdaad een schande zijn als het toch mis gaat.
Maar zolang Feyenoord met alle geluk van de wereld maar wedstrijden blijft winnen is alles mogelijk.
Met acts als @klaasweetalles , @Pistolero en @Shreyas hier valt dat de laatste tijd reuze mee.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Het Feyenoordtopic is een van de weinige topics waar nog een beetje inhoudelijke discussie is inderdaad. Geniet ervan!
Slotgod, Persgod.quote:In die korte periode ben ik zeer onder de indruk geraakt van hoe hij het voetbal benadert.
Over Arne Slot
In het bijzonder noemt hij daarbij twee namen van wie hij veel heeft geleerd. “De eerste is een inkoppertje: Robin van Persie. Hij was altijd met ons jonge spelers bezig. Hij had het over open staan, vooruit spelen, snel handelen. Ik was zeventien, achttien jaar. Dan vind je het prachtig dat zo iemand met je aan de slag gaat.”
De andere naam is een opmerkelijke: Arne Slot, met wie Burger slechts twee maanden samenwerkte. “In die korte periode ben ik zeer onder de indruk geraakt van hoe hij het voetbal benadert. Het was mooi om van dichtbij te zien hoe hij zijn speelstijl erin heeft geslepen, hoe hij Feyenoord liet voetballen op de manier waarvan hij dacht dat het het effectiefst was. Dat zijn dingen die ik mee kan nemen in de rest van mijn carrière om een nog betere speler te worden.”
Voor de gemiddelde Feyenoord fan zal dit wel een longread zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Er staat longread maar dat valt wel mee.
De Boussaad begint er niet eens meer aan, dat wil wat zeggen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met acts als @:klaasweetalles , @:pistolero en @:shreyas hier valt dat de laatste tijd reuze mee.
Dat zijn wel matige statistiekenquote:Op zondag 5 december 2021 11:19 schreef fetX het volgende:
Historie
2020 – 2021 Feyenoord – Fortuna Sittard 2-0 (0-0)
2019 – 2020 Feyenoord – Fortuna Sittard 2-1 (0-0)
2018 – 2019 Feyenoord – Fortuna Sittard 0-2 (0-0)
2001 – 2002 Feyenoord – Fortuna Sittard 1-0 (0-0)
2000 – 2001 Feyenoord – Fortuna Sittard 2-3 (0-2)
Wordt genieten!
Er is echt geen enkele reden om Bannis boven Linssen of Dessers op te stellen.quote:Op zondag 5 december 2021 12:35 schreef bbuddybb het volgende:
Het is toch eigenlijk best zielig dat je alleen maar kunt kiezen uit Linssen en Dessers... De laatste mag wat mij betreft nu wel een kans krijgen met een paar vaste basisplaatsen, want Linssen is duidelijk niet goed genoeg. Doet wel zijn best dus daar is verder niets op aan te merken, maar op een gegeven moment moet je wel door.
Is Bannis zo slecht?
Bannis kan er niet zoveel van, nee. Die hoop heb ik inmiddels wel opgegeven. Prima spitsje voor een RKC of zo.quote:Op zondag 5 december 2021 12:35 schreef bbuddybb het volgende:
Het is toch eigenlijk best zielig dat je alleen maar kunt kiezen uit Linssen en Dessers... De laatste mag wat mij betreft nu wel een kans krijgen met een paar vaste basisplaatsen, want Linssen is duidelijk niet goed genoeg. Doet wel zijn best dus daar is verder niets op aan te merken, maar op een gegeven moment moet je wel door.
Is Bannis zo slecht?
Trauner blessure?quote:Op zondag 5 december 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
Geen Trauner![]()
Toornstra weer hangend op rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 goals en 2 assists dus misschien maar beter ook héquote:Op zondag 5 december 2021 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Guus verzekerd weer even zijn basisplaats tot aan de winterstop.
Mwoah. Was de laatste 3/4 wedstrijden toch wel de minste. Zonder goals voegde hij niet zoveel toe.quote:Op zondag 5 december 2021 16:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
9 goals en 2 assists dus misschien maar beter ook hé
Op momenten dat Guus niet scoort zie je hem de hele wedstrijd niet.quote:Op zondag 5 december 2021 16:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
9 goals en 2 assists dus misschien maar beter ook hé
Ik van Kokcuquote:Op zondag 5 december 2021 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word heel gelukkig van het Molde FK duo bij ons.
Kokcu en Sini zullen wel vertrekken na dit seizoen.quote:Op zondag 5 december 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik van Kokcu
Heerlijk voorassistje ook weer @:onlogisch
En nu weer Senesi vanaf dezelfde plek.quote:
Niet met een linker, nee.quote:Op zondag 5 december 2021 17:09 schreef TweedeKlum het volgende:
We hebben echt niemand die een fatsoenlijke vrije trap kan nemen.
Zo ziet het er niet uit, maar dat zegt niet zoveelquote:Op zondag 5 december 2021 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als dit ernstig is ga ik met spullen gooien
Tijd voor Diemers.quote:Op zondag 5 december 2021 17:14 schreef Caland het volgende:
Toch wel luxe dat je donderdag wat reserves kan laten spelen.
Doe maar zeuren op Linssen als het een keer niet lekker gaat.quote:Op zondag 5 december 2021 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Linssen is gewoon verschrikkelijk
hij maakt zijn bekende niet te missen kans goal voor het doelvoor de rest is het weer matig voetballend
deze tegenstander is ook lachwekkend
Nelson zal donderdag sowieso spelen.quote:Op zondag 5 december 2021 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik onze bank nu bekijk krijg je wel een beetje tranen in de ogen.
Zullen donderdag wel niet teveel reserves gaan/kunnen spelen 🙈
Het is toch lachwekkend wat je allemaal in Noorwegen kan ophalen voor een habbekrats.quote:
Het enige goedkope in Noorwegenquote:Op zondag 5 december 2021 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is toch lachwekkend wat je allemaal in Noorwegen kan ophalen voor een habbekrats.
Heb ik al een paar weken, ben er al mijn plezier in kwijt eigenlijk. Ik mis de behoefte om mij er nog druk om te maken.quote:Op zondag 5 december 2021 17:28 schreef fetX het volgende:
Zonder publiek is voetbal echt zo ontzettend saai. Zelfs als je gewoon redelijk speelt en het onder controle hebt.
Klopt speelt heel matig vandaag.quote:
altijdquote:
Die met klachten.quote:Op zondag 5 december 2021 17:34 schreef El-Stinho het volgende:
Wat voor coronavariant heeft Bijlow opgelopen dat hij nog steeds niet keept?
Dit voetbal van Slot verdient een volle Kuip inderdaad. Vorig jaar was een leeg stadion met dat betonvoetbal van Dick wel toepasselijk.quote:Op zondag 5 december 2021 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb ik al een paar weken, ben er al mijn plezier in kwijt eigenlijk. Ik mis de behoefte om mij er nog druk om te maken.
Wat echt klote is aangezien het verder zo’n leuk seizoen is.
Het is niet swingend, maar je hebt weer de controle en weer de beste kansen. Zoals eigenlijk vrijwel elke wedstrijd. Doordat er geen publiek zit lijkt elke wedstrijd ook wel wat minder natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2021 17:43 schreef bbuddybb het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van dit voetbal.
Het was een slechte corner die Linssen promoveerde tot een goede corner? Heel apartquote:Op zondag 5 december 2021 17:43 schreef Kerftminister het volgende:
Wat loopt die Perez nou dom te lullen?
Voor de ontwikkeling van dit team is het eigenlijk alleen maar goed dat er geen publiek in het stadion zit. Dan moeten ze het elke keer helemaal zelf doen in plaats van dat ze meeliften met de sfeer die het publiek meebrengt.quote:Op zondag 5 december 2021 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet swingend, maar je hebt weer de controle en weer de beste kansen. Zoals eigenlijk vrijwel elke wedstrijd. Doordat er geen publiek zit lijkt elke wedstrijd ook wel wat minder natuurlijk.
Vond Feyenoord de eerste 30-35 minuten toch constant dominant. Daarna werd het wat rommelig. Eigenlijk sinds het uitvallen van Kokcu.quote:Op zondag 5 december 2021 17:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Voor de ontwikkeling van dit team is het eigenlijk alleen maar goed dat er geen publiek in het stadion zit. Dan moeten ze het elke keer helemaal zelf doen in plaats van dat ze meeliften met de sfeer die het publiek meebrengt.
Ik zou toch meer willen zien dat we zo'n wedstrijd echt domineren. Op basis van goed positiespel. Dat zou tegen Fortuna wel moeten kunnen, zou je zeggen.
Ach ja, ik zal ook wel te veel verwachten van dit team in deze fase.
Na het uitvallen van Kökçü mis je 3 van je sterkhouders. Als we het dan nog rustig kunnen uitspelen met eenvoudige winst, vind ik dat het best ok.quote:Op zondag 5 december 2021 17:43 schreef bbuddybb het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van dit voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |